ÖĞRENCİLERDEN ŞAHİN’E DESTEK…

5 Şubat 2019 Salı 19:19

ÖĞRENCİLERDEN ŞAHİN’E DESTEK…
Yorumlar

EROL ŞAHİN SEÇİM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR…

5 Şubat 2019 Salı 18:29

EROL ŞAHİN SEÇİM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR…

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan adayı Erol Şahin esnaf gezilerini sürdürüyor. Günün büyük bir bölümünü halkla birlikte geçiren, halkın içerisinde olan ve esnafların sorunlarını dinleyen Erol Şahin, halktan gördüğü sıcak ilgi ile motivasyonunu her geçen gün yükseltiyor.

Bugün Kargolar sokağındaki tüm esnafı ziyaret eden Erol Şahin, mahalle aralarındaki trafik keşmekeşine çözüm bulunması talebine karşılık trafik sorunu ile ilgili projelerini anlattı.

Kdz. Ereğli’de 18’inci madde uygulamalarının tamamen bitirileceğini dolayısı ile de alternatif yeni alternatif güzergah ve yolların üretileceğini söyledi. Kdz. Ereğli’de otopark sorunu ile ilgili de ciddi projelerinin bulunduğunu ve otopark sorununa kökten çözüm üreteceklerini vurgulayan

AK Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin, bu sorun ile ilgili projeyi ilerleyen günlerde detaylı olarak kamuoyu ile paylaşacaklarını bildirdi. KENTİN MOTİVASYONUNU ARTIRACAĞIZ AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Erol Şahin, ilçede en büyük eksikliğin birlik ve beraberlik olduğunu, yıllardır yaratılan korku ve kaos ortamı ile kenttin motivasyonunun kalmadığını, önümüzdeki dönem Kdz. Ereğli’ye pozitif enerji kazandırılarak öncelikle insanların morallerini üst seviyeye çıkartacaklarını vurguladı.

Günümüzde artık kavga, kaos ve korku psikolojisi ile hiçbir yere varılamayacağını ve iletişim ile her türlü sorunun üstesinden gelinebileceğini belirten Erol Şahin, “Huzurun olmadığı, kavgalı ve stresli bir ailenin çocuğuna kız bile vermezler. Kdz. Ereğli mutlu, huzurlu ve çevresine pozitif enerji veren bir kent olacaktır. Sevgi ve diyalog ile tüm sorunların üstesinden gelebiliriz.

Ama kavga ile hiçbir yere varamayız. Bunu kdz. Ereğli yaşadı ve gördü” şeklinde konuştu. Vatandaşların sevgisi ve ilgisi karşısında zaman zaman yolda ilerlemekte bile zorlanan Erol Şahin’in yolunu kesen bir vatandaş, “Sizi araştırdım. Gerçekten bu bölgenin en iyi hesap uzmanı olduğunuzu söylediler. Bize hesaptan kitaptan anlayacak, idareciliği bilecek, hangi yatırımın avantaj olup hangisinin olmayacağını iyi idrak edebilecek bir idareci lazım. Bu ismin de Erol Şahin olduğuna kanaat getirdim. Bu yüzden size gönül rahatlığı ile oyumu vereceğim” dedi. AK Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin’de duyduğu bu sözler karşısında mutlu olduğunu açıkladı.

Yorumlar

ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

4 Şubat 2019 Pazartesi 15:59

ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin haftaya esnaf ziyaretleri ile başladı. Ak Parti İlçe Yönetimi, Kadın ve Gençlik Kolları Üyelerinin yanı sıra partililerle birlikte Erdemir Caddesinde esnaf ziyaretlerini sürdüren Ak Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin her zaman olduğu gibi yine esnafın yakın ilgisi ile karşılandı.

Bazı esnafların çay-kahve ikramlarını geri çevirmeyen Erol Şahin, 31 Mart yerel seçimlerinden sonra Kdz. Ereğli’yi ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda mega kent yapacak olan projelerini anlattı…

Her esnaf ve vatandaşla tek tek ilgilenen Şahin, “ Vatandaşın ilgi, desteğinden oldukça memnunum.

İnsanlar şehirde kavga ve kaos istemiyor. Ereğlili hemşerilerim hizmet istiyor, yatırım istiyor.

Bu hizmet ve yatırımları Ereğli’ye kazandırma noktasında bana olan inançlarını ve desteklerini ilettiklerinde çok memnun oluyorum” dedi.

FAKÜLTELER PROJESİ

AK Parti Kdz. Edreğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Ereğli’de var olan iki fakülteye 5 yıl içerisinde üç fakülte daha ilave ederek sayıyı 5’e çıkartacaklarını, böylece ilçedeki üniversite öğrencisi sayısının 10 bini bulacağını vurguladı.

İlk etapda, Hızlı şekilde yeni Belediye Binasının tamamlayacaklarını ve mevcutta Belediyenin hizmet verdiği binayı Fakülte olarak Üniversiteye vereceğini söyledi. Mevcut Belediye Binası yanında bulunan Şehit Vefa Karakurdu Stadını (Beyçayır standını) da Fakülteye tahsis edeceklerini belirten Şahin, Yine belediyeye ait olan Pazaryerindeki 4 katlı binayı da yurt olarak Kredi Yurtlar Kurumu’na tahsis edeceklerini böylelikle çarşı merkezinde hareketliliği ve ticareti artıracaklarının altını çizdi.

Şehir Merkezi esnafının problemlerinin yakınen bildiğini belirten Şahin, şehir esnafını ayağa kaldıracak projelerini de tek tek sıraladı.

TÜM ÖĞRENCİLERE KIRTASİYE

AK Parti Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, AK Parti hükümetinin tüm öğrencilere ders kitaplarını verdiğini hatırlatarak, “Eskiden vatandaş kitap bulamıyordu. Kitapçılar önünde kuyruklar oluşuyordu. Şimdi bir öğrenci okula gider gitmez tüm kitaplarını sırasının üzerinde buluyor. İşte biz de zengin-fakir ayrımı yapmadan tüm öğrencilerin ihtiyacı olan kırtasiyeyi vereceğiz.

Yani öğrenci okula gider gitmez sırasının üzerinde hükümetimizin verdiği kitaplarla birlikte, Ereğli Belediyesinin verdiği, defter ve kırtasiye malzemelerini de bulacak. Böylelikle çocuk eğitiminde velilerin üzerindeki bu yükü de Belediye olarak üstleneceğiz” dedi. Esnaf ziyaretleri arasında şehirdeki cenaze namazlarına da katılan Şahin, cenaze yakınlarına da başsağlığı diledi.

Yorumlar

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??

4 Şubat 2019 Pazartesi 00:00

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??
Yorumlar
  • Hakan Akgün den boş konuşan operatöre
    7 Şubat 2019 Perşembe 09:20

    Buralarda tartışma yaratma ama istiyorsan sokakta konuşalım yalandan yere konusma hadsiz.. Sen Demirtaş nerden geldi biliyormusun geri zekalı. Uysal CHP den geldi dansöz gibi her yere oynuyor ama Demirtaş Ak partiden gitti tekrar geri geldi. Kendini boş konuşmalara sürükleyip beni tahrik etme. Adamsan adam gibi ismini soyismini yaz gel bir araya gelelim sana çay ısmarlayayım tartışalım bu şekilde beni sabote etmeye kalkma şerefsizlik yapma haddini aşma..

  • Operatörden hakan akgüne
    6 Şubat 2019 Çarşamba 09:18

    Bildiğin operatör ne kullandığımın önemi yok ama sen gazetecisin haber yaparken tek taraflı yapmayavacaksın uysal ı partisini sattı baska partiden aday oldu diye eleştiri yapıp haber yapıyorsan gökhan beye de aynı eleştiriyi yapman gerekmezmi ayrıca haberine yapılan yorumlara veriş seklinde çok seviyesizce bir gazeteciye hiç yakışmıyor.

  • Murat
    5 Şubat 2019 Salı 12:37

    Sen beni yanlış anladın gailba ben 5001 oy alsın uysal iddaya girerim diyorum hemen hazırım

  • Murata 5000 oy
    5 Şubat 2019 Salı 09:39

    Ben seçime gireyim 7000oy alırım 5000*ini benim oğlumda alır 10000 e varsan notere gidelim

  • Murat
    4 Şubat 2019 Pazartesi 21:30

    Hakan abi ben 5000 oya iddaya girerim evimi arabamı veririm yarın noterde imzalayım

  • Hakan Akgün den operatöre
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:57

    Sen soramiyormusun Gökhan Başkan neyin peşinde imiş diye.. hayırdır sen ne operatorusun? Bizim yazdığımız seni rahatsız etti ise demek senin de bu gaz kaçagin var git bi yerde sıktır kaçağını

  • Operatör
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:46

    Hakan akgün isteyen istediği yerden aday olabilir bukadar yanlı haber yapmayın illede öküz altında buzağı arayacaksan gökhan demirtaş a bi sor bakalım o neyin peşindeymiş.

  • Hoşt şerefsiz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:41

    Ak parti kaybederse kaybettiren kaybedecek yazıyor adam gibi oku köpek soyu gibi değil? adam gibi oku adı herifmisin şerefsizmiisin sen?

  • Poyraz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 00:20

    Ak parti kaybederse niye herkez kaybedecek diyorsun.akp kopegimisin uoksa

1. Bölüm Adam doktor mu?Matematik profesörü mü? Yoksa....??

3 Şubat 2019 Pazar 23:50

1. Bölüm Adam doktor mu?Matematik profesörü mü? Yoksa....??

Sessizce beklemek rahatsız ediyor by doktoru anlaşılan birde akıl hocası haftalık ders programı yapıp önüne koyuyor ki habire başörtülü bacılarımız la, analarımız la toplantılar düzenleyerek kendisini buralara getiren partisine savaş açar gibi bıdırıyor... Sen bu kadar intikamı seven adamsan neden senin yedi ceddinle oyun oynayanlarla değilde seni bu mukaddes göreve getirenlerden başlama kararı aldın sevimli Uysal ?Yoksa Calio Amcadan sana bir mesaj mı geldi Başkan Uysal ?Demişsin ki" %51Belediye Başkanıyım ".. Sayın Uysal elinizde hiç bir şişe olmadan bunu söyledi iseniz sizi tebrik ederim ..Siz ki %99.9999 ihtimalden Ak Partiden aday olamayıp  BBP ye geçtiniz ya bu lafı boş yere demezsiniz ben bilirim.