MİTİNG KALABALIK OLSUN DİYE İŞÇİ AİLELERİ TEHDİT EDİLDİ Mİ?

22 Şubat 2019 Cuma 01:49

 MİTİNG KALABALIK OLSUN DİYE İŞÇİ AİLELERİ TEHDİT EDİLDİ Mİ?

EREĞLİ'NİN TARİHİNİ YAZACAĞIZ" Diyerek başladı ama tedavülden kalktığını hala anlamamış olması üzücü idi ..

Uysal CHP li olduğunu söyleyip vekil adayı oldu olamayınca Ak Partiliyim diyerek yola çıktığı herkesi yolda sattı şimdi onun için her şeyin bittiği anda BBP ye Salvo yaptı ve sırada kala kala  BBP sine madik atmak kaldı ...

5 yıldan beri sanki şehri başkası yönetmiş gibi millete laf sokan Uysal bugün sahalarda yine tiyatro sahnesindeki gibi rol yaptı..

Bu gidişe bakıldığında Uysal seçimlerden sonra muhtemelen sanat yönü kuvvetli bir dalda oynayacağa benziyor !

Daldan dala konan Uysal” işçileri  bir araya toplayıp “ben kaldığımda işten  atılmayacaksanız” desede Sevim Hanımın işçi ailelerine telefon açıp sert bir şekilde mitinge davette bulunduğu iddiaları ortalarda dolaşıyor olması hiç te sevimli değil..

Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve Ak Parti Genel Merkezi Uysala gerekli cevabı zaten aday göstermeyerek vermiştir.

Hakettiği üzere ortada kalıvermiştir! 

Bugün kü kalabalığa bakıp kimse aldanmasın ; belediyede işçilerden gelen ihbar telefonlarını bir görseniz ,bir o anda yanımda olsanız şaşırırsınız ..

Şu an ekmek verdikleri bile ondan yaka silkiyor , hatta bir diğer iddia ise yakın çalışma arkadaşları seçim sonrası için bir sürü evrak hazırlıyor tamamen masum olmadığını iddia ettikleri olaylar için yani şu an Uysal sadece kendi aklı ile oynuyor ama ona sorsanız milletin aklında kendince sempatik duruyor ..

Bugün Uysal bey bakın kendi kendine nasıl dalga geçmiş lütfen bugünkü mitinginde konuştuklarını bir düşünün...

1. Sorunlarla uğraşırken, sorunlardan kaçmadık, çözmek için uğraştık. Makyaj yaparak halkımızı kandırmadık. Köklü çözümlerle uğraştık. Göreve geldiğimde ilçede kavga vardı, sloganlar vardı. Kavgaları bitirdik, ilçemize huzur geldi" 

DAHA KENDİ EN YAKIN ARKADAŞLARINA VE PARTİ TEŞKİLATINA SAHİP ÇIKAMAYAN KİŞİ BURADA NE DEMEK İSTEMİŞ ?

2. "Ben, 'Ona hiçbirşey yaptırmayacağız' diyenlere rağmen çok şey yaptım. 5 Yıl yatarak, ayakta uyuyarak ve satarak vakit geçirmedim. Belediyenin mülklerinden bir tane sattığımı, yattığımı duydunuz mu? Bizler hizmet yaptık"

SATMAK MI? EN KÖTÜ ŞEYDİR DOSTUNU SATMAK.. 

YATMAK MI ? VAATLERİNE BAKIN NE ZAMAN KALKMIŞ BİR DÜŞÜNÜN..

BİE ŞEHİRDE BİR MARKETTEN AYLIK KAÇ PARALIK FATIRA KESİLİYOR VE BU MARKETİN SAHİBİNİN YAKINI NEDEN İŞE ALINIYOR SORUSUNA CEVAP VEREMEYECEK ADAM ÇOK FAZLA KONUŞMA HAKKINA SAHİP Mİ SİZCE  ?

ÖZEL KALEM DE DÖNEN DOLAPLAR  DEDİKODU MU ?

İSTANBULDA AÇILAN ŞİRKETİ KİM AÇTI VE NEYİN NESİ ?

ŞİMDİ DÜŞÜNÜN UYSALA “ ONA HİÇ BİR ŞEY YAPTIRMAYACAĞIZ DİYENLERE RAĞMEN ÇOK ŞEY YAPTIM “BURDA HANGİ ANLAMA ÇIKIYOR ?

UYSALIN KONUŞMASINDA EN DOĞRU SÖZÜ”

"MAKYAJ YAPARAK HALKIMIZI KANDIRMADIK DI ...

 EVET UYSAL RESMEN HALKI MAKYAJSIZ KANDIRDI..

HATTA BUNU EN İYİ;

ŞU ANDA SEÇİM ÇALIŞMALARINDA HARCADIĞI KASADAKİ PARALARIN SON 1 AYDAKİ HARCANMA ORANINA SEÇİMDEN SONRA HEP BERABER BAKINCA DAHA DA İYİ ANLAYACAĞIZ...

Yorumlar
  • ereğlili
    22 Şubat 2019 Cuma 20:28

    bir alperen olarak ilk kez oyumu BBP'ye vermeyeceğim.

  • Murat
    22 Şubat 2019 Cuma 18:38

    Hakan abi 5 senedir 1 kuruş zam vermeyen bizden oy istrmesin 5000 oy başka yere kayacak

  • Engin manaş
    22 Şubat 2019 Cuma 16:49

    Kendini bilen hicbir ülkücü alperen sana oyunu vermeyecektir rüyanda görürsün oyu

  • Recai bey doğruyu sorgulamak ne kadar basit dimi ?
    22 Şubat 2019 Cuma 13:15

    Belge mi ?hangi belge?Adam yazmış ya direk belediye ye gidersin kaç tane esnaf çocuğu işe alınmış bakarsın sonra belediyeye ayda kim 100.000 tl fatıra kesiyor lafın nerey gittiğini anlarsın Recai beycüm.. Çok merak ediyorsan Halep orda arşın burda özelden telini at B Uluşalım belge sana gelsin

  • Hakan Akgün sen Recai ye
    22 Şubat 2019 Cuma 13:12

    Bundan daha açık konulan gazeteci var mı baktın mı hiç çevrene Recai? Sen yoksa şu akaryakıt işinden sıkıntı yaşayan arkadaşmıısın?

  • Recai
    22 Şubat 2019 Cuma 02:18

    Hakan kardeş üstü kapalı konuşma açık söyle şu marketçiyi işe alınan yakınını habercilik belgeye dayalı olur açık açık konuşulur mış la mişle olmaz

KİMSE BENİ KORKUTAMAZ, TEHDİT EDEMEZ"

21 Şubat 2019 Perşembe 23:44

KİMSE BENİ KORKUTAMAZ, TEHDİT EDEMEZ"

"Ereğli’ye taahhüdümdür. Ben belediye olarak yapacağım tüm çalışmalarda o sorunun o problemin tarafları ile birlikte hemfikir olmadan hiçbir yere bir çivi çakmayacağım buna söz veriyorum"

"Belediye başkanı olduğumda, belediye binasını üniversiteye vereceğiz. Hemen karşısındaki hizmet binasını da gerekiyorsa kredi yurtlara yurt binası olarak vereceğiz. Burada binlerce öğrenci olacak. Çarşının hareketlenmesi için yapacağımız en büyük hizmet bu" AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, pazar esnafı ile bir araya geldi, belediye başkanı olması durumunda yapmayı hedeflediği çalışmalarla ilişkin detaylı bilgiler aktardı.

ESNAFIN ONAYLAMADIĞI PROJE HAYATA GEÇİRİLMEYECEK"

Konuya ilişkin AK Parti Kdz.Ereğli İlçe Başkanlığı'ndan yapılan açıklama şu şekilde: "AK Parti İlçe Başkanı Fatih Çakır ve Belediye Meclis Üyesi Adaylarının yanı sıra partililerle birlikte Pazaryerinde esnaf ile bir araya gelen Erol Şahin, pazaryerinde esnafın onaylamadığı hiçbir projeyi hayata geçirmeyeceklerini söyledi. AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır ise yaptığı konuşmasında, 2014’de yarım kalan işin Erol Şahin ile başarılacağına inandığını söyledi ve Pazar esnafından destek istedi.

"TIRNAKLARIMIZLA KAZIDIK"

Belediye Başkan Adayı Erol Şahin de yaptığı konuşmasında şunları söyledi: “Ben bütün ömrüm boyunca esnaflık yaptım. Ticaret nasıl yapılır, paranın ne zor şartlarda kazanıldığını en iyi bilen kardeşinizim. Hep tırnaklarımızla kazıyarak kazandık. 6 yaşında ayakkabı boyacılığı yaptım, 8 yaşında simit, 10 yaşında lahmacun satıyordum. Muavinlik yaptım. İnşaatlarda çalıştım, duvar kağıdı, boya badana yaptım. Çalışmanın ne olduğunu, karşılığının ne olduğunu bu kardeşiniz kadar bilen hiç kimse olamaz. Ben böyle bir kardeşinizim. Muhasebeciyim, Yeminli Mali Müşavirim. Hayatım boyunca esnafla tüccarla, ticaret erbabıyla birlikte oldum. Bu camiaya olan sevgimiz ve saygımız hepsinden daha fazla.

"DAHA ÖNCEKİLER GİBİ PAZARYERİNİ YIKMAYA GELMİYORUM"

Daha önceki belediye başkanlarımız ve adaylarımız gibi ne bu pazaryerini yıkmaya niyetim var, ne buradakilere nasıl engel olacak gibi hiçbir uygulamanın altında ne beni ne de belediye kadrolarını görmeyeceksiniz. Ben pazarcının ve manifaturacının ne zor şartlarda para kazandığını, şu anda işlerinizin sıkıntılı olduğunu ve sebebinide biliyorum. Çünkü içinizden biriyim. Hesabı kitabı bilen biriyim.

"ÖNCELİĞİM İNSANLARIN KARNININ DOYMASI"

Şuna inanın; Bu kardeşiniz belediye başkanı olur ise kesinlikle 1’inci önceliğim esnaf, ticaret ve işsizlik olacak. Yoldan önce, parktan önce, her şeyden önce insanların karnının doyması olacak. Bu benim mesleğim. Bu bölgede ticareti en iyi bilen, içinde olan, takip eden, denetleyen, yöneten, hesap yapan bir kardeşinizim. Bu nedenle pazarcı esnafının akşam eve nasıl gittiğini biliyorum. Size zarar vermeyecek yöntemleri bulmak bizim boynumuzun borcu. Bunu açık seçik ifade ediyorum. Pazarcı ile oynayan, minibüsçü ile oynayan, taksici ile, esnaf ile oynayan hiçbir belediye başkanının başarılı olma şansı yoktur. Söylediğim hiçbir sözü siyasi olarak söylemiyorum. İnandığım için söylüyorum.

"SADECE YOL, HAVUZ, PARK BAHÇE YAPAN BAŞKAN OLMAYACAĞIM"

Bu kardeşiniz Belediye Başkanı olursa hepinizin ticareti artacak, hepinizin cebine para girecek. Mücadelem bu olacak, Sadece yol yapan, havuz yapan, düğün salonu yapan, park bahçe yapan bir belediye başkanı olmayacağım. Birinci önceliğim insanların karnının doyması olacak. Ereğli’ye en lüks lokantayı yap, en lüks havuzu yap ama adamın cebinde para yoksa kim gidecek? Esnaf ayakta değilse, esnafın cebinde para yoksa o toplumun ayakta kalma şansı yok. Bunu en iyi bilen benim. Pazaryeri ile ilgili de bir çok düşüncelerimiz var.

"EREĞLİ’YE TAAHHÜDÜMDÜR"

Bu tüm Ereğli’ye taahhüdümdür. Ben belediye olarak yapacağım tüm çalışmalarda o sorunun o problemin tarafları ile birlikte hemfikir olmadan hiçbir yere bir çivi çakmayacağım buna söz veriyorum. Sizin düşünceleriniz ilk sırada olacak. Esnafımızın para kazanması için belediye olarak bize ne görev düşüyor bunu oturup beraber konuşacağız. Düşünün ki bir belediye ısıtma sistemini çalıştırmıyorsa bunu kabul etmek mümkün değil. İnsan cebinden verir bunu yine yapar. Çatın akıyor ve tamir edilmiyorsa insan bunu cebinden yapar bunlar basit işler. Bana ulaşan bu basit işleri 30 gün içerisinde çözmezsem bana ne derseniz deyin. Yeni park alanları açmak zorundayız, bunun çalışmasını yapacağız. İnsanlar pazara gelmiyor, otopark sıkıntısı nedeniyle büyük marketlere gidiyor. Burada ticareti artırmak için park yerlerini yapacağız. Ödeme büroları yapacağız. PTT, Vergi Dairesi, Enerji-Sa ödeme merkezlerini yapıp insanların buraya girmesini sağlayacağız.

"BELEDİYE BİNASINI FAKÜLTE YAPACAĞIZ"

En büyük müjdem; Belediye başkanı olduğumda, belediye binasını üniversiteye vereceğiz. Hemen karşısındaki hizmet binasını da gerekiyorsa kredi yurtlara yurt binası olarak vereceğiz. Burada binlerce öğrenci olacak. Çarşının hareketlenmesi için yapacağımız en büyük hizmet bu. Ben pazaryerinde ne yapacaksam sizlerle beraber yapacağım. Sizin rızanız olmadığınız hiçbir şeye onay vermeyeceğim. Ufak tefek sorunları söylemeye utanıyorum! Nedir ısıtma meselesi? Neymiş çatı akıyormuş! Bunları konuşmaya utanıyorum. Bana herkes ulaşabilir. Telefonum 24 saat açık.

"KİMSENİN ADAMI OLMADIM"

1 Nisan günü Belediyede makam kapısını söküp kenara koyacağım. Herkes benim yanıma gelecek. İlçe Başkanlığı yaptığım dönemlerde de herkes benim yanıma gelirdi. Ben kimsenin adamı olmadım, kimse de bizi satın alamaz. Kimse de beni korkutamaz, tehdit edemez"

"GEÇMİŞTE YAPILAN HATALARLA BENİ YARGILAMAYIN"

Beni diğerleri ile karşılaştırmayın. Geçmişte yapılan yanlışlarla beni yargılamayın. O hataları yapan ben değilim. Geçmişte size sıkıntı verenlerle sakına beni kıyaslamayın! Zaten onlar gereklerini yapsaydı bu kardeşiniz bugün burada olmazdı! Daha önceki arkadaşlarımız doğru düzgün yapsaydı biz burada olmazdık. Bizim nezdim de dünyanın en kutsal şeyi ekmektir, iştir, aştır. Bizim görevimiz ekmeği artırmak, evine ekmek götürmek isteyenlere yardım etmek ve sayısını artırmak olmalı. Onlara zarar vermek gibi asla bir şey olmayacak. Böyle bir şey pazaryerinde olmayacak. Sizden gelen, Ereğli halkından gelen her talep benim için emir olarak kabul edilecek.

"ADAM GİBİ YAPAMAYAN BIRAKIP GİTSİN"

Eğer bir işe soyunmuşsan adam gibi yapmalısın. Yapamıyorsan bırakıp gitmelisin bir daha da gelmemelisin. Ben belediyede sizlerin temsilcisi, sizlerin belediye meclisi üyesi, belediye başkanı olacağım. Erol Şahin kardeşinizi belediye başkanı olursa pazarcının, tuhafiyecinin tüm esnafın yüzü gülecek. Buraya alışverişe gelenlerinde yüzü gülsün, iyi hizmet alsınlar diye yapacağım bunu. Çünkü morali bozuk esnaftan mutluluk duyması mümkün değil gelenlerin. Diğer aday arkadaşlarımızın size verip de benim veremeyeceğim hiçbir şey yok. Ama, benim size verip de onların veremeyeceği binlerce şey var. Çünkü onların arkasında benim enerjim yok, onların arkasında benim samimiyetim yok. Onların arkasında iktidarın gücü de yok. Yepyeni arkadaşlarımızla birlikte karşınıza çıkıyoruz.

"EREĞLİ’NİN YÜZÜ GÜLMEYECEKSE ALLAH BANA BAŞKANLIĞI NASİP ETMESİN"

Eğer bu kardeşiniz belediye başkanı olduğunda Kdz. Ereğli’de yüzler gülmeyecekse Allah bana nasip etmesin. Çünkü ben ne pazarcıya hesap sormaya geliyorum, ne tüccara hesap sormaya geliyorum, ne kaos yaratmaya geliyorum, ne kimseyi tehdit ediyorum, ne de kimseyi kandırmaya çalışıyorum. Böyle bir niyetim yok. Ben birlikte olmaya geliyorum. Huzur için geliyorum. Bundan başka bir hesabımız yok"

Yorumlar

İşte Gülüç'e hizmet edecek yeni ekip

21 Şubat 2019 Perşembe 09:45

İşte Gülüç'e hizmet edecek yeni ekip

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş'ın belediye meclis üyesi aday listesi bu gün ilçe seçim kuruluna teslim edildi.

5 yıldır yaptığı hizmetlerle Gülüçlülerin gönlünü kazanan Gökhan Demirtaş'ın yeni dönemde birlikte çalışacağı ekip arkadaşları belli oldu. Başkan Demirtaş bu gün AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır ve partisinin diğer belediye başkan adayları ile birlikte ilçe seçim kuruluna giderek listeleri teslim etti. AK Partili Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş'ın ekibi şu isimlerden oluştu:

1- Hasan Polat,

2- Sedat Taşdelen,

3- Şükrü Arslan,

4- Ferihan Şenol,

5- Ahmet Akdemir,

6- Fahri Çakır,

7- Nimet Çağla Demirkol,

8- Emre Onay.

Kontenjan: Mustafa Sarı.

Yorumlar

CHP'de şok istifa... Posbıyık'ın listesinden istifa etti

21 Şubat 2019 Perşembe 09:41

CHP'de şok istifa... Posbıyık'ın listesinden istifa etti

Kdz. Ereğli Alevi Kültür Derneği Eski Başkanı Dursun Ali Kansu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Posbıyık'ın listesinden istifa ettiğini açıkladı.

Kansu açıklamasında şu görüşlere yer verdi, “ 31 Mart yerel seçim sürecinde kanaat önderlerimiz ve toplumumuzun önerisi ile Belediye Meclis Üyeliği temsiliyetinin şahsıma verilmesi neticesinde başvurumu gerçekleştirdim. Listelerin açıklanması sonucu yapılan görüşmeler ve tavsiyeler değerlendirilerek, listedeki sıramızın kesinlikle bu olmadığı kanaatine varıldığından dolayı listeden çekilme kararı aldığımı, saygılarımla kamuoyuna sunarım.”

Yorumlar
  • Engin manaş
    22 Şubat 2019 Cuma 16:46

    Kendini bilen hiçbir ülkücü alperen sana oyunu vermeyecektir hüseyin uysal senin bbp den adaylıgın avantaj değildir kendini bilen gercek alperen ülkücülerin oyunu alamayacaksın rüyanda görürsün oyu

AK Parti'de bayram havası...

21 Şubat 2019 Perşembe 09:37

AK Parti'de bayram havası...

ŞAHİN EKİBİ İLE BULUŞTU

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Belediye Meclisi Adaylarının belirlenmesinden sonra ilk toplantısını parti teşkilatında gerçekleştirdi.

 

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın da katıldığı toplantıda meclis üyesi adayları ile istişarede bulunuldu.


Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Listede yer alan meclis üyelerinin hepsinin birbirinden değerli, alanlarında uzman ve genç bir ekip olduğunu belirterek, “Hiç kimsenin sırası benim için önemli değil. Herkes benim gözümde eşittir. Bu seçimi Allah’ın izniyle ekip çalışması ile alacağız ve 5 yıl Kdz. Ereğli’yi belediyecilik hizmetlerinde Türkiye’de örnek gösterilecek seviyelere getireceğiz” dedi.
Kdz. Ereğli için hazırladıkları projelerin arkasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın desteğinin bulunduğunu belirten Erol Şahin, “Ekip çalışması nasıl yapılır, Ak kadrolar ile belediye hizmetleri nasıl verilir ve nasıl başarılır bunu sadece Kdz. Ereğli’ye değil, tüm bölgemize göstereceğiz. Allahın izni, Ereğli Milletvekili Cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın da desteği ile Kdz. Ereğli’yi ayağa kaldırıp şahlandıracağız” şeklinde konuştu.
AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır’da yaptığı konuşmasında tüm adaylara başarı dileğinde bulundu ve listeyi hazırlarken çok zorlandıklarını, 300 aday adayının bulunduğunu, kendilerine göre 300 kişinin de değerli insanlar olduğunu belirterek, “Ancak sadece 31 aday gösterebiliyoruz. Beni mutlu eden şudur ki; listede yer alamayan arkadaşlarımız da bu listeye onay vermişlerdir” dedi.
Belediye Meclisi listesinde yer alan meclis üyeleri de, kendileri için önemli olan 31 Mart tarihinde zafere ulaşmak olduğunu, sıralamanın hiç önemi olmadığını söyleyerek, “Mesele Kdz. Ereğli ise gerisi teferruattır” dediler.
Kdz. Ereğli’de istihdamı artırmak ve ekonomiyi canlandırmak için tüm ekip olarak canla başla çalışacaklarını belirten Meclis Üyesi adayları, sosyal ve kültürel belediyecilik anlamında da Kdz. Ereğli’nin örnek olacağını söylediler ve Başkan Erol Şahin’in tüm projelerine destek vereceklerini vurguladılar.
Kdz. Ereğli’de yaşayan her bireyin ve STK’ların da belediye meclisi üyesi sayıldığını vurgulayan Meclis Üyesi adayları, STK ve halkın da belediye yönetimine katkılarını sağlayacaklarını belirterek, 31 Mart Pazar günü rekor bir oy oranı ile Belediyeyi kazanmak için söz verdiler.