2018 LGS başarı sıralaması yayınlandı .Zonguldak 34. Sırada

19 Aralık 2018 Çarşamba 23:25

2018 LGS başarı sıralaması yayınlandı .Zonguldak 34. Sırada
Yorumlar

ÖĞRETMENLERE HEDİYE GİBİ MÜJDE

24 Kasım 2018 Cumartesi 13:44

ÖĞRETMENLERE HEDİYE GİBİ MÜJDE
Yorumlar

Değerli Öğretmen öğretmenlerine harika şeyler yazmıș...

23 Kasım 2018 Cuma 23:12

Değerli Öğretmen öğretmenlerine harika şeyler yazmıș...

Benim de hocamdı Űniversitede ama önce Adamdı. Ellerinden öpüyorum Osman Hocam

Çok değerli bir insanın sosyal paylaşım sitesindeki Öğretmenlerine yazdığı yazı ilgimi cekti.. 

İlk başta yazının sahibine bakmadan okuduğum yazı çok hoşuma gitti . Ve dedim ki " helal olsun ne de güzel anlatmış  "

Sonrasında bir baktım benimde üniversiteden hocam Osman Çelen yazmış ve bende sizlerin gönlüne bıraktım bu değerli yazıyı.... 

Değerli Osman Çelen demiş ki ;

"Beni kızılcık sopasıyla sabah geç kaldığım için cezalandırmak isteyen eski ilkokul müdürümün, benzer sopayla sınıf başkanı iken "bu ne gürültü, kimseyi yazmadığına göre bütün gürültü senden çıkıyor" diyen Sanat okulu idarecimin, üniversitede "hocam sınav 52 değil 100 gelecekti cevap kağıdını asın, neden asmıyorsunuz" dediğimde. "Ben öyle uygun gördüm" diyen üniversite hocamın öğretmenler gününü kutlamıyorum.

Ben ilkokulda o sopayı yemekten kurtaran " Müdürüm çocuğuma vuramazsın, sınıfa alayım" diyen ve başımı okşayıp "bir daha erken kalk gecikme " diyen ilkokul öğretmenim Şerafettin beyin,

lisede "sende bir cevher var, bana 5 tane elektroteknik devre sorusu hazırla diyerek kendime özgüvenimi kazandıran Baki beyin,

Teknik lisede her Cuma ve yıl boyunca 22 sınav yapan, "159 Osman yine 3. 100 puanını almışsın, sana 2 sınava direk 100 veriyorum, sınavlardan muafsın" diyerek savsaklama yerine sorumluluğun ağırlığını omzuma yıkan başarımın itici gücü Mehmet Ketrez hocamın

ve

Üniversitede "ders anlatmak sahne almaktır, eğlence biterse derste biter" diyen ve ders anlatımımda örnek aldığım Gündüz Çakmakcı hocamın ve isimlerini bu satırlara koyamadığım, aynı duyguları hissettiğim hocalarımın öğretmenler gününü kutlarım.

Akgün medya 

Ellerinizden öpüyoruz Osman hocam ve bizim bu günlere gelmemiz de emeği olan her hocam saygılar . 

Yorumlar

Zonguldak Valisi Bektaș Çalışmalara Hızlı Başladı

10 Kasım 2018 Cumartesi 19:59

Zonguldak Valisi Bektaș  Çalışmalara Hızlı Başladı

BEÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Çufalı, son yayımlanan Valiler Kararnamesi ile Zonguldak Valiliği görevine atanan Bektaş'ı makamında ağırladı.

Vali Bektaş'ı makamında ağırlayan Rektör Çufalı, yeni görevinin hayırlı olması temennisinde bulundu.Ziyarette, Zonguldak'ın tarih, kültür, turizm, sağlık ve sosyal açıdan gelişimine yönelik işbirliği ile yapılabilecek çalışmalar değerlendirildi.

Rektör Çufalı Zonguldak için üniversitenin önemini dile getirerek, şehre sağladığı, akademik, bilimsel, sosyo-kültürel ve ekonomik katkılardan bahsetti.

Üniversite-valilik işbirliğinin şehrimizin gelişimine ve üniversitemizin büyümesine büyük katkılar sağlayacağına inandığını söyledi.

 

Çufalı; Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi'nin Zonguldak genelinde 11 farklı yerleşkede 37 bini aşan öğrencisi ile şehrin demografik yapısını büyük ölçüde etkilediğini, bu genç öğrenci nüfusunun, şehre sosyal ve ekonomik yönden canlılık kazandırdığını ifade etti.

 

Şehrin öğrenciler için daha cazip hale getirilmesinin Zonguldak'ın gelişimine de büyük katkılar sağlayacağını belirtti. Zonguldak için geleceğe yönelik projelerde işbirliğine hazır olduklarını belirten Vali Bektaş, üniversitenin ve şehrin gelişimine önem verdiğini söyledi. Rektör Çufalı da ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek Vali Bektaş'a teşekkür etti.

Etiketler:

ZONGULDAK VALİSİ BEKTAŞ GÖREVDE , AKGÜN MEDYA , HAKAN AKGÜN ,

Yorumlar
  • Ereglili
    18 Kasım 2018 Pazar 17:16

    Erdoğan yerine bektaş yazsan2daha doğru olur... isim değil soyad yazilir. Başarılar dilerim

Kdz Ereğli’yi seçime kadar Demirtaş’a verin bari

22 Eylül 2018 Cumartesi 14:36

Akgün Medya

Kdz  Ereğli’yi seçime kadar Demirtaş’a verin bari

Uysal’a Gülüçü verin hiç değilse rezil olmasın !!

Gülüç Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, Beldemizdeki trafo binalarının duvarlarını renkler ve resimlerle bezeyerek güzel bir görünüme kavuşturuyorlar.


Gülüç Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, Topluma Hizmet Uygulamaları Projesi kapsamında, Gülüç beldesindeki elektrik trafosu üzerinde resim çalışması yaparak, çevrelerini güzelleştirmeye devam ediyorlar.


Belediye Başkanımız sayın Gökhan Demirtaş yaptığı açıklama da, ‘’Gülüç Güzel Sanatlar öğrencilerinin açık alandaki duvar ve trafolarda boyama ve resim çalışmaları devam ediyor.

Daha önce de Gülüç Güzel Sanatlar öğrencileri beldemizin belirli yerlerinde bulunan trafolar ve duvarlarda bu tür çalışmalar yaparak beldemiz daha güzel bir görünüme kavuşmasını sağladılar.

 

Bu projemize destek veren Gülüç Güzel sanatlar okulu öğrencilerine ve okul yönetimine teşekkür ediyorum ’’dedi.

Yorumlar
  • ALİ ERDOĞAN
    23 Eylül 2018 Pazar 00:23

    Hakan sen ne omurgasızmışsın.Gökhan başkanla uğraştın baktın biley çıkmıyor. Şimdide Hüseyin başkanamı salça oluyon.

  • Ereğli sevdalısı
    22 Eylül 2018 Cumartesi 15:33

    Sende iyice abarttın.Ereğli ona çok büyük gelir.

  • Yıldıray yıldırım
    22 Eylül 2018 Cumartesi 15:04