4 Kişilik Aile ölümden döndü.

10 Ocak 2019 Perşembe 07:48

4 Kişilik Aile ölümden döndü.
Yorumlar

Dikkat!!, Domuz gribi, gergedan virüsüne dikkat!

10 Ocak 2019 Perşembe 07:31

Dikkat!!, Domuz gribi, gergedan virüsüne dikkat!

Domuz gribi, gergedan virüsü gibi farklı isimlerle duyurulan salgınlar şu günlerde birçok kişiyi olumsuz etkiliyor.

PEKİ KİMLER TEHLİKE ALTINDA?

Bağışıklığı iyi çalışmayan, 65 yaş üzerindeki kişiler, KOAH gibi akciğer hastalığı olanlar, solunum yetmezliği olan hastalar, kanser tedavisi gören kişiler ve gebeler. 

HAMİLELERİN ÖZELLİKLE DAHA DİKKATLİ OLMASI GEREKİYOR

 "İdeal olan, salgın başlamadan eylül, ekim aylarında aşılanmaktır. Ancak unutulmamalıdır ki, aşı için şimdi de geç değil. Çünkü mart ayı sonuna kadar salgın azala azala devam eder. Şu an yapılacak aşı, hastalığa henüz yakalanmayan kişileri koruyabilir. Hamileleri özellikle vurgulamak gerekiyor. Çünkü düşük ve erken doğum riskiyle karşı karşıyalar. Grip buna neden olabiliyor. Hastalık, gebelerde yaşamı tehdit edebiliyor. Gebeliğini kış aylarında geçirecek kişilerin aşılanması gerekiyor. Gebeleri ve yeni doğum yapmışları aşılıyoruz."

"PROTEİNDEN ZENGİN BESLENİN

" Bağışıklık sistemini koruyan en etkili yöntemin yeterli uykuya ve beslenme olduğunu bilmek gerekiyor .

Mutlaka, soğuktan korunarak, açık havada vakit geçirilmeli, stresten mümkün olduğunca uzak durulmalı. C vitaminden zengin narenciye tüketmek, hapşıran-öksüren kişilerden uzak durmak ve elleri sık sık yıkamak gibi hijyen önlemleri de almak önem taşıyor. Ayrıca, proteinden zengin beslenmeli. Yumurta, süt ürünleri, yoğurt, et, sebzeler ve meyveleri özellikle kış aylarında hiç ihmal etmemeli" dedi.

HER SABAH YARIM LİMON, ZERDEÇAL VE ZENCEFİL

"Ilık su içine atılacak zencefil, limon suyu, zerdeçal son derece etkin. Hastalığın başladığını hissettiğiniz an bu karışımı kullanabilirsiniz. Her gün sabah kalktığınızda ılık bir bardak suyun içine taze sıkılmış yarım limon, bir çay kaşığı zencefil, bir çay kaşığı kadar zerdeçal koyarak içmek koruyucu etki yaratıyor. Aynı zamanda kuşburnu, ıhlamur, nane-limon son derece etkilidir.

"GERGEDAN VİRÜSÜ DEDİĞİMİZ

Bu yeni bir virüs değildir. Bu birkaç günlük burun akıntısı, hafif baş ağrısı, kuru öksürükle geçer. Eğer burun kanalları açık tutulmazsa daha sonra sinüzite dönebilir. O nedenle bu enfeksiyona yakalanmış kişiler burnun açık olmasına dikkat etmelidir. Burun açıcı tuzlu sular burnun tıkanmasını engelleyecektir" dedi.

"ANTİBİYOTİKLER VİRÜSÜ YOK ETMEZ"

Yorumlar

10.01.2019 Nöbetçi Eczaneler

10 Ocak 2019 Perşembe 07:22

10.01.2019 Nöbetçi Eczaneler
Yorumlar

Reklamcı Başkan Giderayak Rezil oldu... Ereğli Bomba İhmal

9 Ocak 2019 Çarşamba 09:24

Reklamcı Başkan Giderayak Rezil oldu... Ereğli Bomba İhmal

Sabah kimse bir yere gidemedi. Alaplıda tatil olan okul Ereğlide olamadı... Zeki Tosun bile bizim dediğimize geldi. Uysal başarısız.

Ereğli yeni bir güne değil resmen krize uyandı. 

Her yer buz.

Hastane yoluna erişim yok. 

Okullar bu halde iken açık.

Nerede ise Uluslarası reklam kampanyası yapıp her şeye hazırlıklıyız diyen belediye havası ile patladı..

Reklam paraları bu seferde boşa gitti . 

Hizmet yok yalan var . 

İhmal var..

Hadi bakalım Uysal çık işin içinden aynaya bak ve itiraf et ben beceriksizim de. 

Hadi bugün adaletli olduğunu iddia ediyorsan topla tüm abonelik verip ezber haber yaptırdığın çaresiz gazetecileri açıklama yap ve önce gazetecilerden özür dile sonra o gazetecilere bedavadan verdiğin halkın parası için halktan özür dile... 

Kemer  kestaneci köyü Ömerli hastane yolu kepez her yer felç.. 

Az kaldı Ereğli Uysal buzda kaydı ve yok oldu .. 

Yorumlar
  • Öteden yabancı kaşınma
    13 Ocak 2019 Pazar 00:10

    Çocukken sana mı yaptım akrabana mı yoksa birlikte mi yaptık serefsiz.ulan Piç senin karının mı ekmeğini yedim hadsiz ben hayatımda bir gün bile boşta kalmadımm serefsiz..belden aşagı vurus göremedim hırsız hırsızdır ibnede ibne hele senin gibiler kolpanın onde gideni..

  • ÖTEDEN BİR YABANCI
    12 Ocak 2019 Cumartesi 18:11

    Akgün lakabını biliyoruz, Alaplıda çocukken ne haltlar yediğinden tut Ereğlide yengenin sayesinde ekmek yediğinide unutmuyoruz harbi delikanlı pozları sana hiç yakışmıyor Erdemir den atıldıktan sonra psikolojik rahatsızlanmış olmalısın bak bu dünya kimseye kalmaz işin gazetecilik boyutundan çok belden ağaşıya yazık sana çok yazık

  • Vatandaş
    10 Ocak 2019 Perşembe 08:37

    5 seneden beri ne yapıldı bir anlatın bakalım bende bileyim. Kara yolları ana yolları yaptı sadece. Bekliyorum ne yapıldı aaaaa tabi iyi resim pozları verdi başlan bey iyi yediniz belediyeyi herseye savurdunuz paraları sadece erkek a takımına her sene 4-5 trilyon paralar akıttınız sadece bir tanesi bu

  • Adil mi o ne kime adil Hüseyin abine mi
    10 Ocak 2019 Perşembe 07:00

    Senin evim Uysalın evinin yanında mı yalancıyı öpeyim

  • Şaşkın ördek
    10 Ocak 2019 Perşembe 06:59

    Canim ne oldu Sevim ablan senide mi ise yerleştirdi ah ah zor olacak onlardan ayrılmak dimi ah menfaatcilik yalandan kolpa yazılar iş yok resim yok anca böyle şaşkın ördek dersin nikine.. Sizlere daha çok şaşıracaksıniz pazar günü

  • Adil vatandaş
    9 Ocak 2019 Çarşamba 20:24

    Belediye gayet guzel calisiyo bende yarim saatte bir evimin onunden grader geciyo karları kuremek icin

  • Şaşkın ördek avlıyacısı
    9 Ocak 2019 Çarşamba 20:17

    Bu ne şimdi Haber mi? Provokasyon ile haberi birbirine karıştırmışsınız sen dürüst ol bu haberciliği bırak ben bu işi beceremiyorum de senden daha başarılı olan gazetecilerden "ben sizin yüz karanızım"diyerek özür dile senin yazdıklarını ilkokul çocuğu yazmaz

  • SAÇ AYAĞI
    9 Ocak 2019 Çarşamba 18:09

    POSBIYIK ZAMANINDA DA AYNI KİŞİLER VARDI. YİNE ONLAR YÖNETİYOR BELEDİYEYİ. BU SAÇ AYAĞI KIRILMADAN BELEDİYE DÜZELMEZ.

  • Ereglili kimsin lan sen
    9 Ocak 2019 Çarşamba 10:38

    Adamsan bize ulaş buralardan yalandan yere kolpa yapma sana ne ulan şarlatan

  • Ereğlülü
    9 Ocak 2019 Çarşamba 10:03

    Sizin bu adamla alıp veremediğiniz nedir? Yaptığınız haber değil bildiğin şarlatanlık.

Uysal giderken üzülerek gidecek çünkü

8 Ocak 2019 Salı 15:29

Uysal giderken üzülerek gidecek çünkü

Onun Olmaması için düşmanına bile kucak açtığı ,Ereğlide ,Zonguldakda hatta ulusal basında belediyenin parasını saçmak zorunda kaldığı kişi maalesef Uysal'ın yerine geliyor...

AK PARTİ’DE YARINDAN İTİBAREN İLÇELER BELLİ OLACAK..

Ak Parti ilçe adaylarını açıklamaya yarından itibaren başlıyor. Ak Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin grup toplantısında yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı; ‘’Bu hafta sonu Cuma’dan itibaren Trabzon, Kocaeli ve Sakarya, bu şehirlere giderek milletimizin huzuruna adaylarımızı çıkartacağız. Diğer illerimizin ilçeleriyle birlikte aday tanıtımını ise genel merkezden yapacağımız görevlendirmelerle hafta sonuna kadar gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Bugün MKYK ‘da arkadaşlarımıza görev dağılımlarını ifade edeceğiz, anlatacağız ve yarından itibaren arkadaşlarımızda illerimize hareket ederek illerimizde bu çalışmaları yürütecek ve adaylarımızın illerimizde tanıtımlarını yapacaklar. ‘’

Zonguldak ili için hangi görevlinin belirleneceği de bugün yapılacak olan MKYK toplantısında belli olacak.

Sahte  Twitter hesaplarından degil gerçek kulis bilgilerinden aldığımız son dakika haberlerine göre Uysal'ın yerine seçilen Aday giderken Uysalı çok üzecek bir isim ..

Ne diyelim herkes üzdüklerine saysın!

Ereğli'miz için Yeni adayımız hayırlı olsun.