8 köye ulaşımı sağlayan köprü yıkılmak űzere

5 Aralık 2018 Çarşamba 01:04

8 köye ulaşımı sağlayan köprü yıkılmak űzere

Esenler köyü sakinleri yardım istiyor

Bir köy düşünün ;yeni yapılmasına rağmen her yağmurdan sonra  kayan ve yıkılma ihtimali olan bir menfez köprü düşünün . 

Hatta bir Köprü düşünün yolun kenarına  ufak römork koyup ölçtüğümüzde yanından bir arabanın daha geçemeyeceği bir köprü düşünün . 

Bir köy düşünün 8m ye 4 mt re yapılmak için planlanan  sonra  yapım aşamasında ne olduysa   nerede ise 5 metreye, sabitleme hatta yanlarında korkuluk bile yapılmayan bir köprü düşünün . 

İște bu kadar önem taşıyan köprü esenler köyünde .. 

atta o yolu kullanan vatandaşlarımız diyor ki bunu yapmak için yıktıkları eski köprüyü köy sakinlerinden Hacı Mehmet ayçiçek kendi imkanları ile yaptırmıştı o bundan daha sağlamdı .Her yağmurlu günün ertesi günü yahut o gün acaba köprü yerinde duruyorum diye kaygıyla çıkıyoruz yola ..

Bu köprü tam 8 köyü birbirine bağlayan yol yani her yağmurda kayan köprü bir sabah yada bir gece yıkılsa ne geri dönüş nede ileri gidiş var ..

 

Lütfen yeni gelen Kaymakamımız Çorumluoğlundan , Ak Parti İlçe Başkanı Mehmet Fatih Çakır beyden ricamız  var.

Köyler arasında önem taşıyan ama kendini zor taşıyan köprüyü lütfen az genişletip kaymayacak  ve kimsenin hayatını tehlikeye sokmayacak şekilde elden geçirmenizi istiyoruz . 

Ve sizlere durumun önemini anlatmak adına bir video hazırladık. 

Esenler Köyü sakinleri olarak sadece bizlerin değil tam 8 köyün merkeze  ulaşımını sağlayan kayan köprü için Lütfen bizlere devletimizin gücünü gösterin .

Devletimizin bizlerin mağduriyetimizi giderecek kadar bizlere önem verdiğini hissetmek istiyoruz..

Esenler köyü sakinleri namına konuyu bizlere taşıyan Muhammet torun beyefendiye bu yolu kullanan herkes adına teşekkür ediyoruz.

Etiketler:

Kdz ereğli Esenler köyü sakinleri

Yorumlar
  • metin torun
    10 Aralık 2018 Pazartesi 18:37

    Valla bizler elimizden geleni yaptık hic bir makamdan ilgilenen olmadı yaradana tek duamı can yanmaması inşallah büyle bir durumla karşılaşmayız sanki bu köy hic ereglide yokmuş gibi davranan yetkililer var ama malesef ereglinin 119 köyün icinde esenler köyü var bunu tüm yetkililere bildirmek isteriz

  • Nurcan torun
    6 Aralık 2018 Perşembe 08:56

    Allah korusun köprüden bi araç geçerken yıkılsa o köprü, o aracin icindeki insanlarin sorumluluğunu kim üstlenecek hiç kimse !.. insanlarin sesinin duyulmasi icin illa can mı yanmasi lazim. Can yandiktan sonra duyulan sesin önemi ne kadar ? İnşallah bu sesi bi duyan olur inşallah

  • Fatih gülsoy
    5 Aralık 2018 Çarşamba 01:12

    Bravo diyorum sana kardeşim ya da sağolasın

Kurt Anlattıkça Kıskandırdı

4 Aralık 2018 Salı 15:38

Kurt Anlattıkça Kıskandırdı

AK Parti Kdz.Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Makine Yüksek Mühendisi Mustafa Kurt, sunduğu Mega Projeleri’nin, Ereğli’ye çağ atlatacak ve öncelikle insan yaşam kalitesini artıracak, huzurlu bir şehir olma yolunda dev bir adım olduğunu söyledi.

AK Parti Kdz.Ereğli Belediye Başkan Aday Adaylarından Makine Yüksek Mühendisi Mustafa Kurt, Ereğli için MASTER MEGA PROJELERİ’ni düzenlediği basın toplantısında açıkladı.

Kurt, Öğretmenevi’nde düzenlediği basın toplantısında Ereğli için MASTER MEGA PROJELERİ olduğunu belirterek, seçim sloganının “Hedef Ereğli” olduğunu söyledi. Kdz.Ereğli doğumlu olduğunu ifade eden ve Erdemir’in çeşitli kademelerinde görev yapan Makine Yüksek Mühendisi Mustafa Kurt, üniversite ve sosyal kurulum konusunda tecrübeleri olduğunu belirterek, Ereğli’nin mutlaka bir üniversitesi olması gerektiğini vurguladı. Kurt, “Ben buranın çocuğuyum, bu memlekete hizmet için buraya geldim. Muhtemelen Ocak-Şubat-Mart ayı içersinde Rektörle birlikte, yine 3-5 dekan buraya geleceğiz. Üniversiteyi buraya kurmak gerekmektedir. Diğer Belediye Başkan aday adayları arkadaşlarımızda iyi arkadaşlar, başarılar diliyorum. Her zaman yanlarında olacağım. Bu projeler içinde beni arayacaklardır mutlaka. Kaynaklarını da nereden bulacaklarını da söyleyebilirim. Yap-İşlet modeli ile bu işler yapılabilir”dedi. Kurt, “Bu tip projelerle inşallah ilerdeki yıllarda görmek isterim. Ben eğer kazanırsam bir 5 yıllık başkanlık yaparım. Ama arkamdan en az 3 kişi yetiştiririm lider olarak. Bu da önemlidir. En büyük proje bu. Arkamdan gelecek kişi veliaht değil, ben onları yetiştireceğim, hazırlayacağım, belki onlar 3-5 -10 kişi olacaklar ama gelecekte bir rekabetten bir lider çıkacak. Siz bir çamurda yürüyebilirsiniz, bir markaysanız siz her zaman çamurdan atlayabilirsiniz. İyi bir lider çamurda da gezer yürür, karda da, buzda da yüzer. Buz da da yürür gidersiniz bakarsınız iziniz belli. Bilin ki o izinizden gelenler varsa onlarda sizin gibi bir lider olmaya hazırdır” dedi. AK Parti Kdz.Ereğli Belediye Başkan Aday Adayı Mustafa Kurt, Ereğli’nin en önemli sorunlarından biri olan trafik sorunlarına “Hafif Raylı Ulaşım Sistemi, Y-Çatal Güzergahı akışı, Köy Minübüsleri Güzergah Düzenlemeleri, Şehir içinde yürüyen merdiven sistemleri, Teleferik seyir sistemi, Mahalle ana arter yolları renovasyonu. Ereğli Viyadük geçiş yolları yapımı, Göztepe toprak altı tünel otopark düzenlemesi, Göztepe seyir kafeteryaları” ile çözüm bulunabileceğini söyledi. Ereğli ve çevresindeki kurum ve kuruluşlar ile insan kaynakları bakımından zengin bir kent olduğuna dikkat çeken Kurt, ilçeye bir devlet veya vakıf üniversitesinin yakışacağını ifade etti. 5 Fakülteli ve 15 bin talebesi ile şehre canlılık ve ekonomik yönden büyük bir katkı sağlayacak olan Teknik Üniversitesinin kurulması için Yıldız Teknik Üniversitesi Vakfı destekli bir üniversite kurulması gerektiğini vurgulayan Kurt, “Neden Teknik bir üniversite. Çünkü Kdz.Ereğli’de 10 bin işçi ve diğer çalışanı ile Avrupa devi Erdemir, Gemi Tersaneler Bölgesi, Liman-Deniz Taşımacılık Kulvarı mevcuttur. Uluslararası taşımacılık zaten Erdemir vasıtasıyla yapılmaktadır. Ereğli/Kandilli-Armutçuk maden kömürü bölgesi ve çalışanları, Ereğli halkı ve yerleşeni Turizm-Kültürü ve teknoloji birikimi olan, teknolojiyi taki eden değil, teknolojiyi üreten bir şehir olacaktır”şeklinde konuştu. Belediye Başkanı olması halinde sahil şeridinde, denize doğru yarım daire şeklinde 25.000 bin kişilik Kent Festival meydanı projesini hayata geçireceklerini belirten Kurt, bir gazetecinin “festival yapacak mısınız?”sorusuna ise “evet yapacağız. Bu kent meydanı ayrıca festival meydanı alanı olacak”dedi. Ereğli halkının ulaşabileceği en güzel ve ekolojik doğası ile bütünleşen Millet Bahçesi Proje ve uygulamalarıyla ilgili bilgilerde veren Kurt, “25.000 m2 alana Kafeteryalar, yürüme yolları, süs havuzları, görsel tanıtım ve kapalı-açık dinlenme mekanlarını kapsayan, çok amaçlı sosyal tesisleri içeren Millet Bahçesi’ni Delihakkı Mevkii’ne kurmak istiyoruz” dedi. Kurt’un üniversite/vakıf ve sanayi iş birliği deneyimleri şu şekilde: Üniversite ve Sosyal Hizmetler Kurulum Tecrübeleri **YTÜ-Yıldız Teknik Üniversitesi Vakfı Mütevelli/Yönetim Kurulu Üyesi, Vakıf Başkanı/17 yıl. **YTÜ-Yıldız Teknik Üniversitesi; VAKFI *Teknopark AŞ/AR-GE Kurucu ve Yönetim Kurulu Üyesi/150.000 m2 kapalı alan/7700 Araştırma Görevlisi ile Türkiye’nin en büyük TEKNOPARK’ıdır. Mustafa KURT, Teknik Üniversite ve Fakülteler ile TeknoPark kurulumunda büyük tecrübeye sahiptir. *SEKA Kağıt ve Selüloz Fabrikalarına ait 5 Tesisin’de, yeni proje ve tesislerin idame yatırımları. 1982-90 SEKA İzmit, SEKA Balıkesir, SEKA Dalaman, SEKA Akdeniz, SEKA Çaycuma Müesseseleri, ERDEMİR-Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları A.Ş.; Yatırım ve Sanayici Hizmetleri.1983-1996/İş adamı. *Yüksek Fırın/Zübeyde Reline, Kuvvet Merkezi-Buhar Kazanı Rehabilitasyonu, KAM Projesi Çelikhane, Nakliyat Doklar Liman Vinç. Makine Takım Fabrikaları A.Ş./ORALSAN-İstanbul-Kırşehir. 1981-1983/3 yıl *Genel Müdürlük görevi. 3 yıl, *Yönetim kurul üyesi/Murahhas üye. 3 yıl ERDEMİR-Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları: 1967-1980/13 yıl *Merkez Bakım Atölyeler, Baş Mühendislik/Müdür Fabrika Mühendislik Yatırımlar Grubu Müdürü; Tüm Fabrika ve ünitelerin; sıcak ve soğuk haddehane/temper ve teneke hattı bakım onarım ve proje yönetiminde; KAM-kapasite artırma ve üretim geliştirmeden yönetim kurulu ve genel müdürlüğü sorumlu koordinatör yönetici.”

Yorumlar

Ak parti Zonguldakta karıştı...

2 Aralık 2018 Pazar 16:01

Ak parti Zonguldakta karıştı...

MHP den oy alma oranı düşük olan Hamdi Ayanı aday olacak diye haber sizdiranlarin asıl amacı ne?

Zonguldak Ak Parti  karıştı..

Burnumuza pis kokular geliyor!! 

Mhp adayı Hamdi Ayanın ittifak adayı iddialarına Ak parti den büyük tepki var..

2014 yerel seçimlerinde cok az farkla Belediyeyi elinden kaçıran Ak Parti ,Zonguldakın öz evladı eski milketvekili Özcan Ulupınar yerine Zonguldakta oy oranı düşük olan,

MHP nin yeniceli adayına verilmesi halinde belediyeyi kesin kaybedecekleri görüşündeler..

Ve halk diyor ki;

"Kazanacağımız şehri kaybetmeyi kimler göze aldı, bu tür raporu cumhurbaşkanının önüne sunanlar Özcan Ulupınar düşmanları mi  yoksa Zonguldak düşmanları mi"? 

Yorumlar
  • Kemal arıcı
    2 Aralık 2018 Pazar 22:13

    Mhp den kim aday olursa olsun hiç kimse Hamdi Ayan ın üstünde bir oy alamaz. Bunu tarafsız birebir yüzyüze Anketlere bakın adam parti olarak değil isim olarak ön planda herkes işine baksın

  • Ahmet candan
    2 Aralık 2018 Pazar 18:22

    10 yıldır Zonguldak milletvekili olarak mecliste görev yapan Özcan Ulupınar hiç bir hizmet yapmadı belediye başkanı olursa Zonguldak yandı

Araç yoldan çıktı i 3 kişi yaralandı

2 Aralık 2018 Pazar 13:54

Akçkc TV

Araç yoldan çıktı i  3 kişi yaralandı

Düzce'de yoldan çıkarak 50 metrelik şarampole devrilen cipte bulunan 3 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Anadolu Otoyolu'ndan Ankara yönüne giden Fırat Toktaş idaresindeki 34 BHZ 985 plakalı cip, Yeşilyayla mevkisinde sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu önce bariyerlere çarptı, daha sonra 50 metrelik şarampole devrildi.

Yoldan geçen diğer sürücülerin ihbarı üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekipler, araç içerisinde sıkışan sürücü Toktaş ile Yaşar Aral ve Kemal Efe Arslan'ı bulundukları yerden güçlükle çıkardı.

Vatandaşların da yardımıyla ambulanslara alınan yaralılar, Hendek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yorumlar

BELEDİYE BAŞKANINA YAKIŞMAYACAK BİR REZİL DURUM

1 Aralık 2018 Cumartesi 16:38

BELEDİYE BAŞKANINA YAKIŞMAYACAK  BİR REZİL DURUM

Sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan böyle bir instgram hesabı olan kişiye tekrardan bu şehri teslim ederse yahut herhangi bir parti bu şahsa bu şehirde adaylık kapısını tekrar açarsa bu hesaptaki kişilerden oy istemesi gerekecek herkesin bilgisine !

BU HABER BİLGİLENDİRME MAKSATLI YAPILMIŞ VE BİZE GÖRE BİZE YAKIŞMAYACAK OLAYLARIN HALKIMIZIN GÖRÜŞÜNE SUNUMUDUR.

TABİKİ KARARI SİZLER VERECEKSİNİZ LÜTFEN SORUYORUZ 130000 KİŞİNİN BELEDİYE BAŞKANI OLMUŞ BİR KİŞİYE BU TÜR HİLE İLE TAKİPÇİ EDİNMEK YAKIŞIR MI  ?

Baştan söyleyelim biz bu sayfayı adaylık süreci başlamadan evvel takibe aldık.

O zaman takipçi sayısı 825 idi..

Sonra bir baktık ki gördüklerimiz haber olacak kıvama gelmiş .

Bizde o zaman dedik ki bizde görevimizi yapalım.

Nedir görevimiz ?

Halka adayları tanıtmak ve seçmenlerin dikkat etmediği noktaları inceleyerek sonrasında filtresiz halkın önüne sunmak..

Buyrun konu masada ve eliniz vicdanınızda!

 

Belediye Başkanı Hüseyin UYSAL ın instagram hesabına şöyle bir göz attım merakımdan.

Paylaşımlar bir tarafa dikkatimi çeken Uysal'ın takipçileri idi .

Bir anda o kadar çok takipçisi olmuşki şaşırdık.

Sokakta görmediğimiz hiçte göremeyeceğimiz tiplerin ,isimlerin uysal ın takipçisi olduğunu Görünce "e o zaman Ereğli göç veren yer olmaktan çıkmış demek ki herkes yalancı Bizde Ereğli yi göç veriyor herkes şehirden kaçıyor yavaş yavaş Ereğli emekli şehri olmaya başladı diye çıkan halk arasındaki laflara az kaldı inanacaktık!

Vay be sosyal medyada uysal sayesinde epey bir göç almışız da haberimiz yokmuş benimde yeni haberim oldu  valla..

Yakında Ereğli de mahalle sokak cadde isimleri de yabancı olursa şaşırmamak lazım desenize..

Hatta işyeri tabelaları da yabancı olmalı baksanıza Uysal'ın instgram hesabına göre ortalık yabancı kaynıyor..

Her şey bir yana yani yazılarımızın mahiyeti şaka değil instagram hesabında takipçi sayısını fazla göstermek için satın alınan takipçiler Uysal'ın çaresizliğini göstermiş olmuyormu ?

Sizce ben %100 adayım ve belediye başkanıyım diye iddialı konuşan bir belediye Başkanının bu sayfasındaki sahte hesaplara bakınca söylediği sözlerin inanılırlığı kalır mı sizce ?

Valla ben bu adama inanmıyorum bir tek kişiye inanıyorum oda buraya geldiğinde " bu şehrin  vekili benim"diyen sayın Recep Tayyip Erdoğan !

Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan şehrinde 130000 kişi olan bir belediye başkanının kendi şehrinde takipçi kazanacak yetenekte  olmadığını ve takipçi edinmek için 7000 e yakın yabancı takipçi satın almasını görmezden gelmeyecek Kadar istihbarat sahibidir sanırım...

Biz yazdık karar sizin aşağıda sayın Uysal'a video yaptık ..

Bari şehrinde takipçi edinecek hizmet yapamıyorsa bir dahaki dönemde evinde otururken izleyip dertlenecek bir videosu olsun istedim hemde benim hediyem hemde bedava olarak ..

Șehir dıșından ajans kiralamadan bedelsiz VİDEO ..

HEDİYEM OLSUN..

SANIRIZ BU KİŞİLER DÜNYANIN EN BÜYÜK SAFLIK PROJESİ SAKİNDEREDEN SONRA UYSALI TAKİP ETMEYE BAŞLAYAN KİŞİLER NE DERSİNİZ ?

 

Etiketler:

Hüseyin uysal sahte hesaplarla ne yapıyor? Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ,

Yorumlar
  • hodri meydan
    1 Aralık 2018 Cumartesi 21:37

    senin hayatın bence daha kirlidir poyraz gazeteye pislik atana kadar tuttuğun adamın gözüken pisliğini eleştir pisliğe ortak olma

  • poyraz
    1 Aralık 2018 Cumartesi 20:30

    sizene adamin özel hayati instehram hesabi.sizin kendi hesaplarijiza baksak bundan beterdir.o yizden milletin özel hayati kurcalayip bunu medyaya alet ederek alcakmaktan vazgecin derim.