AYSA OPEL YİNE FARKINI HİSSETTİRDİ..

6 Aralık 2018 Perşembe 04:20

AYSA OPEL YİNE FARKINI HİSSETTİRDİ..
Yorumlar

Kaan Kocaman Kocaman bir yalanın peşine düşmüş

30 Kasım 2018 Cuma 14:17

Kaan Kocaman Kocaman bir yalanın peşine düşmüş

Gerçek Ereğli Adını haketmiyorsunuz. Sizleri kınıyorum.

Ak Parti Gençlik Kolları Başkanı Tekin Alabaş bugün gerçek Ereğli haberin yapmış olduğu asılsız iftiralarla dolu haber için gazetemize çok sert açıklamalarda bulundu 

Gerçekeregli isimli internet sitesinde şahsımın  ve bazı yönetici arkadaşlarımın Ak Parti ilçe başkanı Mehmet Fatih ÇAKIR tarafından istifamızın istendiği , parti içerisinde bazı abilerin "sen istifa etme alabiliyorsa seni kendisi görevden alsın  "şeklinde bana telkinde bulundukları şeklinde Tamamen ASILSIZ / YALAN /İFTİRA dan oluşan bir haber yayınlanmıştır.

Kaan Kocaman tarafından yayınlanan bu haberin içeriğinde geçen hiç konu doğru değildir.

Mehmet Fatih Çakır ile ayrı ve farklı düşündüğümüz hiç bir konu olmamıştır. i

lçe başkanı ile gençlik kolları başkanının arası açık   yönetimde uyumsuzluk var algısı oluşturmaya yönelik bu ve benzer haberlerin amacı ve Gaye’si bellidir.

Şayet bir gün Ak Parti ilçe Başkanımız sayın Fatih Çakır benim istifamı isterse ben bunu kimseye Danışmaz istifa ederdim parti hiyerarşisi bunu gerektirir bende bunun bilincinde bir Ak Partili olarak gençlik kolları başkanlığı görevimin başındayım.

İlçe başkanımız Fatih Çakır yönetiminde görev almaktan onur ve gurur duyuyorum.

Bu tip yalan haberlerin amacının sürekli olarak Ak partiyi yıpratmaya yönelik olduğunun hangi medya ve haber organları tarafından bu tezgahların kurulduğunun da farkında olan halkımız bu site ve bu site ile paralel hareket eden diğer sitelerin haberlerine paye vermez .

Tekin Alabas 

Kdz Ereğli Ak Parti Gençlik Kolları Başkanı 

Yorumlar

Seni gidi tilki seni yaptığına bak

29 Kasım 2018 Perşembe 00:44

Seni gidi tilki seni yaptığına bak
Yorumlar

Ereğliyi bitirenlerin hikayesi...

26 Kasım 2018 Pazartesi 16:03

Ereğliyi bitirenlerin  hikayesi...

Biri öğretmenin yaşam ünitesi fişini, Digeride Ereğlinin hayatı fonksiyonlarının tüm fişlerini çekti.

Hüseyin. onu hiçbir sınıf arkadaşı sevmiyordu.

Çünkü derslerine asla çalışmayan, tembel ve bön bir çocuktu. özellikle öğretmeni "beni delirtiyorsun" diye hep kızıyordu Hüseyin 'e.

Bir gün Hüseyin 'in annesi okula geldi.

Öğretmeni ile görüştü. öğretmen dürüstçe "çocuğunuz ders çalışmayan aptalca şeyler yapan bir çocuk, notları da düşük, hayatımda bunun kadar tembel bir öğrenci görmedim" dedi.

Annesi çok şaşırdı, Hüseyin i okuldan aldı ve Kayseri'ye taşındılar. Aradan 25 yıl geçti. öğretmen de Kayseri'ye tayin olmuştu. Bir gün öğretmen ağır bir kalp krizi geçirdi. Bütün doktorlar ameliyat olması gerektiğini söylediler.

Bu zor bir ameliyattı ve Kayseri'de ameliyatı yapabilecek tek bir cerrah vardı. öğretmen ameliyat oldu. Gözünü açtığında karşısında yakışıklı cerrah ona gülümsüyordu. öğretmen tam teşekkür edecekti ki suratı morarmaya başladı. Bir şey söylemek için elini kaldırdı ama söyleyemeden küt diye öldü.

Cerrahın Hüseyin çıkacağını sandınız değil mi? Yapmayın, komik olmayın...

Doktor şaşırdı.,Ne olduğunu anlamaya çalışırken bir baktı ki o da ne ?

Odaları temizleyen Hüseyin solunum cihazının fişini çekip elektrik süpürgesini takmış...

İşte bu şehri belediye başkanı olabilecek yetenekte birine verecekken doktora teslim edenler şehrin şalterini Uysala indirttiler 

 

Burda okuyacağınız olay Kdz Ereğlinin nasıl bu hale geldiğini ve yok olduğunu anlamanıza yardımcı olmustur umarım .. 

Yorumlar
  • Celal coskuna
    27 Kasım 2018 Salı 11:45

    Siz birilerinin hakkında bir şey konuşacağınız zMN size yapılanlardan ziyade isteklerinizi yerine getirmeyenlerden mi seciyorsunuz? Biz selam alır selam veririz ama adam gibi adamlara.. Sen posbiyik tan bir şey mi. İstemiştin de posbiyik tehdit etti seni?

  • Celal coşkun
    27 Kasım 2018 Salı 00:15

    Ereğlinin fişini posbıyık mı çekti yoksa uysal mı. Bu kadar da insan küçültülmez. Bende derim ki acaba bu haber sitesi uysaldan bişey istedimde vermeyince böyle iftiralar atmaya çalışıyor derim. Sen basın olarak ereğliye ne veriyorsun ki ne bekliyorsun.. posbıyıktan korkunuza yazı tazamayanlar bakıyorumda uysal gibi birini bulunca kafasına göre yazabiliyor. Ayıp.

  • Vatandaş rumuzlu beyefendiye not
    26 Kasım 2018 Pazartesi 23:05

    Vatandaş rumuzlu beyefendiye konunuz gerekli yerlere iletildi. İlçe Başkanı gerekli konuşmayı gerçekleştirdi. 05050616767 telefondan dahada ayrıntıyı öğrenebilirsiniz..

  • Vatandaş
    26 Kasım 2018 Pazartesi 18:55

    Hakan bey ereğli lisesinin petekleri yanmıyomuş çocuklar zor durunda senden başka bu konuya kimse eyilmez çocuklar sana duacılar yardımınıza ihtiyaçları var ilgilenirseniz seviniriz

  • Akgün medya olarak açık açık yazıyorsun
    26 Kasım 2018 Pazartesi 18:49

    Bu ereğli lisesinin 2aydan beri petekleri yanmıyor çocuklar çaresiz durumda hakan bey senin kadar bu konuyu araştıran olmaz çocukları sevindirirsen duaları seninle ..

  • editörden öz ereğlili olduğunu iddia eden şahsa
    26 Kasım 2018 Pazartesi 18:23

    Bu aşağılamam mı ? O zaman siz gözlerinizi açın da özel kalemin yaptıklarına bir bakın.Günlük kaç para yemek faturassı nereye kesiliyor onlara bakın..bu kadar halkı ve ereğliyi mahveden bir adamın peşini bırakın bence bizde haber okursunuz diğerleinde uysalın masallarını

  • Öz Ereğlili
    26 Kasım 2018 Pazartesi 16:51

    Bu kadarda bir başkana hakaret edilmez. Sizin gibi saygın ve sürekli takip ettiğim bir siteyi artık okumayacağım. Yazık.lar olsun

ORTALIK YANGIN YERİ ADAMIN DERDİ KOMEDİ

19 Kasım 2018 Pazartesi 02:43

ORTALIK YANGIN YERİ ADAMIN DERDİ  KOMEDİ

Uysal dumanı fazla kaçırdı diyecem o akşam orda yoktu ki!!!

Eski CHP li Uysal Dindar mütedeyyin havası veriyor kameralara.. 

Uysal iş adamlarının yada belediyenin yardım parası ile halka bir şey dağıtırken hiç saklamayı bilmedi..

Mesela Gülüç Belediye başkanı Gökhan Demirtaş Hayatta yardımlarını Uysal gibi sergilemedi.. 

İbadetin ve iyiliğin saklı tutulması dinimizce sevaptır heleki yardım yaptığın insanların suratını gazetelerinde sergilemek sevabını almak resmen kalp kırmaktır.. 

Bu video da Uysalın İbadetini gizli yapacağına kamerayı görünce dini siyasete alet ediyor olmasını ve içi yanan adama su vereceğine gaz içirmesi gibi bir olaya sizleri șahit yapacağız. 

Sayın Uysal Madem bu kadar dini bütün abdestine düşkün bir Muslümansın göreve geldiğinde işten attırdıklarınında evlerine ziyaret etmenizi tavsiye ederiz .

Neden mi ?

Çünkü Dinde tövbe diye sınırsız affedillme gibi bir mucize var..

Unutma istedim.

Yangın yerine gidip geçmiş olsun demeden kamerayı görünce dini siyasete alet etmeniz çok manidar. 

Gerçi onuda beceremedin!! 

CHP nin izlerini ne yapsan silemezsin uysal başkan!! 

Kamerayı görünce  abdestimi aldım deme boşu boşuna çok ayıp şeyler bunlar ! 

Belediye hoparlöründen akşama kadar ilan yaptırsan "Uysal abdest aldı, uysal namaz kıldı" Kimse o kadarına inanmaz çünkü bu halk bilir senin siyasi geçmişini...  .

Bu videoda bizim anlatmak istediğimiiz Ahmet. Mehmet Hüseyin değil !

Yani konu nerede ne konuşacağını bilme, nereye nasıl girilir, nereye gidildiğinde ne söylenir ne söylenmez bu konuda yardımcı olma videosudur. 

Nur tentenin sahibi Kazım Usta gece her şeyini kaybetmiş kara kara düşünüyor adam bitmiş ya.. 

Bizim Uysal beyin keyfi gıcır, almış gazeteci ordusunu Yanına , Üzüntü yerine geçmiş olsuna gelir gibi değil itfaiyesine ve kendisine aferin almaya teşekkür bekler edası ile geliyor..

İnsan yalandan da olsa ağlar be Uysal!! 

Ama Uysal ne yapıyor?

İy ki i itfaiyeyi buraya kurduk diyor!

Biz daha ne diyelim!!!

Allah kurtarsın !! 

Yorumlar
  • Hakan Sever
    19 Kasım 2018 Pazartesi 10:06

    Chp liler abdest almıyor mu abi? Adama çakacam diye saçmalamışsın