Geliyorum..

21 Ekim 2018 Pazar 16:22

Geliyorum..

Sevenlerime Selam Olsun

Etiketler:

Şerif Sertan Ocakcı

Yorumlar

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

17 Ekim 2018 Çarşamba 19:50

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, AK Parti Kdz.Ereğli İlçe Başkanlığını ziyaret ederek,İlçe Başkanı M.Fatih Çakır ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte sohbet etti.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Ziyarette konuşan Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, daha önce kendisini ziyaret eden AK Parti Ereğli İlçe teşkilatına iade-i ziyaret çerçevesinde geldiğini belirterek, Ereğli'yi sevdiğini ve diğer ilçelerden daha hareketli olduğunu söyledi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti Ereğli İlçe Başkanı Çakır ise,İlçe Emniyet müdürü Ferdi Kuyu'ya teşekkür ederek başarılar diledi.

Yaklaşık 1 saat süren ziyarette gündeme ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Ak Parti İleç Başkanı Mehmet Fatih Çakır , Kdz Ereğli Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu

Yorumlar

Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

17 Ekim 2018 Çarşamba 02:22

Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

Aynı sahneler ! Aynı kuşlar ! Aynı Ekip !

Erol Çivici yine ses getirecek ama bu sefer şehrin en yüksek binası ile değil!

Peki sizce nasıl ???

Tüm kendinde çalısan işçileri yarın CHP binasının  önünde hazır bulundurarak mı ?

Yoksa Uysalın adaylığında olduğu gibi ;

Sendika desteği ile işçiyi anıt önünde toplayacak kapasitesi olan Mercan sayesinde Erdemir işçisini yine zor kullanarak mı ?

Dün Dürüstlükten bahseden Çivici ye bir soru sormustuk cevap geldi mi ?

HAYIR !!

O zaman bir soru daha ;

Sendika Başkanının mühendis olan kardeşide Çivicinin şehrin slüetini bozan yüksek binasından ev aldı mı ?

Yarın adaylık sırasında cevabı bekliyoruz sayın Çivici !

Yolunuz Açık Olsun !

 

 

 

 

 

Etiketler:

Erol Çivici adaylığını açıklıyor

Yorumlar
  • Hakan Akgün
    21 Ekim 2018 Pazar 22:25

    Seni ispata davet ediyorum tabiki savcılıkta. Son zamanlarda ne zaman çivici ve Bozkuşların hesaplarından bahsetsem ismini açıklamayan ve yalan söyleyen tahrik etmeye çalışanlar oluyor işte biz seninle savcılık makamında rahat konuşuruz diye konuşuruz çünkü orda rumuz yok bebeğim. Hadi inşallah bir araya geliriz sende bana anlatırsın baban kim annen kim diye?

  • Malasef3
    21 Ekim 2018 Pazar 18:20

    Sizin gibi dürüstlükden mağrum kalmış insanların dürüstlikden bahsetmesi içler acısı değilmi?Sizin için insanlar ne düşünüyor veya sizin yüzkızatıcı yapmış olduğunuz şeyleri insanlar bilmiyormu?

  • Malasef2
    21 Ekim 2018 Pazar 18:16

    Az önce gönderdiğim yorumu paylaşabilecek kadar yüreklimisiniz?

  • Malasef
    21 Ekim 2018 Pazar 18:14

    HakanBey; Erdemir takıntınız var ama hangi tarihde başlayan bir takıntı?Atıldıkdan öncemi yada sonramı?Atılmadan önce hiç haber yapdınızmı?Ereğlide ciddi ekonomi sağlayan bir kurumdan bahsettiğinizin farkındamısınız?Sizin gibi haberciler malasef var.Malasef dememin sebebi ilk olarak reklam için para istiyorsunuz.Ancak para verilmediği takdirde kötü haber yapıyorsunuz

Güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

15 Ekim 2018 Pazartesi 17:08

Güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

Demirtaş ''Bugün beş yıl önce göreve geldiğimizde verdiğimiz tüm projelerimizi gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz.’’

SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ ÇALIŞTIK  HER MAHALLEYE BİR DİNLENME BAHÇESİ VE ÇOCUK BAHÇESİ YAPMA GAYRETİNİ İÇİNE DÜŞTÜK..

 

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş her zamanki kararlılığı ve disiplini ile Gülüçte ilkleri yaşatmaya devam ediyor.

Demirtaş öyle kelimeler etti ki sarfetti ki ;

Ağzından çıkan tüm sözcükler sanki herkesin ağzından çıkan gönlünden geçenleri tercüme eder gibi idi.

Demirtaş   "Gülüç’ümüz ve değerli hemşerilerimiz her şeyin en iyisini ve en güzelini hak ediyor.

Bizler göreve geldiğimiz günden beri halkımızın hizmetinde olacağımızın sözünü vermiştik ve bu sözümüzü tutmak için belediyemizin tüm birimleri ile bu uğurda çalışmaya devam ediyoruz. Daha güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

Beldede yapılan çalışmalar hakkında bilgi veren, Beldede bugüne kadar gerçekleştirdiği projeleri anlatan Belediye Başkanımız Demirtaş, Göreve geldiğimizden beri çalışmayı hiç eksik etmedik. Gece gündüz elimizden gelen gayreti gösterdik.

Bize duyulan teveccühe layık olmaya çalıştık. Esasında seçim için çalışmıyoruz. Verdiğimiz sözleri yerine getirmek için çalışıyoruz.