Ahde vefayı bilen adamlar senin gibi Şehre örnek olurlar.

8 Kasım 2018 Perşembe 14:27

Ahde vefayı bilen adamlar  senin gibi Şehre örnek olurlar.

Hem Ataya Hem Babaya saygı böyle olur.

Yerlicilik - Yabancılık söylemlerinden nemalanan kişilere kapak olacak bu fotoğraf için Sayın Mehmet FATİH Çakır'a teşekkür ederim  

Bu bir haber değil Akgün Medyanın sosyal paylaşım sitesinde görüp etkilendiği için yaptığı bir serzeniştir.

Ak Parti Kdz Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır bu ziyaret için aynen şunları yazmış ;

Bölgemiz için tarihi bir önem arz eden Uzun Mehmed Anıtı’nı babam ile ziyaret ettik.

Bu vesile ile Uzun Mehmet’i bir kez daha saygı ve minnetle anıyoruz...

Bizde Akgün Medya olarak ;

Bölgedeki hayatı kansere çeviren ve insanların hizmet etmesini engellemek için șövanizm mikrobunu besleyen kişilere diyoruz ki ;

"Siz misiniz yoksa eleştirdiğiniz Fatih mi daha yerli bu resme bakın şimdi bu soruya cevap verin". 

Bizim şehrimizde, Belediye başkanı aday  adayı olmak için buralı  olma gerekliliğini anlatmaya çalışan  akıl tutulması yaşayan kişilere  bizde diyoruz ki ;

"Belediye başkanı aday adayı olmanın  birinci şartı buralı olmak değil adam olmaktır. 

2.sartı ise : Anasına  babasına, ailesine sahip çıkmak ve  saygıda kusur etmemektir.

Ve bu nitelikleri üzerinde barındıran insanların taleplerinin de partiler tarafından degerlendirilmesi  ayrıca gereklidir . 

Yerliyim havası atanlara baktık ;

Ne uzun Mehmet bilirler ne herkülű, 

Peki biri bana bunu anlatsın..

Uzun Mehmet bilmeyen , anmayan , herkülűn akrabası olmayan nasıl oluyor bu şehrin sahibi olup beyinsizce yerlicilik oyunu ile insanları birbirine sokmaya çalışıyor ? 

Kırpık'a deli diyenler ! 

Videoyu izleyin deli dediğiniz adam kırpık  bile sizden daha akıllı konuşuyormu, konuşmuyor mu  karar verin!

Kırpık ne demiş ;

"El ele verin kenetlenin, Ereğlinin durumu iyi değil ve bir olma zamanı geldi şu anı değerlendirin" demiș! 

Kırpık kadar  aklınız yoksa ;

Ne diye millete hemșericilik adıı altında yol gösterme ayakları yapıyorsunuz?

Bence bu şövanizm aklını savunan herkes Kırpık'a takılsın;

Hiç değilse kendi içlerinde  adam olmayı beceremedikleri için şehri değil şövanizmi savunanlara Kırpık insanlık dersi verir.. 

Milleti dolduruşa getirip nemalanacağınıza delikanlı iseniz siz çıkın aday olun.

Bakalım görelim siz kimlermişsiniz?

Size akıl ..

Bol kepçeden atmayı bırakın ,benim gibi ayak paçanın tadına bakın..

 

Yorumlar
  • HAKAN AKGÜN
    8 Kasım 2018 Perşembe 21:29

    Bence önce inanılırlığınız için adnızı soyadınız yazmalıydınız . Bu memlekette ereğli hemşericiliği yok zaten beyinsiz kesimin 61 e olan hastalığı var

  • Ereğlili
    8 Kasım 2018 Perşembe 20:29

    Sayın Akgün, yukarıdaki haberinle ilgili en iyi 61 hemşericiliği yapan bizatihi Fatih Çakırın ta kendisidir ve buna ben bizzat şahidim, yani bize gazel okuma lütfen...

Hapis Cezası almak istemeyen okusun.

7 Kasım 2018 Çarşamba 21:36

Hapis Cezası almak istemeyen okusun.

İmar affı barışı başvurusu yapanlar dikkat! Hükümet, seçim öncesi yasalaştırdığı imar affına ilişkin düzenlemenin usul ve esaslarını belirledi. Başvurular e-devlet’ten de yapılabilecek. Beyan dikkate alınacak ancak yalan söyleyen hapis cezası alabilecek.

Resmi Gazete'de yayımlanarak dün yürürlüğe giren tebliğde, yapılacak işlemlere ilişkin şunlar yer alıyor:

SON TARİH 31 EKİM

Yapı Kayıt Belgesi 31 Aralık 2017'den önce yapılmış yapılar için verilecek. Belge için müracaatlar 31 Ekim 2018'e kadar yapılacak, belge bedeli ise 31 Aralık 2018'e kadar ödenebilecek. Bakanlar Kurulu süre uzatabilecek.

BAŞVURULAR E-DEVLETTEN

Yapı Kayıt Belgesi için müracatlar, yapı maliklerinden herhangi birisi veya vekili tarafından, e-devlet üzerinden veya kurum ve kuruluşlara yapılabilecek.

YALAN BEYANA CEZA VAR

Yapı Kayıt Belgesi düzenlenmesi aşamasında e-devlet sistemi üzerinden veya kurum ve kuruluşlara yapılan müracaatta yalan ve yanlış beyanda bulunanlar hakkında “Resmi belgenin düzenlenmesinde yalan beyan” suçundan yargılanma talep edilebilecek. Kanuna göre, yalan beyan için 3 aydan 2 yıla kadar hapis veya adli para cezası verilebiliyor.

NE KADAR GEÇERLİ OLACAK

Yapı Kayıt Belgesi, yapının yeniden yapılması veya kentsel dönüşüm uygulamasına kadar geçerli olacak. Ayrıca, para cezaları da iptal edilecek.

BEDEL NASIL HESAPLANACAK

Yapı Kayıt Belgesi bedeli, yapının bulunduğu arsanın emlak vergi değeri ile yapının yaklaşık maliyet bedelinin toplamı üzerinden, konutlarda yüzde 3, ticari kullanımlarda yüzde 5 olarak belirlendi.

KAÇAK EKLENTİLERİN DURUMU

Yapı kullanma izni alındıktan sonra yapılmış aykırılıklarda, maliklerinin kendi paylarına düşen bedeli ödemeleri durumunda aykırılığı olan bağımsız bölüm belirtilerek söz konusu belge düzenlenecek.

KAT MÜLKİYETİ ALINABİLECEK

Yapı ruhsatı alıp da yapı kullanma izin belgesi almamış veya yapı ruhsatı bulunmayan yapılarda, yapı kullanma izin belgesi aranmaksızın tapuda cins değişikliği ve kat mülkiyeti tesisi yapılabilecek.

 

Yorumlar

YENİ VALİ ''Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

7 Kasım 2018 Çarşamba 16:13

YENİ VALİ ''Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

Bana 2-3 ay müsaade edin öğreneyim, anlayayım.

Valilik önündeki karşılamanın ardından önce makama geçen Sayın Bektaş makamdan sonra basın mensuplarının karşısına geçti.

Vali Erdoğan Bektaş, ''canlı basının şehre ve herkese gerekli olduğunu ''söyleyerek sözlerine başladı ve ardından ;Şehri tanımak için bana 2-3 ay müsaade isteyin dedi.

Vali Bektaş sorulan bir soru üzerine ; önceki projelerin devam edeceğini, "Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir" sözleriyle de giden  valinin projelerini inceleyip gerekli tetkiklerden sonra devamında herhangi bir sorun yok ise devam edeceği imasında bulundu.

 Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş, karşılama töreninin ardından makama geçti.

İlk olarak görevlilerden kısa bilgi alan Vali Bektaş, daha sonra gazetecilerle Valilik Toplantı Salonu’nda bir araya geldi. İlk mesajında basın vurgusu yapan Bektaş, canlı bir basının şehre ve herkese gerekli olduğunu kaydetti. Telefonunun 24 saat açık olduğunu ve 15 yıldır aynı numarayı kullandığını açıklayan Vali Bektaş, “Basın bize göremediklerimizi anlatır" ifadesini kullandı.

İŞTE YENİ VALİNİN İLK AÇIKLAMALARI

Konuşmasında Vali Ahmet Çınar döneminde başlatılan projelerin devam edeceğini ve şehri tanımak için 2-3 ay zamana ihtiyacı olduğunu dile getiren Vali Bektaş, şunları söyledi:

"Zonguldak doğumluyum. Biraz sabredeceğiz. Rize’yi benden iyi bilen birisi yok diyordum. 2-3 ay sonra Zonguldak’ı benden daha iyi tanıyan kimse olmayacak diyeceğiz. Babam evlenmeden Zonguldak’a gelmiş. Annemle evlenip onu da getirmiş. Ben ve 2 ablam burada doğduk. Daha sonra annem gurbete dayanamamış ve Zonguldak’tan ayrılmışlar. Ben o zaman 4 yaşındaydım. Üniversite döneminde bir defa geldim, doğduğum yeri görmek istedim. Daha sonra Kastamonu’da görev yaparken buraya geldik."

PROJELER DEVAM EDECEK

Önce öğrenme zamanı. Dağ bayır, gece gündüz demeden öğreneceğiz.

Zonguldak içinden 2 vilayet çıkartmış eski ve yeni büyük bir merkez. Bana 2-3 ay müsaade edin öğreneyim, anlayayım. Ahmet Çınar benim tanıdığım sevdiğim kardeşim ve iyi bir arkadaşım. Kendisini seviyorum. Bizden önce Ahmet Çınar ve diğer valilerimizin projelerinin arkasında olacağız. Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

Etiketler:

ZONGULDAK VALİSİ BEKTAŞ GÖREVİ BAŞINDA , AKGÜN MEDYA , HAKAN AKGÜN ,

Yorumlar

Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

4 Kasım 2018 Pazar 17:30

Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

Erdemir 1 kişinin değil 320.000 kișinindir.

BUNDAN SONRA İSTİRAHAT ALANLAR DİKKAT EDİN  !

Ereğli Demir Çelik Fabrikasına yeni atanan Genel Müdürün  kuruma  Güven duygusu ve ciddiyet getirdiği herkes tarafından bilinmekte . 

Ve Salih Cem beyin özellikle hassas olduğu bir konu var ki ; istirahat bu konuda tüm işçi kardeşlerimi ciddiyete davet ediyorum .

Yalnız bu kuralın da  herkese eşit şartlarda uygulanmasının Erdemir ciddiyetine yakıșacağını düşünenlerdenim. 

Neden eşit dedik ? 

Çünkü en yüksek maaş alanlarında oypa'lıilarında en son muhattap olduğu olay istirahat alan kontrol edilir  , ziyaret edilir keyfi bir uygulamada istisnasız iş akdi fes edilir. 

İşte şimdi bizde diyoruz ki ;

Sendikacı iken bir gün devamsızlığı gözükmeyenlerin, görev süreleri bitince ertesi gün hemen Bol bol istirahat aldıkları tüm I. K ve sağlık kurumu tarafından iyi bilinmektedir . 

İşte bu konuda I. K daki arkadaşları özellikle uyarıyoruz ;

Erdemir disiplinli bir kurumdur ve patronu 1 değil 320.000 kişidir.

Dün oypalilara istirahat konusunda  verilen uyarı cezasınin aynısını  ,bugünden tez yok görevden ayrılan eski sendikacı arkadaşlarda dahil olmak üzre  tüm sendikaci arkadaslarada uygulamanız konusunda aynı hassasiyeti göstermenizi Erdemir disiplini adına rica ederim . 

 

 

 

Etiketler:

Erdemir , istirahat , sendika , eski sendikacılar , eşitlik

Yorumlar
  • Alt işveren çalışanı (taşeron işçi)
    4 Kasım 2018 Pazar 21:01

    Allah rızası için bir gün şu haberleri okurken Erdemir yönetimi taşeron işçileri kadroya alıyor diye haber okuyabilsem keşke. ..

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

4 Kasım 2018 Pazar 14:36

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

SENDİKA BAŞKANI HARİÇ SENDİKA YÖNETİCİ LİSTESİNİ ANKARA BELİRLEDİ.

SONU DAHA BAŞLAMADAN BİLİNEN DEMOKRATİK OLMAYAN KONGRE ANADOLU OTELİNDE YAPILDI..

TÜRK METAL SENDİKASI NIN ANKARADAN VERİLEN LİSTESİNİN KABULÜNÜN OLDUĞU  KONGRESİ YAPILDI.

Yıllar evvel Ereğli Demir Çelik Fabrikası'nda  Demokratik Sendikalaşma mücadelesi için yola çıkan 2 sendika vardı.

Zaman içinde o ona gitti,o ona..

En son baktılar olmadı,İşverenden yardım isteyen kazandı..

Kim mi yardım istedi ?

Tabiki şu anda işverenin sesi ,gizli ortağı Türk Metal Sendikası...

Ereğli Demir Çelik Fabrikası kurulduktan sonra Türkiyedeki sendikaların iştahını kabartan bu demir çelik sektörü için Yıllar evvel kıyasıya sendikalaşma Mücadelesi  başladı.

Ve mücadele terazi kantar misali bir o sendika , bir bu sendika üyeliği adı altında sürer gider  iken '' en az zamı ister,en az sorunu ben yansıtırım '' diyen sendika işvereninde desteği ile yetki mücadelesini satın aldı..

Neden kazandı demedim de satın aldı dedim sizce  ?

Çünkü o günün şartlarında yetki mücadelesini belirleyen işçilerin dikliği değil işverenin talimatı ile Türk Metal Sendikasına Üye olan A personeli idi..

Yani bu sendika baştan İŞÇİ VE İŞVEREN ORTAKLIĞI ile yetki almış bir sendika idi ..

Ne kadar acı bir kelime değil mi ?

Zam alacağım ,mehvedeceğim,yakarım ,yıkarım diyorsun ama tüm sendika temsilcilerin maaşlarını işverenden alıyorsun..

Mitinglerde bu kadar atan ,tutan ,cevval konuşma yapan Adama normalde ne  derler ?

''HOOOOOOP SENİN ELBİSE PARANI ,ARABA PARANI BEN VERİYORUM AZ SUS YADA KAYBOL ''demeleri lazım değil mi ?

Demezler..

Diyemezler..

Nened mi ?

Herkes kendi kasasını doldurma derdin de kim sever yalova kaymakamını ?

Bu durumu garipsemelimiyiz peki ?

Asla !!

Olaya şurdan bakın daha iyi anlayacaksınız.. 

Zaten Ortada başından normal olmayan ilişki yumağı ile yola çıkan işveren ve sendika varken ve bu oyuna kanıp vakıfta soyulan işçinin yanında durmayan kişilere bile yuh yazıklar olsun,Allah belenızı versin,Haklarımız haram zıkkım olsun diyeceği yere ''En büyük  Başkan yusuf başkan ve adam gibi adam pevrul başkan diye alkış tutan  bilinçsiz işçi topluluğu var iken sizce ne var normal olan ? 

Şube Başkanlığına Metin Ercan,

Şube Sekreterliğine Yakup Yılmaz

Şube Mali Sekreterliğine Hakan Eskibina

Şube Teskilatlandırma Sekreteri Turgay Kavak

Şube Eğitim Sekreteri Birol Onay aday gösterildi.

Bu liste hakkında ve gidenler hakkında bir kaç lakırtım olacak bu gece köşe yazımda ,

Dün gece dedim ya;

Sendikacılık ta görev verilen kişiler kendilerini nasıl görürler bilmem ama onlar En baştaki insanın sakalı gibidir ler ..

Baştakiler yeter ki traş olmak istesin sizi keser yerine yeninizi getirtirler..

Kesilen korkmazsa mücadele eder .

Devamı var..

 

Etiketler:

Soner üslubaș , Mehmet Karakaya , Türk. Metal sendikası , Yusuf Ziya odabaș , Pevrul Kavlak , metin Ercan , mercan , turgay kavak , Hakan eskibina , Hakan Akgün , Akgün medya ,

Yorumlar
  • Tevfik keskin
    3 Kasım 2018 Cumartesi 23:50

    Vaktiyle Türk metal sendikasının Ereğliye gelmesi için mücadele eden altı yedi arkadaştan acizane biriyim.GELENE AĞAM GİDENE PAŞAM DEMEZSEN BURALARDA TUTUNAMAZSINIZ.EREĞLİDE ÇOK DAHA GÜZEL ŞEYLER OLABİLİRDİ.