Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

30 Ekim 2018 Salı 12:59

Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

Ak Parti Kdz Ereğli Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi ve Lise Teşkilatının düzenlemiş olduğu Kdz. Ereğli Şehit Mezarlıklarının ziyareti gerçekleştirdik.. Bu anlamlı günde Şehitlerimizi duasız bırakmadık. Rabbim mekanlarını cennet eylesin

Ak parti Kdz Ereğli Gençlik Kollarının Gençleri boş durmuyor !!

Etiketler:

Kdz Ereğli Kdz Ereğli Gençlik Kollari

Yorumlar
  • Hasan Hüseyin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 05:35

    Güzel ancak bu tür ziyaretler gösteri için yapılmamalı. Yani ne işi var medyada bu tür ziyaretlerin. Akla gelen ilk şey, gösteri amaçlı olduğu. Olmaz. Olmamalı.

Bu adama dikkat edin!!

4 Ekim 2018 Perşembe 14:10

Bu adama dikkat edin!!

Bu adam bu şehre gelen Adam gibi Adam.. Herkes değerini bilsin..

Anadolu çocuğu

Vatan evladı

Cumhuriyet çocuğu

Eski monşer elit tabaka ile ilgisiz alakasız bi adam.. 

Kim mi bu adam ? 

Tabiki her gelenden çok farklı bir yaklaşımla Aramızda sessizce dolașan dev adam ERDEMİR GENEL MÜDÜRÜ SALİH CEM ORAL..  

Bu adamın derdi başka.. 

Bu adam işinin aşığı  .. 

İşine aşık olanın sahiplenicisi..

Bu adam kazasız belasız  Üretim derdinde . 

Önceliği işçi sağlığı sonrasında ise sağlıklı işçi ile sağlıklı üretme ve Amiral şirket denilen devlerle yarışma.. 

Ereğli sevdi bu adamı . 

Koca fabrikanın başındaki ilk adam ama Halkın içine karışıp protokole değil halka daha yakın duran adam gibi adam.. 

 

Protokol davetleri rakı balık masaların dan alışık olduğumuz tipler ile sağlanamayan huzurun ayak sesleri 29 Ekim yürüyüşünde hissedildi.

HOȘGELDİN Sayın Genel Müdürüm Salih Cem Oral HOȘGELDİN..

İşçi şehrinde işçiden aidat alanlara ve makam sevdalılarına bundan daha güzel resim verilemezdi.

Geldiği günden beri kendini değil işçi sağlığını düşünen adam olarak aramıza hoş geldin Sayın Genel müdürüm . 

Her gelenin kaprisli ve gösterişli hayatından farklı sessiz, sakin, Gosterișsiz bir hayatla aramızda dolașarak bizi mutlu eden adam aranıza HOȘGELDİN ..

Biz bir aileyiz gözüyle baktığınız her işçi sizi seviyor ve bizde saygıyla eğiliyoruz alçak gönlünüz karşısında....

Saygılar Salih Cem Oral .. 

Etiketler:

ERDEMİR , SENDİKA , YUSUF ZİYA ODABAŞ , METİN ERCAN , MERCAN , ERDEMİR , SALİH CEM ORAL , OYAK , SÜLEYMAN SAVAŞ ERDEM

Yorumlar
  • Bilen
    30 Ekim 2018 Salı 19:01

    Salih bey daha yeni geldi raporları verdiren kişiler suçlu on lar kim peki? Sendika ve Oypa dayanışmasına dikkat

  • Nazif
    30 Ekim 2018 Salı 16:43

    Tespitine tamamen katılıyorum Hakan Kardeşim , ne olursak olalım önce insan olmamız gerek ve bu olguyu yitirmememiz gerek , koltuğumuzun yüksekliği, cebimizim şişkinliğinin tesirinde kalmamamız gerekiyor ama nerdeeee? Cem bey o yönden örnek verilebilecek nadir insanlardandır, kendisine başarılar diliyorum.

  • Emekçi
    30 Ekim 2018 Salı 14:29

    Daha geçen ay 19 oypalıyı işten attıranda kendisiydi

  • alev
    30 Ekim 2018 Salı 11:28

    Adam yanımda idi ama en ufacık şımarıklığı yok ve tam bir halk adamı

  • neşet güner
    30 Ekim 2018 Salı 11:27

    Sizde olmasanız böyle güzel haberleri ve gerçekleri göremeyeceğiz herkesin derdi makam mevki haberleri ama bu haber çok güzel

  • mert ateş
    30 Ekim 2018 Salı 11:26

    Güzel ve seviyeli bir haber tebrik ederim

Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

29 Ekim 2018 Pazartesi 14:42

Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

İşçiyi kerizmi sandınız? Sırtını sendikaya yaslayan aday adayları büyük bir tehlike ile karşı karșıyasınız!!

Geçen seçimde Vakıfta ki parası soyulan işçileri soyanlara hesap soracağız demeyip.,oylamada yok olan parayı şebep olan yönetim kurulu üyeleri  değil, Bizim iscimiz ödesin diye  el kaldırtanlar  hala verdikleri sözleri hiç tutmadilar.. 

Bunlardan biride Yusuf Ziya Odabaș...

sendika başkanı olana kadar her yıl işveren tarafından işçi hesabına yatan 1000 er TL Yusuf Ziyanin sendika başkanı olmasından Sonra kesildi.

Lakin Halil Posbıyık'ı sectirmemek için işçiye "ben geldikten sonra yatmayan paralar hesabınıza yatacak" yalanı uyduran sendika başkanı yeni seçim geldi hala bu sözünü tutmadı acaba bir tıkanıklık mi oldu?a

Hani bundan sonra sendikanın ;"oyunuzu şuraya atın" diye zorlama yaptığı, korkan kardeşlerimin dikkatini bu noktaya çekerim.

Sendika babama oy istese babama oy yok. 

Bu kadar net çalışacağız  

Kandırılan işçinin intikamını seyrettirecegiz bu dönem.. 

Hadi bismillah ... 

Etiketler:

Yusuf Ziya odabaş , M.ercan , Türk metal sendikası , Erdemir işçisinin hakkı yendi.

Yorumlar
  • Erdemirli
    30 Ekim 2018 Salı 20:11

    Hakan adam gibi adamsın Mertsin delikanlısın Ereğli'de yazılamayanları korkusuzca yazan adamsın görüpte görmezden gelinenleri görüp yazan adam seni tebrik

  • Hakan Akgün