Alagöz den ilginç gündem yorumları

24 Ekim 2018 Çarşamba 00:46

Alagöz den ilginç gündem yorumları

Ak Parti Kdz Ereğli Tanıtım Medya Başkanı Alagöz den gündemle ilgili sohbet

Bu Yazı Dizisinde Her Şeyi Bulabilirisiniz...!

Rahip Brunson Vakası;

Uzun süredir gündemimizi meşgul eden Rahip Brunson meselesi kuşkusuz ki Türkiye’de ve siyasette çeşitli spekülatif söylemlere sebep olmuştur.

Rahip Brunson’un içeri alınması ve tutuklu kalması öyle sıradan bir olay değildir. Daha düne kadar Amerika’nın güdümündeki birini bırakın içeriye almayı sorgulayamayan bir Türkiye vardı.

Bugün ise her ne olursa olsun her türlü yaptırıma rağmen kendi kararını alabilmeyi başaran bir Türkiye var.

Rahip Brunson şuan serbest bunun neticesinde Türkiye aslında şu iki dersi dünyaya verdi;

1) Türkiye’ye kimse aba altından sopa gösteremez.

2) Türkiye’deki yargının bağımsızlığı son derece önemlidir.

Andımız Meselesi;

Bir süredir gündemimizi meşgul eden diğer bir konu ise Danıştayın aldığı karardır. Bilindiği üzere daha önce andımız yürütmenin kararı ile durdurulmuştu. Danıştay kendisini yürütmenin yerine koyarak yürütmeyi yani seçilmişleri yok saymıştır. (Siyasi parti kapatma davası gibi düşünülebilir) Bizim derdimiz andımızdaki kriterlerle ilgili değildir. Evet Türk’üm,doğruyum, Çalışkan’ım bu kriterlerle ilgili benim sıkıntım yok. Mesele ülkenin kutuplaştırılmasının önüne geçmektir. Bu ülkede yaşayan tüm bireyler birbirine eşittir denktir. Hiç birinin etnik kökeni noktasında birbirinden üstünlüğü yoktur. İlla bir and belirlememiz gerekirse Türküyle, Kürdüyle, Lazıyla, Çerkez’iyle, Abaza’sıyla kurtuluş mücadelesi verenlerin ortak sesi olan İstiklal Marşımız bizim andımızdır.

Af Meselesi;

Önümüze ısıtılıp ısıtılıp ısmarlama bir şekilde gelen meselenin ehemmiyeti ise oldukça manidardır. Devlet öyle ya da böyle kendisi için işlenen suçu affedebilme yetisine sahiptir. Fakat devlet kişiye ve kişilik haklarına yönelik suçları affetme yetisine sahip değildir. Bu eski Türkiye’nin bir tezahürüdür. Mafyalara, çetelere, uyuşturucu baronlarına kader mahkumu diye nitelendirmek toplum vicdanını rahatsız eden bir durumdur.

İttifak Meselesi;

Cumhur ittifakı belli bir gurubun tekelide değildir. Cumhur ittifakı milletimizin ortaya koyduğu ürünün eseridir. Ak Parti’nin de Mhp’ninde siyasal olarak düşünce ayrılıkları elbetteki olabilir.

Bizim ortak kaygımız her zaman ülkemizin menfaatleri doğrultusundadır. Yerelde ittifak olmayabilir herkes kendi rotasını çizer yoluna devam eder. Ülke menfaatleri söz konusu olduğunda ortak paydada her zaman buluşabiliriz. Tüm bu değerlendirmeler neticesinde şunları görmekteyiz ki; önümüzdeki süreçte bizler daha dikkatli ve sağlam adımlarla yola çıkıp sabır ve sükunet ile hedeflerimize ulaşmak için var gücümüzle çalışacağız.

Ak Parti Kdz Ereğli Tanıtım Medya Başkanı

Hüseyin Alagöz 

Yorumlar
  • 67Genç
    24 Ekim 2018 Çarşamba 10:34

    Yazar burda şunu ifade etmiş meclis bir karar alıyor yani seçilmişler bir karar alıyor bunu Danıştay Yok sayıyor, Brunson olaylı ile bu çok farklı bir durum Brunson çıkmasın diye Meclis’in bir kararı mı var? Danıştay böyle yapmakla kendini yürütmenin yerine koymuştur.

  • Yunus taner
    24 Ekim 2018 Çarşamba 04:36

    Brunson karasinda yargi bağımsızda andimiz konusunda mi danıştay yürütmeye müdahale ediyor?

Ak Parti Gençlik Kollarıni bilin bakalım nerede yakaladik?

22 Ekim 2018 Pazartesi 22:56

Ak Parti Gençlik Kollarıni bilin bakalım nerede yakaladik?

Maşallah dedik Ama Bu kadar da olmaz l

Herkesi oturuyor mu sandınız ? 

Bu aralar en çok dikkat çeken  bir gençlik kolları varki  şehrimizde hızlarını yetişmek zor.

Siyasetçi abilerini arattırmayan bu kişiler  işten kalan zamanlarını ziyaretle geçirip eve zar zor yorgun argın dönüyorlar .

İște bu anlatımın tarifi olan Ak Parti İlçe Gençlik Kollarını tebrik ediyorum çünkü onlar her yerdeler..

Geçen akşam Zonguldak yolunda iki bayana rastladım karanlık vakitte korkusuzca gidiyorlardı, az yanlarına yaklaşınca inanamadım motorlarına binip giden bayanları tanıdım ve saygıyla önlerinde eğildim .

Çünkü iki bayanın  Zonguldaka Ak Partinin bir   ziyaretine gittiklerini öğrendim ve samimi söylüyorum alkış tuttum şahsım adına. 

Gençlik kollarının iki azimli ve çalışkan hanımefendisi olan gözde hanım ve Yelda hanımı davalarina olan düşkünlüklerinden sebep haber yapmak istedim  

Zonguldakta  Ak Parti Zonguldak İl Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi Başkanımız Uğur Karaarslan, İl Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi Başkan Yardımcımız, Kdz. Ereğli İlçe Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi Başkanımız Gözde Turhan ve Kdz. Ereğli İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanı Yelda Tutkun la bir araya gelerek istişare ettiler.

 

Her gün ayrı bir ziyarette bulunan Gençlik kolları bugünde yerinde duramadı ve bir araya gelerek Kdz Ereğli Belediyesine gittiler 

 

Ak Parti İlçe Gençlik Kolları Sosyal Politikalar Başkanımız Sümeyra TAŞDELEN ve Ak Parti İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanımız Yelda TUTKUN, Kdz. Ereğli Belediyesi Sosyal Yardımlaşma Biriminden Mehmet AKSOY’u ziyaret ettiler.

Etiketler:

Kdz Ereğli Ak Parti Gençlik Kolları her yerde

Yorumlar

Fitnecilerin oyunu bozuldu Abi Kardeş Barıştı.

5 Ekim 2018 Cuma 22:58

Fitnecilerin oyunu bozuldu Abi Kardeş Barıştı.

Kırpık doğru yolu buldu.

Geçmişte birilerinin kışkırtarak siyasi malzeme yapmaya çalıştığı KIRPIK bugün doğru yolu bularak büyüklerinin elini öperek küçük insanların hesaplarını bozdu.

Yazıcıoğullarının birleştirici büyüğü TSO Meclis Başkanı İlhan Yazıcıoğlu bugün elini öptürmek istemesede  KIRPIK zorla elini öptü ve kardeşliğin başlangıcına Yen'i bir sayfa açtılar..

 

 

Yorumlar

Bak şu amcanın yaptığına !!

2 Ekim 2018 Salı 10:17

Bak şu amcanın yaptığına !!
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    2 Ekim 2018 Salı 16:56

    Başarılar, tebrikler, asker vatandaş kaynaşmasınada iyi bi örnek.

Erdemir'de atılma listesi mi yapılıyor?

2 Ekim 2018 Salı 10:06

Erdemir'de atılma listesi mi yapılıyor?

El ele verin dostlar ,İnsan bir kere ölür .

Erdemir'de her geçen gün gerginlik artıyor! 

Havamızı kirleten . denizimize zararlı atıklar döken,şehri ayrıştıran Erdemir her şeyi bıraktı ,neden bir anda Ersem ve Oypada çalışan garibanların kuru ekneğine göz dikti ? 

Oyak'ta  ,taşeronda ,mütahitte  ,ceyportta çalışan tüm hakkı yenen gariban işçi bu hafta cuma gününü KARA CUMA ilan etse ve hiç biri işe gelnese ne olur?

Kendi aranızda dedikodu yaparak ,ah vah diyerek, sıra acaba bende mi deyip kurbanlık koyun gibi bekleyerek hiç bir hak sahibi olamazsınız!

İnsan bir kere ölür.

Sizler KARA CUMA dediğim  bu konuyu düşünün ki; işveren ve sendika bakalım sizlere toplu olarak ne yapabilir onu düşünsün ..

 El ele vernek güçsüzü bile güçlü kılar !!

Daha nereye kadar susacaksınız ?

Etiketler:

Erdemirde kara cuma olur mu ?

Yorumlar
  • Kemal
    3 Ekim 2018 Çarşamba 11:12

    Atı alan çoktan üsküdarı geçti.akraba eş dost işsiz kalmadı çevrelerinde.evler katlar alındı gelecek için yatırımlar yapıldı işçiyi düşünenmi kaldı

  • Ismet