Başkanlık hastalığım yok. Önemli olan hoş seda bırakmak

6 Şubat 2019 Çarşamba 00:52

Başkanlık hastalığım yok. Önemli olan hoş seda bırakmak

Kdz. Ereğli’ye bağlı Korubaşı, Kemer ve Çavdarlı mahallerinde yaşayan vatandaşlar, Cumhuriyet Halk Partisi Ereğli Belediye Başkan adayı Halil Posbıyık’a hayırlı olsun temennilerinde bulunmak hem de destek verdiklerini anlatmak için ziyarette bulundu.

 31 Mart Yerel seçimlerinde Cumhuriyet Halk Partisi Genel merkezi tarafından Ereğli belediye Başkan adayı olan Halil Posbıyık, adaylığının açıklandığı günden bu yana ziyaretçilerinin akınına uğruyor. İlçede bir iş yerinin çalışanlarının ziyaret ettiği Halil Posbıyık, çalışanlar tarafından kendisine gösterilen ilgiliden duyduğu memnuniyeti, dile getirdi. Ziyaretler Korubaşı Mahalle halkı şile devam ederken, Korubaşı mahallesinde yaşayan vatandaşlar, Ereğli’nin Halil Posbıyık zamanında ki şaşalı günlerine geri dönmesinin en büyük istekleri olduğunu dile getirdi. Bir vatandaşın ‘Festivaller olacak mı Başkanım’ sorusuna Halil Posbıyık “Festivaller tabi ki olacak. Hatta bildiğim kadarı ile yağlı direk yarışları yapılmıyormuş. Onunla ilgili de festival düşüncemiz var” diyerek yanıtladı.

KALABALIK SIĞMADI, SOKAKTA VATANDAŞLARI KARŞILADI…

Günün son ziyareti ise Kemer ve Çavdarlı mahallelerinde yaşayan vatandaşlardan gerçekleştirildi. Yaklaşık 150 kişilik grup ile Cumhuriyet Halk Partisi Ereğli belediye Başkan adayı Halil Posbıyık’ın ofisinin önüne gelen vatandaşlar, Posbıyık’ı alkışlarla karşıladı. Vatandaşlara hitaben konuşan Halil Posbıyık “Ereğli’nin kötüye doğru gittiğini gördüğüm için maalesef Ereğli’de motivasyon bozukluğu var. Moral bozukluğu var. Ekonomi bozukluğu var. Esnaflar siftah yapmadan kepenklerini kapatıyor. İşsizlik var. Ve sistem kilitlendi. Belediye maalesef sistem olarak çöküntüye uğradı. Dolayısı ile pazaryerinden gelen bir ailenin çocuğu olarak Ereğli halkı, sizler beni çok iyi yerlere getirdiniz. Çok onurlandırdınız. Dolayısı ile sizlere, Ereğli’de yaşayan insanlara manevi borcum var. Onu yerine getirmek için. Hanımı koluma takıp Bodrum’a, Çaycuma’ya gitmektense Ereğli halkına tekrar hizmet edeyim. Ereğli’yi iyi bir noktaya getirebilmek için çaba sarf edeyim. Bizden sonra gelen nesiller, çocuklarımız, torunlarımız iyi bir ortamda yaşasın diye yola çıktım.

AMAN BEN BELEDİYE BAŞKANI OLSAM DİYE BİR HASTALIĞIM YOK

“Bunu samimiyetle ve yüreğimle söylüyorum. Yoksa aman bir belediye başkanı olsam ne olur falan diye böyle bir hastalığım falan filan yok. Tamamen Ereğli sevdam. Ereğli de yaşayan insanlara hizmet aşkıyla yola çıktım. Benim parti meselem falan yok. Zaten beni Ereğli halkı aday yaptı. Ben biliyorsunuz uzun müddet bekledim. Ereğli’den giden fakslar, telefonlar, şikâyetler işte ‘Oy kullanmayız.’, ‘Sandığa gitmeyiz.’, ‘Oy vermeyiz.’ gibi laflar beni Ereğli halkının sayesinde aday oldum. Ve de önüm yok diye geldik ki. Orada bir Ereğlili bayan hüngür hüngür faksın başında ağladım dedi. Hep dedi Ereğli’den telgraflar geliyor dedi. Ve aday oldum. Şimdi yola çıktık. Benim için parti farkı falan filan yok. Ereğli halkının adayı olarak ben ortaya çıktım. A partisi b partisi falan yok. Zaten beni zorlayanlarda diğer partilerden oldular. Kolumuz kırılsaydı, elimiz kırılsaydı biz ne yaptık diye. Tekrar başımıza gel diye. Israr eden insanlar”

BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN HOŞ BİR SEDA BIRAKMAK

“Benim için bütün partiler çok önemli. AK Partisi de, MHP’Sİ de onların adayları da benim kardeşim. Onlarla hiçbir problemim yok. Hepsi değerli insanlar. Burada zafer falan filan yok. Burada Ereğli’ye hizmet aşkıyla hepimiz beraber bir koşturma içerisindeyiz. Ama benim özelliğim ne? Bu belediyeyi ayağa kaldırmak için buraya Orta Doğu Teknik Üniversitesinden profesör getirsen bu belediyeyi ayağa kaldıramaz. Tecrübe değil. Sadece tecrübeli değil. Tecrübeli belediyecilik. İlla Halil Posbıyık olması şart değil. Tecrübeli bir belediyeciliğin buraya gelip bu sistem çöküntüsünde bir rehabilitasyon yapmak sureti ile. Eğer bu belediyede mesela dışarıda beton dökülmüyor, parke yok. Asfalt yok. Onları demiyorum. Onları herkes yapar. Belediyede sistem çökmüş vaziyette. Bu sistemde bir rehabilitasyon yapmak lazım. Bunu yapmazsanız, burası beş sene kaybetti falan diyorlar ama bunu düzeltmezseniz ne iktisadi, ne ticari ne de sosyal bir şey olmaz bu Ereğli’de. Bunu samimiyetimle bir ağabeyiniz olarak söylüyorum. Benim hiçbir beklentim yok. Ne kadar bir ömrümüz kaldı şurada. Arkamda hoş bir seda bırakmak istiyorum. Başka bir davam yok. Benim için ‘İyi insandı, Allah rahmet eylesin’ desinler” EREĞLİ’NİN BÜTÜN SIKINTILARINI BİLİYORUM… “Aklın yolu bir, Ereğli’yi sosyal ve İstihdam yönünden ayağa kaldırmamız lazım. Önce istihdamı ve işsizliği çözmemiz lazım. Üniversite olayı bitmedi. Orasını satıldı falan diyorlar. O iş öyle değil. Benim eskiden yanımda çalışan mimarlar çalışıyorlar şimdi. Orayı değerlendireceğiz. Kent meydanı olacak. Otoparklı. Projelerimi şimdi açıklamıyorum. Ayın yirmisinden sonra açıklayacağım. Dolayısıyla sizin için her şeyi düşünüyorum. Allah rızası için, Ereğli’yi iyi bir noktaya getirebilmek için bu amaçla yola çıktık. Başka hiçbir istediğimiz ve talebimiz yok. İnşallah iyi olacağına yürekten inanıyorum. Bütün sıkıntıları biliyorum. Mahallelerin durumunu çok iyi biliyorum. Trafik sıkışıklığını çok iyi biliyorum. Mahallelerde ki sosyal hayatın ve Ereğli’nin söndüğünü, gençlerimizin Ereğli’den kaçmaya çalıştıklarını fevkalade iyi biliyorum. Bana güç verdiniz. Şu anda seçim bürolarını tutmaya, afişleri ve kitapçıkları hazırlamaya çalışıyoruz. Mahallelerde Allah nasip ederse erkeklerden ve bayanlardan oluşan temsilcilikler kuracağız. O mahallede kurduğumuz temsilciliklerle iletişim kurmak kaydı ile bende onların çağırdığı yerde konuşmalar yapacağım. Sizlerde istirhamım şu. Bu memleket partizanlıktan battı. Doğru dürüst bizleri yukarıda temsil eden de yok. Allah rızası için iyice bir düşünün diyorum. Şu anda Ereğli’yi iyi yöneteceğini inandığım Ak Parti MHP’ den aday çıksın, benden daha iyi yöneteceğini bileyim, onu destekleyip oyumu da ona vermezsem şerefsiz adamım. Bunu samimiyetle söylüyorum. Ben sizden istirham ediyorum. Bu partizanlık işini bırakın. Çocuklarınız ve torunlarınız için. Çocuklarınız gurbette çalışıyorlar. Burada çalışamıyorlar. Burnumuzun dibinde Karabük ayağa kalktı, şahlandı. Bunun için der partizanlık değil adam olacak. Yaradan hepimizi iyi insan olarak yaratmış. Kötü insan doğmuyor hepimiz melek gibi geliyoruz bu dünyaya” dedi. Alkışlarla konuşmasını tamamlayan Cumhuriyet Halk Partisi Ereğli Belediye Başkan adayı Halil Posbıyık, Kemer ve Çavdarlı’da ikamet eden vatandaşlarla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Yorumlar
  • Operatör
    6 Şubat 2019 Çarşamba 13:57

    1 nisanda inşallah tekrar başkan olacak büyük başkan halil posbıyık

ÖĞRENCİLERDEN ŞAHİN’E DESTEK…

5 Şubat 2019 Salı 19:19

ÖĞRENCİLERDEN ŞAHİN’E DESTEK…
Yorumlar

EROL ŞAHİN SEÇİM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR…

5 Şubat 2019 Salı 18:29

EROL ŞAHİN SEÇİM ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR…

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan adayı Erol Şahin esnaf gezilerini sürdürüyor. Günün büyük bir bölümünü halkla birlikte geçiren, halkın içerisinde olan ve esnafların sorunlarını dinleyen Erol Şahin, halktan gördüğü sıcak ilgi ile motivasyonunu her geçen gün yükseltiyor.

Bugün Kargolar sokağındaki tüm esnafı ziyaret eden Erol Şahin, mahalle aralarındaki trafik keşmekeşine çözüm bulunması talebine karşılık trafik sorunu ile ilgili projelerini anlattı.

Kdz. Ereğli’de 18’inci madde uygulamalarının tamamen bitirileceğini dolayısı ile de alternatif yeni alternatif güzergah ve yolların üretileceğini söyledi. Kdz. Ereğli’de otopark sorunu ile ilgili de ciddi projelerinin bulunduğunu ve otopark sorununa kökten çözüm üreteceklerini vurgulayan

AK Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin, bu sorun ile ilgili projeyi ilerleyen günlerde detaylı olarak kamuoyu ile paylaşacaklarını bildirdi. KENTİN MOTİVASYONUNU ARTIRACAĞIZ AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Erol Şahin, ilçede en büyük eksikliğin birlik ve beraberlik olduğunu, yıllardır yaratılan korku ve kaos ortamı ile kenttin motivasyonunun kalmadığını, önümüzdeki dönem Kdz. Ereğli’ye pozitif enerji kazandırılarak öncelikle insanların morallerini üst seviyeye çıkartacaklarını vurguladı.

Günümüzde artık kavga, kaos ve korku psikolojisi ile hiçbir yere varılamayacağını ve iletişim ile her türlü sorunun üstesinden gelinebileceğini belirten Erol Şahin, “Huzurun olmadığı, kavgalı ve stresli bir ailenin çocuğuna kız bile vermezler. Kdz. Ereğli mutlu, huzurlu ve çevresine pozitif enerji veren bir kent olacaktır. Sevgi ve diyalog ile tüm sorunların üstesinden gelebiliriz.

Ama kavga ile hiçbir yere varamayız. Bunu kdz. Ereğli yaşadı ve gördü” şeklinde konuştu. Vatandaşların sevgisi ve ilgisi karşısında zaman zaman yolda ilerlemekte bile zorlanan Erol Şahin’in yolunu kesen bir vatandaş, “Sizi araştırdım. Gerçekten bu bölgenin en iyi hesap uzmanı olduğunuzu söylediler. Bize hesaptan kitaptan anlayacak, idareciliği bilecek, hangi yatırımın avantaj olup hangisinin olmayacağını iyi idrak edebilecek bir idareci lazım. Bu ismin de Erol Şahin olduğuna kanaat getirdim. Bu yüzden size gönül rahatlığı ile oyumu vereceğim” dedi. AK Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin’de duyduğu bu sözler karşısında mutlu olduğunu açıkladı.

Yorumlar

ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

4 Şubat 2019 Pazartesi 15:59

ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin haftaya esnaf ziyaretleri ile başladı. Ak Parti İlçe Yönetimi, Kadın ve Gençlik Kolları Üyelerinin yanı sıra partililerle birlikte Erdemir Caddesinde esnaf ziyaretlerini sürdüren Ak Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin her zaman olduğu gibi yine esnafın yakın ilgisi ile karşılandı.

Bazı esnafların çay-kahve ikramlarını geri çevirmeyen Erol Şahin, 31 Mart yerel seçimlerinden sonra Kdz. Ereğli’yi ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda mega kent yapacak olan projelerini anlattı…

Her esnaf ve vatandaşla tek tek ilgilenen Şahin, “ Vatandaşın ilgi, desteğinden oldukça memnunum.

İnsanlar şehirde kavga ve kaos istemiyor. Ereğlili hemşerilerim hizmet istiyor, yatırım istiyor.

Bu hizmet ve yatırımları Ereğli’ye kazandırma noktasında bana olan inançlarını ve desteklerini ilettiklerinde çok memnun oluyorum” dedi.

FAKÜLTELER PROJESİ

AK Parti Kdz. Edreğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Ereğli’de var olan iki fakülteye 5 yıl içerisinde üç fakülte daha ilave ederek sayıyı 5’e çıkartacaklarını, böylece ilçedeki üniversite öğrencisi sayısının 10 bini bulacağını vurguladı.

İlk etapda, Hızlı şekilde yeni Belediye Binasının tamamlayacaklarını ve mevcutta Belediyenin hizmet verdiği binayı Fakülte olarak Üniversiteye vereceğini söyledi. Mevcut Belediye Binası yanında bulunan Şehit Vefa Karakurdu Stadını (Beyçayır standını) da Fakülteye tahsis edeceklerini belirten Şahin, Yine belediyeye ait olan Pazaryerindeki 4 katlı binayı da yurt olarak Kredi Yurtlar Kurumu’na tahsis edeceklerini böylelikle çarşı merkezinde hareketliliği ve ticareti artıracaklarının altını çizdi.

Şehir Merkezi esnafının problemlerinin yakınen bildiğini belirten Şahin, şehir esnafını ayağa kaldıracak projelerini de tek tek sıraladı.

TÜM ÖĞRENCİLERE KIRTASİYE

AK Parti Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, AK Parti hükümetinin tüm öğrencilere ders kitaplarını verdiğini hatırlatarak, “Eskiden vatandaş kitap bulamıyordu. Kitapçılar önünde kuyruklar oluşuyordu. Şimdi bir öğrenci okula gider gitmez tüm kitaplarını sırasının üzerinde buluyor. İşte biz de zengin-fakir ayrımı yapmadan tüm öğrencilerin ihtiyacı olan kırtasiyeyi vereceğiz.

Yani öğrenci okula gider gitmez sırasının üzerinde hükümetimizin verdiği kitaplarla birlikte, Ereğli Belediyesinin verdiği, defter ve kırtasiye malzemelerini de bulacak. Böylelikle çocuk eğitiminde velilerin üzerindeki bu yükü de Belediye olarak üstleneceğiz” dedi. Esnaf ziyaretleri arasında şehirdeki cenaze namazlarına da katılan Şahin, cenaze yakınlarına da başsağlığı diledi.

Yorumlar

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??

4 Şubat 2019 Pazartesi 00:00

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??
Yorumlar
  • Hakan Akgün den boş konuşan operatöre
    7 Şubat 2019 Perşembe 09:20

    Buralarda tartışma yaratma ama istiyorsan sokakta konuşalım yalandan yere konusma hadsiz.. Sen Demirtaş nerden geldi biliyormusun geri zekalı. Uysal CHP den geldi dansöz gibi her yere oynuyor ama Demirtaş Ak partiden gitti tekrar geri geldi. Kendini boş konuşmalara sürükleyip beni tahrik etme. Adamsan adam gibi ismini soyismini yaz gel bir araya gelelim sana çay ısmarlayayım tartışalım bu şekilde beni sabote etmeye kalkma şerefsizlik yapma haddini aşma..

  • Operatörden hakan akgüne
    6 Şubat 2019 Çarşamba 09:18

    Bildiğin operatör ne kullandığımın önemi yok ama sen gazetecisin haber yaparken tek taraflı yapmayavacaksın uysal ı partisini sattı baska partiden aday oldu diye eleştiri yapıp haber yapıyorsan gökhan beye de aynı eleştiriyi yapman gerekmezmi ayrıca haberine yapılan yorumlara veriş seklinde çok seviyesizce bir gazeteciye hiç yakışmıyor.

  • Murat
    5 Şubat 2019 Salı 12:37

    Sen beni yanlış anladın gailba ben 5001 oy alsın uysal iddaya girerim diyorum hemen hazırım

  • Murata 5000 oy
    5 Şubat 2019 Salı 09:39

    Ben seçime gireyim 7000oy alırım 5000*ini benim oğlumda alır 10000 e varsan notere gidelim

  • Murat
    4 Şubat 2019 Pazartesi 21:30

    Hakan abi ben 5000 oya iddaya girerim evimi arabamı veririm yarın noterde imzalayım

  • Hakan Akgün den operatöre
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:57

    Sen soramiyormusun Gökhan Başkan neyin peşinde imiş diye.. hayırdır sen ne operatorusun? Bizim yazdığımız seni rahatsız etti ise demek senin de bu gaz kaçagin var git bi yerde sıktır kaçağını

  • Operatör
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:46

    Hakan akgün isteyen istediği yerden aday olabilir bukadar yanlı haber yapmayın illede öküz altında buzağı arayacaksan gökhan demirtaş a bi sor bakalım o neyin peşindeymiş.

  • Hoşt şerefsiz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:41

    Ak parti kaybederse kaybettiren kaybedecek yazıyor adam gibi oku köpek soyu gibi değil? adam gibi oku adı herifmisin şerefsizmiisin sen?

  • Poyraz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 00:20

    Ak parti kaybederse niye herkez kaybedecek diyorsun.akp kopegimisin uoksa