Başol Açıkladı "ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

5 Nisan 2019 Cuma 17:38

Başol Açıkladı "ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini kesinlikle ne MHP nede MHP adayı için kullanmadığını ifade etti.

https://youtu.be/Qi-99RhAxAY

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini, bazı yerel gazetelerin isim vermediği halde çarpıtarak sanki MHP ve adayı Tacettin Aldırmaz için kullanılmış gibi bir algı oluşturmaya çalıştığını belirterek, bu haberlerin kesinlikle gerçeği yansıtmadığını ifade etti.

Başol “Ben MHP ve adayına söz söylemedim”
Ormanlı Beldesi’nde ne seçim sürecinde nede seçim sonrasında kimseyle bir gerginlik yaşanmadığını dile getiren Başol “Bildiğiniz gibi 31 Mart seçimlerini acısıyla tatlısıyla geride bıraktık. Bize 2. Dönemde bu yetkiyi tekrar verdiğini için Ormanlı halkına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Seçim akşamı bazı yorgunluk, sevinç diyelim bunların arasında bazı konuşmalarımda belli çevreler konuşmalarımızı yanlış anladılar. Ben o akşam yapmış olduğum konuşmada, Milliyetçi Hareket Partisi’ni hiç kastetmedim. Çünkü ben 2014 seçimlerinde Milliyetçi Hareket Partisi’nden aday olarak seçildim. 1,5 yıl kadar Milliyetçi Hareket Partisi’nde görev yaptım. Ben Milliyetçi Hareket Partisi’ne asla ihanet edecek bir insan değilim. Onun için hiç kimse benim söylediklerime alınmasın, hele ki siyasi partiye yansıtmaya kalkmasın. Ben o sözlerimi sadece ve sadece Ormanlı’da dönen bazı yanlış dolapları hissettiğim ve fark ettiğim için, o döndüren insanları kastederek söyledim. O insanlar kendilerini biliyorlar. Bu insanlarda bir elin 5 parmağı kadar Ormanlı’da azdır. Bu asla birilerine kasıtlı olarak söylenen laflar değildir. Benim söylediğim sözleri zaten o kişiler kendileri biliyorlar, bildikleri içinde kendileri zaten alınıyorlar. Ama o sözleri partiye mal etmeye çalışıyorlar. Ben söylediğim sözleri kesinlikle Milliyetçi Hareket Partisi’ne söylemedim. Benim söylediklerimi zaten insanlar kime gittiğini biliyorlar o insanlarda beni başka yerlere lanse ederek üzerime gelmeye çalışıyorlar. Ben ittifak olan iki partinin arasında AK Parti’nin adayı olarak seçime girdim. Bizim iki partimizde Cumhur İttifakı olarak Türkiye’de devam ediyorlar devam etmesi içinde biz elimizden gelen her gayreti göstereceğiz. O insanlar suçu kendinde bulsunlar, aynaya baksınlar, partiye yıkmaya çalışmasınlar. Önce kendilerini bir hesaba çekmeleri gerekiyor. Sakın benim söylediklerimi partiye yıkmaya çalışmasınlar. Kendilerine bir baksınlar. Ben 5 yıl görev yaptım bugünden sonra bir 5 yıl içerisinde de bu görevlerimizi yapmaya devam edeceğiz. Tekrar söylüyorum hiçbir teşkilat ve örgüt mensuplarını kastetmedim. Başka çevrelerde olsun içinde bazı insanların yapmış olduklarını tahmin ediyorum, görüyorum duyuyorum benim sözüm onlara. Benim hiç kimselerle sorunum yok ancak bir dar çerçevede belediye başkanlığı yapıyoruz. Ormanlı’da 2 bin 300 nüfusumuz var, bin 514 kişi oy kullanıldı. Bu oy kullanılan insanların içinde bazı nifak tohumlarını teşkilatların arasına sokmaya çalışanları kastediyorum. Biz yolumuza bakıyoruz. Milliyetçi Hareket Partisi’nin Ormanlı Belediye Başkan Adayı Tacettin Aldırmaz benimle beraber 5 yıl AK Parti Meclis üyesi olarak görev yapmakta. Zaten benim kapı komşum. Benim bu sözlerimde Tacettin Aldırmaz’a, Belediye Başkan adayımıza asla bir sözüm olmadı, bu sözlerim ona değil. Ben başkalarını kastederek söyledim. Bu sözlerim ne Tacettin Aldırmaz arkadaşımıza ne de partimize yönelik değildir. Tacettin Aldırmaz belediye başkanlığını kazansaydı gider tebrik ederdim tahmin ediyorum ki o da gelip bizi makamımızda tebrik eder. Biz zaten seçimden sonra esnaf gezilerimizde, halk gezilerimizde biz Tacettin Aldırmaz ile tebrikleştik. Onun için bizim adayla, partimizle hiçbir sorunumuz yok, olmayacakta” dedi.

“Seçimden öncede asılsız haberler yaptılar”
Bazı yerel basın kuruluşlarının seçimler öncesi beldeye gelerek su depolarını fotoğraflayıp yalan yanlış bilgilerle Ormanlı halkının zihnini bulandırmaya çalıştığını anlatan Başol, aynı kişilerin bu günde yine yalan ve yanlış haberlerle kendisinin üzerine gelmeye çalıştığını ifade etti. Başol konuşmasında şu sözlere yer verdi; “Biz Ormanlı’da vatandaşımızın içmiş olduğu suları kuyulardan motorlarla basarak veriyoruz. Herkes gelip görebilir ki o kuyularımız pırıl pırıl, leziz bir şekilde etrafı tertemiz. Ancak seçimden önce bu arkadaşlarımız çok şeyler yaptı. Basın da ki arkadaşlarımız geldiler, bizim kuyularımızın fotoğrafını çektiler. Orada bizim bir depomuz var, klorlarımızın, odunlarımızın, borularımızın malzemelerimizin olduğu. Bu depoların yanında ki barınakları sanki köpek barınağı gibi fotoğrafladılar. Bir tane bile köpek olmadığı zaten fotoğraflarda görünüyor. Biz bunları asla, hiç kimseyi karalama yapmadan seçim öncesi kesinlikle böyle bir şeyle tevessül etmedik. Bu kuyuları Ormanlı halkına seçim öncesi benim üzerime kışkırtmak için ‘Bakın burada köpekler barınıyor, burada vatandaş su içiyor’ diye üzerime kışkırtma yaptılar. Ben hiç ağzımı açmadım.”
Başol gerek seçim öncesi ve gerekse seçim sonrası hakkında asılsız şekilde yapılan haberler hakkında hukuki işlemleri de başlatacağını söyledi.

Yorumlar
  • Ülküdaş
    6 Nisan 2019 Cumartesi 20:18

    90 derece dönmüş. Milliyetçilere çakal dediyse aynen iade ediyoruz Devlet Bahçeli ye ve ülkücü kadrolara şikayet edilecek

Gülüç'te kadınlar matinesi düzenlenecek

4 Nisan 2019 Perşembe 00:17

Gülüç'te kadınlar matinesi düzenlenecek

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediye Başkanın Gökhan Demirtaş kadınlar matinesi düzenleyecek.

Gülüç Belediye Başkanlığı tarafından organize edilen ‘Kadınlar Matinesi’ 5 Nisan Cuma günü saat 19.00’de Gülüç Düğün Salonu’nda gerçekleşecek. Etkinlikte Yerel Sanatçı Yağmur Okur sahne alacak. Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ücretsiz olarak gerçekleşecek olan kadınlar matinesine tüm Gülüçlü bayanları davet etti.

Yorumlar

Şahin destek veren herkese teşekkür etti

2 Nisan 2019 Salı 20:31

Şahin destek veren herkese teşekkür etti

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan adayı Erol Şahin adaylığı sürecinde kendisine destek olan herkese teşekkür etti.

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Yeminli Mali Müşavir Erol Şahin adaylığı sürecinde kendisine destek olan herkese teşekkür ederek bundan sonra ki süreçte de Ereğli halkı için elinden ne geliyorsa yapmaya hazır olduğunu belirtti.

Şahin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Sevgili Hemşerilerim, dostlarım, arkadaşlarım, kardeşlerim zor ama güzel bir seçim süreci geçirdik. Her seçim dönemi olduğu gibi kazanmakta var, kaybetmekte. Allah’a şükür biz gönülleri kazandık, gerisi halkımızın teveccühüdür.

Ereğli menfaatleri söz konusu olduğunda dün ve bugün olduğu gibi bundan sonra da elimi taşın altına koymaktan çekinmem. Ereğli’mize verdiğimiz değer cümleler ile ifade edilemez. Seçim sürecimizde Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan şehrimize gelerek, bizlere en büyük desteği vermesi bizi onurlandırdı ve minnettar kıldırdı. Bakanlarımızın elini Ereğli’den hiç çekmeyerek şehrimizin sorunlarının çözümünde bizlere destek oldu.

Cumhurbaşkanımız başta olmak üzere tüm Bakanlarımıza ne kadar teşekkür etsem az. Bu süreçte her zaman yanımda olan bizimle beraber canla başla çalışan başta Cumhurbaşkanımız Başdanışmanı Saadet Oruç Hanımefendi olmak üzere, Sevgili Eşim Feyzan Hanım, çocuklarım, ailemin tüm fertleri, gönül dostlarım, AK Parti İlçe Başkanımız Mehmet Fatih Çakır ve eşi, Kadın Kolları Başkanımız Fatma Hanım ve ekibi, Gençlik Kolları Başkanımız Tekin Kardeşim ve ekibi, dava arkadaşlarım ve tüm teşkilat mensuplarımıza, Belediye Meclis Üyesi Adaylarımıza, Bölgemizin Milletvekillerine, sandık başında görevli arkadaşlarımız ve müşahitlerimize en kalbi duygularımla teşekkür ediyor, şükranlarımı sunuyorum.

Bizlere oy veren, AK Partili olmayıp şahsıma teveccüh gösterip oy veren herkese teşekkür ediyorum. Ayrıca bizlere destek için Ereğli’mize gelen Dünya Şampiyonumuz Kenan Sofuoğlu’na, sanatçılarımız Engin Atalay, Şimal ve Ece Seçkin’e de teşekkürlerimi sunarım. Daha yürüyecek çok yolumuz, Ereğli için yapacak çok işimiz var. Sizleri seviyorum.”

Yorumlar

GMİS’e tebrik ziyaretleri sürüyor

2 Nisan 2019 Salı 20:23

GMİS’e tebrik ziyaretleri sürüyor

Genel Maden İşçileri Sendikası’nın yeni yönetim kuruluna tebrik ziyaretleri sürüyor.

Tes-İş Zonguldak Şube Başkanı Murat Saraçbaşı ve Şube Yönetim Kurulu 1 Nisan 2019 tarihinde Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) yeni yönetim kuruluna tebrik ziyaretinde bulundu. GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil’in makamında yapılan ziyarette, Saraçbaşı günün anısına Çankırı Tuz tesislerinde yapılan “tuz lambası” hediye etti. 

Zonguldak’ta yabancı dil eğitimi veren American Life Zonguldak Temsilciliği Genel Maden işçileri Sendikası Genel Başkanı Hakan Yeşil ve yönetim kurulunu ziyaret ederek göreve seçilmelerinden dolayı tebrik ettiler.

 




Yorumlar

“GÜLÜÇ HALKINA ,TEŞKİLATIMA VE BAŞKANIMA TEŞEKKÜR EDERİM”

1 Nisan 2019 Pazartesi 21:10

“GÜLÜÇ HALKINA ,TEŞKİLATIMA VE BAŞKANIMA TEŞEKKÜR EDERİM”

AK PARTİ’NİN GÜLÜÇ BELDESİ’NDE Kİ BÜYÜK ZAFERİN MİMARLARINDAN AK PARTİ BELDE BAŞKANI İSMAİL YILMAZ DEDİKLERİ İLE KENDİNE BİR KEZ DAHA HAYRAN BIRAKTI !

AK Parti GÜLÜÇ Belde Başkanı İsmail Yılmaz , 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri'ndeki desteklerinden dolayı vatandaşlara ve teşkilatın her kademesine teşekkür etti.

AK Parti Gülüç Belde Başkanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, görüşlerine yer verilen Yılmaz , seçim çalışmaları boyunca seçim irtibat bürosunu ziyaret eden ve bu süreçte kendilerini yalnız bırakmayan herkese teşekkür etti.

Seçimin kente, ülkeye ve İslam alemine hayırlara vesile olması temennisinde bulunan Yılmaz, hedefleri doğrultusunda durmadan çalışmaya devam edeceklerini belirtti.

Yılmaz , şunları kaydetti: "Milletvekillerimize, Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı Saadet Oruç Hanımefendiye ,il Başkanımız Zeki Tosun ve ilçe Başkanımız mehmet Fatih Çakır ilçe teşkilatımıza , belediye başkan adaylarımıza kadın kolları teşkilatımıza, gençlik kolları teşkilatımıza, sandık başkanlarımıza, mahalle başkanlarımıza ve bu davaya gönül vermiş 7'den 70'e tüm hemşehrilerime teşekkür ediyorum.

Belediye meclis üyelerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum..

Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın öncülüğünde durmadan, usanmadan, yorulmadan koşmaya devam edeceğiz. Rabbim yar ve yardımcımız olsun."

Yorumlar
  • Soner YILMAZ
    5 Nisan 2019 Cuma 00:59

    İsmail rumuzlu arkadaş bir önceki seçimde partisini davasını satan kansızlar yüzünden seçim kaybedildi. Bu seçimde bu kişiler elekten geçirildigi için seçim kazanıldı.bunlar kim mi bu seçimde encümen olmak için milletvekilinin yanında poz vermek için bi taraflarını yırtanlar vardıya onları zaten hepiniz biliyorsunuz

  • Musa kazım kaba
    2 Nisan 2019 Salı 18:30

    Hayırlı uğurlu olsun başarılarınızın devamını dilerim

  • İsmail
    2 Nisan 2019 Salı 12:32

    Teşkilât değil gökan başkan kazandı seçimi bağımsız olsa bile kazanırdı teşkilat bukadar iyi de bundan önceki secimi neden kaybetmişti....

  • İsmail
    2 Nisan 2019 Salı 12:25

    Ereğli teşkilatı da özür dileyip istifa etse ya...

  • Emel can
    2 Nisan 2019 Salı 08:41

    Hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim başkanım

  • Kenan Şener
    1 Nisan 2019 Pazartesi 23:32

    Hayırlı olsun başkanım.