Birileri bunlara DUR DESİN !

18 Ekim 2018 Perşembe 01:01

Birileri bunlara DUR DESİN !

Yollara kasis koyma zamanı geldi .

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde Erdemir Caddesi Müftü Mahallesinde meydana gelen kazada 2 kişi yaralandı

Kaza gece saatlerinde Erdemir Caddesi Müftü Mahallesi Anadolu Hastanesi önünde meydana geldi.

İddiaya göre çarşı istikametinden İstanbul Yol Ayrımı istikametine hızla giden 67 TG 626 plakalı araç 67 AAD 695 plakalı araca çarptıktan sonra 67 TF 631 ve 67 TP 938 plakalı araca çarparak taklı attı.

Kazanın ardından olay yerine gelen vatandaşların yardımı ile 67 TG 626 plakalı araç 67 AAD 695 plakalı araçtan çıkarılan iki yaralı Anadolu Hastanesine götürülürken olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekibi intikal etti.

Polis olay yerinde çevre güvenliğini sağlarken olay yerinde toplanan çok sayıda vatandaşı olay yerinden uzaklaştırmak için yoğun çaba gösterdi.

Vatandaşlar hergün aynı cadde üzerinde hız yapıldığını iddia ederek polise şikayetlerini dile getirdiler.

Kazanın ardından olay yerine gelen çekiciler aracılığıyla hasar gören araçlar olay yerinden kaldırılılırken polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlar
  • Doğan yaman
    18 Ekim 2018 Perşembe 05:53

    Serefsizlerin önü kesilmeli ellerinde telefon sonsürat ana caddede

SEVGİLİSİNDEN AYRILDI KÖPRÜDEN ATLADI !!

13 Ekim 2018 Cumartesi 21:59

SEVGİLİSİNDEN AYRILDI KÖPRÜDEN ATLADI !!
Yorumlar

Erdemir feci iş kazası. Yüksekten düştü..

5 Ekim 2018 Cuma 10:41

Erdemir feci iş kazası. Yüksekten düştü..

Yine olan hakkı yenen gariban kardeşime oldu !!

Ereğli Demir Çelik Fabrikasında helali ile ekmek kazanan işçi yüksekten düştü ,

Erdemirde bugün sabah saatlerinde iskelede çalışan mütahit işçisi yüksekten düşerek yaralandı.

 

DemirOk firrmasında çalışan Volkan  Odabaşı adlı müteahhit personeli yüksek iskelede çalışırken sebebi bilinmeyen bir şekilde iskeleden düştü ve yaralandı.

 

Olay yerinde işçinin kafasından darbe aldığı ve ayağının kırık olduğu gözlemlendi .

Ambulansla Acil olarak Echomar Hastanesi'ne kaldırılan işçinin arkadaşları ; 

"zaten sabah 8 , aksam 6 yada 12 ye kadar bizler ucuz işçiyiz diye bizleri mesaiye bırakıyorlar hemde zorla.Uykusuzluk ,yorgunluk olunca böyle oluyo malesef sayın abim .

İş güvenliği Erdemir de oturan işçiye var ,bizler her türlü riskli bölgelere çıkartıp öldüğümüzdede sahip çıkmıyorlar.

Hatırlarsınız vinç bomunun altında kalan arkadaşımızın daha bedeni toprağa kavuşmadan ,Erdemir" biz bu kişiyi tanımıyoruz, bizim işçimiz değildir " tarzı talihsiz bir açıklama yapmıştı .

İşte bizim değerimiz bu kadar"..

Akgün medya  işçinin ve halkın sesi olarak Erdemir  yetkilerinden anlayış bekliyoruz.

Lütfen ağır sanayide develasyon kadar yada doların artışı kadar bu garip kardeşlerimize teşvik verin , olmadı seyyanen  para verin, hiç değilse bu kardeşlerimizin kapalı olan ufklarına ışık olun.

 

 

Yorumlar

Oypalılara yazık değil mi ?

5 Ekim 2018 Cuma 00:14

Oypalılara yazık değil mi ?

18 işçiyi çıkarıp 110 işçi almak ne demek ?

Dün ne dedik ?

Oypa CHP'nin arka bahçesi mi ?

Cevap geldi mi ?

Mümkün mü ?

Ama kanıt geldi..

Ne demiştik ?

Ak Parti hariç CHP li belediye başkanlarına ve milletvekillerine 110 kişilik işçi alımı duyumu var .

Peki doğru mu bu duyum ?

Cevap geldi mi?

Mümkün mü?

Ama kanıt geldi ..

Ne Yazmıştık ?

3 gün evvel 19 kişinin çıkışını verdiler .

5 işçi acemi davranıp imza attı ,13'ü kabul etmedi ve imza atmadı.

Peki Oypa ne yaptı ?

Oypa uyanıklık yaptı ve son gün bildirmesi yaptırdı .

Yani 110 kişilik listeyi hazırlamak için 17 kişinin ekmeğini aldı başkalarına uzattı..

Hakları yenilip Atılan Oypa'lılar ne yaptı ? 

Atılacak listede isimleri bulunan masum hedefler ; "bizi başka bir projeye kaydırın ,ekmeksiz bırakmayın "diye yalvarmalarına rağmen Oypa kimseyi dinlemedi.

Sendika dan liste düzeltilmesi teli geldimi ?

Enteresan bir telefon geldi sendikada hakkında.. 14 kişiden bir kişi döküntü toplamaya kaydırıldı telefon sonrası ..

Yani ekmeğinden olmadı .

Sendika oypa ilişkisi hangi safhada?

Oypaya alınacak olan işçi listesi sendikadan mı geliyor ?

İşverenin sendika ile arasının bozuk olmasına rağmen kim sendikaya oyPAL'ı personel alma hakkı veriyor ?

CHP ye 110 kişilik işçi alım hakkını Oypaya  Erdemir mi , Türk Metal Sendikası mı veriyor ?

Oypalı amirlerin sendikacılarla masa masa dolaştığı doğru mu ?

Birlikte yiyip birlikte içiyorlar mı ?

Sendikacılarla yakın ilişki içinde olan müdürlerin sendika ile olan ilişkileri sorgulanması yapılıyor mu?

Döküntü toplama projesi kaç kişilikti ?

68 kişilikti yalan mı ?

Peki 108 kişilik proje nasıl oldu da uzatılıp personel sayısı 200 e çıkarıldı ?

Madem 200 e çıkacak proje vardı da neden 18 garibanın hakkı yenilip başkalarına hakları peşkeş çekildi ?

Bu emekçiler atılmayıp da Yen'i projede değerlendirilemezmiydi ?

Önce atılıp sonra tekrardan geri alınan Ö. S adlı işçinin diğerlerinden farkı ne idi ?

Kimin torpillisi idi ?

Birinci kanıt ;

68  oyPAL'ı işçinin çalıştığı Çevre Mühendisliğinde 17 oyPAL'ı ,bir bayan mühendis ve 1 de Formen ekmeğinden edildi.

Atılan işçilerden bir tanesi ise ne yetkileri varsa Oypa üstünde telefonla geri döndürüldü ama başka bir konumda!

Çalışan : 68 + mühendis oypalı

ilk anda atılan : 17 oyPAL'ı işçi ve 1 mühendis :

TOPLAM : Yani mühendisle beraber 18 oypalı atıldı.

İşe telle geri dönen : 1 kişi =______________

Kalan işçi sayısı: 47 kişi..

Döküntü toplama neden 200 kisiye çıkarıldı sizce ?

Aradaki fark kadar yeni torpilli işçi almak için tabi..

Önce kadro indirildi 47 ye oy sonra çıkarıldı 200 e .

Hesabiniz kuvvetli ise başkasını ekmeğinden eden sonra aynı yere nasıl ahbaplarını yerleştirir filminden bir kesitti bu  sadece !!

Sizin evlatlarınız boşta gezsin, hadi hep beraber bakalım tren nasıl gidiyor ?

Yorumlar
  • Emekçi
    7 Ekim 2018 Pazar 21:06

    Cenabı Allah bizlerin ekmeğinden oynayanların Allah birgün mutlaka hesabını soracak ve inşallah o koltukta makamlarında oturması kar rabbim çokluğundan çocuğundan çıkarsın bu dünyada zenginde fakirdir ölüyor her ikisinde bir karış toprağa gidiyor Erdemir de kimler ekmegimle oynadiysa. Haram zıkkım olsun aileleriyle. Mutlu olamadılar inşaallah rabbim o makam arabalarıyla gezerken tepe takla gitsin param parça olsunlar Allah onları ya kahhar ismiyle perişan etsin

  • cilginyigilcali
    5 Ekim 2018 Cuma 15:01

    Bizim 4 sene nice abilerimiz var 10 sene emek veripte kapi disina koyulan..biz 5 bin 10 fabrikadan elini suya sabuna dokunmadan alinan paralarin pesinde degiliz biz en agir sartlarda en dusuk paraya calisan oypaliyiz.bu ibnelerin kendilerine yillik zarf almak icin yaptiklari kahpelikleri isveren adam olsa her isciye en azindan bi cep harcligi olarak dagitsa bile yeter...Kim makam mevki icin en asgarii ucretlii bi emkcinin hakkina giriyorsa bu fabrikanin bacalarida onlara girsin.

  • EMEKÇİ
    5 Ekim 2018 Cuma 14:08

    Cenabı Allah bizlerin ekmeğimizden oynayanlarınin Allah birgün hesabını soracak.Ve inşallah o koltukta makamlarda oturmasinlar Rabbim çolugundan çocuğundan çıkarsın bu dünyada zenginde ölüyor fakirde ölüyor her ikiside iki karış toprağa gidiyor.OYAK PAZARLAMAYA VE ERDEMİR E KİMLER EKMEĞIMİZLE OYNADIYSA HARAM ZIKKIM OLSUN.AİLESİYLE MUTLU HUZURLU OLMASIN.İNŞALLAH RABBİM O MAKAM ARABALARIYLA GEZİYORLAR YA TEPE TAKLA GİTSİN PARAM PARÇA OLSUNLAR.ALLAH BELALARINI VERSİNLER.

Karısını uyurken yastıkla öldürdü

22 Eylül 2018 Cumartesi 15:18

Karısını uyurken yastıkla öldürdü

Cinnet Türkiye’nin kaderimi oluyor ?

MUĞLA'nın Menteşe ilçesinde Turgut Karagöz, yaklaşık 1 yıl önce boşandığı eski eşi Fulya Arpat'ı (35) uyurken yastıkla boğarak öldürdü.

Olayı haber alıp eve gelen Arpat'ın babası Abdullah Arpat, gözyaşlarına boğuldu.

 

Menteşe'de, Jeoloji Mühendisi Turgut Karagöz, bu sabah Hamdibey Polis Merkezi'ne gitti. Karagöz polislere, Muğla Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı personeli olan 2 çocuğunun annesi, bir yıl önce boşandığı Fulya Arpat'ı uyurken yastıkla boğup, öldürdüğünü söyledi. Turgut Karagöz, gözaltına alındı. 

EKİPLER DAİREYE GİTTİ

 

Polis ekipleri, Karagöz'ün ifadesi doğrultusunda Recai Güreli Caddesi üzerindeki apartmanın 2'nci katındaki daireye gitti.

Eve giren ekipler, 7 yaşında bir kız, 10 yaşında bir erkek çocuk annesi Fulya Arpat'ın cesedini buldu. Yapılan incelemenin ardından Fulya Arpat'ın cesedi, Muğla Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

ÇOCUKLARINI ZONGULDAK'A GÖTÜRMÜŞ

Turgut Karagöz'ün perşembe günü, 2 çocuğunu memleketi Zonguldak'ta yaşayan akrabalarının yanına götürdüğü saptandı. Çocukların babayla yaşadığı, eski çiftin çocuklar için açtıkları velayet davasının ise sürdüğü kaydedildi. Cinayetin işlendiği evde Fulya Arpat'ın yaşadığı, Turgut Karagöz'de de anahtarın bulunduğu ifade edildi. 

BABASI YIKILDI

Haberi alan Fulya Arpat'ı babası emekli öğretmen Abdullah Arpat, olay yerine gelerek gözyaşı döktü. Polis ekipleri, sandalyeye oturttuğu Arpat'ı, uzun süre sakinleştirmeye çalıştı.

Turgut Karagöz'ün henüz sorgusuna başlanmazken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.