CHP GENEL MERKEZİ GÜVEN HASTANESİNE TAŞINDI

4 Ekim 2018 Perşembe 08:02

CHP GENEL MERKEZİ GÜVEN HASTANESİNE TAŞINDI
Yorumlar
  • Özgür
    4 Ekim 2018 Perşembe 09:35

    Başkanım maşallah gümbür gümbür geliyor. Ereğli Ereğli olalı başkan görecek

MHP li Patronun İYİ partili İlçe Başkanı

1 Ekim 2018 Pazartesi 23:39

MHP li Patronun İYİ partili İlçe Başkanı

Kdz Ereğli İlçe Başkanlığı Kars'tan ,Ardahan'a geçti..

Mhp Milletvekili Hayati Arkaz'ın  sahibi Anadolu hastanelerinde çalışan Dr Evrim Balbaloğlu Kdz Ereğli İyi Parti İlçe Başkanı oldu.

Asım Tazegülün ilçe başkanlığı görevinden  alınarak pasif bir göreve verildiği öğrenildi.

Evrim Balbaloğlunun bundan sonraki çizeceği yol Patronu Hayati Arkaz'a göre mi yoksa Meral Akşener'e göre mi olacağı merak konusu..

Yani İyi Parti İlçe Başkanlığı Kars bölgesinden alınarak Ardağan bölgesine verilmiş oldu; umarız Ereğli Belediye Başkanlığı adaylığıda , Ereğli'den birine verilir .

Yorumlar
  • NEJDET YILMAZ YAKUPOGLU
    2 Ekim 2018 Salı 12:17

    IRKCILIK AYNI ZAMANDA SIZOFRENIK BIR HASTALIKTIR. "ILCE BASKANLIGI KARS DAN ARDAHANA GECTI"DIYE YAYIN YAPMAK BOLUCULUKTUR. YASALARA GOREDE "HALKI BOLGE TEMELINDE BOLMEGE CALISMAK"KAPSAMINA GIRMEKTEDIR. EREGLIDEKI ILCE BASKANLARININ NERELI OLDUGUNU YAZINDA GORELIM BIR.

HALK ''ALLAH BELANIZI VERSİN'' !

29 Eylül 2018 Cumartesi 17:26

HALK ''ALLAH BELANIZI VERSİN'' !

YİNE HÜSRAN !!! BU SEFERDE SICAK ÇİKOLATA SANDIK

DOKTORLAR SİTESİNDEN MERHABA !!

Bu yazı tamamen bir vatandaşımızın sesi ;

Biz sadece ona sayfamızı takdim ettik.

Uysal'ın memba dediği içme suyunu kullanıyoruz ama nerden geliyorsa dere suyunun bile daha temiz olduğunu anlıyabiliyoruz..

Kimse bu soruna çare olamayacaksa o sistem kapansın.

O sistemde çalışanlar atılsın.

Yeter artık bu rezil durumdan da   utanmıyorsunuz .

Sayın Uysal hangi yüzle gülerek poz veriyorsun?

Vatandaş bu haberi yollarken yazmış '' BELEDİYE ÇALIŞIYOR '' ve bana bu resimleri atmış.

Altınada terbiyemin müsade etmeyeceği bir sürü hikayeler yazmış.

Haklı mı?

Vallahi az bile demiş..

Hatta birde espiri yapmış;

'' Abi musluktan sıcak çikolata akıyor diye sevindim,işte BAŞKAN İŞTE HİZMET diyecektim ..

Bir de baktım ki akan çikolata değil  Çamur ;

ben yine hüsran demiş .

Altınada kocaman  yazmış.

''ALLAH BELANIZI VERSİN BİZLERE BU SUYU LAYIK GÖRENLER''..

 

 

Yorumlar

SERTAN OCAKCI AMELİYATTAN ÇIKTI !!

29 Eylül 2018 Cumartesi 12:33

SERTAN OCAKCI AMELİYATTAN ÇIKTI !!
Yorumlar
  • Ali arıkan.
    30 Eylül 2018 Pazar 02:38

    Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

  • Güler Durmuş
    29 Eylül 2018 Cumartesi 18:28

    Sertan çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.

  • Halil
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:45

    Başkanım çok geçmiş olsun. Seni seviyoruz.

  • Celal Akca
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:35

    Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

YAZIK OLDU CANIM DENİZE..

29 Eylül 2018 Cumartesi 11:50

YAZIK OLDU CANIM DENİZE..
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    2 Ekim 2018 Salı 16:52

    Yetkililerin elbette bu konuda yapacağı çok şeyler vardır.PEYGAMBER EFENDİMİZ AS.SOKAĞI KİRLETEN BİZDEN DEĞİLDİR DİYOR.HERKES ÖNCE VATANDAŞLIK GÖREVİNİ SORGULAMALIDIR.

  • Nazif
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:35