CHP KAZANMAMAK İÇİN HER ŞEYİ YAPIYOR

23 Şubat 2019 Cumartesi 12:55

CHP KAZANMAMAK İÇİN HER ŞEYİ YAPIYOR

BİLGİN GÜVEN GEMİLERİ YAKTI VE İSTAİFAYI BASTI..

CHP’DE İŞLER KARIŞTI

CHP’nin Karadeniz Ereğli Belediye Meclise aday listesinde son dakika şok gelişmeleri yaşanıyor.

İlçe yönetiminden istifa etmedikleri gerekçesiyle Eylem Ertuğrul, Şenay İşeri, Burak Kararaslan’ın yapılan itiraz sonrası meclis listesinden çıkarıldığı öğrenildi.

İlçe Seçim Kurulunun yapılan itirazları değerlendireceği ve bugün akşama kadar listede olup olmayacaklarına dönük karar vereceği öğrenildi.

  BİR ŞOK DA İSTİFA DAN GELDİ ..

CHP’nin Belediye Meclis Üyesi Listesinin 24. sırasında yer alan Kdz. Ereğliler Derneği Başkanlığı görevini de sürdüren Bilgin Güven istifa etti.

ÇOK ÖNEMLİ... İlçe Seçim kuruluna bazı adayların sabıkaları bulunduğuna dönük kamuoyunda duyumlar olduğu ve bu nedenle sabıka araştırılması da istendi.

ERDEMİR'E İHBAR

Erdemir'in emeklilikleri gelmişlerin dışındakilerin siyasete girmemesi yönündeki prensip karanına rağmen, aday listelerinde yer alanlar için de Erdemir'e bildirimde bulunulduğu öğrenildi. 


Yorumlar

Meslektaşımız Koçaklı’yı yalnız bırakmıyorlar

22 Şubat 2019 Cuma 19:25

Meslektaşımız Koçaklı’yı yalnız bırakmıyorlar

Dün sabah saatlerinde Zonguldak adliyesi önünde yaşanan silahlı saldırıda yaralanan tempo gazetesi haber muhabiri ve köşe yazarı Selçuk Koçaklı’nın hayati tehlikesi bulunmazken, kendisine isabet eden kurşunun hala vücudunda olduğu ve saldırı esnasında sırtından bıçak darbeleri aldığı da ortaya çıktı. Ayrıca Koçaklı’nın uğradığı silahlı ve bıçaklı saldırı sonrasında ciğerinin de hasar gördüğü belirtildi.

Diğer taraftan silahlı ve bıçaklı saldırı sonrası yaralan gazeteci Selçuk Koçaklı’ya da ziyaretler devam ediyor. Zonguldak İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı, Ak Parti İl Başkanı Zeki Tosun, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ve Büyük Birlik Partisi İl Başkanı Ahmet Çolak Koçaklı’yı hastanede ziyaret ederek yalnız bırakmadılar.

Yorumlar

Gülüçte Seçim İptal Olabilir .. Şartlar Eşit Değil!

22 Şubat 2019 Cuma 16:25

Gülüçte Seçim İptal Olabilir ..  Şartlar Eşit Değil!

Mustafa Gökhan Demirtaş Tek başına seçildi ama Eşi IŞIL DEMİRTAŞ’ın mücadelesinide göz önüne koyduğumuzda gülüçte haksızlık yapılıyor ..

BİZ ONLAR İÇİN SEÇİM TEFERRUAT DEDİK ...

Gülüçte görev anlamında değil insanlık namına tek başına tüm mahallelerde ve halk arasında gizli v sessiz çalışarak eşi Demirtaş’a istem dışı destek olunca ortada eşitlik ilkesi bozulmuş oluyor  ve tabiki Demirtaş’ı yenmek sadece güzel bir uyku arası rüya olarak görülebiliyor ..

 Gülüç Belediye Başkanı Mustafa Gökhan Demirtaşın Güler yüzlü ve iyilik timsali eşi Işıl hanım yine boş durmadı ..

Gizem Can TÜRKOĞLU Ailesi’nin evine ziyarette bulunan Işıl hanım misafir olduğu evde en küçüğü MİRAÇ ARAS bebek aramıza hoş geldin ,Seni sevenlerle birlikte uzun yılların olsun.

Allah analı babalı büyütsün miraç bebek dedi ...

 

Yorumlar
  • Tekin
    24 Şubat 2019 Pazar 22:12

    Hay ağzına sağlık gülüçlü arkadaşım ağzına sağlık.Ben 3-5 yaşına gelmiş çocukları da ziyarete gittiklerini gördüm.

  • Tumuçin
    23 Şubat 2019 Cumartesi 21:50

    Başkan çalışıyor Gülüçe bu zamana kadar kim bu kadar hizmet yaptı soruyorum.şoyle bir bakın o begenmediginiz sahil yolu daha önce nasıldı şimdi nasıl arkadaki fark ortada

  • GÜLÜÇ LÜ
    23 Şubat 2019 Cumartesi 10:35

    gülüç teki secmenler herseyi çok iyi biliyor,kimin kimle nerde oldugu belli,masalarda caddede oturupda yukardan bakmayla olmaz,sorarım size,yaptığı sahilde ailecek kaç kere gezdi sayın başkan ,bi tane su alacak çay icilecek yer yok,bumudur sahil SAYGILAR

  • Serdar hatip caddeli
    22 Şubat 2019 Cuma 20:17

    Gülüçte CHP açık ara kazanır. Ereğli'de Posbıyık tulum çıkaracak. Ben ki ak Parti'nin peşinden yıllarca koştum. Sadece bizden ak Parti'ye verilen 80 oyu silin CHP'ye yazın.. saygılar.

  • Sayın gülünçlü
    22 Şubat 2019 Cuma 19:13

    Ben sizin gülüçlü olduğunuza inanmıyorum Olsaydınız sadece bugün bu işin yapılmadığını bilirdiniz

  • GÜLÜÇ LÜ
    22 Şubat 2019 Cuma 17:55

    seçim yaklastı gidersiniz,insan ufak altın takar ,reklam yapmaya gerek yok bunlar,bebek doğarken hastaneye niye gitmiyorsunuz,sizden hastane masrafı isteyen yok,KOLTUKTAN GİTMEYE 36 GÜN KALDI,GÜLÜÇ TE HANGİ GARİBANA YARDIRMCI OLDUNUZ

Posbıyık sahaya indi

22 Şubat 2019 Cuma 14:03

Posbıyık sahaya indi

Cumhuriyet Halk Partisi Kdz.Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık,Belediye Meclis Üyeleriyle birlikte bugün itibariyle protokol ziyaretlerine başladı. Protokol ziyaretlerine Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu ile başlayan CHP Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, ayrıca Kaymakamlık binasında bulunan tüm kamu dairelerini tek tek dolaşarak memurlarla ve vatandaşlarla selamlaştı.

Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, CHP Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık ve beraberindeki heyetin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

ÇORUMLUOĞLU’DAN BİRLİK VE BERABERLİK ÇAĞRISI

Çorumluoğlu, seçimler ve siyasi partilerin demokrasinin vazgeçilmezlerinden biri olduğunu ifade ederek, seçimlerin birlik ve beraberlik içerisinde geçmesini isteyerek önemli mesajlarda verdi.

Çorumluoğlu, “Siyaset bir yarıştır. Benimde 26 günlükte olsa bir siyasi tecrübem ilk ve son defa var. Bizim burada arkadaşlara tavsiyemiz dostluk, centilmenlik ve samimiyet içerisinde bir seçim çalışmaları yapmalarıdır. Ben köylerde vatandaşlara da şu uyarıları yapıyorum. Sizin buradaki cenazelerinize yani Karakavuz’daki, ya da Cemaller’de ki cenazeye ben katılamam, ama bu komşunuz, yani ilk koşacak olan komşunuzdur. Dolayısıyla siz burada hepiniz Ereğlilisiniz, ben de Ereğliliyim. Neden çünkü bugün burada karnımı doyuruyorum ve buradan ekonomik gelir elde ediyorum. Şuan Ereğli’deyiz, sizinle beraberiz. O meyanda seçimler hiç kimsenin üzülmediği ve kimsenin burnunun kanamadığı bir seçim diliyoruz. O nedenle bizde seçimlerin sonuçlarını takip ve merak ediyoruz” şeklinde konuştu.

EREĞLİ’DE YAPILACAK ÇOK İŞ VAR!

Ereğli’de görev yapmaya başlayalı yaklaşık 6 ay gibi bir süre olduğunu, bu süre zarfında şehri tanıma fırsatı bulduğunu ifade eden Çorumluoğlu, önceleri başarı öyküleriyle adından bahsedilen Ereğli’de yapılacak çok iş olduğunu söyledi.

Çorumluoğlu, “Bizlerde mahalli idareler seçimlerini bekliyoruz. Yerel idarelerle Ankara’daki Bakanlık nezdinde ortak projelerimize devam edeceğiz. Bir de mevsimsel anlamda da zaten Nisan-Mayıs ayları bizim inşaat ve hizmet anlamında iyi aylardır. O nedenle seçimlerin bu aylarda yapılmasını doğru buluyorum. O nedenle yolunuz açık olsun. Nezaket ziyaretinizden dolayı sizlere de teşekkür ediyorum. Ama şunu da ifade etmek isterim. Ereğli’de uzun bir dönem de olsa Belediye Başkanlığı yaptınız. Ereğli’de; bana gelen arkadaşlara ziyaretçilere de aynısını söyledim. Benim buraya tayinim çıktığı zaman ben dedim ki ‘eyvah! Burada her şey tamdır. Ereğli’de her şey tamdır. Burada canımız sıkılır, cumartesi Pazar ne yapacağız” dedim. Ama Ereğli’de yapacağımız çok iş var. O manada Ereğli geçmişte çok başarılıydı, bu başarı çıtasına insanlar alıştığı için devam edilmesi gerekiyor. Onu da bisiklet pedalını çevirme gibi düşünün, ne zaman pedalı çevirmeyi bırakırsanız düşersiniz. Bizim devamlı pedal çevirmemiz gerekiyor. Yerel İdareler seçimleri sadece Belediye anlamında değil! İl Genel Meclis üyeleri, muhtarlarda o manada önemli. En önemlisi de 5 yıl normal şartlarda seçim gözükmüyor. O nedenle çalışmak ve hizmet etmek için çok güzel bir zaman. Bu açıdan inşallah iyi olacak, ülkemizin geleceği iyi olacak, Ereğli’nin geleceği iyi olacak diye düşünüyorum.”diyerek sözlerini noktaladı.

POSBIYIK: “STARTIMIZI VERDİK!”

CHP Kdz.Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık’ta güzel temennileri için Kaymakam Çorumluoğlu’na teşekkür ederek, “Biz bugün arkadaşlarımızla birlikte startımızı verdik. Sizlerin temennilerinize aynen katılıyorum. Demokratik bir seçim olması en büyük dileğimiz. Bunun da ilçenin başı, en üst kademesi olarak sizin bize bu ortamı sağlayacağınıza inanıyorum. Biz demokratik bir seçim olmasını diliyoruz. Sizin söylediğiniz gibi hiç kimse birbirini kırmadan, burun kanamadan bu seçimi götüreceğimize inanıyorum. Diğer partilerin Belediye Başkan adayları hepimizin yakinen tanıdığı bizim canlarımız kardeşlerimiz. Hepimizin amacı ülkemizin ve Ereğli’mizin iyi bir noktaya gelmesi. Bütün siyasi partilerin amacı bu. Bu zafer kazanma meselesi değil. Ereğli’nin kazanması için, projelerini iyi anlatan, halkı ikna etmeyi başaran insanların başa gelmesi lazım. Bu ben, şu, o, bu olabilir, hiç önemli değil. Önemli olan halka bunları anlatabilmek. Biz hiç kimseyle kavga etmeyeceğiz, geriye dönük mücadelemiz olmayacak. Bizim için parti değil, Ereğli’de yaşayan halk önemli. Bu halka hitap edeceğiz. Parti ayırımı asla gütmüyoruz, siyasi partilere son derece saygımız var. Ve Ereğli’de yapacağımız bu çalışma ve çabalarla Ereğli’de yaşayan insanların rahat edebilmesi ve yaşayabilmesi için bir zemin hazırlamaya çalışacağız. O nedenle hep projelerimizden bahsedeceğiz. Kişilerle, bireylerle meselemiz yok. Hepsi arkadaşımızdır, canımızdır, yoldaşımızdır. Hiçbir problemimiz yok. Bunda da başarılı olacağımıza en kalbi duygularımla inanıyorum” şeklinde konuştu.

CHP Kdz.Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık ve beraberindeki heyet, Kaymakamlık binasından ayrıldılar.

‘UŞACUM SENİ YENİDEN BAŞKAN YAPACAZ’

Esnaf Kefalet Kooperatifini ziyaret etmek üzere Kaymakamlıktan ayrılan CHP Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, çay bahçesinde oturan vatandaşlar sıcak ve yoğun ilgiyle karşılandı.

Çay bahçesinde oturan yaşlı bir kadın CHP Kdz.Ereğli Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık’a sarılarak, “Uşacum seni yeniden Belediye Başkanı yapacağız” demesi renkli görüntülere sahne oldu.

Yorumlar

TOBB DAN MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİ AÇIKLAMASI

22 Şubat 2019 Cuma 15:06

TOBB DAN MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİ AÇIKLAMASI

ODAMIZ VE TOBB MEYBEM A.Ş. İŞ BİRLİĞİNDE SERVİS ŞOFÖRLERİ SEVİYE 3 MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİ BAŞVURULARI BAŞLAMIŞTIR

https://www.ereglitso.org.tr/haber/588-odamiz-ve-tobb-meybem-as-is-birliginde-servis-soforleri-seviye-3-mesleki-yeterlilik-belgesi-basvurulari-baslamistir


KDZ.EREĞLİ TSO’DAN ÜYELERİMİZE ÖNEMLİ DUYURU

SERVİS ARACI ŞOFÖRÜ İÇİN MESLEKİ YETERLİLİK BELGESİ ALMA ZORUNLULUĞU GETİRİLMİŞTİR.

 

Servis Aracı Şoförlüğü yapanlar bundan böyle Mesleki Yeterlilik Belgesi almak zorundadırlar.

Okul Servis Araçları Yönetmeliği ile;

Okul servis şoförleri için Mesleki Yeterlilik Belgesi zorunlu hale geldi
Sorumlu: İçişleri Bakanlığı
Belgesiz sürücüler, hizmet veremeyecek
Son tarih: 03/09/2020

 

Okul Servis Araçları Yönetmeliği Kapsamında Taşıma İşlerinde Çalışanlar İçin Şartlar

 

Mesleki Yeterlilik Belgesi Zorunluluğu Kimleri Kapsıyor? Kim Hangi Belgeyi Almalı?

Okullara servis aracı hizmeti veren şoförlerin tamamı

 

 

Yetkili

Alınacak Mesleki Yeterlilik Belgesi

ÜCRET

Servis Aracı Şoförü

Seviye 3

610 TL

 

Sınav ve Belgelendirme Ücret Detayları Nelerdir?

Servis Aracı Şoförü Seviye 3 sınav ücreti KDV dahil 610 TL’dir.