Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

17 Ekim 2018 Çarşamba 02:22

Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

Aynı sahneler ! Aynı kuşlar ! Aynı Ekip !

Erol Çivici yine ses getirecek ama bu sefer şehrin en yüksek binası ile değil!

Peki sizce nasıl ???

Tüm kendinde çalısan işçileri yarın CHP binasının  önünde hazır bulundurarak mı ?

Yoksa Uysalın adaylığında olduğu gibi ;

Sendika desteği ile işçiyi anıt önünde toplayacak kapasitesi olan Mercan sayesinde Erdemir işçisini yine zor kullanarak mı ?

Dün Dürüstlükten bahseden Çivici ye bir soru sormustuk cevap geldi mi ?

HAYIR !!

O zaman bir soru daha ;

Sendika Başkanının mühendis olan kardeşide Çivicinin şehrin slüetini bozan yüksek binasından ev aldı mı ?

Yarın adaylık sırasında cevabı bekliyoruz sayın Çivici !

Yolunuz Açık Olsun !

 

 

 

 

 

Etiketler:

Erol Çivici adaylığını açıklıyor

Yorumlar
  • Hakan Akgün
    21 Ekim 2018 Pazar 22:25

    Seni ispata davet ediyorum tabiki savcılıkta. Son zamanlarda ne zaman çivici ve Bozkuşların hesaplarından bahsetsem ismini açıklamayan ve yalan söyleyen tahrik etmeye çalışanlar oluyor işte biz seninle savcılık makamında rahat konuşuruz diye konuşuruz çünkü orda rumuz yok bebeğim. Hadi inşallah bir araya geliriz sende bana anlatırsın baban kim annen kim diye?

  • Malasef3
    21 Ekim 2018 Pazar 18:20

    Sizin gibi dürüstlükden mağrum kalmış insanların dürüstlikden bahsetmesi içler acısı değilmi?Sizin için insanlar ne düşünüyor veya sizin yüzkızatıcı yapmış olduğunuz şeyleri insanlar bilmiyormu?

  • Malasef2
    21 Ekim 2018 Pazar 18:16

    Az önce gönderdiğim yorumu paylaşabilecek kadar yüreklimisiniz?

  • Malasef
    21 Ekim 2018 Pazar 18:14

    HakanBey; Erdemir takıntınız var ama hangi tarihde başlayan bir takıntı?Atıldıkdan öncemi yada sonramı?Atılmadan önce hiç haber yapdınızmı?Ereğlide ciddi ekonomi sağlayan bir kurumdan bahsettiğinizin farkındamısınız?Sizin gibi haberciler malasef var.Malasef dememin sebebi ilk olarak reklam için para istiyorsunuz.Ancak para verilmediği takdirde kötü haber yapıyorsunuz

Güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

15 Ekim 2018 Pazartesi 17:08

Güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

Demirtaş ''Bugün beş yıl önce göreve geldiğimizde verdiğimiz tüm projelerimizi gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz.’’

SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ ÇALIŞTIK  HER MAHALLEYE BİR DİNLENME BAHÇESİ VE ÇOCUK BAHÇESİ YAPMA GAYRETİNİ İÇİNE DÜŞTÜK..

 

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş her zamanki kararlılığı ve disiplini ile Gülüçte ilkleri yaşatmaya devam ediyor.

Demirtaş öyle kelimeler etti ki sarfetti ki ;

Ağzından çıkan tüm sözcükler sanki herkesin ağzından çıkan gönlünden geçenleri tercüme eder gibi idi.

Demirtaş   "Gülüç’ümüz ve değerli hemşerilerimiz her şeyin en iyisini ve en güzelini hak ediyor.

Bizler göreve geldiğimiz günden beri halkımızın hizmetinde olacağımızın sözünü vermiştik ve bu sözümüzü tutmak için belediyemizin tüm birimleri ile bu uğurda çalışmaya devam ediyoruz. Daha güzel ve yaşanabilir bir Gülüç için halkımıza sözümüz vardı.

Beldede yapılan çalışmalar hakkında bilgi veren, Beldede bugüne kadar gerçekleştirdiği projeleri anlatan Belediye Başkanımız Demirtaş, Göreve geldiğimizden beri çalışmayı hiç eksik etmedik. Gece gündüz elimizden gelen gayreti gösterdik.

Bize duyulan teveccühe layık olmaya çalıştık. Esasında seçim için çalışmıyoruz. Verdiğimiz sözleri yerine getirmek için çalışıyoruz.

Aday olduğumuz zaman projelerimizle var olacağımızı söyledik. Ben o projelerin ne kadarını yapabiliyorum? Ne kadarını gerçekleştirebiliyorum?

Buna bakıyorum. Gayretle bunun için çalışıyoruz. Her mahalleye eşit hizmet getireceğimizi söylemiştik. Bugün bu sözümüzü tutmanın haklı gururunu yaşıyoruz.

Göreve geldiğimizden bu yana söz verdiğimiz projelerin en büyüğü olan Sahil Bandını bitirmenin gururunu yaşıyoruz. Sahil Bandımız bugün yaşam alanlarıyla, masal kahramanlarıyla, yürüme alanlarıyla, dinlenme alanlarıyla ve çocuk parkıyla siz değerli halkımızın hizmetine sunulmuştur.

Söz verdiğimiz diğer projelerden bir tanesi de, her mahalleye bordür taşı döşenmesi idi. Belediyemiz tarafından bugüne kadar yaklaşık kırk bin metrekare bordür taşının ihalesi yapılarak, tüm mahallerimize eşit şekilde döşenerek, mahallelerimizin sokakları pırıl, pırıl tertemiz bir görünüme kavuşarak çamurdan kurtarıldı.

Söz verdiğimiz projelerimizin bir tanesi de, beldemizdeki su sorunuydu. Otuz yıllık mevcut su depolarımızın eskimiş olması, su hatlarının elek gibi olması, 14 katlara ve beldemizdeki yüksek yerlere su çıkmaması bizi yeni arayışlara yöneltti.

Biri 1500, diğerleri 1000 ve 300 tonluk olmak üzere üç adet yeni su deposu yapılarak hizmete sokuldu. Daha önce on kilometre olan su isale hatları değiştirilerek, yeni beş kilometre su isale hattı ilave edilerek on beş kilometreye çıkarıldı.

Yapılan bu çalışmalarımızın sonucu beldemizin su sorunu büyük ölçüde çözüme kavuşarak, beldemizin temiz ve sağlıklı bir içme suyuna kavuşması, 14 katlara ve yüksek yerlere suyun çıkması sağlandı. Projelerimizin bir diğeri de her mahalleye vatandaşlarımız için yaşam alanları, dinlenme parkları ve çocuk parklarıydı. Görev geldiğimizde hiçbir mahallemizde bunlar mevcut değildi.

Bugün geldiğimiz noktada, her mahallemizde oluşturduğumuz yaşam alanlarını, dinlenme parklarını ve çocuk parklarını vatandaşlarımızın hizmetime sunarak, bunun haklı gururunu yaşıyoruz. Bunların yanı sıra beldemizde yol genişletme ve yeni yol açma çalışmalarımız, istinat duvarları çalışmalarımız, çevre ve güzergah güzelleştirme çalışmalarımız tüm hızıyla devam etmektedir.. Ayrıca beldemizin ana arterlerinin asfalt ihalesi yapılarak, önümüzdeki günlerde ana yollarımızda asfaltlama işlemlerine başlanacak. Bugün beş yıl önce göreve geldiğimizde verdiğimiz tüm projelerimizi gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz.’’

Etiketler:

GÜLÜÇ BELEDİYE BAŞKANI GÖKHAN DEMİRTAŞ

Yorumlar

Ak Parti Gülüç Belde Teşkilatı Çorumluoğluna Gitti..

12 Ekim 2018 Cuma 22:45

Ak Parti Gülüç Belde Teşkilatı Çorumluoğluna Gitti..

Kaymakam Bey "Ereğli'de yapacak çok iş var "

AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Ereğli’de hizmet vermeye başlayan Kaymakam İsmail Çorumluoğlu’na hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Ziyarette Kaymakam Çorumluoğlu’na yeni görevinde başarılar dileyen Başkan Yılmaz, Ereğli ve Gülüç için yapılacak çalışmalarda birlikte gayret göstermek için hazır olduklarını kaydetti.

Ereğli Kaymakamı Çorumluoğlu ise, nazik ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, İlçenin ve Beldelerin gelişmesi ve daha yaşanabilir bir bölge haline gelmesi için çalışacaklarını vurguladı.

Sohbetten alıntılar;

Kaymakam bey Harika bir üslup sahibi.

Espirisinin dozajını ayarlayabilen ,anlatımlarında geçmiş  yaşantısı ve edindiği tecrübelerden mizahi bir şekilde yola çıkarak dersler verebilen değerli bir bürokrat..

Hayatında babasının önemi çok fazla olan  ve ailesine düşkün bir aile reisi..

Kaymakam beyin konuşmalarından kesitler..

"Ereğlide yapacak çok iş var .

Ereğli gelişmiş diyorsunuz ya ; yok öyle değil.

Siz hep için'de yaşadığınız için bazı şeylerin farkında olamıyorsunuz.

Mesela bu dağınıklığımı görüyor ve bellide garipsiyorsunuz ama şu masada istediğim evrakı 1 saniyede bulabiliyorum.Bazı şeyler içinde olunca farklı, dışında olunca farklı yorumlanayabiliyor ..

Bazı şeylerin farkında olmuyor vatandaş ;Birazda Ereğli geçmişteki başarıları ile övünüyor.

Artık geçti Yen'i şeyler söylemek lazım Cancağazım gibi..

Dün kandilliye gittim,

Tam bir facia .

Burda sinema vardı diyor,burda göğüs hastalıkları hastanesi vardı diyor, burda bilmem ne vardı diyor şimdi metruk binalar olmuş.

Şimdi bununla övünmenin bir anlamı yok !

Bana anlatmanın da bir anlamı yok, çocuklara anlatmanın da bir anlamı yok.

Tamam biz bu halden çıktık ama bundan sonra ne yapabiliriz bunu ortaya koymak lazım.

Dolayısı ile Ereğli'de bu manada benim çalışacağım ve bitiremeyeceğim kadar iş var ..

Muhtarlar geliyor ; "kanalizasyon yok,içme suyu yok ,yol yok tamam bu sorunların hepsine kabulüm ama benden bir tane bir şey isteyin,her kaymakamdan bir tane bir şey isteyin ,3 kaymakam geçti mi sizin sorununuz çözülmüş olur .

Zamanında bu taktiği uygulasaydınız siz ,şimdiye sizin sorununuz kalmayacaktı !!

Muhtarımıza "Kaç yaşındasın "dedim ?

- 52 dedi,

--"52 yıldır sizin köy varmı" dedim 

Var dedi .

"Peki 52 yıldır sizin kanalizasyon sorununuzu neden çözmediniz,içme suyunu niye çözmediniz ? "dedim

Dolayısı ile Ereğli'de bir kaymakamın kendini tatmin edeceği düzeyde iş var .

Basından gelen arkadaşlarımıza ,siyasi gelen arkadaşlarımıza söyledim,çalışma arkadaşlarımıza söyledim; "Burda hep beraber olacağız ,yaptıklarımızı ve yapamadıklarımızı da ortaya koyacağız ,bazen yapamadıklarımızı da kâr sayacağız.

Neden ?

Senden sonra gelene iş kalıyor.

Diyorsun ki ;yapacağımız iş ve proje hazır !

Buda bizim kârımız oluyor" diyen Kaymakam beyin Güleryüz'ü dikkatlerden kaçmadı..

Ak Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz  ise "Aslında Ereğli'mizde ayağa kalkacak bütün her şey mevcut lakin Hamuru yoğuracak maya lazım.

O mayayı yapacak insanlarıda sürekli bertaraf etmeye çalışan bir kesim var.

Öne çıkan siyasileri yok etmeye çalışıyorlar bir anlamda da İngilizlerin ünlü taktiğini kullanmaya çalışıyorlar".

İngilizler der ki "Türkler öyle bir millet ki ,Uzadıkça budayacaksın ,budadıkça sulayacaksın "yani Ereğli'de de maalesef belirli kesimler Ereğliye hizmet etme kabiliyeti olan insanları Yok etmeye çalışarak şehre zarar veriyorlar.

Halbuki Ereğli'mizin yada Gülüç'ümüzün kazanma noktasında iyi iş yapan ve hakedenlere destek olmamız halinde iyi işlere imza atabiliriz diye  düşünüyorum diyen belde Başkanı İsmail Yılmaz tüm teşkilatı kaymakam beyle tanıştırdıktan sonra güzel temennilerle kaymakam beyin makamından ayrıldılar..

 

 

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu , Ak Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz , Ak Parti Gülüç Belde Teşkilatı ,

Yorumlar

Sertan Ocakcı Strelize Ortamdan "Göreve Hazırım "Dedi .

12 Ekim 2018 Cuma 20:21

Sertan Ocakcı Strelize Ortamdan "Göreve Hazırım "Dedi .

CHP İLÇE BAŞKANLIĞI KOLTUĞU BOŞTA KALDI !!

CHP Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Şerif Sertan Ocakçı görevinden istifa ettiğini açıkladı. Ocakçı, Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adayı olduğunu bildirdi.

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Şerif Sertan Ocakçı, ilçe başkanlığı görevinden istifa ettiğini yazılı bir basın bildirisi ile kamuoyuna açıkladı.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adayı olacağını dile getiren Ocakçı yazılı açıklamasında şu bilgilere yer verdi; “06 Aralık 2015 tarihinden bugüne kadar onurla yapmış olduğum ve hizmet etmekten gurur duyduğum Cumhuriyet Halk Partisi Kdz. Ereğli İlçe Başkanlığı görevimden Kdz. Ereğli şehrine ve halkına belediye başkanı olarak hizmet etmek amacıyla ayrılmış bulunmaktayım. Gerek mesleki bilgim olan Yüksek Mimar kimliğimle, gerek uzmanlığım olan Kent Yönetimleri konusunda tecrübelerimi Kdz. Ereğli’miz ile paylaşmak ve Kdz. Ereğli’miz için kullanmak önceliğim ve hedefim olacaktır.


Kdz. Ereğli’mizin eski günlerine kavuşabilmesi için, yaşanılabilir ve aynı zamanda keyif alınan bir kent haline dönüştürülebilmesi ve Kdz. Ereğli halkının yüzünün bir an önce gülümsemesi için ben ve arkadaşlarım elimizi taşın altına sokarak, sorumluluk alarak yola çıkacağız.
Ereğli’miz için, geleceğimiz için, bizden sonra ki kuşaklara gelişmiş, modern, çağdaş bir Ereğli bırakabilmek için Kent ve şehircilik konularında ki tecrübelerimizi kullanmak ve Kdz. Ereğli mücadelelerimizi sürdürebilmek için kentin her bir ferdinin içinde olacağı, vatandaş odaklı belediyecilik için genç bir kadro ile Belediye başkanlığına ve yönetimine talibiz.
Kamuoyu bilmelidir ki; her meslekten vatandaşımızın, her mahalleden temsiliyetin olacağı, kimsenin kendini ötelenmiş hissetmeyeceği ve sosyal belediyeciliğin parmakla gösterileceği yönetim için hep beraber, tek bir yürek olarak Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığına adayım.
Kdz. Ereğli belediye başkanlığı aday adaylığımı kamuoyu ile paylaşır, Bugüne kadar görev yaptığım sürece emeklerini esirgememiş, her türlü yardımları ile bizlere kılavuz olmuş büyük ve küçüklerimi sevgi ve saygı ile anıyor, yolumuzun Belediye başkanlığında tekrar kesişeceğini ve hep beraber tekrar çalışacağımızı umut ediyorum. Her bir Kdz. Ereğlili vatandaşımıza her şey için sonsuz teşekkür eder, küçüklerimin gözlerinden, büyüklerimin ellerinden öperim.”

Yorumlar

CHP de İlçe Başkanı İstifa Eder mi ?

10 Ekim 2018 Çarşamba 21:19

CHP de İlçe Başkanı İstifa Eder mi ?

GİZLİ TOPLANTI OLACAK MI ?

Karadeniz Ereğli’de Cumhuriyet Halk Partisi İlçe Başkanı Sertan Ocakcı, Belediye Başkanı olabilmek için resmi olarak istifasını sunacağı tarihi açıkladı.

Ocakcı, özel olarak yaptığı açıklamada, istifa etme kararı aldığını söyledi.

2019’da yapılacak olan yerel seçimlerde belediye başkan aday adayı olmak için görevi bırakma kararı aldı.

CHP İlçe Başkanı Ocakcı, geçtiğimiz günlerde yaşadığı rahatsızlığının geçtiğini belediye başkan aday adayı olmak için istifa edeceğini belirterek, “ben 12 Ekim tarihinde istifamı sunacağım. Sağlık durumum iyi, Belediye başkanı olarak Ereğli’ye hizmet etmek için yola çıkacağım.” dedi.

Aldığımız duyumlara göre ;

Tüm CHP li seçmenler ,delegeler ve  meclis üyelerinin Şerif Sertan Ocakcı ile konuşup İlçe Başkanlığını bırakmaması konusunda ısrarcı olacakları bilgisine ulaşıldı.

 

 

Etiketler:

CHP Şerif Sertan Ocakçı