Cumhurbaşkanı Baş Danışmanı Saadet Oruç’tan Mesaj Var

4 Nisan 2019 Perşembe 13:07

Cumhurbaşkanı Baş Danışmanı Saadet Oruç’tan Mesaj Var

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Başdanışmanı Saadet Oruç, Ereğli seçimleri ile ilgili sosyal medyada önemli bir mesaj verdi…

Yerel seçimlerde memleketi Kdz. Ereğli’deki seçim kampanyasını yakından takip eden ve önemli desteği bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Başdanışmanı Saadet Oruç, Kdz. Ereğli seçimleri ile ilgili önemli bir mesaj verdi.

Oruç’un sosyal medyada verdiği mesaj şöyle:

“Seçim akşamı paylaştığım kısa teşekkür mesajının ardından yeni bir değerlendirme yapmak istedim. Doğup büyüdüğüm kente duyduğum aidiyet ve bağlılıkla seçim süreci boyunca Kdz. Ereğli’de çalışmalara katılma imkanım oldu. Yarım kalan çok çalışma vardı, kentteki sıkıntıların mesajını almıştım. Bu çerçevede hizmetin eksiksiz gerçekleşmesine katkı sunmak amacıyla bakan ve bakan yardımcısı ziyaretleri gerçekleşti. Ve tabi yoğun programı içinde teveccüh gösteren Cumhurbaşkanımızın Ereğli programı da oldukça güzel karelerle hayata geçirilmiş oldu. Tek gaye Ereğli halkının kırık olan yüreğinin tamir edilmesi ve geleceğe umutla bakmalarının sağlanmasıydı. Cumhurbaşkanımızın verdiği önemli mesajlara rağmen, yerelde yaşanan hatalar nedeniyle yerel çalışmalarda halkla yeteri bağın kurulamamış olması ve gönüllerin alınamamış olması bugünkü sonucun en temel gerekçesidir. Başarısızlığın bahanesi, ama’sı olmaz. Gerekli dersler çıkarılıp, yeniden gönülleri kazanacak adımlar mutlaka atılacaktır. “Yarimiz Ereğli” denilen bir kentle yaşanan bu gönül kırıklığı illa ki tamir edilecektir. Sonucu etkileyen farklı dinamiklerin de farkındayız elbette.

Yeni dönemin güzel Ereğli’mize hayırlı uğurlu olmasını dilerim. Bize güvenen seçmenleri hayal kırıklığına uğrattığımız için de haklarını helal etmelerini rica ediyorum. Gelecek umuttur, güzelliktir. Gerekli dersler çıkarılacak, gönüller yeniden kazanılacaktır. Kazanılmalıdır.”

Yorumlar
  • Hüseyin
    7 Nisan 2019 Pazar 18:26

    Sayın saadet hanım zonguldak ve ilçeleri işçi emekçi kentidir bilhassa ereğli buarada #EYT 'ye takılan yakınlıkta tasarıda işsiz birçok kişiler var Önce #EYT 'yi çıkarın ki millet bir rahatlasın boşalan yerlerede işsiz olan çocuklarımız girsin bunları yapmadınız sürece akp ülke genelinde dahada dibe vurmaya mahkumdur

  • Emine
    6 Nisan 2019 Cumartesi 23:17

    Saygıdeğer saadet hanim biz davamız uğruna ölüruz yeterkı ilcemızdekı sorunlar halledılsı gercek dava adamlarıyla calışalım saygılar reızımıze

  • Tekin
    4 Nisan 2019 Perşembe 22:57

    Taseronlara ūmit verdiniz,onların kadro işi olmazsa kimse hakkını helâl etmez.

  • Cemil
    4 Nisan 2019 Perşembe 22:22

    İlk önce yönetim değişsin akp yönetimi ve bir yerli malı diyoruz ya yani bi yerli aday tanınmış aday o zaman birseyler olur Saadet hanım görmek nasip olmadı onunla yüz

  • Baki Tura
    4 Nisan 2019 Perşembe 18:49

    Ereğli nin size ihtiyacı var yeterki siz tarlada izi ,alın teri, emeği olanların sesine kulak verin ,yarınki umutlarımıza dair değerli şahsınızdan beklenti büyüktür unutmayanızki gönülleri kazandınız bu kazanım sizi daha çok yüceltir..

  • Hasan kır
    4 Nisan 2019 Perşembe 17:50

    Saadet oruc hanım efendi .önümüze bakalım ben sizlerle danışmak nasib olmamış ben vadantaş olarak soyliyorum ...birileriyle biz bu porojeleri uykulaya biliriz Akp yeder ki sinyal verin selamlar

Başkan Demirtaş’tan Çakır ve ekibine teşekkür

4 Nisan 2019 Perşembe 00:22

Başkan Demirtaş’tan Çakır ve ekibine teşekkür

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş 31 Mart yerel seçimlerindeki desteklerinden dolayı AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır ve ekibine teşekkür etti.

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş 31 Mart 2019 yerel seçimleri ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu. 2. Kez Gülüç Belediye Başkanlığı görevine seçilen Başkan Demirtaş, AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Saadet Oruç, AK Parti Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz ve partisinin tüm kademelerine verdikleri desteklerden dolayı teşekkür etti. AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın seçim boyunca kendilerini hiç yalnız bırakmadığını dile getiren Demirtaş konuşmasında şu sözlere yer verdi; “31 Mart 2019 Yerel seçimlerimiz Ereğli’mize, Gülüç’ümüze, Türkiye’mize hayırlı uğurlu olsun. Tantanasız, gürültüsüz güzel bir seçim oldu. Gülüç halkı bize teveccühünü gösterdi. Gülüç halkına buradan teşekkür ediyorum. Seçim sürecinde bize destek veren başta İlçe Başkanımız Fatih Çakır, değerli milletvekillerimiz ve belde başkanım bu süreçte bizi hiç yalnız bırakmadılar. Gerek Ereğli, Ormanlı, Gülüç’te ve diğer bölgelerimizde yanımızda oldular. Cumhurbaşkanımızın Başdanışmanı Saadet Hanım’ın bizde emekleri çoktur. Hiçbir gün sahada bizi yalnız bırakmadı, buradan kendilerine çok teşekkür ediyorum. Gülüç’ü kazandık. Ereğli’de malum çok çalışmalarına rağmen olmadı. Bir daha ki dönemde Allah inşallah hayırlısını nasip eder bize. Ben buradan tekrar Gençlik Kollarımıza, Kadın Kollarımıza, teşkilatlarımıza Allah razı olsun diyorum. Hiçbir gün yalnız bırakmadılar bizi gecesini gündüzüne kattılar. Canla, yürekle çalıştılar bizimle beraber. Ben haklarını helal etsinler diyorum bizlere. Bu süreç devam ediyor. Biz güzel hizmetlere tekrar birlikte imza atacağız, birlikte çalışacağız. Ereğli’ye, Gülüç’e tüm bölgemize hizmetten geri kalmayacağız. Bunu yine birlik beraberlik içerisinde AK Parti teşkilatı olarak, AK Parti ailesi olarak başaracağız. Güzel hizmetlere tekrar birlikte imza atacağız. Ben buradan tekrar söylüyorum, Gülüç halkına teşekkür ediyorum. Bize emeği olan herkese teşekkür ediyorum.”

 




Yorumlar

HALİL POSBIYIK BELEDİYEYİ DEVRALIYOR…

3 Nisan 2019 Çarşamba 17:06

HALİL POSBIYIK BELEDİYEYİ DEVRALIYOR…

31 Mart 2019 yerel seçimlerinde Kdz.Ereğli’de 37 bin 141 seçmenin oyunu alarak, %52, 53 oy yüzdesiyle rakiplerine fark atarak yeniden Belediye Başkanlığı’na seçilen Halil Posbıyık ve 20 kişiden oluşan CHP’li Belediye Meclis üyeleri, 04 Nisan 2019 Perşembe günü saat 14.00’da İlçe Seçim Kurulu’ndan mazbatalarını alacaklar.
Halil Posbıyık ve Meclis Üyeleri İlçe Seçim Kurulu’ndan mazbatalarını aldıktan sonra İskele Camii yanında bulunan SKM’den Kdz.Ereğli Belediyesi’ne yürüyerek geçecekler.
Belediye önünde saat 14.30’da yapılacak tören sonrasında Halil Posbıyık ve Meclis Üyeleri görevlerine resmen başlayacaklar. 
Tüm Ereğli halkı ve basın mensupları arkadaşlarımız davetlidir.

Yorumlar
  • EFSANE
    3 Nisan 2019 Çarşamba 20:24

    EFSANE BAŞKAN EREĞLİ YE GERİ DÖNDÜ HALİL AĞA.HOŞGELDİN.EEE BEN DEDİM HALİL BAŞKAN GERİ GELECEK DİYE AMA BAZI İNSANLAR ANLAMADI YADA ANLAMAK İSTEMEDİ.EREĞLİ Yİ 10 NUMARA YAPAN HALİL BABA DEGİLMİ O SAHİL TARAFLARI İÇKİCİ SARHOŞLAR YUVASIYDI KİMSE AİLESİYLE GEZEMİYORDU.5 SENE ÖNCESİNİ DE GÖRDÜK EREĞLİ NE OLDU AMA MİLLET YİNEDE BOŞ VAATLERE İNANIYOR ÇOK YAZIK BENCE.EREĞLİ Yİ KURTARAN ADAM GELDİ.HAYIRLI OLSUN.

YAPTIĞI HAMLE İLE MUHTARA GÜNÜNÜ GÖSTERDİ

3 Nisan 2019 Çarşamba 16:05

YAPTIĞI HAMLE İLE MUHTARA GÜNÜNÜ GÖSTERDİ

GÖKHAN BAŞKANI SEÇENLER BOŞA SEÇMEDİLER VE GERÇEK BAŞKANI HERKESE GÖSTERDİLER.

Adaylık Sürecinde Rica Etti Aldı ,Seçimi Kaybedince de Belediyeden Aldığı Çocuk Parkını sökmeye kalktı ve Duruma Gülüç Belediye Başkanı Mustafa Gökhan Demirtaş el koydu ..

Komple Yeni Parkı Köye Getirip Kurdu.

Ve dedi ki ;

“Biz çocuklarımızı çocuk parksız bırakmayız”.

Bu gün ekibimle birlikte Yenidoğancılar Köyü'ne giderek yıkılan çocuk parkının yerine daha büyüğünü kurduk.

Çocuklarımızın yüzündeki mutluluğun tarifi edilemez. Ben onların Gökhan abileri olarak her zaman yanındayım.

Duyarlılık gösterip çocuk parkını yapmak isteyen değerli sanatçımız Cenk Eren'e de çok teşekkür ediyorum. Gülüç Belediyesi olarak 31 Mart seçimleri öncesinde Alaplı Yenidoğancılar Köyü'nde çocuklarımız için kurduğumuz çocuk parkını yıkanları kınıyorum.

Yorumlar

AK PARTİ ŞAPKAYI ÖNÜNE KOYDU ...

2 Nisan 2019 Salı 20:11

AK PARTİ ŞAPKAYI ÖNÜNE KOYDU ...

AK Parti İlçe Teşkilatı 31 Mart Yerel seçimleri değerlendirmek üzere basın toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıya Ak Parti İlçe Başkanı Mehmet Fatih Çakır ,AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Kandilli Belediye Başkan Adayı Mustafa Güldalı, Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş, Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol, SKM Başkanı Adem Öztürk, belediye meclis üyeleri ve partililer katıldı.

İlk olarak toplantıda konuşan Kandilli Belediye Başkan adayı Mustafa Güldalı Kandilli’nin iktidar bir belediyeye ihtiyacı olduğunu belirtti. Güldalı konuşmasında şu sözlere yer verdi, “Biz elimizden geleni yaptık. Yapılan işlerde belki biz kendimizi iyi tanıtamadık. Kandilli’nin iktidar belediyesine ihtiyacı vardı. 21 trilyonun üzerinde borcu olan bir belediye. Kandilli’nin ne kadar hizmete ihtiyacı olduğunu sizde görerek yaşardınız. Maalesef, insanların tercihine saygımız sonsuz. Bize destek veren insanlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Hayırlısı olsun” dedi.

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ise Gülüç’te AK Parti’nin bayraklarını sallandıracağına dair söz verdiğini bu sözünü de tuttuğunu belirtti. Gülüç’te her zaman abi kardeş olarak hareket edeceklerini belirten Başkan Demirtaş konuşmasında şu ifadelere yer verdi, “Bizim seçimimiz baştan belliydi. Biz her zaman söylemiştik. Gülüç’te seçim AK Parti’nin bayrağını sallandıracağıma dair söz vermiştim. Başladığımız günden itibaren 31 Mart’a kadar en güzel şekilde Gülüç’e hizmet ettik. Hiç birliğimizi ve beraberliğimizi bozmadık. Gerek belde başkanım ve meclis üyelerim ile. Orada bir aile içerisinde çalıştık ve seçim çok rahat bir şekilde bizim tarafımıza döndü. Yapılan hizmetler vardı Gülüç’te her şeyden önce. Bunlar görülüyordu ve bunu hiç kimse inkâr edemedi. Sandıkta belki daha fazla fark, daha fazla oy bekliyorduk. Sandığa katılım çok fazla olmadı. Ama yine söylüyorum Gülüç halkı yapılan hizmeti tekrar AK Parti’den alacağımız hizmeti gördü ve tekrar ‘Gökhan Başkan’ dedi. Gitti sandıkta teveccühünü kullandı, ben buradan tekrar Gülüç halkına teşekkür ederim. Allah razı olsun. Ben tekrar söylüyorum biz AK Parti olarak, bir belediye olarak Gülüç’te daha güzel hizmetler yapacağız. Ve bir örnek belediye teşkil edeceğime sizlerin, AK Parti ailesinin önünde söz veriyorum. Elimizden gelen gayreti göstererek tekrar orada partimizi en yüksek seviyeye çıkaracağıma dair gerek ilçe başkanımızla, belde başkanımla ve milletvekillerimizle beraber örnek bir belediye teşkil edeceğiz. Abi kardeş şeklinde beraberce hareket edeceğiz. A B partisi demeden tek gayemiz Gülüç’ü daha güzel hizmetlere getirmek. Ben buradan tekrar Gülüç halkına ve sizlere teşekkür ediyorum bana güvendiğiniz için”