DENİZ SEZONU BİTİYOR, ERDEMİR PLAJI ÇÜRÜYOR

7 Ağustos 2019 Çarşamba 01:24

DENİZ SEZONU BİTİYOR, ERDEMİR PLAJI ÇÜRÜYOR

POSBIYIK: BU PLAJI HALK YARARINA EN İYİ BİZ YÖNETİRİZ

 

Karadeniz Ereğli halkı, Belediye Plajı'nda tıklım tıklım denize girmeye çalışırken, Erdemir Plajı sorunu çözülmedi. Tesisler çürümeye terk edildi. Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık çağrıda bulundu: "Erdemir Plajı'nı en iyi yönetecek kurum, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetleri halkın yaşam biçimi haline getirmek için var gücüyle çalışan  Karadeniz Ereğli Belediyesi'dir. Ereğli Belediyesi'ne hakkını teslim etmenizi bekliyoruz."

Karadeniz'de deniz sezonunun bitmesine kısa bir süre kalmasına karşın, Erdemir Plajı sorunu çözülmedi. Erdemir Plajı tesisleri virane halde çürümeye terk edildi. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, sürece tepki göstererek "Bu plajı en iyi yönetecek kurum Ereğli Belediyesi'dir. Halkın sportif, sosyal ve kültürel zenginliği için her alanda yoğun çaba gösteriyoruz. Ereğli halkının buna ihtiyacı var. Bir an önce plajın bize devredilmesini ve halkın kullanımına açmayı bekliyoruz" dedi. Posbıyık'ın konuyla ilgili açıklaması şöyle:

"Erdemir Plajı KdzEreğli Belediyesi'nin hakkı. Ereğli halkı, Belediye Plajı'nda tıklım tıklım denize girmeye çalışırken, yüzecek plaj ararken, hemen yanındaki Erdemir Plajı çürümeye terk edildi. Gençlerimizin yüzme sporuna yönlendirilmesini teşvik edebilecek bir havuz ihtiyacı bulunurken, ErdemirPlajı'ndaki havuz virane halde. ErdemirPlajı'nı en iyi yönetecek kurum, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetleri halkın yaşam biçimi haline getirmek için var gücüyle çalışan  Karadeniz Ereğli Belediyesi'dir. Ereğli Belediyesi'ne hakkını teslim edin!"

Yorumlar
  • Öner Erkan
    11 Ağustos 2019 Pazar 10:10

    Gülüc Belediyesine devredildi ama bu belediye fos çıktı. Açıp çalıştıramadilar.

Geceden Sabaha Hakan’ca

5 Ağustos 2019 Pazartesi 02:35

Geceden Sabaha Hakan’ca

Sevgili dostlar güzel kardeşlerim uyandığınız Her güne şükrederek kalkalım..

 

Şükretmek ben senin değerini bileceğim demektir.

Yani bugün çok şükür güneş doğdu ,sabah oldu ve bende bu hayatın içinde kısmetim varki uyandım demektir...

Şükretmesini bilenin de en erkenden tövbe etmesi makuldur.

Tövbe zaten bambaşka bir kapıdır..

Hani mahkemeye gidip suçunuzu itiraf etseniz ve ağlayıp bir daha yapmayacağım deseniz bile ceza sisteminde nasıl ki önce cezanızı çekecek sonra beraat edecekseniz tövbe bambaşka bir dünya nimetidir ..

İçinde hesaplaş, kalbine anlat ,gözlerini kapat muhakkak o içten gelen sese kulak veren seni dinleyecektir ;
buna inan ,buna emin ol Ve yalvar tövbe et yarın kalkacağın belli olmayan özliyecegini sandığın o güne......

Günün hadisi serifi ,

Terzi bir alime sorar:
Peygamberimizin, "Allahü teâlâ, günahkâr kulunun tövbesini, canı gargaraya gelmeden kabul eder" hadis-i şerifi hakkında ne buyurursunuz?
Cevap vermeden o kimseye sorar mubarek zat.
Mesleğin nedir?
Terziyim, elbise dikerim.
Terzilikte en kolay şey nedir?
Makası tutup, kumaş kesmektir.
Kaç senedir, bu işi yaparsın?
Otuz senedir.
Canın gargaraya geldiği zaman kumaş kesebilir misin?
Hayır, kesemem!
Bir müddet zahmet çekip, öğrendiğin ve otuz sene kolaylıkla yaptığın bir işi, o zaman yapamazsan, ömründe hiç yapmadığın tövbeyi o zaman nasıl yapabilirsin?

Bugün gücün yerinde iken tövbe et!

O zaman belki yapamazsın, buyurdu.
... ve tövbe...

Yorumlar
  • Zafer sucu
    5 Ağustos 2019 Pazartesi 09:06

    Kalemine önceliklerde gönlüne sağlık

POSBIYIK, HALKI DİNLEMEYİ SÜRDÜRÜYOR

2 Ağustos 2019 Cuma 18:21

POSBIYIK, HALKI DİNLEMEYİ SÜRDÜRÜYOR

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, her Perşembe günü düzenlediği halk toplantısında vatandaşların sorun ve taleplerini dinlemeyi sürdürüyor.

 

Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, bugünü vatandaşların sorun ve taleplerine ayırdı.

Her Perşembe günü olduğu gibi bu hafta da başkanlık toplantı salonunda halkı misafir eden Başkan Halil Posbıyık, sorun ve talepleri dinledi, gerekenlerin yapılması için ilgili müdürlere talimat verdi.

Başkan yardımcıları ve daire müdürlerinin hazır bulunduğu halk buluşmasına gelen vatandaşlarla yakından ilgilenen Başkan Posbıyık, Ereğli’yi her geçen gün daha iyi noktalara taşımak için ekibiyle birlikte çalıştıklarını söyledi.

Başkan Posbıyık’ı görmek için annesiyle birlikte halk toplantısına gelen ve kupa hediye eden Asya Nehir Arslan toplantının ilgi odağı oldu.

 

Yorumlar

ERDEMİR KUŞLARIN İSTİKBARATINA İNADIĞIN AN KAYBEDEN OLURSUN

30 Temmuz 2019 Salı 11:21

ERDEMİR KUŞLARIN İSTİKBARATINA İNADIĞIN AN KAYBEDEN OLURSUN

Erdemirde şikayet üzerine atılımların çoğalması Erdemir’in hedefinden sapmış olduğunu gösteriyor!

Ereğli Demir Çelik Fabrıkasında Uydurma Hesaplar Peşine Düşen Birileri Haksızca İşçi Atılımlarına Sebep Oluyor Ve Kızlarını Damatlarını Erdemir’e işe  Sokan Sendika Başlanları da Aval aval bakıyor .

Şimdi KDZ EREĞLİ sendika Başkanı ve Ankara’da oturan sendika genel başkan  yardımcısı diyecek ki “tamam biz kızımızı damadımızı işe sözleşmeden evvel soktuk ama bu atılan arkadaşlar  A personeli bizimle işi yok !”

Daha evvel atılan Hangi  B personelinin arkasında durdunuz?

He pardon baş temsilci işvereni dövdüğü zaman Karadeniz gezisinden koşa koşa gelmiştiniz onu unuttuk  !

Ama kendisinden korktuğunuz için daha evvel işverene rica ile haksız yere  attırdığınız kok fabrikasında çalışan eski sendikacıyı da unutmadık !!

Erdemir‘İ geçtiğimiz dönemlerde bir asılsız mektup üzerine atılan Gökhan adlı bir işçinin durumu için uyarmıştık ama görüyoruz ki bugün Erdemir’de değişen hiç bir şey yok!

Doğan Yerdeş adlı kişi Erdemir de hangi görevdedir bilinmez ?

İddialara göre inatlaştığı her kişiyi attırdığı ihbarları sıkça duyulmaktadır .

Ey Erdemir Az Bana Kulak Ver !!!

Sözde birbirlerine fazla mesai vermek için 1 yıl öncesinden önlerine koyulan mesai tablosunda hesap yaparak Erdemir’i  zarara uğrattıkları iddiası ile  iş akitleri fes edilen 4 Formen  İşveren tarafından işten atıldı!

Kok fabrikası kömür bölümüinde 4 işçi dünya tarihinde görülmeyecek bir hesapla tazminatsız atıldı .

Böyle bir başlıklı haber sizin gibi dünya devine yakışıyor mu?.

Biz Akgün Medya olarak ,Ben Hakan Akgün olarak soruyorum ;

“4 kardeşimizin çoluğunu çoğunu düşünmeden tazminatsız çıkış vermek hangi vicdana sığar “

DÜnye istihbarat tarihine bakın ,

Dünya Ekonomi tarihine Bakın ,

DÜnye Mahkeme Tarinlerine bakın ,

DÜnya muhasebe tarihine bakın ,

Dünya hesap uzmanları tarihine bakın;

1 sene evvellinden Önlerine başmühendis tarafından konulan senelik izin belgesinde izin günlerini hesaplayıp Fabrika nasıl zarara uğratılır ?

Hafta tatillerini izine bağlamak Ne zaman suç oldu ?

Erdemir tarihinde bunu yapmayan işçi yada baş mühendis dahi yok mu da bu işlem suç kalıbına sokulup 4 tane işçilikten gelip işveren tarafından  Formen olmuş kişiler ekmeksiz bırakılıyor ?

Hata yapıyorsunuz !!!

İşçi ve işverenin önüne tam 1 yıl evvel koyulan senelik izin ayarlama tablosunda kendine menfaat ,fabrikaya zarar sağladıkları için atılan şahısları bence siz muhasebe bölümüne alın maşallah deyin !!

Senelik izinlerini yahut hafta tatillerini fazla mesai almak için şeytani bir olay planlayan katil modunda yakalamış gibi yapan kişiler neden izinleri onaylayan baş mühendis , müdür , insan kaynaklarını suçlamıyor  ?

Bu arkadaşlar iddialara göre takip edilmiş Peki bu takip eden şahıs kim ?

Peki madem bu yaptıkları suç ise neden bu kişiler takibe alındı da uyarılmadı ?

Daha evvel atılanların ifadelerine göre her yerde “ben istihbaratın adamıyım “deyip elini  kolunu sallaya sallaya kafa tuttuğu kişileri Odasına çağırıp ifade alma bahanesi ile önce tehdit eden sonra masum görmeyip işten attıran kişi bu gücü nereden alıyor ?

Daha evvel banka uzmanları ile yakın ilişki içinde olduğu bilinen  bir kişi kendini önemli tutabilmek  için uydurma mektupların peşine düştüğü iddiaları ne  kadar doğru  ?

 Şayet iddialar doğru  ise biz de bu kişi  hakkındaki bilinen tüm gerçeklerin Peşine  bugün itibarı düşeceğiz ve bankasal faaliyet raporları Ve duyumları dahi üst yönetime sunacağız !

Kdz EREĞLİ  Halkını ,Kdz EreğliBelediye Başkanını, Alaplı Belediye Başkanı , Gülüç Belediye Başkanlanını ,Parti başkanlarını, sivil toplum örgütlerinİ, Hava su bizim deyip plajın peşine düşenleri  çolupu çoçuğu olan herkesi bu kardeşlerimizi savunmaya bekliyoruz !!!

 

Yorumlar
  • Muratin Oğlu
    22 Ağustos 2019 Perşembe 17:46

    Böyle sendikayada boyle yöneticilere lanet olsun türk metal sendikası miladı bitmiştir... Hepsi koltuk peşinde yapamıyorsunuz bırakın bu hak yakanizda

  • Komurcu
    10 Ağustos 2019 Cumartesi 00:43

    Yöre sakinlerine öncelik vermek varkenveregli çocuklarına onun dayısı bunun amcası tekellesmis kör olmuş ona buna peşkeş çekilmiş yiyen yemiş yemeyen yemeye çalışıyor

  • Nurdoğan cengiz
    9 Ağustos 2019 Cuma 16:32

    Evet biz günlerce orda mücadele verirken sadece birileri değil işveren temsilcileri müdürler sendika işçileri tehdit edip Türk metal sendikası nı yetkili kıldırıp bugünlere gelindi. Şimdi destek arıyorsunuz çok zor. Ereğli yi öldürdünüz şimdi canlandiramazsınız.

  • Kömür kentli
    31 Temmuz 2019 Çarşamba 11:05

    Erdemir yerin dibine batsın bir daha da çıkamasın biz yöre sakinlerine yar olmadı yine olmadı tekelleşmiş sisteme lanet olsun

  • Bunlar bahane
    31 Temmuz 2019 Çarşamba 00:16

    Bu işler erdemirde fazla mesaiyi ortadan kaldırmak için yapılan hamleler bundan sonra erdemirde hiç bir formen mesaiye adam bırakmaz bir kültür yavaş yavaş ortadan kalkıyor erdemir calışma ahlakı emektar bir erdemirli olarak gördüğüm kafarıyla erdemir cok kötü yönetiliyor.

  • Hüseyin şanlı
    30 Temmuz 2019 Salı 19:29

    Ağzına sağlık kardeşim.

Piyade Er Son Yolculuğuna Uğurlandı

29 Temmuz 2019 Pazartesi 18:12

Piyade Er Son Yolculuğuna Uğurlandı

- SON YOLCULUĞUNA UĞURLANIYOR... Burada yapılan askeri törenin ardından Kumuz son yolculuğuna uğurlanıyor

Kdz.Ereğlili Piyade Er Yasin Kumuz Kırklareli'de, serinlemek için girdiği denizde boğularak hayatını kaybetmişti.


Kumuz'un cenazesi Kdz.Ereğli Ormanlı beldesi Karakavuz Köyü'ne getirildi.