DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

19 Mayıs 2020 Salı 00:21

DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

Dün akşam Akgün Medya ya ulaşan okurlarımızın gönderdiği bilgi ve fotoğraları kullanarak gündeme taşıdığımız Durcan ÖZCAN ın durumu ile ilgili olarak bu gün sabah erken saatlerde devletin bütün kurumlarının harekete geçtiğini mahalle halkından öğrendik.

 Durcan ÖZCAN ın durumundan Sosyal Hizmetler Müdürlüğünün haberi olduğunu Kaymakamlık tarafından fakirlik yardımı aldığını, Belediye tarafından günlük yemek ihtiyacını karşılandığını zaman zaman devlet hastanesinde tedavisinin yapıldığını da öğrendim.

 

Bu sabah itibari ile İlçe Emniyet Müdürü Hakan ÇELİK in şahsın ikametine ekip gönderdiğini ekiplerin yazılı olarak sordukları sorulara şahsın yazılı olarak cevap verdiğini sorularının bu şekilde tespit edilip ilgili kurumlara gerekli bilgilerin aktarıldığını,

Sarıkorkmaz Mahallesi Muhtarı Ali KOCATÜRK ün de Durcan ÖZCAN'ı  şahsi aracı ile Devlet Hastanesine götürüp tedavisi ile bizzat ilgilendiğini şahsın devlet hastanesinde tedavi sürecinin başladığını da mahalle halkından öğrendim.

Bu vesile ile bir kez daha gördüm ki devletimin ve onu idare edenlerin mağdur ve mazlum insanımız yurttaşımız nerede varsa devletin gücünün ve kudretinin orada hissedildiğini bu sebeple başta

ilçe kaymakamımız İsmail Çorumluoğlu , İlçe Emniyet Müdürümüz Hakan Çelik  daire ve kurum yetkililerimiz ile Muhtar Ali KOCATÜRK e okurlarımız adına teşekkür ediyorum.

TEŞEKKÜRLER DEVLET YİNE BÜYÜKLÜĞÜNÜ GÖSTERDİ.

Yorumlar
  • Abdullah Bostanci
    19 Mayıs 2020 Salı 02:31

    Basta sn kaymakamimiza Sn Emniyet mudurumuze Sn.muhtarimiz degerli insan Ali Kocaturke Ve Akgunmedya ailesine cok tesekkur ederim.Allah cc cumlenizden razi olsun Akgun medyaya inaniyor ve takipcisiyiz.Selam ve saygilarimla.

  • Savaş UYSAL
    19 Mayıs 2020 Salı 01:28

    Böyle bir habere vesile olandan allah razı olsun

BİR GENÇ KARDEŞİMİZ DAHA ARAMIZDAN AYRILDI

18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:14

BİR GENÇ KARDEŞİMİZ DAHA ARAMIZDAN AYRILDI

Karadeniz Ereğli'de, özel halk otobüsü şoförlüğü yapan Faruk Çelikkol, hayatını kaybetti.

Edinilen bilgilere göre, Karadeniz Ereğli Belediyesine bağlı olarak ilçede toplu taşımacılık görevini yapan Çilek Özel Halk Otobüsleri Kooperatifinde şoför olarak çalışan Faruk Çelikkol, geçirdiği kalp krizi sonucu yaşamını yitirdi.

Çelikkol'un vefatı, meslektaşları arasında derin bir üzüntü yarattı.

Akgün Medya ailesi olarak, merhuma Allah'tan rahmet; kederli ailesi ile yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyoruz.

Yorumlar
  • Namık Kemal ŞENTÜRK
    20 Mayıs 2020 Çarşamba 03:30

    Ağır sakin Efendi çok iyi bir arkadaşım dı ,kızıda Cumhuriyet Ortaokulu da oğlumla aynı sınıftalar.Cok üzüldüm. Ailesine sabırlar diliyorum. Allah taksiratını affetsin mekanı cennet olsun.

  • Ferhat akkuş
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:59

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kaptanımız ailesine sabırlar versin

  • Fuat Akçay
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:56

    Allah rahmet etsin.

Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:05

Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

18 MAYIS 2020 TÜRKİYE KORONA TABLOSU!

Bakan Koca tarafından dün yapılan açıklama şöyleydi;

"Yeni vaka sayımızda beklenen düzeyde bir düşüş gerçekleşti.

Bazı verilerse, genel seyir içinde olağan değişkenlikler gösterdi. Koronavirüsün yayılmasına karşı verdiğimiz mücadelede evde kaldığımız günlerin rolü çok büyük. Yarın ve ertesi gün evde kalalım. "

Yorumlar

MAHALLENDEN HABERİN VARMI MUHTAR ?

18 Mayıs 2020 Pazartesi 03:57

MAHALLENDEN HABERİN VARMI MUHTAR ?

Akşam saatlerinde Akgün Medya ya ulaşan bir okurumuz Sarıkorkmaz Mahallesinde oturan kimsesiz aynı zamanda sağır ve dilsiz olan Durcan ÖZCAN isimli şahsın çok zor durumda olduğunu maddi sıkıntılarının yanında artık sağlık sorunlarının da çok kötüye gittiğini zaten sağır ve dilsiz olan şahsın bacaklarını dahi kaybedebileceğini aktardı.

 

 

Belki sağır dilsiz olmasa derdini anlatma imkanı bulabilirdi arardı 112 yi 155 i derdine derman arardı.

Ekonomik durumu da belli belliki sosyal medyadan da derdini anlatacak merci ve imkan bulamadı.

 

Şahsın resimlerini de attı bize ulaşan vatandaş şahsın durumu içler acısı acil desteğe ihtiyacı var.

Mahalle muhtarının da şahsın durumundan haberdar olduğu söylendi yetkili mercilere intikal ettirdimi orası da bir muamma !

Eminiz ki İsveç te ki bir vatandaşımızı sesine kulak veren devletimiz Sarıkorkmaz mahallesine ambulans gönderip hastasını alıp tedavisini yapacak güce ve kudrete sahiptir.

Yeter ki duysun bilsin devletimizin haberi olsun. Buradan İlçe Kaymakamız ve yetkililerimizin bilgisi olması açısından yazıyoruz duyarlı vatandaşlarımızı da bu vatandaşımızın başka ihtiyaçları varsa öğrenip destek olmaya çağırıyoruz.

 

 

Yorumlar
  • Ümit yalçın
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 21:23

    Helal olsun sana reis.

  • Sıradan biri
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 11:01

    Adamsın hakan abi, helal olsun!!!

  • Nevzat özer
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 10:43

    Muhtar efendi sen ne iş yaparsın yetkililere bildirsene vatandaşın durumunu

  • Turan özmen
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 08:47

    Hakan abi. şahsa yardim ederiz abi gıda giyecek nasil irtibat kuracagız. Iletişim bilgileri lazim .yardımcı olursan sevinirim özel den yazarsan sevirim ALAPLI TEPEKÖY MAHALLESİ MUHTAR I TURAN ÖZMEN

  • Yılmaz urfa
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 08:24

    Geçmiş Olsun O kardaşımıza duyurduğumuz sizlere 'de teşekkür ederiz

  • hasan yılmaz
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 04:52

    Hakanim bu arkadaş tam olarak nerde ulasalim biraz yardım yapalım

YERLİ ÜRETİM GÜÇ DAĞITIM SİSTEMİ

18 Mayıs 2020 Pazartesi 10:23

YERLİ ÜRETİM GÜÇ DAĞITIM SİSTEMİ

KOUSTECH VE ASELSAN TARAFINDAN İNSANSIZ HAVA ARAÇLARINDA KRİTİK ÖNEME SAHİP GÜÇ DAĞITIM SİSTEMİ YERLİ OLARAK GELİŞTİRİLDİ

KOUSTECH, 22 mühendislik öğrencisinden oluşan ekiple 2 yıldır otonom hava sistemleri geliştiriyor. Tasarım, üretim, test ve kalifikasyon süreçlerinin tamamını kendi imkan ve kabiliyetleriyle gerçekleştirilen KOUSTECH ekibi, Türkiye'yi, ABD'de düzenlenen Uluslararası İnsansız Hava Sistemleri Yarışması'nda da temsil ediyor.

Bugüne kadar 4 farklı sabit kanat otonom hava aracı, 2 farklı döner kanatlı otonom hava aracı ve otonom kara aracı geliştiren ekip, hem platform hem de alt sistemler üzerinde çalışıyor.

KOUSTECH, bu platformlara ait Gimbal Kontrol Sistemi, Güç Dağıtım Sistemi, Sensör Füzyon Sistemi, Anten Takip Sistemi gibi alanlarda elektronik alt sistemler, görüntü işleme, otonom uçuş, otonom yol bulma konularında yazılım ile kompozit kalıp imalatı ve kalıp imalatı gibi alanlarda üretim teknolojileri geliştiriyor.

Takım üyeleri son olarak kendi geliştirdikleri otonom hava aracında kullanılmak üzere ASELSAN mühendislerinin desteğiyle Güç Dağıtım Sistemi'ne imza attı. Güç Dağıtım Sistemi, başta otonom hava araçları olmak üzere birçok farklı sistemde kullanılabilecek.

ASELSAN Ulaştırma, Güç ve Enerji Müdürlüğü mühendislerinin teknik desteğiyle KOUSTECH Aviyonik Sistemler ekibinin geliştirdiği Güç Dağıtım Sistemi ile otonom araç içinde bulunan birçok farklı elektronik sistemin güç ihtiyacı karşılanıyor.

Bu alandaki uluslararası standartlara uygun olan ve birçok şirket tarafından geliştirilmekte zorlanılan bir ürün ASELSAN'ın desteğiyle bir üniversite ekibi tarafından geliştirilirken, Milli Teknoloji Hamlesi'ni sahiplenerek çalışan öğrenciler tarafından kazanılan bu yeteneklerin, gelecekte "start-up" olarak Türk sanayisine kazandırılması amaçlanıyor.