ELEKTRİK GELİNCE Mİ EZAN OKUNACAK?

19 Mayıs 2020 Salı 01:43

ELEKTRİK GELİNCE Mİ EZAN OKUNACAK?

Bugün akşam iftar sofrasında herkes top atışı ve ezan sesini bekler iken vurdumduymaz eletrik işletmecileri yüzünden şehir karanlıkta kaldı ..

Bu minareler, şerefeler ne işe yarar?

Elektrik gidince imam veya müezzinin minareye çıkıp ezân okuması gerekmez mi?

Bir asır veya daha kısa zaman önce böyle elektrik mi vardı ilçede?

Minareler şimdi kullanılmayacaksa ne zaman kullanılacak?

Hiç minare yapıp israf etmeyelim o zaman!!!...

Sayın yetkiler lütfen öncelikle böyle durumlarda kendinizi değil görevli olduğunuz, sorumluluğunuzun farkına varın.

Sizler gibi oruç tutan kişilere saygı gösterin ve öncelikle o sofranın başında sizlerde vakti  bekleyeceginize çıkın minareye çıplak sesinizle insanları iftar sofrasına davet edin ...

Ereğli de iftar vaktinden bu  saatlere kadar  kesilen elektriği kim izah edecek ? 

Arızanın kaynağı nedir ?

Cami hocaları top patlamasını ezanı bekleyecekse bizler le  beraber  , Elektrik kurumu çalışanları da kesilen elektriği bekleyecekse sofra başında arkadaş bu elektriği kim onaracak bu ezanı kim okuyacak biz ne zaman iftar açacağız ???

Amacınız insanları  çileden çıkartmak mı ?

Az kaldı ..

Yorumlar
  • Suphi Konak
    20 Mayıs 2020 Çarşamba 03:28

    Arıza Nedeni roman vatandaşı şahısların kaçak elektrik kullanması ve bu kacaklarin bize fatura edilmesi

  • Ereğli li
    19 Mayıs 2020 Salı 03:58

    Öyle saça böyle tarak.

DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

19 Mayıs 2020 Salı 00:21

DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

Dün akşam Akgün Medya ya ulaşan okurlarımızın gönderdiği bilgi ve fotoğraları kullanarak gündeme taşıdığımız Durcan ÖZCAN ın durumu ile ilgili olarak bu gün sabah erken saatlerde devletin bütün kurumlarının harekete geçtiğini mahalle halkından öğrendik.

 Durcan ÖZCAN ın durumundan Sosyal Hizmetler Müdürlüğünün haberi olduğunu Kaymakamlık tarafından fakirlik yardımı aldığını, Belediye tarafından günlük yemek ihtiyacını karşılandığını zaman zaman devlet hastanesinde tedavisinin yapıldığını da öğrendim.

 

Bu sabah itibari ile İlçe Emniyet Müdürü Hakan ÇELİK in şahsın ikametine ekip gönderdiğini ekiplerin yazılı olarak sordukları sorulara şahsın yazılı olarak cevap verdiğini sorularının bu şekilde tespit edilip ilgili kurumlara gerekli bilgilerin aktarıldığını,

Sarıkorkmaz Mahallesi Muhtarı Ali KOCATÜRK ün de Durcan ÖZCAN'ı  şahsi aracı ile Devlet Hastanesine götürüp tedavisi ile bizzat ilgilendiğini şahsın devlet hastanesinde tedavi sürecinin başladığını da mahalle halkından öğrendim.

Bu vesile ile bir kez daha gördüm ki devletimin ve onu idare edenlerin mağdur ve mazlum insanımız yurttaşımız nerede varsa devletin gücünün ve kudretinin orada hissedildiğini bu sebeple başta

ilçe kaymakamımız İsmail Çorumluoğlu , İlçe Emniyet Müdürümüz Hakan Çelik  daire ve kurum yetkililerimiz ile Muhtar Ali KOCATÜRK e okurlarımız adına teşekkür ediyorum.

TEŞEKKÜRLER DEVLET YİNE BÜYÜKLÜĞÜNÜ GÖSTERDİ.

Yorumlar
  • Abdullah Bostanci
    19 Mayıs 2020 Salı 02:31

    Basta sn kaymakamimiza Sn Emniyet mudurumuze Sn.muhtarimiz degerli insan Ali Kocaturke Ve Akgunmedya ailesine cok tesekkur ederim.Allah cc cumlenizden razi olsun Akgun medyaya inaniyor ve takipcisiyiz.Selam ve saygilarimla.

  • Savaş UYSAL
    19 Mayıs 2020 Salı 01:28

    Böyle bir habere vesile olandan allah razı olsun

BİR GENÇ KARDEŞİMİZ DAHA ARAMIZDAN AYRILDI

18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:14

BİR GENÇ KARDEŞİMİZ DAHA ARAMIZDAN AYRILDI

Karadeniz Ereğli'de, özel halk otobüsü şoförlüğü yapan Faruk Çelikkol, hayatını kaybetti.

Edinilen bilgilere göre, Karadeniz Ereğli Belediyesine bağlı olarak ilçede toplu taşımacılık görevini yapan Çilek Özel Halk Otobüsleri Kooperatifinde şoför olarak çalışan Faruk Çelikkol, geçirdiği kalp krizi sonucu yaşamını yitirdi.

Çelikkol'un vefatı, meslektaşları arasında derin bir üzüntü yarattı.

Akgün Medya ailesi olarak, merhuma Allah'tan rahmet; kederli ailesi ile yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyoruz.

Yorumlar
  • Namık Kemal ŞENTÜRK
    20 Mayıs 2020 Çarşamba 03:30

    Ağır sakin Efendi çok iyi bir arkadaşım dı ,kızıda Cumhuriyet Ortaokulu da oğlumla aynı sınıftalar.Cok üzüldüm. Ailesine sabırlar diliyorum. Allah taksiratını affetsin mekanı cennet olsun.

  • Ferhat akkuş
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:59

    Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kaptanımız ailesine sabırlar versin

  • Fuat Akçay
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:56

    Allah rahmet etsin.

Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

18 Mayıs 2020 Pazartesi 20:05

Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

18 MAYIS 2020 TÜRKİYE KORONA TABLOSU!

Bakan Koca tarafından dün yapılan açıklama şöyleydi;

"Yeni vaka sayımızda beklenen düzeyde bir düşüş gerçekleşti.

Bazı verilerse, genel seyir içinde olağan değişkenlikler gösterdi. Koronavirüsün yayılmasına karşı verdiğimiz mücadelede evde kaldığımız günlerin rolü çok büyük. Yarın ve ertesi gün evde kalalım. "

Yorumlar

MAHALLENDEN HABERİN VARMI MUHTAR ?

18 Mayıs 2020 Pazartesi 03:57

MAHALLENDEN HABERİN VARMI MUHTAR ?

Akşam saatlerinde Akgün Medya ya ulaşan bir okurumuz Sarıkorkmaz Mahallesinde oturan kimsesiz aynı zamanda sağır ve dilsiz olan Durcan ÖZCAN isimli şahsın çok zor durumda olduğunu maddi sıkıntılarının yanında artık sağlık sorunlarının da çok kötüye gittiğini zaten sağır ve dilsiz olan şahsın bacaklarını dahi kaybedebileceğini aktardı.

 

 

Belki sağır dilsiz olmasa derdini anlatma imkanı bulabilirdi arardı 112 yi 155 i derdine derman arardı.

Ekonomik durumu da belli belliki sosyal medyadan da derdini anlatacak merci ve imkan bulamadı.

 

Şahsın resimlerini de attı bize ulaşan vatandaş şahsın durumu içler acısı acil desteğe ihtiyacı var.

Mahalle muhtarının da şahsın durumundan haberdar olduğu söylendi yetkili mercilere intikal ettirdimi orası da bir muamma !

Eminiz ki İsveç te ki bir vatandaşımızı sesine kulak veren devletimiz Sarıkorkmaz mahallesine ambulans gönderip hastasını alıp tedavisini yapacak güce ve kudrete sahiptir.

Yeter ki duysun bilsin devletimizin haberi olsun. Buradan İlçe Kaymakamız ve yetkililerimizin bilgisi olması açısından yazıyoruz duyarlı vatandaşlarımızı da bu vatandaşımızın başka ihtiyaçları varsa öğrenip destek olmaya çağırıyoruz.

 

 

Yorumlar
  • Ümit yalçın
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 21:23

    Helal olsun sana reis.

  • Sıradan biri
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 11:01

    Adamsın hakan abi, helal olsun!!!

  • Nevzat özer
    18 Mayıs 2020 Pazartesi 10:43

    Muhtar efendi sen ne iş yaparsın yetkililere bildirsene vatandaşın durumunu

  • Turan özmen