ERDEMİR DE OYPALI’LAR PROTESTO HAZIRLIĞI İÇİNDELER !

6 Ekim 2019 Pazar 19:52

ERDEMİR DE OYPALI’LAR PROTESTO HAZIRLIĞI İÇİNDELER !

KENDİLERİNE SÖZ VERİLDİ 14 SENE BEKLEDİLER AMA YERLERİNE SENDİKACILARIN AKRABALARI ALINDI. SONRA NE Mİ OLDU ?


SENDİKACILAR EŞLERİ HARİÇ 7 SÜLALESİNİ İŞE SOKMA YARIŞINA GİRDİLER !

Bu mudur Adalet ?

Birileri su altından malı kaçırıyor ,A1 kalite malı A 4 etiketine indirip anlaşmalı oldukları başka yerlere sevkiyatı yaptırıp kirli para kazanıyor Ve Ereğli Halkının aklı ile dalga geçiyor .

Peki biz yermiyiz..?

Erdemir Oyak daha fazla kâr etme adı altında bir takım guruplar Kuruyor ;

Peki neden ?

Bunu gören bizim alt taşeronlar ise ayakta uyuyor .

Oyak kendi içinde bir grup kurmuş ,amaç ne maksat ne öncelikle bunu anlamak lazım.

Burada çözüme gitmek istiyor isek şunları sormalıyız ;

Asıl İşveren gözüken Oyak Erdemir kuruluşu neden gruplar kuruyor?

Daha fazla kâr etmek için mi?

Peki bizim EREĞLİ‘li sanayici ne yiyecek?Erdemir hep kazansın diye susacak açmı  kalacaklar ?

Aslında yasal olmayan bir uygulama ile kendi iç ihale işlerini rekabet kuruluna aykırı olarak kendi grubundakilere taksim ediyorlar !!

Ve sözde başkalarına ihale ettiğini gösterip yine kendi grubuna kazanç sağlatıyorlar.

tabi bu işlem onlara kazandırırken Ereğli’yi batırıyor !

Yani Türkiye Ticaretinin ve ekonomisinin şımarık evladı Erdemir  kimi kâr ettirip kimi zarar ettireceğini çok iyi biliyor!

Ve bu şirketin Ereğli’ye zarardan başka bir şey getirmediği herkes tarafından bilinmektedir.

Oyak‘ın taşerona verdiği yerler her geçen gün azalıyor Ve bu da şehrin tamamen iş imkanlarının yok edilmesine yol açıyor.

Aslında Oyak’ın işi sadece göz boyamak nasıl mı ?

Geldikleri gün beyaz yakalı A ve B personeli işçi  rakamlarına ulaşın burda ne demek istediğimi anlayacaksınız!!

İşin Asıl düşündürücü olan tarafı ise Ereğli halkının bu olayı bilip göz yumması..

Ereğli Demir Çelik Fabrikasında 850 ye yakın Oyak Pazarlama Şirketine Bağlı çalışan Oypalı işçi var .

OYAK VE TAŞERON İŞÇİLERİNE YAPILAN HAKSIZ TUTUM BİZLERİ İNSANİ GÖREVE ÇAĞIRIYOR !

Konuyu gören kimse müdahil olmuyor ama neden sorusunu soran da sadece biz olarak dikkat çekiyoruz

Burada kanunsuz bir durum söz konusu nasıl mı ?

Öncelikle seçilmişler vurdum duymazlık Ve gördüm görmezden geldimlik kitlesel bir suç işliyor Ve kendilerini seçenlere ihanet ediyorlar ..

Biz gördüğümüz rahatsızlığı paylaşarak Erdemir’in her geçen gün karalanan adını temizlemeye ,birilerininde yaptım oldu,sustun al sana bir işçi sokma hakkı, al sana bu ihaleyi de sus  deme lüksünün ömrümüz yettiğince önüne geçmek için mücadelesi içinde debeleniyoruz.

Erdemir Babadan Oğula Saltanat Olayında Suç İşlemiyor mu?

Erdemir dünyada babadan oğula işe alma olayını yapan belkide tek firma .

Düşünün bir baba 25 sene Erdemir de çalışıyor cukkayı sağlam dolduruyor sonra emeklilik zamanı gelince de gözü doymayıp diyor ki; “ya oğlumu işe aldırayım zaten ben nefis kaymağı yedim ,birazda Benin evladım ,onun evladı hatta onun evladı da yesin “diye Erdemir’e 25 senelik (100000TL) tazminatı bırakarak Evladını fabrikaya asker ediyor ama Ereğli’de Ailesi fabrikadan ekmek yemeyen binlerce insanlar me yapacak ?

 

O zaman şöyle bir yasayı konuşalım ..

Adelet konuşalım .

Ben sokakta birini bulsam “Seni Erdemir’e sokacağım “desem ; soksam yada sokamasam ,ama sokacağım şahıstan da bu iş karşılığı tazminat hakkı kadar para istesem sizce suç işlemiş olurmuyum?

O şahıs beni emniyete gidip şikayet etse; “benden para İstedi bende verdim ,beni fabrikaya soktu yada sokmadı dese benim hakkımda bir ceza soruşturması açılır mı ?

Açılırsa erdemire neden açılmıyor ?

Açılmaz ise oypalılardan bir kaç kişinin bu işlerden şikayet üzerine atıldığı iftira mı ?

Suç değilse onları neden attınız?

Siz bunu araştırın akşama sorgulayacak  başka konumuz var !

Takipteyiz...

Etiketler:

Erdemir , Oyak , Oypa , Oylim , omsan , Türk metal Sendikası ,

Yorumlar
  • ahde vefa
    10 Ekim 2019 Perşembe 20:10

    yazıklar olsun bu düzene pevrul kavlak butun basının onunde söz verır cumhurbaskanı danısmanı gelır söz verır akp ilçe başkanı gelır söz verir bunlar söz vermeyi ne sanıyorlar yazıklar olsun oypa işçisinin hakkını yıyenlere allahın gazabı üzerlerine olsun sırf asgarı ucret vermek ıcın butun herkesı temızlık personelı gosteren zıhnıyete hakkımız haram olsun mahkemeye verıp hakkını arayan oypalının kestırdıgı ceza sonrası mufettıs raporunu el altı ettıren zıhnıyete yazıklar olsun

  • Zekai. Gültekin
    7 Ekim 2019 Pazartesi 20:06

    Size. Katilmiyorum. Aziniza. Sağlık. Zahden. Bu Erdemir. Özelleştirenlerin. Allah. Belasını. Versin

ERDEMİR’DEN OYPALIYA TOKAT GİBİ ÇIKIŞ!

4 Ekim 2019 Cuma 21:17

ERDEMİR’DEN OYPALIYA TOKAT GİBİ ÇIKIŞ!

Oypa işçilerine mobbing mi uygulanıyor ?

Daha dün Türk Sendika tarihinin en ayıp sayılabilecek  işe almalarına örnek gösterdiğimiz Türk Metal Sendikasının eski başkan ve yeni başkanının kendi akrabalarını işe sokma marifetlerinin meyveleri bugün vermeye başladı.

2014 seçiminde “Posbıyıka atmayın Ak Partiye oy atın ,bizde sizleri personel yapalım” sözünü veren ikili Yusuf Ziya odabaş ve metin Ercan çiftinin kızları ,damatları, oğulları Ve amca çocuklarını bir rica ile fabrika dinlenme tesislerine iş başı yapacak kudrete haiz olanların kendilerine aldıkları ayrıcalıklardan sebep dün 13 sene kazma kürek çalışan garip oypalı işçi kış günü işsiz ve aşsız kaldı.

Biz Akgün medya olarak Öncelikle haklı olan taraftayız bunu bildiririz.

Erdemir’in yan kuruluşu olan ve bir takım iddialara göre gizli kasası olduğu konuşulan Oypa’nın son zamanlarda oypalı işçiler üstünde oynadıkları oyunlar bitmek bilmez hâl almaya başladı  !

OYAK PAZARLAMA. başında görevlendirilen  bir yetkilinin oypalı işçilere karşı tutunduğu tavır  ve haksız tutumlar sebebi bir çok işçi fabrika sahası içinde hayatından bıkmış vaziyette işe gelip gitmekte olduğu aldığımız bilgiler arasındadır.


ERDEMİR OYAK PAZARLAMA işçilerine mobbing mi uygulanıyor ?

Son zamanlarda oypalı İşçiler Oypa’da bir yetkilinin kendilerine hakaret ettiği ve mobbing uyguladığı yönünde şikayetlerini artırdı .

Bu konuları ilerleyen günlerde açıklamalı işleyeceğiz .

Buyrun normal insanları rahatsız eden ama kamuoyunun anlamakta ısrarcı olmadığı ama zararlarını görseler bile onları hala rahatsız etmeyen konuyu ufaktan sizlere aktarmak istiyoruz.

Size dün yaşamdan bir kesit paylaşacağım !

Nasıl Bir EREĞLİ ki burası?

Bir yandan işçi sırtından geçinen sendikacıların ; kardeşlerini , kızını , oğlunu , baldızını , yeğenini , amca çocuğunu, damadını işe ne kadar rahat aldığını görüp susan bir Ereğli ;

Bir yandan da 13 sene evvel mülakata giren ve personel olmak için haksızlığa yıllarca susanların utanmadan tazminatsız atılma olayını görsede görmezden gelen bir EREĞLİ !

Şimdi bir evlat düşünün!

Bu evlat sizin değil ama yarın bu evladın başına gelen yarın sizin evladınızın başınada gelse ne yapardınız diye lütfen düşünülecek bir durum !!

*Bu evlat 2006 yılından itibaren Oyak pazarlama bölge müdürlüğünde çalışmakta idi..

*2007 yılında mülakatlara girdi ,sabırla Ve sessizce tam 14 sene personel olmayı bekledi.

Kendisine Neden sustun diye sorduğumda bana “Bizlere seçim zamanı söz verildi ama bizlerin yerine birilerinin akrabaları dostları işe girdi sesimizi çıkarmadı.

Erdemir personellerinin yaptığı işte asgari ücretli de olsa çalıştık sızlanmadık.

Yıllarca Erdemir personeli ile geceli gündüzlü vardiyalar tuttuk ,Erdemir personelinin istediği ve aldığı gibi ne vardiya farkı istedik nede yıpranma farkı almadık...

13 yıl içinde istitahatli gün sayım 1 ayı geçmez ki yaptığımız iş ağır iş buna rağmen ödüllendirilecek kadar az istirahatim var..

Kazma ve kürekle sabahtan akşama çalışıyoruz, kürek işinde herkesin başına gelen bel ağrısını bizlerde çekiyoruz.

Çalıştığımız şartlara bakıldığında bel ağrısı AHLAKSIZ bir durum değil bilakis normal bir durum olarak değerlendirilmeli diye düşünürken birileri bize AHLAKSIZ anlamında bir maddeden kulp takarak bizi sokağa bırakıyor.

İstirahat almanın suç sayıldığı ,almamak Ve göze batmamak İÇİN kanuni iznimi kullanmak istediğim ,belimin koptuğu bir gün hastaneye çıkmak zorunda bırakıldım.

Normalde hastaneye çıkabilecek  istirahat alabilecek kadar rahatsız olmama rağmen ama ben öyle yapmadım!!!

Ben karşımdakini insan biliyor Ve izin istiyorken müdürümüz malesef İzin beni anlamıyor Ve bana bana şans bırakmıyor.

Bende Kanuni ve insani hakkım olan hastaneye çıkabilme hakkımı kullanıyorum .

Doktor 1 hafta izin vermesine rağmen sanki o doktor değil raporu da o vermemiş bizde yalandan rapor almış gibi muamele görüyoruz .

Nasıl oldu pek anlamadım ama bizim oypada ki amirimiz sanki doktormuş ki bize sahtekar damgası vurdu ve AHLAKSIZLIK anlamına gelen iş kanunun 29. Maddesi uyarınca iş akdimi fesih işlemi ile sonlandırdı.

Ben ki 14 sene personel olma ümidi ile boyum eğip sessiz kalır iken sendikalı olduğum ilk iş gününde Oyak pazarlama tarafından tazminatsız İşten atıldım”

Şimdi size soruyorum ?

Siz bu kişi olsa idiniz ne yapardınız ?

Siz bu kişinin babası olsa idiniz ne yapardınız?

Siz bu kişinin eşi olsa idiniz ne yapardınız ?

Siz bu kişinin 2 yaşındaki bebeği olsa idiniz ne yapardınız ?

Gerisi siz de vicdanınızda !!!

Etiketler:

Erdemir , Ereğli Demir Çelik Fabrikası , Oylim , Yusuf , Ziya odabaş , metin Ercan , Hafta sonu sendikaya misafir çağır , Ay City , Büyük Anadolu Otel , Çiftlik .sarı sendika , Oyak , Oypa , Toker Özcan , Süleyman Savaş Erdem , Sarı Sendika , Sendika söz verdiği işçilerin atılmasına sessiz kaldı

Yorumlar
  • Erhan
    6 Ekim 2019 Pazar 09:59

    Bu başı bi vicdan demem yanlış olur bu allahsızlıktır bunlar insan değil piyon başkalarının emri altında torpille gelen işçilerin halinden psikolojisinden anlamayan allahsızlar o isi yapan karnını çeken çilesini çeken bir amir böyle yapmaz yapamaz çünkü o işin içinden geldiği için nasıl bi iş ortamı olduğunu bilir ama bunu yapanlar zavallılar bilmezler düşünmezler değerlendirmeler varsın bana dokunmayan yılan yaşasın misali vijdansızlar bunlar geçir.

  • Yücel
    6 Ekim 2019 Pazar 08:28

    Malesef bunun adı işçi ışte. Allah yardımcımız olsun. Erdemirde personel sen kral sin muteahhitsen 2. Sınıf muamele görüyorsun. Buna bi son versinler artik

  • Gökhan
    6 Ekim 2019 Pazar 08:23

    Herşeyi görüyorsunuz da babadan oğula geçen sisteme nasıl sessiz kalıyorsunuz ben yıllarda yurt dışında ailemden sevdiğimden ayrı kalarak yaşadım okadar hak etmeyip babasının yerine giren genç var ki bunları görün bunları haber yapın bende razıyım ozaman 100 200 verip girmeye 9 sene calışarak aldığım evi vermeye rağzıyım kaldırın şu sistemi artık hakedene verin hakkını daha taş kaldırmayı bilmeyen insanları sırf babası ordan emekli diye işe aldınız hepsi bir bir çıkar inşallah

  • murat
    6 Ekim 2019 Pazar 06:51

    benim içim parçalandı rabim yardımcı olsun kardeşime

EVİNİ ÖZLEDİ EVE GELDİ ARDINDAN POLİS BASKINI İLE YAKALANDI

4 Ekim 2019 Cuma 08:32

EVİNİ ÖZLEDİ EVE GELDİ ARDINDAN POLİS BASKINI İLE YAKALANDI

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde 9 ayrı suçtan aranan kişi evine gelince 5 ayrı suçtan aranan arkadaşı ile polise yakalandı. Zanlıların evinde 3 tabanca ve 250 adet mermi ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre silahlı yaralama dahil hakkında 9 ayrı suçtan yakalaması bulunan E. K.'nin (57) Ereğli ilçesi Kepez Mahallesi' nde ki evine geldiği istihbaratını alan Kdz. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü' ne bağlı polis ekipleri savcılıktan aldığı izin ile söz konusu adrese operasyon düzenledi.

Operasyonda E.K.'nin arkadaşı 5 ayrı suçtan yakalaması bulunan A.G. (55) göz altına alındı. Polis evde yaptığı aramada 3 adet tabanca ve bu tabancalara ait 250 adet mermi ele geçirdi. Gözaltına alınan 2 zanlı emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilecek.

Yorumlar
  • Narkoz necmi
    7 Ekim 2019 Pazartesi 14:08

    Ben 26 sene erdemirde çalıştım bunlara inandık fabrika ozellesmesin diye düzce kaynaslida oturma eylemi yapıp uluslararası yolu kestim kimse bana sahip çıkmadı bizi genel başkan Mustafa ozbeki karşılamaya gitmişiz başkanı aldılar erdemirden işçi sözleşmesinden çalıp Anadolu oteli yerini bedava aldılar her türlü giderlerinde erdemire aitti

Erdemir’de Türk Metal saltanatı!..

4 Ekim 2019 Cuma 20:59

Erdemir’de Türk Metal saltanatı!..

Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları T.A.Ş. özellikle son dönemlerde Türk Metal Sendikası yöneticilerinin çiftliği haline geldi.

 

İşçi haklarını savunması gereken sendika yöneticileri işçilerin maaşlarından yüzde 35 kesinti yaparak dünya sendikacılık tarihine isimlerini kara harflerle yazdırdı.


Durum öyle bir hal aldı ki Erdemir’den atılacak işçileri Erdemir yöneticileri değil sendika yöneticileri kapalı kapılar ardında belirler hale geldi. Verdikleri sözleri yerine getirmeyen sendika yöneticileri söz konusu kendi şahsi menfaatleri olunca arslan kesiliyor.


Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş’ın damadını işe soktuktan sonra Ereğli Şube Başkanı Metin Ercan’da kızını işe soktu.

Ercan’ın şimdide oğlunu Erdemir’de işe soktuğu konuşuluyor. Türk Metal Sendikası Kdz. Ereğli Şube Başkanı Metin Ercan’ın oğlunun yakında Erdemir’de iş başı yapacağı iddia ediliyor.


İşçilerin gözünde güven kaybeden Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş ve Şube Başkanı Metin Ercan şimdilik korku düzeni koltuklarında oturuyor.


Erdemir’de üretime dönük yerler dahil bir çok alan özelleştirilirken Türk Metal Sendikası neden sessiz kaldı?” sorusu sizce de şimdilerde cevap bulmuyor mu?


Biz gelişmeleri doğru, dürüst ve cesur habercilik adına takip ediyoruz.
Gerçekleri yazmaya da devam edeceğiz.

Etiketler:

Erdemir , Ereğli Demir Çelik Fabrikası , Oylim , Yusuf , Ziya odabaş , metin Ercan , Hafta sonu sendikaya misafir çağır , Ay City , Büyük Anadolu Otel , Çiftlik .sarı sendika , Oyak , Oypa , Toker Özcan

Yorumlar
  • Eredemirli
    24 Ekim 2019 Perşembe 12:36

    Ama şunu herkes bilsin son gülen iyi güler ah alanları etraflarına baksınlar emekli sendikacılar şu anda ne haldeler etrafında insan varmı selam verecek Ada'm bulamıyorlar herkes onlardan kaçıyor neyseki bi düşünsünler

  • Sari sendika
    10 Ekim 2019 Perşembe 08:39

    alsinlar agalar pasalar 11yildir taseronlarda surunuyoruz sendikanin umrunda degil colugunu cocugunu butun sulalesini soktular erdemire butun oypanin bedduasi var hakkimizi helal etmiyoruz Sendikali işciler atilirken sesini cikarmayan işciler sendika sira sizede gelecek sessizce oturun siranizi bekleyin

  • Mutahit iscisi
    7 Ekim 2019 Pazartesi 21:37

    14 yildir erdemirde taseron olarak calisiyorum bunlara hakkim sonuna kadar haram olsun Rabbim buyuktur

  • Murat özcan
    6 Ekim 2019 Pazar 11:53

    Kul hakkı onlar için önemi yok dini imanı para bunların menfaat erdemir işçileri uyuyadursun sıra onlarada gelicek

  • Ereğli li
    5 Ekim 2019 Cumartesi 23:29

    Bunlar açç doymaz..anne babalarını işe almadıklarına şaşırdık

  • Volkan
    4 Ekim 2019 Cuma 07:18

    Yesinler abi her ekimin bi hassst zamani var sen işcinin arkasinda durmazsan gün gelir arkana bile bakmadan gidersin o saltanat da biter

  • Solibey
    3 Ekim 2019 Perşembe 13:56

    Yiyin için bakalım bir gün çıkar acısı garibim müteahit kardeşlerimizde bir umut beklesin yazikk

POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

2 Ekim 2019 Çarşamba 10:10

POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

MECLİS TOPLANIYOR HERKES MERAKTA

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 
 

Karadeniz Ereğli Belediye Meclisinin Ekim Ayı Olağan Toplantısı, yarın saat 10.30’da, Atatürk Kültür Merkezi Nikâh Salonunda yapılacak. Halihazırda 18 maddenin görüşüleceği toplantının iki gün sürmesi bekleniyor.

İşte Belediye Meclis Toplantısında görüşülüp karara bağlanacak maddeler:

1. Belediyemiz Hukuk İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

2. İlçenin çeşitli mahallelerinde bulunan mülkiyeti Belediyemize ait yoldan ihdas parsellerin satış veya takasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

3. 2020-2024 dönemi Belediyemizin Stratejik Planının görüşülmesi.

4. Karadeniz Ereğli Belediyesi Servis Aracı Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

5. İlçenin Müftü Mahallesi 2445 ada, 3 parselde trafo alanı yapılmasına ait imar plan tadilat talebinin görüşülmesi.

6. Ödenek aktarması yapılmasının görüşülmesi.

7. Belediyemiz 2019 mali yılı Gelir Tarifesinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

8. Belediyemiz Müdürlüklerinin Görev ve Çalışma Yönetmeliklerinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

9. Memur kadrolarında derece ve unvan değişikliği yapılmasının görüşülmesi.

10. Belediyemiz ile Kdz.Ereğli Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

11. Belediyemiz ile Soğanlıyörük Köy Tüzel kişiliği arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

12. Belediyemizce 300 adet personel servis aracı ihalesi yapılmasının görüşülmesi.

13. Belediyemizin Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA), Tanıtma Fonu, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Batı Karadeniz Kalkınma Birliği (BAKAB) ve Tarihi Kentler Birliği’ne sunacağı projeler için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

14. İlçenin Müftü Mahallesi Atatürk Bulvarında Belediyemize ait büfe, tuvalet ve spor tesisi alanının 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

15. İlçenin Göktepe Mahallesi 2378 ada 8 parsel’de kayıtlı taşınmazın mezarlık alanı olarak Belediyemize şartlı bağış yapılmasının görüşülmesi.

16. İlçenin Kışla Mahallesi 982 ada 6 parselde kayıtlı mülkiyeti Belediyemize ait 25 adet dükkan satışının görüşülmesi.

17. İlçenin Orhanlar Mahallesi Atatürk Bulvarı No:29/1’de kayıtlı Belediyemize ait taşınmazın (Çilek Kafe) 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.