EROL ÇİVİCİ PROJE ADAY MI ?

15 Ekim 2018 Pazartesi 12:11

EROL ÇİVİCİ PROJE ADAY MI ?

TÜRK METAL SENDİKA BAŞKANININ BU BİNA İLE BİR BAĞLANTISI VAR MI ?

Öncelikle söylemek isterim ki Sayın Çivici'nin video klibini çok beğendim.

 

Hangi firma ile çalışmış ise Tanıtımında başarılı olmuş ve aldığı parayı anasının ak sütü kadar hak etmiş bu yayın kuruluşu baştan diyelim.

Kimdir bu Erol Çivici ?

Herkesin bir anda korkuya kapıldığı bu şahıs neden soru işaretleri ile dolu gizli ilişkiler içinde yürüyor?

Biz Akgün Medya olarak tam 7 ay evvel bu kişinin Celal Bozkuş ile birlikte Türk Metal Sendikası ile bağlantıları üzerinde çalışıyoruz.

Aylar evvelinden yusuf ziya ile  oturdukları masaya kadar her şeyi biliyoruz.

Peki ;

Aylar evvelsinden sokağa yayılan dedikodu ne idi ?

Erol Çivici Belediye Başkanlığı için 5.000.000 TL para ayırdı ?

Şayet bu iddia doğru ise büyük para .

Bunla neler alınmaz ?

Sadece Allahın insanlara yazdığı baht ve ömür süresi hariç her şey alınır ?

Mesela bizim piyasada bayağı bi gazete alınabilir hemde sahipleri ile beraber.

Gazetesi satılık olmayan kalemler  600 tl abone bedeline kiralanabilir .

Hava kirliliğine gözlerini kapayan sahte gazeteciler hem satın alınabilir hem kiralanabilir .

Sendikacılardan korkan koyun yürekli işçiler satın alınabilir .

Şimdi asıl konumuza gelelim ;

Nasılsa her şeyin satın alınabileceği vurgusunu yapmışken Erol Çivici hakkında bir kaç kelam etmek isterim ve 2 soru ile kendisini uğurlayabilirim.

Erol Çivici tam Belediye Başkanı olabilecek gençliğe ve enerjiye sahip karizmatik biri .

Hayatına baktığımda merdivenleri sırayla çıkmış gibi gözüken biri.

Ama ne hikmetse içimden bir ses bu kişinin proje aday olduğu konusunda baskı yapıyor beynime .

 

Mesela bir soru size Erol Çivici bey ;

Klibinizde doğruluktan bahsetmişsiniz sizde bu şehre doğru Aday olup olmadığınız bize gösterin .

Nasıl mı ?

Tabiki size sorduğum soruya vererek !

Denizden doğru bakıldığında, şehrin tüm güzel görüntüsünü yani sizin inşaat dilinde slüetini bozan bu çok katlı binadan ev alanlar arasında;sizleri şimdiden fabrika  içinde iyi bir aday diye tanıtmaya başlayan

Türk Metal Sendikası Başkanı ,genel başkan yardımcısı yada sendika  yönetiminden ev alan kimse  var mı ?

Bu soruyu sadece ben değil Tüm sizleri tanımaya çalışan seçmenler merak ediyor.

Yolunuz Açık Olsun şimdiden takipteyiz.

 

 

 

 

Etiketler:

EROL ÇİVİCİTÜRK METALİN PROJE ADAYI MI ? , TÜRK METAL SENDİKA BAŞKANI MERCAN BU BİNADAN EV ALDI MI ?

Yorumlar
  • EREĞLİ
    19 Ekim 2018 Cuma 03:14

    Boşuna yorulmanıza gerek yok,asla aday olarak Genel Merkez göstermez rahat olun.

  • ÇİVİCİ SEVDALILARINA
    15 Ekim 2018 Pazartesi 16:04

    Akgün sordu, kapak olsun diyen ve köfreden çivici yalakarı hadi bunun cevabını isteyin verin de görelim .. Küfür edince bakalım kim zarar görecek hadi IP Sİ BENDE olan çakal bakıp görelim sen kimin kumpascısısın kime nasıl sövüyorsun görelim,seni çivici baban kurtarsın bakalım adaletten

BİRDE ŞEHİR BUNLARA KALIR İSE YANDIK !

13 Ekim 2018 Cumartesi 17:38

BİRDE ŞEHİR BUNLARA KALIR İSE YANDIK !

ÇİVİCİ'NİN ADAYLIĞINDAN DAHA ÇOK YÜKSEK BİNALARI SES GETİRDİ !!

DENİZ'DEN ÇİVİCİ MANZARASI

CHP 'sinde Duayen Başkan Posbıyık Aday Adaylığını açıklar açıklamaz alttan alttan  çatlak sesler duyulmaya, gizli istişareler halinde toplantılar yapılmaya başlandı.

Dün ise beklenen gelişme oldu ve Posbıyıkın ardından  CHP İlçe Başkanı Şerif Sertan Ocakcı ilçe başkanlığından istifa ederek istirahat ettiği evinden aday  adaylığını açıkladı.

Şimdi sıradan kim var peki ?

Tabi ki ;

Geçtiğimiz belediye baskanlığı seçiminde Posbıyıkı ve CHPli  Belediyeyi Satan kişi olarak CHP liler tarafından konuşulan  ve denizden bakıldığında şehrin slüetini bozan yüksek mimarinin sahibi olan EROL ÇİVİCİ ..

 Şimdi soruyoruz !!!

Daha bırakın belediye başkan olmayı, belediye başkan  aday adayı bile olmadan bu yükseklikteki binaları diken şahıs ,olur ya belediye başkan olursa kaç katlı ve ne kadar yüksek binalar yapabileceğini merak ediyor ve Ekip ARKADAŞI olan dostlarına ,müteahhitlere ne kadar yüksek binalar yaptırma müsaadesi verebileceği gerçeğini  kamuoyunun takdirine bırakıyoruz .

Perşembe'nin gelişi

Çarşamba dan belli olur .

Demedi demeyin !

 

 

 

Etiketler:

Erol Çivici , Hüseyin Uysal , Esra Alpago , Halil Bozkuş , Celal Bozkuş

Yorumlar
  • Çetin aslan
    14 Ekim 2018 Pazar 11:32

    Ereğli'de parası olanmi belediye başkanlığına soyunuyor nerde muteyit varsa belediyede görev alıyo ben buna karşıyım rant için görev alıyorlar benim dusuncem

  • Çivici yardakçılarına
    14 Ekim 2018 Pazar 09:55

    Burda edilen küfürleri bedelini babanızdan talep edersiniz he unutmadan Çivici için burda yazı yazıyorsunuz ya durmak yok yola devam bizde haber bir gün değil inanmayan uysala , sendikaya sorsun . Kapak olsun dedim ya mahkemede ona bakacak kim kime kapak yapacak

  • Hakan Akgün
    14 Ekim 2018 Pazar 09:52

    14.10.2018 07:22:52 176.30.253.106 - 176.30.253.106 İp numarası mahkeme celbini bekle

  • HAKAN AKGÜN
    13 Ekim 2018 Cumartesi 23:35

    ama ben Çivici düşmanı değilim ! Sen yorumunu silmedi isen ben her yorumu onaylıyorum bizden gizli esgare olmaz adımız ortada biz ortadayiz

  • HAKAN AKGÜN
    13 Ekim 2018 Cumartesi 23:34

    Ereğli sevdalısi ben tarafsız haber yapan tek kişiyim ama senin derdin farklı ise ismini soyadını yaz bu sevdalı ayaklarını geç . Şayet Ereğli sevdalısı olsan tek hava kirliliği haberlerini yapan , tek işçi hakkını savunan ,tek belediye başkanını sorgulayan bir medyaya bu tür bulasmaya cüret etmez bilakis teşekkur ederdin. Bence sen Ereğli sevdalısi değil bilakis Çivici sevdalısısın.

  • Ereğli sevdalısı
    13 Ekim 2018 Cumartesi 23:19

    Bn Çivici yanıcısı değilim sizin çiviciye ne gibi bi sorununuz var o resmini çektiğiniz binaların 100 metre arkasında onun kadar yüksek 7 bina daha var onlardamı çivicinin yada bir önceki yorumu neden yayınlamadınız sizi tarafsız olmaya davet ediyoruz

  • HAKAN AKGÜN
    13 Ekim 2018 Cumartesi 22:40

    Ereğli sevdalısı rumuzlu şahıs; okuyamıyorsan yardımcı olayım kaç beğeni, yorum var sorusu konusunda .. Sen Ereğli sevdalısı değilde sanki çivici yancısı gibisin

  • Ereğli sevdalısı
    13 Ekim 2018 Cumartesi 22:06

    Yaptığınız haberi beyenen kaç kişi kaç yorum var

Kdz Ereğli Belediyesi Bu Evi Yıkmamak İçin Ev sahibini ...

14 Ekim 2018 Pazar 00:44

Kdz Ereğli Belediyesi Bu Evi Yıkmamak İçin Ev sahibini ...

Bu Ev Kanunsuz !!!Belediye bu evi yıkmamak için Ev sahibini Kdz Ereğli Belediye Spor Kulübüne Yönetici Olarak Mı Aldı ?

Daha evvel haberini yaptığïmız ve tarihi bir konuma yapılan bu evin bazı noktaları kaçaktır.

GARDENYA SİTESİ YOLSUZ KALDI!

İki  Tarafı inşaatlarla,bir tarafı kültür ve turizm bakanlığına bağlı mağara ile kapalı olan site sakinleri kendilerine kanuni  yollarını  istediklerinde ilginç bir tesadüfle karşılaştılar .

 Yolsuz kalan Gardenya Evleri  site sakinleri , kendilerine ait kanuni yollarına yapılan kaçak  evi yıktırmak için belediyeye 4 seneden beri en az 100 kere sözlü , 3 kerede yazılı başvuruda bulunmalarına rağmen Karadeniz Ereğli Belediyesinin uyanık yetkilileri ensesi kalın olduğu tahmin edilen kişiye ait evi yıkamak için şeytanın bile aklına gelmeyecek bir formül geliştirdi.

 

 

KANUNİ HALKA AİT YOL BELEDİYESPORA ÖDENEN AİDATLA GÖRMEZDEN Mİ GELİNİYOR?

En son aldığımız ve Ereğli'de kulaktan kulağa dolaşan bilgiye göre ;

Geçen sene Erdemirden bir şey koparamayan Kdz Ereğli Belediyespor Yönetimi işin çaresini bulup  iş adamlarından yönetici kadrosu oluşturup maddi sorunlarını çözmüşlerdi.

İşte asıl bomba ise;

Bu evin sahibinin o yönetimdeki kisilerden birine ait  olduğu bilgisine ulaşmış bulunuyoruz .

Soruyoruz belediye yetkililerine ;

Bu gardenya sitesi sakinlerine ait olan yolu, hangi kanun maddesinden yararlanıp Karadeniz Ereğli Belediyespor Yönetimine aldığınız yöneticiye peşkeş çektiniz ?

Her iş adamı olan  yöneticilerden 30.000 TL aldınız mı ?

Aldınız ise ; Bu kaçak  ev sahibinden evi yıkmamak karşığında mı almış oldunuz ?

Şayet bu işin karşılığında aldı iseniz diğer yöneticilerin nelerini görmezden geleceksiniz ?

Biz sorduk yarın kaymakam sorar oda sormazsa merak etmeyin Cimer mutlaka sorar ..

Devlet ne ağa tanır ne hanımaga !!

 

Etiketler:

Esra Alpago , Hüseyin Uysal , Gardenya evleri ,

Yorumlar
  • Tevfik Keskin
    12 Ekim 2018 Cuma 23:16

    Sn Belediye başkanı, bunlar doğru ise, bu ve bunun gibi bir çok rezaletin FATURASI sandıkta ERDOĞANA kesilir.Kimse merak etmesin ERDOĞANIN KULAKLARI KESKİNDİR.