EVİNİ ÖZLEDİ EVE GELDİ ARDINDAN POLİS BASKINI İLE YAKALANDI

4 Ekim 2019 Cuma 08:32

EVİNİ ÖZLEDİ EVE GELDİ ARDINDAN POLİS BASKINI İLE YAKALANDI

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde 9 ayrı suçtan aranan kişi evine gelince 5 ayrı suçtan aranan arkadaşı ile polise yakalandı. Zanlıların evinde 3 tabanca ve 250 adet mermi ele geçirildi.

Edinilen bilgiye göre silahlı yaralama dahil hakkında 9 ayrı suçtan yakalaması bulunan E. K.'nin (57) Ereğli ilçesi Kepez Mahallesi' nde ki evine geldiği istihbaratını alan Kdz. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü' ne bağlı polis ekipleri savcılıktan aldığı izin ile söz konusu adrese operasyon düzenledi.

Operasyonda E.K.'nin arkadaşı 5 ayrı suçtan yakalaması bulunan A.G. (55) göz altına alındı. Polis evde yaptığı aramada 3 adet tabanca ve bu tabancalara ait 250 adet mermi ele geçirdi. Gözaltına alınan 2 zanlı emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilecek.

Yorumlar
  • Narkoz necmi
    7 Ekim 2019 Pazartesi 14:08

    Ben 26 sene erdemirde çalıştım bunlara inandık fabrika ozellesmesin diye düzce kaynaslida oturma eylemi yapıp uluslararası yolu kestim kimse bana sahip çıkmadı bizi genel başkan Mustafa ozbeki karşılamaya gitmişiz başkanı aldılar erdemirden işçi sözleşmesinden çalıp Anadolu oteli yerini bedava aldılar her türlü giderlerinde erdemire aitti

Erdemir’de Türk Metal saltanatı!..

4 Ekim 2019 Cuma 20:59

Erdemir’de Türk Metal saltanatı!..

Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları T.A.Ş. özellikle son dönemlerde Türk Metal Sendikası yöneticilerinin çiftliği haline geldi.

 

İşçi haklarını savunması gereken sendika yöneticileri işçilerin maaşlarından yüzde 35 kesinti yaparak dünya sendikacılık tarihine isimlerini kara harflerle yazdırdı.


Durum öyle bir hal aldı ki Erdemir’den atılacak işçileri Erdemir yöneticileri değil sendika yöneticileri kapalı kapılar ardında belirler hale geldi. Verdikleri sözleri yerine getirmeyen sendika yöneticileri söz konusu kendi şahsi menfaatleri olunca arslan kesiliyor.


Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş’ın damadını işe soktuktan sonra Ereğli Şube Başkanı Metin Ercan’da kızını işe soktu.

Ercan’ın şimdide oğlunu Erdemir’de işe soktuğu konuşuluyor. Türk Metal Sendikası Kdz. Ereğli Şube Başkanı Metin Ercan’ın oğlunun yakında Erdemir’de iş başı yapacağı iddia ediliyor.


İşçilerin gözünde güven kaybeden Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş ve Şube Başkanı Metin Ercan şimdilik korku düzeni koltuklarında oturuyor.


Erdemir’de üretime dönük yerler dahil bir çok alan özelleştirilirken Türk Metal Sendikası neden sessiz kaldı?” sorusu sizce de şimdilerde cevap bulmuyor mu?


Biz gelişmeleri doğru, dürüst ve cesur habercilik adına takip ediyoruz.
Gerçekleri yazmaya da devam edeceğiz.

Etiketler:

Erdemir , Ereğli Demir Çelik Fabrikası , Oylim , Yusuf , Ziya odabaş , metin Ercan , Hafta sonu sendikaya misafir çağır , Ay City , Büyük Anadolu Otel , Çiftlik .sarı sendika , Oyak , Oypa , Toker Özcan

Yorumlar
  • Eredemirli
    24 Ekim 2019 Perşembe 12:36

    Ama şunu herkes bilsin son gülen iyi güler ah alanları etraflarına baksınlar emekli sendikacılar şu anda ne haldeler etrafında insan varmı selam verecek Ada'm bulamıyorlar herkes onlardan kaçıyor neyseki bi düşünsünler

  • Sari sendika
    10 Ekim 2019 Perşembe 08:39

    alsinlar agalar pasalar 11yildir taseronlarda surunuyoruz sendikanin umrunda degil colugunu cocugunu butun sulalesini soktular erdemire butun oypanin bedduasi var hakkimizi helal etmiyoruz Sendikali işciler atilirken sesini cikarmayan işciler sendika sira sizede gelecek sessizce oturun siranizi bekleyin

  • Mutahit iscisi
    7 Ekim 2019 Pazartesi 21:37

    14 yildir erdemirde taseron olarak calisiyorum bunlara hakkim sonuna kadar haram olsun Rabbim buyuktur

  • Murat özcan
    6 Ekim 2019 Pazar 11:53

    Kul hakkı onlar için önemi yok dini imanı para bunların menfaat erdemir işçileri uyuyadursun sıra onlarada gelicek

  • Ereğli li
    5 Ekim 2019 Cumartesi 23:29

    Bunlar açç doymaz..anne babalarını işe almadıklarına şaşırdık

  • Volkan
    4 Ekim 2019 Cuma 07:18

    Yesinler abi her ekimin bi hassst zamani var sen işcinin arkasinda durmazsan gün gelir arkana bile bakmadan gidersin o saltanat da biter

  • Solibey
    3 Ekim 2019 Perşembe 13:56

    Yiyin için bakalım bir gün çıkar acısı garibim müteahit kardeşlerimizde bir umut beklesin yazikk

POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

2 Ekim 2019 Çarşamba 10:10

POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

MECLİS TOPLANIYOR HERKES MERAKTA

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 
 

Karadeniz Ereğli Belediye Meclisinin Ekim Ayı Olağan Toplantısı, yarın saat 10.30’da, Atatürk Kültür Merkezi Nikâh Salonunda yapılacak. Halihazırda 18 maddenin görüşüleceği toplantının iki gün sürmesi bekleniyor.

İşte Belediye Meclis Toplantısında görüşülüp karara bağlanacak maddeler:

1. Belediyemiz Hukuk İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

2. İlçenin çeşitli mahallelerinde bulunan mülkiyeti Belediyemize ait yoldan ihdas parsellerin satış veya takasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

3. 2020-2024 dönemi Belediyemizin Stratejik Planının görüşülmesi.

4. Karadeniz Ereğli Belediyesi Servis Aracı Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

5. İlçenin Müftü Mahallesi 2445 ada, 3 parselde trafo alanı yapılmasına ait imar plan tadilat talebinin görüşülmesi.

6. Ödenek aktarması yapılmasının görüşülmesi.

7. Belediyemiz 2019 mali yılı Gelir Tarifesinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

8. Belediyemiz Müdürlüklerinin Görev ve Çalışma Yönetmeliklerinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

9. Memur kadrolarında derece ve unvan değişikliği yapılmasının görüşülmesi.

10. Belediyemiz ile Kdz.Ereğli Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

11. Belediyemiz ile Soğanlıyörük Köy Tüzel kişiliği arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

12. Belediyemizce 300 adet personel servis aracı ihalesi yapılmasının görüşülmesi.

13. Belediyemizin Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA), Tanıtma Fonu, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Batı Karadeniz Kalkınma Birliği (BAKAB) ve Tarihi Kentler Birliği’ne sunacağı projeler için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

14. İlçenin Müftü Mahallesi Atatürk Bulvarında Belediyemize ait büfe, tuvalet ve spor tesisi alanının 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

15. İlçenin Göktepe Mahallesi 2378 ada 8 parsel’de kayıtlı taşınmazın mezarlık alanı olarak Belediyemize şartlı bağış yapılmasının görüşülmesi.

16. İlçenin Kışla Mahallesi 982 ada 6 parselde kayıtlı mülkiyeti Belediyemize ait 25 adet dükkan satışının görüşülmesi.

17. İlçenin Orhanlar Mahallesi Atatürk Bulvarı No:29/1’de kayıtlı Belediyemize ait taşınmazın (Çilek Kafe) 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

18. İlçenin muhtelif yerlerinde bulunan billboard reklam tabelalarının 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

Yorumlar

EREĞLİ'DE DEPREME HAZIRLIK TOPLANTISI

1 Ekim 2019 Salı 16:05

EREĞLİ'DE DEPREME HAZIRLIK TOPLANTISI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, belediye yönetimiyle birlikte depreme hazırlık koordinasyon toplantısı yaptı. Ereğli’nin son durumunun masaya yatırıldığı toplantıda her hangi bir Afet halinde ilçedeki toplanma yerleri ve ön hazırlıklar görüşüldü. İşte toplanma ve yardım noktaları…

 

Kdz. Ereğli Belediyesi deprem ve afet hazırlıklarını masaya yatırdı. Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın başkanlığındabelediye yönetim kadrosuyla yapılan toplantıda olası bir deprem ve afet durumunda alınacak tedbirler, toplanma ve yardım noktaları ele alındı.

İtfaiye Müdürü Muhammet Ali Ateş, AFAD ile işbirliği çerçevesinde güncellenen ‘Kdz. Ereğli Belediyesi Acil Afet Yardım Planı’nı sundu. 

Başkan Halil Posbıyık sunum öncesinde yaptığı değerlendirmede, her türlü afete karşı mevcut durumun ve hazırlıkların gözden geçirildiğini söyledi. Posbıyık “Deprem durumunda nasıl bir hareket planımız olmalı, toplanma alanlarımızın durumu, ön hazırlıklarımız, güçlendirilmesi gereken binalar varsa tespiti ve verilecek destekler gibi konuları ele almak için bu toplantıyı gerçekleştiriyoruz" dedi.

Toplantıda deprem risk haritasına göre 2’nci derece deprem bölgesinde bulunan, ağır sanayinin de yer aldığı bir kent olarak Kdz. Ereğli’nin çadır kent, konteyner kent,malzeme depolama ve toplanma alanları ele alındı. Yardım dağıtım noktalarının, aşevi ve yardım dağıtım merkezlerinin yerleri hakkında bilgi verildi. Personel konaklama yerleri, kalıcı konut alanları, araç ve iş makinesi durumu, itfaiye personeli ve araç kapasitesi değerlendirildi. Toplantıda afet durumunda destealınabilecek diğer kuruluşlar ve iller, soğuk hava depoları ile hastanelerin son durumları ele alındı.

Başkan Posbıyık toplantının ardından, ilçedeki 31 mahalleyi kapsayacak şekilde toplanma ve yardım dağıtım merkezlerinin belirlenmesi için çalışma yapılmasını istedi.

TOPLANMA VE YARDIM NOKTALARI

Ereğli’de AFAD ile işbirliği çerçevesinde belirlenen toplanma ve yardım noktaları şöyle:

ÇADIRKENT ALANLARI:

1-Kavaklık Eski Kurban Pazarı Devrek yolayrımı

2-TED Koleji yanı (Muzaffer Uluşahin sokak)

3-Sahil bandı (Erdemir Ofis binası-Orduevi arası)

4-Cumartesi Pazarı (Suat Başol sokak)

KONTEYNIRKENT ALANI

-Şehit vefa Karakurdu (Beyçayırı Stadı)

MALZEME DEPO ALANLARI

1-Potbaşı eski şantiye alanı Çocuk oyun sahası

2-Kışla Kamyon Garajı

YARDIM DAĞITIM NOKTALARI

1-İnönü Parkı

2-Merkez Pazaryeri

3-Elmatepe Yeniçağlar Sokak

4-Müftü Mahallesi Kenan Pestilci Cami önü

5-Kemer Çocuk Parkı alanı

6-Yeşiltepe Carrefoursa otopark alanı

7-Kadıtarlası Salı Pazarı

AŞEVİ VE SICAK YEMEK DAĞITIM NOKTALARI

1-Eski Terminal alanı merkez.

2-Bozhane Cami önü - AKM arası alanı.

3-Ereylin AVM önü

4-Yeşiltepe Carrefoursa otopark alanı.

İL DIŞINDAN GELECEK PERSONEL TOPLANMA ALANI

1-Erdemir Stadı

2-Ereğli Lisesi önü.

Yorumlar

KUMPAS VE ŞANTAJ ÇETESİ !

30 Eylül 2019 Pazartesi 21:49

KUMPAS VE ŞANTAJ ÇETESİ !

Kdz Ereğli’de FETÖ tarafından kiralanan Ve bir yandan da fetönün kasasından kendine aktarılan para için yalancı şahitliğe soyunan kimseler var mıdır ?

 

Bu tür kişilere dükkan açılıp iyi insan , temiz esnaf rolü verilse neler olabilir bir düşünelim.

Hatta bırakın bir senaryo yazalım.

Hep gerçekleri yazacak halimiz yok ya…

Acaba fetöden yargılananlar para ve mal karşılığı yalancı şahit tutsalar Ve kendilerine atılan suçun tezgah olduğunu göstermek adına da başka bir iftira ile birilerini hedefe koysalar neler olur bir düşünsenize!

Böyle kendini para ile satan kişiler şehrimizde yoktur inşallah.

Bir de bunun daha da beteri var düşünmesi bile korkunç olan.

Peki ya para için tezgah kurup yalancı şahitlik yapan kişi şantajcı ve kumpasçı biri ile de yakın bir ilişki içine girse ve millete telefon tezgahı kursa neler olur ?

Nasıl mı ?

Mesela size telefon açıp sizin sevmediğiniz insan için sorularını desteklemek için söylemlerine küfür de katarak “Şu bilmem ne çocuğu şunu yapmış mıdır? “Yada bence o işi o bilmem ne çocukları yapmıştır “diye sorsa bu bir tezgah değil midir?

Peki bu şahıslar bu kadar profesyonel hareket eder iken karşılarındaki kişi Allah’ın sevdiği kulu olduğundan sebep bunların ayakları dolanır ise ne olur ?

Mesela telefon kayıtların savcılıktan dakika dakika istendiğini biliyorlar mı ki bu kumpasçı , şantajcı ve yalancı şahit?

Düşünsenize yalancı şahitliğe gidiyorsunuz Ve devlet diyor ki gel bakalım evlat seni biraz misafir edelim ..

Yani Devleti keriz durumuna koymaya çalışan yalancı şahitler mahkeme tarafından kendisinin konuşmaları Ve tezgahı kendisine dinletildiğinde ,hakim de tuzağa çekilmeye çalışılan kişiye edilen bu telefonun bir tezgah olduğuna karar verdiğinde sonuç ne olur ?

Mesela bir önceki şahitliği geçerli olur mu ?

Ya zarar verdiği kişiler var ise onlar bu yalancı şahide dava açar mı ?

Acaba tezgah kuran ve yalancı şahitliğe soyunan kişi bir de devlet büyüğüne kumpas kurmak için böyle bir olaya girdiği kanıtlanırsa ne olur ?

Ve bundan sebep de başka bir fetö düşmanı birinin yok edilmesinin emrini alıp bu yalancı şahitliğe soyunduğu anlaşılırsa neler olur ?

Mesela cezası nedir ?

vah vah vah !!!

Aman aman aman biz hikaye yazalım dedik ama yazarken biz bile ürperdik böyle bir tezgahtan değil mi?

 

Bu arada aldığımız bir duyuma göre fetö ile uğraşan bir gazeteci hakkında Ereğli’de planlar kuruluyormuş…


Kuranlar kim mi ?


Tabii ki fetö destekli örgütleri arkasına alan değişik gruplar!

Yani kısaca bizim dün dediğimiz gibi bugün de fetö her meslekte gizli gizli yol alıyor .

Hatta bazıları sermayeyi gençlere bırakıp onlara yol aldırıp
paralarına para katıyor !

Bence Kdz Ereğli’de fetö kasaları değişti ihtiyar heyetleri her meslekten birilerine yol verme kararı aldı .

Nereden mi biliyorum ?

Gören göz kılavuz ister mi ?

Bakıp da göreceğiz ?

Etiketler:

Kumpas , şantaj , mazot kaçakçısı , fetö yalancı şahitlik , yalancı şahit , fetö kasası , organize suç örgütü ,

Yorumlar
  • Alpaslan a
    1 Ekim 2019 Salı 15:54

    Senin de kaşıntın var dimi?

  • alpaslan
    1 Ekim 2019 Salı 11:43

    isim ver bilader atmayla olmaz bu işler....