Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

4 Kasım 2018 Pazar 17:30

Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

Erdemir 1 kişinin değil 320.000 kișinindir.

BUNDAN SONRA İSTİRAHAT ALANLAR DİKKAT EDİN  !

Ereğli Demir Çelik Fabrikasına yeni atanan Genel Müdürün  kuruma  Güven duygusu ve ciddiyet getirdiği herkes tarafından bilinmekte . 

Ve Salih Cem beyin özellikle hassas olduğu bir konu var ki ; istirahat bu konuda tüm işçi kardeşlerimi ciddiyete davet ediyorum .

Yalnız bu kuralın da  herkese eşit şartlarda uygulanmasının Erdemir ciddiyetine yakıșacağını düşünenlerdenim. 

Neden eşit dedik ? 

Çünkü en yüksek maaş alanlarında oypa'lıilarında en son muhattap olduğu olay istirahat alan kontrol edilir  , ziyaret edilir keyfi bir uygulamada istisnasız iş akdi fes edilir. 

İşte şimdi bizde diyoruz ki ;

Sendikacı iken bir gün devamsızlığı gözükmeyenlerin, görev süreleri bitince ertesi gün hemen Bol bol istirahat aldıkları tüm I. K ve sağlık kurumu tarafından iyi bilinmektedir . 

İşte bu konuda I. K daki arkadaşları özellikle uyarıyoruz ;

Erdemir disiplinli bir kurumdur ve patronu 1 değil 320.000 kişidir.

Dün oypalilara istirahat konusunda  verilen uyarı cezasınin aynısını  ,bugünden tez yok görevden ayrılan eski sendikacı arkadaşlarda dahil olmak üzre  tüm sendikaci arkadaslarada uygulamanız konusunda aynı hassasiyeti göstermenizi Erdemir disiplini adına rica ederim . 

 

 

 

Etiketler:

Erdemir , istirahat , sendika , eski sendikacılar , eşitlik

Yorumlar
  • Alt işveren çalışanı (taşeron işçi)
    4 Kasım 2018 Pazar 21:01

    Allah rızası için bir gün şu haberleri okurken Erdemir yönetimi taşeron işçileri kadroya alıyor diye haber okuyabilsem keşke. ..

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

4 Kasım 2018 Pazar 14:36

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

SENDİKA BAŞKANI HARİÇ SENDİKA YÖNETİCİ LİSTESİNİ ANKARA BELİRLEDİ.

SONU DAHA BAŞLAMADAN BİLİNEN DEMOKRATİK OLMAYAN KONGRE ANADOLU OTELİNDE YAPILDI..

TÜRK METAL SENDİKASI NIN ANKARADAN VERİLEN LİSTESİNİN KABULÜNÜN OLDUĞU  KONGRESİ YAPILDI.

Yıllar evvel Ereğli Demir Çelik Fabrikası'nda  Demokratik Sendikalaşma mücadelesi için yola çıkan 2 sendika vardı.

Zaman içinde o ona gitti,o ona..

En son baktılar olmadı,İşverenden yardım isteyen kazandı..

Kim mi yardım istedi ?

Tabiki şu anda işverenin sesi ,gizli ortağı Türk Metal Sendikası...

Ereğli Demir Çelik Fabrikası kurulduktan sonra Türkiyedeki sendikaların iştahını kabartan bu demir çelik sektörü için Yıllar evvel kıyasıya sendikalaşma Mücadelesi  başladı.

Ve mücadele terazi kantar misali bir o sendika , bir bu sendika üyeliği adı altında sürer gider  iken '' en az zamı ister,en az sorunu ben yansıtırım '' diyen sendika işvereninde desteği ile yetki mücadelesini satın aldı..

Neden kazandı demedim de satın aldı dedim sizce  ?

Çünkü o günün şartlarında yetki mücadelesini belirleyen işçilerin dikliği değil işverenin talimatı ile Türk Metal Sendikasına Üye olan A personeli idi..

Yani bu sendika baştan İŞÇİ VE İŞVEREN ORTAKLIĞI ile yetki almış bir sendika idi ..

Ne kadar acı bir kelime değil mi ?

Zam alacağım ,mehvedeceğim,yakarım ,yıkarım diyorsun ama tüm sendika temsilcilerin maaşlarını işverenden alıyorsun..

Mitinglerde bu kadar atan ,tutan ,cevval konuşma yapan Adama normalde ne  derler ?

''HOOOOOOP SENİN ELBİSE PARANI ,ARABA PARANI BEN VERİYORUM AZ SUS YADA KAYBOL ''demeleri lazım değil mi ?

Demezler..

Diyemezler..

Nened mi ?

Herkes kendi kasasını doldurma derdin de kim sever yalova kaymakamını ?

Bu durumu garipsemelimiyiz peki ?

Asla !!

Olaya şurdan bakın daha iyi anlayacaksınız.. 

Zaten Ortada başından normal olmayan ilişki yumağı ile yola çıkan işveren ve sendika varken ve bu oyuna kanıp vakıfta soyulan işçinin yanında durmayan kişilere bile yuh yazıklar olsun,Allah belenızı versin,Haklarımız haram zıkkım olsun diyeceği yere ''En büyük  Başkan yusuf başkan ve adam gibi adam pevrul başkan diye alkış tutan  bilinçsiz işçi topluluğu var iken sizce ne var normal olan ? 

Şube Başkanlığına Metin Ercan,

Şube Sekreterliğine Yakup Yılmaz

Şube Mali Sekreterliğine Hakan Eskibina

Şube Teskilatlandırma Sekreteri Turgay Kavak

Şube Eğitim Sekreteri Birol Onay aday gösterildi.

Bu liste hakkında ve gidenler hakkında bir kaç lakırtım olacak bu gece köşe yazımda ,

Dün gece dedim ya;

Sendikacılık ta görev verilen kişiler kendilerini nasıl görürler bilmem ama onlar En baştaki insanın sakalı gibidir ler ..

Baştakiler yeter ki traş olmak istesin sizi keser yerine yeninizi getirtirler..

Kesilen korkmazsa mücadele eder .

Devamı var..

 

Etiketler:

Soner üslubaș , Mehmet Karakaya , Türk. Metal sendikası , Yusuf Ziya odabaș , Pevrul Kavlak , metin Ercan , mercan , turgay kavak , Hakan eskibina , Hakan Akgün , Akgün medya ,

Yorumlar
  • Tevfik keskin
    3 Kasım 2018 Cumartesi 23:50

    Vaktiyle Türk metal sendikasının Ereğliye gelmesi için mücadele eden altı yedi arkadaştan acizane biriyim.GELENE AĞAM GİDENE PAŞAM DEMEZSEN BURALARDA TUTUNAMAZSINIZ.EREĞLİDE ÇOK DAHA GÜZEL ŞEYLER OLABİLİRDİ.

Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

30 Ekim 2018 Salı 12:59

Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

Ak Parti Kdz Ereğli Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi ve Lise Teşkilatının düzenlemiş olduğu Kdz. Ereğli Şehit Mezarlıklarının ziyareti gerçekleştirdik.. Bu anlamlı günde Şehitlerimizi duasız bırakmadık. Rabbim mekanlarını cennet eylesin

Ak parti Kdz Ereğli Gençlik Kollarının Gençleri boş durmuyor !!

Etiketler:

Kdz Ereğli Kdz Ereğli Gençlik Kollari

Yorumlar
  • Hasan Hüseyin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 05:35

    Güzel ancak bu tür ziyaretler gösteri için yapılmamalı. Yani ne işi var medyada bu tür ziyaretlerin. Akla gelen ilk şey, gösteri amaçlı olduğu. Olmaz. Olmamalı.

Bu adama dikkat edin!!

4 Ekim 2018 Perşembe 14:10

Bu adama dikkat edin!!

Bu adam bu şehre gelen Adam gibi Adam.. Herkes değerini bilsin..

Anadolu çocuğu

Vatan evladı

Cumhuriyet çocuğu

Eski monşer elit tabaka ile ilgisiz alakasız bi adam.. 

Kim mi bu adam ? 

Tabiki her gelenden çok farklı bir yaklaşımla Aramızda sessizce dolașan dev adam ERDEMİR GENEL MÜDÜRÜ SALİH CEM ORAL..  

Bu adamın derdi başka.. 

Bu adam işinin aşığı  .. 

İşine aşık olanın sahiplenicisi..

Bu adam kazasız belasız  Üretim derdinde . 

Önceliği işçi sağlığı sonrasında ise sağlıklı işçi ile sağlıklı üretme ve Amiral şirket denilen devlerle yarışma.. 

Ereğli sevdi bu adamı . 

Koca fabrikanın başındaki ilk adam ama Halkın içine karışıp protokole değil halka daha yakın duran adam gibi adam.. 

 

Protokol davetleri rakı balık masaların dan alışık olduğumuz tipler ile sağlanamayan huzurun ayak sesleri 29 Ekim yürüyüşünde hissedildi.

HOȘGELDİN Sayın Genel Müdürüm Salih Cem Oral HOȘGELDİN..

İşçi şehrinde işçiden aidat alanlara ve makam sevdalılarına bundan daha güzel resim verilemezdi.

Geldiği günden beri kendini değil işçi sağlığını düşünen adam olarak aramıza hoş geldin Sayın Genel müdürüm . 

Her gelenin kaprisli ve gösterişli hayatından farklı sessiz, sakin, Gosterișsiz bir hayatla aramızda dolașarak bizi mutlu eden adam aranıza HOȘGELDİN ..

Biz bir aileyiz gözüyle baktığınız her işçi sizi seviyor ve bizde saygıyla eğiliyoruz alçak gönlünüz karşısında....

Saygılar Salih Cem Oral .. 

Etiketler:

ERDEMİR , SENDİKA , YUSUF ZİYA ODABAŞ , METİN ERCAN , MERCAN , ERDEMİR , SALİH CEM ORAL , OYAK , SÜLEYMAN SAVAŞ ERDEM

Yorumlar
  • Bilen
    30 Ekim 2018 Salı 19:01

    Salih bey daha yeni geldi raporları verdiren kişiler suçlu on lar kim peki? Sendika ve Oypa dayanışmasına dikkat

  • Nazif
    30 Ekim 2018 Salı 16:43

    Tespitine tamamen katılıyorum Hakan Kardeşim , ne olursak olalım önce insan olmamız gerek ve bu olguyu yitirmememiz gerek , koltuğumuzun yüksekliği, cebimizim şişkinliğinin tesirinde kalmamamız gerekiyor ama nerdeeee? Cem bey o yönden örnek verilebilecek nadir insanlardandır, kendisine başarılar diliyorum.

  • Emekçi
    30 Ekim 2018 Salı 14:29

    Daha geçen ay 19 oypalıyı işten attıranda kendisiydi

  • alev
    30 Ekim 2018 Salı 11:28

    Adam yanımda idi ama en ufacık şımarıklığı yok ve tam bir halk adamı

  • neşet güner
    30 Ekim 2018 Salı 11:27

    Sizde olmasanız böyle güzel haberleri ve gerçekleri göremeyeceğiz herkesin derdi makam mevki haberleri ama bu haber çok güzel

  • mert ateş
    30 Ekim 2018 Salı 11:26

    Güzel ve seviyeli bir haber tebrik ederim

Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

29 Ekim 2018 Pazartesi 14:42

Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

İşçiyi kerizmi sandınız? Sırtını sendikaya yaslayan aday adayları büyük bir tehlike ile karşı karșıyasınız!!

Geçen seçimde Vakıfta ki parası soyulan işçileri soyanlara hesap soracağız demeyip.,oylamada yok olan parayı şebep olan yönetim kurulu üyeleri  değil, Bizim iscimiz ödesin diye  el kaldırtanlar  hala verdikleri sözleri hiç tutmadilar.. 

Bunlardan biride Yusuf Ziya Odabaș...

sendika başkanı olana kadar her yıl işveren tarafından işçi hesabına yatan 1000 er TL Yusuf Ziyanin sendika başkanı olmasından Sonra kesildi.

Lakin Halil Posbıyık'ı sectirmemek için işçiye "ben geldikten sonra yatmayan paralar hesabınıza yatacak" yalanı uyduran sendika başkanı yeni seçim geldi hala bu sözünü tutmadı acaba bir tıkanıklık mi oldu?a

Hani bundan sonra sendikanın ;"oyunuzu şuraya atın" diye zorlama yaptığı, korkan kardeşlerimin dikkatini bu noktaya çekerim.

Sendika babama oy istese babama oy yok. 

Bu kadar net çalışacağız  

Kandırılan işçinin intikamını seyrettirecegiz bu dönem.. 

Hadi bismillah ... 

Etiketler:

Yusuf Ziya odabaş , M.ercan , Türk metal sendikası , Erdemir işçisinin hakkı yendi.

Yorumlar
  • Erdemirli
    30 Ekim 2018 Salı 20:11

    Hakan adam gibi adamsın Mertsin delikanlısın Ereğli'de yazılamayanları korkusuzca yazan adamsın görüpte görmezden gelinenleri görüp yazan adam seni tebrik

  • Hakan Akgün