Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

24 Ekim 2018 Çarşamba 01:00

Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

Bu șehri kurtarmak Sokakların Sesini Dinlemekle olur!

Ak PARTİ’DE FATİH ÇAKIR’IN AYAK Sesleri

Haber Merkezi-

Yerel seçimler yaklaşırken Ereğli’de siyasi arena ısınmaya başladı!

Yaklaşan belediye seçimleri öncesi Cumhuriyet Halk Partisi’nin aday adaylarının belirlenmesinden sonra gözler Akparti’de 5 Kasım’da başlayacak aday adaylığı sürecine çevrildi.

CHP’de Ereğli Belediye Başkanlığı seçimleri için aday adaylığı süresi 26 Ekim’de bitecek. Bugün itibarı ile Halil Posbıyık, Erol Çivici, Semih Özkök ve Sertan Ocakcı CHP’de aday adaylığını açıklamış durumda. 5 Kasım’da Akparti’de başlayacak aday adaylığı sürecinde çok daha fazla ismin ortaya çıkması beklenirken sokakta halkla yapılan istișarelerde  Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın isminin ön plana çıkması dikkat çekici idi 

Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Akparti eski başkanlarından Muhammed Köse, Erol Şahin, Akparti eski dönem milletvekilleri Fazlı Erdoğan ve Ercan Candan, işadamı Yüksel Balcı, Musiad Ereğli Şube Başkanı İbrahim Sezer, Avukat Saffet Bozkurt, Belediye Meclis Üyesi Yusuf Kalay gibi isimlerin öne çıktığı aday adaylığı sürecinde Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ında aday adayı olacağı kesinlik kazanıyor.

 

Çünkü sokakta ki genç nesil Mehmet Fatih Çakır seslerinin duyurmaya başladı  

Akparti Genel Merkezi ve Akparti tabanından adaylık için yoğun baskı gören Çakır’ın aday adaylığı sürecinde Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adayı olması kesinlik kazanırken gözler 5 Kasım tarihine çevrilmiş durumda.

Etiketler:

Mehmet Fatih Çakır Ak Parti Adayi

Yorumlar
  • TevfikKeskin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 21:28

    Ereğlide Ak parti, ERDOĞANIN DAVASINA YAKIŞIR BİR HİZMET VEREMEMİŞTİR.BUNDAN TÜM TEŞKİLAT YÖNETİCİLERİ MESULDÜR, DURUM HİÇTE İÇ AÇICI DEĞİLDİR.

  • Vatandaş
    25 Ekim 2018 Perşembe 22:20

    Vekillik içinde kesin demişlerdi sonra ilçe başkanlığı sana yeter denildi

  • bılgın
    25 Ekim 2018 Perşembe 10:52

    Ankara nın Muhammed Köse yi Genel merkeze çağırması hayra alamettir.Bekleyıp gorecez......Koltuk hastalığı olupta orası olmaz burası olur şişmdıde tekrar oarası olsun dıyenlemı Ereğli Beledıye başkanlığını alacak........

  • Efendi
    24 Ekim 2018 Çarşamba 15:58

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • Efendi
    23 Ekim 2018 Salı 21:23

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • ekber
    23 Ekim 2018 Salı 21:12

    İnşallah bir gün fatih başkanı o makamda görürüz

  • Ereğlili
    23 Ekim 2018 Salı 19:50

    Bu habere ve yoruma kesinlikle katılmıyorum, Fatih Çakır adaylık İçin istifa ederse ilçe başkanlığınıda bir daha göremez...

  • Şimdi Uysal ve şak şakçıları düşünsün
    23 Ekim 2018 Salı 18:44

    rumuz yetmez mi ?

  • SUBAŞI
    23 Ekim 2018 Salı 18:43

    İTTİFAK YOKSA BEN BU ADAMA ATARIM.

  • Şakabey
    23 Ekim 2018 Salı 18:12

    Umarım bu haber ve bu anket sonucu şakadır.

Geliyorum..

21 Ekim 2018 Pazar 16:22

Geliyorum..

Sevenlerime Selam Olsun

Etiketler:

Şerif Sertan Ocakcı

Yorumlar

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

17 Ekim 2018 Çarşamba 19:50

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, AK Parti Kdz.Ereğli İlçe Başkanlığını ziyaret ederek,İlçe Başkanı M.Fatih Çakır ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte sohbet etti.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Ziyarette konuşan Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, daha önce kendisini ziyaret eden AK Parti Ereğli İlçe teşkilatına iade-i ziyaret çerçevesinde geldiğini belirterek, Ereğli'yi sevdiğini ve diğer ilçelerden daha hareketli olduğunu söyledi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti Ereğli İlçe Başkanı Çakır ise,İlçe Emniyet müdürü Ferdi Kuyu'ya teşekkür ederek başarılar diledi.

Yaklaşık 1 saat süren ziyarette gündeme ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Ak Parti İleç Başkanı Mehmet Fatih Çakır , Kdz Ereğli Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu

Yorumlar

Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

17 Ekim 2018 Çarşamba 02:22

Çivici Erdemir İşçisi için mi saat 17 30 da Açıklıyor ?

Aynı sahneler ! Aynı kuşlar ! Aynı Ekip !

Erol Çivici yine ses getirecek ama bu sefer şehrin en yüksek binası ile değil!

Peki sizce nasıl ???

Tüm kendinde çalısan işçileri yarın CHP binasının  önünde hazır bulundurarak mı ?

Yoksa Uysalın adaylığında olduğu gibi ;

Sendika desteği ile işçiyi anıt önünde toplayacak kapasitesi olan Mercan sayesinde Erdemir işçisini yine zor kullanarak mı ?

Dün Dürüstlükten bahseden Çivici ye bir soru sormustuk cevap geldi mi ?

HAYIR !!

O zaman bir soru daha ;

Sendika Başkanının mühendis olan kardeşide Çivicinin şehrin slüetini bozan yüksek binasından ev aldı mı ?

Yarın adaylık sırasında cevabı bekliyoruz sayın Çivici !

Yolunuz Açık Olsun !

 

 

 

 

 

Etiketler:

Erol Çivici adaylığını açıklıyor

Yorumlar
  • Hakan Akgün
    21 Ekim 2018 Pazar 22:25

    Seni ispata davet ediyorum tabiki savcılıkta. Son zamanlarda ne zaman çivici ve Bozkuşların hesaplarından bahsetsem ismini açıklamayan ve yalan söyleyen tahrik etmeye çalışanlar oluyor işte biz seninle savcılık makamında rahat konuşuruz diye konuşuruz çünkü orda rumuz yok bebeğim. Hadi inşallah bir araya geliriz sende bana anlatırsın baban kim annen kim diye?

  • Malasef3
    21 Ekim 2018 Pazar 18:20

    Sizin gibi dürüstlükden mağrum kalmış insanların dürüstlikden bahsetmesi içler acısı değilmi?Sizin için insanlar ne düşünüyor veya sizin yüzkızatıcı yapmış olduğunuz şeyleri insanlar bilmiyormu?

  • Malasef2
    21 Ekim 2018 Pazar 18:16

    Az önce gönderdiğim yorumu paylaşabilecek kadar yüreklimisiniz?

  • Malasef
    21 Ekim 2018 Pazar 18:14

    HakanBey; Erdemir takıntınız var ama hangi tarihde başlayan bir takıntı?Atıldıkdan öncemi yada sonramı?Atılmadan önce hiç haber yapdınızmı?Ereğlide ciddi ekonomi sağlayan bir kurumdan bahsettiğinizin farkındamısınız?Sizin gibi haberciler malasef var.Malasef dememin sebebi ilk olarak reklam için para istiyorsunuz.Ancak para verilmediği takdirde kötü haber yapıyorsunuz