Fitnecilerin oyunu bozuldu Abi Kardeş Barıştı.

5 Ekim 2018 Cuma 22:58

Fitnecilerin oyunu bozuldu Abi Kardeş Barıştı.

Kırpık doğru yolu buldu.

Geçmişte birilerinin kışkırtarak siyasi malzeme yapmaya çalıştığı KIRPIK bugün doğru yolu bularak büyüklerinin elini öperek küçük insanların hesaplarını bozdu.

Yazıcıoğullarının birleştirici büyüğü TSO Meclis Başkanı İlhan Yazıcıoğlu bugün elini öptürmek istemesede  KIRPIK zorla elini öptü ve kardeşliğin başlangıcına Yen'i bir sayfa açtılar..

 

 

Yorumlar

Bak şu amcanın yaptığına !!

2 Ekim 2018 Salı 10:17

Bak şu amcanın yaptığına !!
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    2 Ekim 2018 Salı 16:56

    Başarılar, tebrikler, asker vatandaş kaynaşmasınada iyi bi örnek.

Erdemir'de atılma listesi mi yapılıyor?

2 Ekim 2018 Salı 10:06

Erdemir'de atılma listesi mi yapılıyor?

El ele verin dostlar ,İnsan bir kere ölür .

Erdemir'de her geçen gün gerginlik artıyor! 

Havamızı kirleten . denizimize zararlı atıklar döken,şehri ayrıştıran Erdemir her şeyi bıraktı ,neden bir anda Ersem ve Oypada çalışan garibanların kuru ekneğine göz dikti ? 

Oyak'ta  ,taşeronda ,mütahitte  ,ceyportta çalışan tüm hakkı yenen gariban işçi bu hafta cuma gününü KARA CUMA ilan etse ve hiç biri işe gelnese ne olur?

Kendi aranızda dedikodu yaparak ,ah vah diyerek, sıra acaba bende mi deyip kurbanlık koyun gibi bekleyerek hiç bir hak sahibi olamazsınız!

İnsan bir kere ölür.

Sizler KARA CUMA dediğim  bu konuyu düşünün ki; işveren ve sendika bakalım sizlere toplu olarak ne yapabilir onu düşünsün ..

 El ele vernek güçsüzü bile güçlü kılar !!

Daha nereye kadar susacaksınız ?

Etiketler:

Erdemirde kara cuma olur mu ?

Yorumlar
  • Kemal
    3 Ekim 2018 Çarşamba 11:12

    Atı alan çoktan üsküdarı geçti.akraba eş dost işsiz kalmadı çevrelerinde.evler katlar alındı gelecek için yatırımlar yapıldı işçiyi düşünenmi kaldı

  • Ismet
    2 Ekim 2018 Salı 17:49

    19 kişi mutahitten atıldı bile abi

  • Ternamik
    2 Ekim 2018 Salı 13:56

    Abi sen çok haklısında bunlar koyun erdemirde güdüyo bunları

UYSAL'IN KARIŞTIĞI KAMPANYA İLK GÜN HÜSRANA UĞRADI.

29 Eylül 2018 Cumartesi 00:05

UYSAL'IN KARIŞTIĞI KAMPANYA İLK GÜN HÜSRANA UĞRADI.

EY BE BAŞKANLAR NEDEN SİYASETİ DEVREYE SOKTUNUZ? BİZ BİZE YETERİZ DİYE ÇIKSAYDINIZ TARİH YAZDINIZ REKORDA KIRARDINIZ!!!

Kdz.Ereğli’de 4 büyük takım taraftarlarının “Renklerin Kardeşliği” sloganıyla başlattığı Kan bağışı ve kök hücre kampanyası 28 Eylül Cuma günü start aldı..

Ama toplanan kaç ünite kan bilen var mı ?

Tamı tamamına 120 ünite .

Yani kampanyasız sokağa kurulandan 100 eksik !

Bu konu ile alakalı bir haber yapmayı kafama koymuş iken bir yazıya rastladım ve okuıyunca dedim ki ;

''Hakan sen kavgacı bir adamsın ,anlatmak isterken istemeden kalp kırarsın ama bak OLAY 67 nin beyefendi sahibi İSMET YAZICIOĞLU harika bir yazı yazmış takdir et ve sende bu yazıyı manşetten paylaş ''dedim.

Bu arada unutmadan kampanya devam ediyormuş bizde belki bizim sayemizde daha fazla kan veren olur diye haber haline getirdik yoksa ne kaşıntımız var nede kaşınanları kaşıyacak vaktimiz hani hatırlatalım da..

Tek kelime ile ellerine sağlık usta ismet yazıcıoğlu..

Bence sen köşe yazılarına başla , olmadı benim hatrıma bana haftada 1,2 yaz ,senin gibi temiz yürekli insanlara ihtiyaç var çünkü artık bu mesleği  kirleten insanlar çoğaldı ve senden az var ..

Ellerine yüreğine sağlık..

           İSMET YAZICIOĞLU'NUN HARİKA YAZISI 

Ben öncelikle, Türkiye’de ilk kez 4 büyük takım taraftar gruplarının bir araya gelerek yaptığı bu kampanyadan dolayı

Kdz.Fenerbahçeliler Derneği ve Şube Başkanı Serdar Özbek,

Galatasaraylılar Derneği Başkanı Timur Şen,

Beşiktaş Taraftarları Derneği Başkanı Tarkan Atik

ve Trabzonspor Derneği Başkanı Sadık Mercan’ı kutluyorum.

Böyle bir kampanyaya destek verdikleri için Kızılay yetkililerinede teşekkür ediyorum.

Sevgili dostlarım!

Türkiye’de ilk kez böyle bir etkinliğe imza atılmasından dolayı İlçe olarak tabi ki gururluyuz, Nasıl olmayalım ki,2 farklı takım taraftarının yan yana gelemediği bu ortamda Kdz.Ereğli’de taraftar Dernekleri Başkanları bir ilke imza atarak bir araya geldi ve bu birleşmenin adını da “Renklerin Kardeşliği” olarak ta sloganlaştırdılar…

Bilindiği üzere, Bu kampanya günler öncesinden gerek sosyal medyada, gerekse basın yoluyla duyuruldu. Hatta hiç kimse hiç bir maddiyat gözetmeksizin bu kutsal vazife için elini taşın altına soktu..

4 Büyük takım taraftarının toplam üye sayısını 2 bin civarında düşünürsek,

Bu sayıya Belediye çalışanlarını da eklediğimizde kan bağışında bugün için rekor başvuru bekleniyordu.

Fakat her şeye rağmen yaklaşık 120 ünite kan toplanması dolayısıyla bizleri üzdü..

 

Peki, ne oldu da bu kampanya ya yoğunluk gösterilmedi dersiniz? 4 büyük taraftar takımının Dernekleri bu kampanyayı ayrı ayrı yapsaydı, Eminim herkes takımına sahip çıkar ilk günden rekor düzeyde kan bağışı yapardı…

Fakat siyaseti bu işlere alet ederseniz birilerinin sırf kurabiye soda ve amfi tiyatroyu kampanyaya verecek diye taşeronluğunu yaparsanız taraftar sizi yalnız bırakır!

Bu kampanyadan mahcup olmadan çıkmak istiyorsak hep birlikte hareket etmeliyiz sevgili dostlarım,

UNUTMAYALIM Kİ,“BU KAMPANYA SİYASETİN DEĞİL EREĞLİ'NİN KAMPANYASI “ 

İSMET YAZICIOĞLU

 

 

 

Yorumlar

Ak Parti Kadın Kolları Vefakar İtfaiyecileri ziyaret etti

27 Eylül 2018 Perşembe 16:52

Ak Parti Kadın Kolları Vefakar İtfaiyecileri ziyaret etti

Güzel görüntüler bunlar !

Ak Parti Kadın Kolları ve Gençlik Kollarına Maşallah !

Her gün durmadan ,her eli sıkmaya çalışan bu insanlar sadece seçim zamanlarında meydanda olmadıklarını gösterdi ve diğer partileri imrendirdiler .

Ak Parti Kdz Ereğli Kadın Kolları Başkanı Fadime Doğru ve yönetim kurulu üyeleri İtfaiye müdürlüğünü ziyaret ederek İtfaiye haftasını kutladılar.