Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın 10 Kasım Mesajı;

8 Kasım 2018 Perşembe 12:44

Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın 10 Kasım Mesajı;
Yorumlar

Alaplı Belediye Meclisini Kasım Ayı olağan toplantısı

6 Kasım 2018 Salı 16:06

Alaplı Belediye Meclisini Kasım Ayı olağan toplantısı

Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, meclis toplantısında yaptığı konuşmada, Türkiye iç Anadolu Belediyeler Birliği ile Romanya Belediyeler Birliği toplantısına katılmak için içinde Ak Parti ve MHP Belediye Başkanlarının da bulunduğu bir heyetle Romanya'ya gittiklerini söyledi.

Toplantı'ya 150 Avrupa ülkesinden Belediye Başkanının da katıldığını ifade eden Tekin, şunları söyledi: " Türkiye İç Anadolu Belediyeler Birliği üyesi olarak Romanya'da, Romanya Belediyeler Birliği tarafından düzenlenen Ulusal Kamu Hizmetleri Konferansı’na katıldıklarını   Çok verimli bir toplantı olduğunu ve  Türkiye'den Ak Parti ve MHP Belediye Başkanlarının yanı sıra Avrupa ülkelerinden 150 Belediye Başkanları da toplantıya katıldığını söyledi . 

Türkiye ve Romanya Belediyeleri arasındaki ilişkilerin masaya yatırıldığı toplantı'da, Türkiye'den 12 ve Romanya'dan 12 Belediye kardeş Belediye olmaları için Türkiye İç Anadolu Belediyeler Birliği ile Romanya Belediyeler Birliği arasında bir protokol imzalandı.

Romanya'daki 12 kardeş belediye Türkiyeyi önümüzdeki günlerde ziyarete gelerek kardeş Belediye protokolü imzalanacak. Alaplı Belediyesi ise Romanya Focşain Belediyesi ile kardeş Belediyesi protokolü yapacak. Bizde daha sonra bunu Alaplı Belediye Meclisi gündemine getireceğiz.

Meclis kararın ardından İçişleri Bakanlığına gönderilerek resmiyet kazanacak. Alaplı Belediyesi Romanya Focşain Belediyesinin kardeş Belediye olması resmiyet kazanacak. Avrupa Birliği tarafından verilen fonlardan faydalanmak için Avrupa Birliği müracaat etmiş yada üye olmaya hazır olan ülkelerle kardeş belediye olması durumunda bu fonlardan daha hızlı ve çabuk şekilde faydalanıyor.

Alaplı Belediyesi olarak bu fonlardan faydalanmak için projeler hazırlayacağız. Bizim çok güzel projelerimiz var. Bu projeleri ve dolgu alanımızı ve sahilimizi Romanya'da Avrupa Belediyelerine gösterdim. Alaplı'ya çok beğendiler.İnşallah Avrupa Birliği fonlarından destek alacağız. Alaplı'mızda önümüzdeki süreçte çok güzel yatırımlar olacak." dedi.

Toplantını 2 gündem maddesi olan 2019 Mali Yılı Bütçe Kararnamesi ve Tahmini Gelir - Gider Bütçesi, Bütçe komisyonuna havale edilirken gündemin 3. maddesi Belediye Yatırım ve Cari Borç ödemelerinde Kullanılmak üzere İller Bankasından Teminat Mektubu Alınmak suretiyle Yurtiçi Bankalarından Kredi Kullanılması oy çokluğu ile kabul edildi. Bir sonraki Meclis toplantısı 13 Kasım 2018 tarihinde yapılacak.

Etiketler:

Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin

Yorumlar

HERKÜLÜN AKRABASI DEĞİLSENİZ YABANCISINIZ !!!

31 Ekim 2018 Çarşamba 15:08

HERKÜLÜN AKRABASI DEĞİLSENİZ YABANCISINIZ !!!

UTANMASALAR YERLİ DİYE KIZILDERELİ ADAY GÖSTERECEKLER !!

BAZI ŞÖVANİSTÇE HAREKET EDİP ÖRGÜTLENMEYE ÇALIŞANLARIN ASIL SOYLARI  NERDEN GELİYOR ? 

Gün geçmiyor ki Uysalın el verdiği kişiler saçmalamasın..

Bu haber çok güzel olmuşta haber başlığı resmen utanç verici değil mi bir düşünün Allah Aşkına ?

Nedir bu yerli yabancı ayrımı yapıp prim yapma çabasında olanların  amaçları nedir  bu zatların derdi ?

Ereğli tarihini biliyormusunuz da yerlicilik oyunu oynuyorsunuz ?

Hanginiz yerlisiniz bana anlatın bende ne olduğumu bileyim ?

Herkülün yeğenimisiniz?

Herkülün evladımısınız?

Herkülün komşususunuz?

Sorduğum sorulara evet cevabı vermeyen mantıken herker YABANCI...

Bırakın bu yerli yabancı ayrıştırmasını..

O kadar meraklı iseniz yerli yabancı algısına size akıl iphone,samsungu atın ellerinizden vestel ,aselsan takılın canlarım..

Hangisniz ben kadar yerli babannem ve soyu 300 seneden beri buralı ama dedem başka şehirden gelmiş yani dedem bu şehre damat olmuş ..

Peki soruyorum Ercan Candan yerli mi ?

Eşi nereli ?

YaŞAR CİĞER nerde oturuyor ?

İş yeri nerede ?

Bir soru daha soruyorum sizlere ?

Ak Parti Gülüç Belde  Başkanı İsmail Yılmaz Nere doğumlu ?

Bildiğim kadarı eşi gülüçlü yani Ereğlili eşi var peki çocukları nereli oluyor ?

Sizlerin anasıda babasıda herkül soyundan gelip sadece o soydan birileri ile evlendinizde saf ereğlilimisiniz?

Bırakın bu  hemşericilik ayak oyunlarınıda  oynayacaksanız ADAMLIK OYUNU OYNAYIN ...

BU HABERLERDEN HALA SIKILMADINIZ MI ?

Etiketler:

kim ereğlide herkülün akrabası ?

Yorumlar
  • Ali ERDOĞANOĞLU
    6 Kasım 2018 Salı 02:52

    Yaşar Ciğeri Kandiliye aday yapsınlar.Kesin kazanır.Hakan bey kendisine iletiniz.

  • hilmi
    1 Kasım 2018 Perşembe 17:08

    ereğliyi ereğlili yönetir. yabancıdan belediye başkanı olmaz. aday olursa da ereğli insanı yabancıya oy vermez. nokta.

  • Kemal yıldırım
    1 Kasım 2018 Perşembe 12:50

    AK parti ilce baskani ismail yilmaz mi ? Guluc belde baskani olmasin

  • Tevfik keskin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 21:42

    YERLİ YABANCI AYRIMI yapan zihniyet asla halka hizmet etmez, sadece kendi geleceklerini düşünürler, AYRIMCILIK ERDOĞANIN ARKADAŞLIĞINA YAKIŞMAZ.

Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

24 Ekim 2018 Çarşamba 01:00

Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

Bu șehri kurtarmak Sokakların Sesini Dinlemekle olur!

Ak PARTİ’DE FATİH ÇAKIR’IN AYAK Sesleri

Haber Merkezi-

Yerel seçimler yaklaşırken Ereğli’de siyasi arena ısınmaya başladı!

Yaklaşan belediye seçimleri öncesi Cumhuriyet Halk Partisi’nin aday adaylarının belirlenmesinden sonra gözler Akparti’de 5 Kasım’da başlayacak aday adaylığı sürecine çevrildi.

CHP’de Ereğli Belediye Başkanlığı seçimleri için aday adaylığı süresi 26 Ekim’de bitecek. Bugün itibarı ile Halil Posbıyık, Erol Çivici, Semih Özkök ve Sertan Ocakcı CHP’de aday adaylığını açıklamış durumda. 5 Kasım’da Akparti’de başlayacak aday adaylığı sürecinde çok daha fazla ismin ortaya çıkması beklenirken sokakta halkla yapılan istișarelerde  Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın isminin ön plana çıkması dikkat çekici idi 

Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Akparti eski başkanlarından Muhammed Köse, Erol Şahin, Akparti eski dönem milletvekilleri Fazlı Erdoğan ve Ercan Candan, işadamı Yüksel Balcı, Musiad Ereğli Şube Başkanı İbrahim Sezer, Avukat Saffet Bozkurt, Belediye Meclis Üyesi Yusuf Kalay gibi isimlerin öne çıktığı aday adaylığı sürecinde Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ında aday adayı olacağı kesinlik kazanıyor.

 

Çünkü sokakta ki genç nesil Mehmet Fatih Çakır seslerinin duyurmaya başladı  

Akparti Genel Merkezi ve Akparti tabanından adaylık için yoğun baskı gören Çakır’ın aday adaylığı sürecinde Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adayı olması kesinlik kazanırken gözler 5 Kasım tarihine çevrilmiş durumda.

Etiketler:

Mehmet Fatih Çakır Ak Parti Adayi

Yorumlar
  • TevfikKeskin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 21:28

    Ereğlide Ak parti, ERDOĞANIN DAVASINA YAKIŞIR BİR HİZMET VEREMEMİŞTİR.BUNDAN TÜM TEŞKİLAT YÖNETİCİLERİ MESULDÜR, DURUM HİÇTE İÇ AÇICI DEĞİLDİR.

  • Vatandaş
    25 Ekim 2018 Perşembe 22:20

    Vekillik içinde kesin demişlerdi sonra ilçe başkanlığı sana yeter denildi

  • bılgın
    25 Ekim 2018 Perşembe 10:52

    Ankara nın Muhammed Köse yi Genel merkeze çağırması hayra alamettir.Bekleyıp gorecez......Koltuk hastalığı olupta orası olmaz burası olur şişmdıde tekrar oarası olsun dıyenlemı Ereğli Beledıye başkanlığını alacak........

  • Efendi
    24 Ekim 2018 Çarşamba 15:58

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • Efendi
    23 Ekim 2018 Salı 21:23

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • ekber
    23 Ekim 2018 Salı 21:12

    İnşallah bir gün fatih başkanı o makamda görürüz

  • Ereğlili
    23 Ekim 2018 Salı 19:50

    Bu habere ve yoruma kesinlikle katılmıyorum, Fatih Çakır adaylık İçin istifa ederse ilçe başkanlığınıda bir daha göremez...

  • Şimdi Uysal ve şak şakçıları düşünsün
    23 Ekim 2018 Salı 18:44

    rumuz yetmez mi ?

  • SUBAŞI
    23 Ekim 2018 Salı 18:43

    İTTİFAK YOKSA BEN BU ADAMA ATARIM.

  • Şakabey
    23 Ekim 2018 Salı 18:12

    Umarım bu haber ve bu anket sonucu şakadır.