Güvercin Uçuverdi Kanadın açıverdi şimdi de damdan düşüverdi

16 Şubat 2019 Cumartesi 18:46

Güvercin Uçuverdi Kanadın açıverdi şimdi de damdan düşüverdi

DSP ilçe başkanı varken genel merkezden atandım diyen Müftüoğluna Osmanlı Tokadı! Timur’dan “Hadi şimdi genel Merkezden koltukta iste “tarzı yaklaşım.

Mustafa Timur‘un BELEDİYE Başkanlık adaylığı hakkında bana söylenen yada benim bilgim haberim yok diye yapmış olduğu sosyal medya paylaşımı dün gece çok konuşulmuştu.

Kamuoyunda 4 günden beri herkesin duyduğu  lakin tek ilçe başkanının Ben duymadım diye iddia ettiği belediye başkan adayı olan Burak Müftüoğlu az önce açıklandı.

Bu olayın akabinde  Mustafa Timur” benim Bu olayın başından sonuna yani şu ana kadar haberim yok.

Konuyu medyadan öğrendim genel merkezden konu hakkında şahsıma en ufacık  bir  açıklama yapılmadı Dedi ve DSP ye ait tüm tabelaları parti teşkilatından söktü ..

 

Yorumlar

Hasan Pınarcık'a laf çaktıranlar hadi bu doğruluğada konuşun

4 Şubat 2019 Pazartesi 21:18

Hasan Pınarcık'a laf çaktıranlar hadi bu doğruluğada konuşun

KDZ.EREĞLİ BELEDIYESİ MÜDÜRLERİNİN TAHSİL BRANŞLARI VE BELEDİYEDEKİ GÖREV ALANLARI.

Kdz Ereğlinin En Eski  Tombalacı Ailesini Yanında Bulundurmaktan kendiside matematiksel tahmin yapayım derken tuş olan Uysala en son kapağı yine en son onunla kaderini ve yollarını ayıran Hasan Pınarcık yaptı. 

Sosyal paylaşım sitesinde doğruları yazan Hasan Pınarcıka burdan selam olsun . 

BU GÖREVLENDİRMELER OP.DR.(CERRAH)SAYIN HÜSEYİN UYSAL TARAFINDAN YAPILMIŞTIR.

Hukuk işleri müdürü:iktisatçı,

Ruhsat işleri müdürü:İllahiyatçı,

Temizlik işleri müdürü:İllahiyatçı,

Park bahçeler müdürü:Elektrik mühendisi,

Kültür md:Askeriyeden ayrılma uzman,

Özel kalem müdürü:Askeriyeden ayrılma uzman,

İşletme ve iştirakler müdürü:Makina Mühendisi,

Belediye bina sorumlusu:Maden mühendisi

YALAN DEĞİL GERÇEK SAYGIDEĞER KDZ.EREĞLİ HALKI BİLGİLENSİN İSTEDİM.... 

Yorumlar

Kızlarını ve Damadını Sözleşme Zamanı İşe Sokanlar Bir Arada

4 Şubat 2019 Pazartesi 18:26

Kızlarını ve Damadını Sözleşme Zamanı İşe Sokanlar Bir Arada

Türk Metal Sendikası 55.yıldır aidat aldığı işcisinin sırtından yaptırdığı otelde eğlencenin dibine vurdu..

Geçtiğimiz günlerde sözleşme sürecine giren Erdemir işçisi şu sıralar ne olacağız diye kara kara  düşünürken;

Ankara genel merkez bastırması ile  önlerine sunulup sandıktan başkan çıkan Sendika başkanı Metin Ercan  ise sözleşme ōncesi kız evladını Erdemir şirketinde ise soktuğu için haklı olarak sevinçten havalara uçuyordu . 

Tabi bu arada Ercan ve Yusuf Ziya havalara Uçar iken emekçi kardeşlerimizde basit sebeplerden dolayı  işten atılıyor ve sendika tarafından sahipsiz bırakılıyor.

Ve bu işçi kardeşlerimizi hala sahiplenen yok tabi . 

Başkanların, yöneticilerin ve temsilcilerin evlatlarını yeğenlerini işe alma derdine işçiyi sahipsiz bırakan ve işverenin et ve tırnak olduğu  sendika olan T.M sendikası yöneticileri o gece her şeyi unuttu ve  55.yıl kutlamasında bir farklılık yarattı .

Ne mi yaptılar?

Bu zamana kadar  kendi Menfaatine aldiklarını unuttular ve o gün aynı kalıptan çıkmış kelimelerle yazılı metni her zamanki gibi önünden okuyabildiği ölçüde  okudu  sadece fark şu idi ;

işçi için değil kendi evlatlarını iş sahibi yaptıklarını unuttular ve güzel metni sadece okudular 

Peki ne dedi M. Ercan? 

"Bunca yıldır verilmiş büyük bir emekten, girilmiş onlarca kavgadan, akıtılmış terin, bugün bayrağını onurla taşıdığımız, büyük bir aile olduğuna Hep birlikte şahit olduk. Türk Metal Sendikası Kdz. Ereğli Şubesi 55. Kuruluş yıldönümünü otelde kutladıklarını" açıkladı.

Akgün medya yorumu.:

 

55 yıldır işçiyi sömüren, aldıkları aidatlarla krallara layık hayat yaşayan ve sözleşme ōncesi dünyada hiç bir sendikada görülmeyen evlatlarını ve damatlarını işe aldırarak işçinin hakkını bir kez daha gasp eden sendika başkanı m. Ercan ve sendika genel başkan yardımcısı yusuf Ziya odabașı kınıyoruz . 

Bizim Yorumumuzdan sonra Konu ile ilgili kendince hak davasında açıklama yapmaları komik olsada yaptıkları  açıklamaları yayınlamak bizim temel ilkemiz.. 

Bugünün onlar için anlam ve önemini anlatan Konu ile ilgili açıklama da aşağıda :

Tören ile ilgili şu bilgi verildi: 1963 yılında büyük fedakârlıklarla, büyük bir heyecanla kurulan Türk Metal Sendikası'nın 55. kuruluş yıldönümünü kutlamak için Büyük Anadolu Ankara Otelde düzenlenen törene Şube Başkanımız Sayın Metin Ercan, Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve Ünite Temsilcilerimiz katıldılar. Bunca yıldır verilmiş büyük bir emekten, girilmiş onlarca kavgadan, akıtılmış terin, bugün bayrağını onurla taşıdığımız, büyük bir aile olduğuna Hep birlikte şahit olduk. Bu vesileyle bu büyük geleneği, bu kutsal ocağı bize armağan eden, kökleri bütün Anadolu'ya yayılan bu yüce kuruluşu kuran, yaşatan değerli büyüklerimizi selamlıyor, onların yaktığı meşaleyi, 55 yıldır söndürmeden bugünlere getirenleri, tüm Türk Metalcileri sevgiyle, saygıyla selamlıyoruz, Ebediyete göçenlere Allah'tan rahmet diliyoruz dediler.. 

Etiketler:

Erdemir , Oyak , Erdemir oyak , Türk metal sendikası , Genel başkan yardımcısı Yusuf Ziya , Sendika Bașkani m. Ercan

Yorumlar
  • Erdemirli
    5 Şubat 2019 Salı 08:53

    Sendika işçiye sahip çıkıyormuş gibi görünüyor aslında sahip çıktığı yok

İL GENEL VE MECLİS ÜYESİ SAYISI AÇIKLANDI

2 Şubat 2019 Cumartesi 12:41

İL GENEL VE MECLİS ÜYESİ SAYISI AÇIKLANDI
Yorumlar

Erdemir Vakfında Zarar Yoksa İşçi parayı neden ödemiş?

1 Şubat 2019 Cuma 02:00

Erdemir Vakfında Zarar Yoksa İşçi parayı neden ödemiş?

Zarar yok!  Değerli dostlarım ; 1 Ekim sabahı idi, yıl 2011 yılının kuru soğuk bir Ankara günüydü.. Yer Ankara başsavcılığı.. Özel yetkili savcılığa erdemir vakfının şeffaf yönetilmediği noktasında bir şikayette bulunduk 3 arkadaş.. Başsavcılık makamına 2 sayfalık bir dilekçeyle. Aradan geçen 8,5 yılda erdemir vakfı davası ile ilgili hukuki süreç sonuçlanmadı. Bizim Ankara'ya gittiğimiz gün doğan çocuklar ilk okul 2 .sınıfa geçti bu gidişle belki de askere de gidecekler ama bu süreç sonuçlanmayacak görünen o serzenişte bulunduğumuz bütün hukuk adamları haklısınız diyor

Hiç unutmuyorum bizim davayla eş zamanlı Aziz Yıldırım tutuklandı idi  Aziz beyin davası 2 defa yargıtaya gitti, geldi,bitirildi hatta Aziz beyi mahkum edenlerde tutuklandı davaları görüldü bitti ama erdemir vakfı davası devam ediyor.

Sorumlu makamlar kızmakta haklısınız diyorlar ama sonuç sonuç yok.

Geçtiğimiz gün mahkemeye gittik 7 .duruşmaydı yanılmıyorsam hakim değişmiş yeni bir mahkeme başkanı geldi.

Tam biz sil baştan derken hakim bey 6 duruşma görülmüş süreç haddinden fazla uzamış dedi herkeze son söz hakkı verdi kararlı bir şekilde mahkemeyi yönetirken savunma avukatları o müthiş sözü söyledi.

Erdemir vakfının bir zararı YOK, soruşturmayı yürüten müfettişlerin çıkartmış olduğu vakıf zararının gerçekte olmadığını iddia ettiler.

Sanırım Ben saf bir adamım ki ne demek zarar yok diye düşünürken savunma avukatları demez mi?

"Her ne kadar soruşturma heyeti ve savcılık makamı zararda ısrar etse vakıf yönetimi savcılığa vakfın herhangi bir zararı yok beyanında bulundu dolayısıyla vakfın zararı yoktur  "dediler.

Bakın burası şaka değil .. 

Erdemir vakfi zarara ugratilmamıș demekki bundan sonraki süreçte madem Zarara ugratilmadı işçiden haksız yere kesilen paralar geri ödensin mahkemesini başlatmak farz olacak.. 

Yani haklarında ceza hukuku yönünde vakfı kasıtlı zarara uğratma iddiası olan vakıf yönetimi savcılığa böyle bir zarar yok demiş dolayısıyla bir zarar yokmuş .

40 milyon tl cezayı da hazineye yardım olsun diye ödedi erdemir vakıf yöneticileri.

Sözün bittiği yerdeyiz konuşsak ağzımız kokuyor adalet diye haykırsak sesimizi zaten duyan yok Sürekli erdemir vakıf üyelerini temsil eden avukata dönüp zarar yok dedi diyorlar.Avukatın suratına bakıyorum itiraz etsin diye susuyor.Aklıma şu soru geliyor eğer susuyosa neden bu avukat suçtan zarar gören iddiası olan erdemir vakfı üyelerini temsil ediyor bu konuda bir yargılama yapılıyor avukat arkadaştan bu itham karşısında hiçbir ses çıkmıyor.Ağlasam mı? gülsem mi bilemedim çok karışık duygular içindeyim içimdeki kızgınlık tahammül sınırı doldu taştı ağlasam 50 yaşında adamım kendime yakıştıramıyorum,çığlık atsam yeter desem kim dinleyecek Hakim karar vermek için duruşmaya ara verdi la heralde dedim karar verecek hakim bey geri geldi 6 raporun üzerine yedinci bir rapor alınması yönünde karar verdi.

Bizim için zaman durdu en çok kafama takılan ve beni yıkan şey zarar yok ifadesidir anama sövseler ancak bu kadar ağrıma giderdi çok ağrıma gitti çok çok zarar yok kim uyduruyor o zaman Hakan Akgün diye biride yaşamadı yok sayın zaten Daha da bana bu erdemir vakfı ne oldu paraları alacaz mı ?diye soru sormayın vallaha ağzımı bozarım Hakan Akgün ,Mustafa Kuru,Murat Albayrak gibi dik dursaydınız çoktan bu iş hallolduydu.

Parola zarar yok

Etiketler:

Erdemir vakfı , Hakan Akgün , Murat Albayrak , Mustafa Kuru , devlete ihbar ettiler. Vakifta kesilen ceza

Yorumlar
  • Amir Ateş. Gibi
    1 Şubat 2019 Cuma 11:23

    Adalet parası olan için. Vakıf üzerinden yedikleri her bir kuruş yiyenlerin burnundan fitil fitil gelsin. Yazacak çok şey var ki. Hakan az bile yazmış.

  • sezai Çimenoğlu
    1 Şubat 2019 Cuma 10:06

    Hakkımı yiyenin ta taaaa....,......,¶