HANPAŞA KAFE VE RESTAURANT AÇILDI

8 Nisan 2019 Pazartesi 16:09

HANPAŞA KAFE VE RESTAURANT AÇILDI

Kdz. Ereğli’de Kepez Mahallesi Bülent Ecevit Üniversitesi Denizcilik Fakültesi yanında İşletmeciliğini Fikri Öztürk’ün yaptığı Hanpaşa Kafe ve Restaurant’ın açılış törenine Deniz Ticaret Odası Başkanı İrfan Erdem ve çok sayıda davetli katıldı.

Kdz. Ereğli’de Kepez Mahallesi Bülent Ecevit Üniversitesi Denizcilik Fakültesi yanında İşletmeciliğini Fikri Öztürk’ün yaptığı Hanpaşa Kafe ve Restaurant’ın açılış törenine Deniz Ticaret Odası Başkanı İrfan Erdem ve çok sayıda davetli katıldı.

Mekanın açılışı Dua ile yapıldı. Ardından açılış kurdelesini hayırlı olsun temennileri ile Deniz Ticaret Odası Başkanı İrfan Erdem kesti. Açılışa katılım sağlayanlara karışık ızgara ve tatlı ikramları yapıldı. 

İşyerlerinin açılışında kendilerini yalnız bırakmayan herkese ayrı ayrı teşekkür eden Öztürk, mekanımız açık ve kapalı alanlardan oluşmakta. Hanpaşa Kafe ve Restaurant olarak sabah kahvaltısı, et çeşitleri, ızgara çeşitleriyle hizmet vereceğiz. Gerek lezzet, gerekse de fiyat konusunda iddialıyız. Tüm Ereğli halkını bekleriz.” dedi.

Yorumlar

İLK İŞİ MAKAM KAPISINI SÖKMEK OLDU !

4 Nisan 2019 Perşembe 00:30

İLK İŞİ MAKAM KAPISINI SÖKMEK OLDU !

Yapılan seçimlerin ardından Akçakoca Belediye Başkanı olan Okan Yanmaz, mazbatasını aldıktan sonra belediyede makam kapısını söktü.

Seçimlerde MHP'den Akçakoca Belediye Başkanlığını kazanan Okan Yanmaz, seçimlerin ardından mazbatasını da aldı. Yanmaz, mazbatasını aldıktan sonra devir teslim törenine de katıldı ama sonrasında makam kapısını söktü.
 
Seçim kampanyası boyunca başkanlık makam kapısını söküp halka açacağını söyleyen Başkan Yanmaz, burası halkın yeri kapı mapı yok dedi.
U
Yorumlar

ŞAYET DOĞRU İSE BÖYLE MUHTARLIK MI OLUR ?

2 Nisan 2019 Salı 20:21

ŞAYET DOĞRU İSE BÖYLE MUHTARLIK MI OLUR ?

Zonguldak Alaplı ilçesi Yenidoğanlar köyünde seçimi kaybeden muhtarın oyun parkını ve muhtarlık binasını talan ettiği iddia edildi.

Alaplı ilçesi Yeni Doğanlar köyünde 20 yıldır muhtarlık yapan Mehmet Akyol, iddialara göre, seçimden önce kurduğu oyun parkını, seçimi kaybedince yerinden sökerek getirdiği kamyona yükledi.

Durumu gören köydeki vatandaşlar tepki gösterince söktüğü oyun parkını yerine koydu.

Köyde ikamet eden İzzet Çelik, ”Muhtar parkı söküyor diye bana haber geldi, hemen geldim ve baktım muhtar çoğunluğu arabaya yüklemiş ve keserek almış bende kendisine bunu sökemezsin dedim.

O da bana mahkeme kararı var dedi.

Aynı zamanda kaymakam aradı bende bunu sökmeye geldim dedi.

Bende bugün resmi tatil, Kaymakam bugün arayıp söktürmez, yarın resmi tatil kalktığı zaman Kaymakam beyle görüşüp ona göre sökeriz dedik.

Yoksa elinde resmi belge varsa sökersin dedim. Biraz tartıştık, bende söktürmem dedim. Oyun park malzemelerini aşağıya indirdiler. Bu muhtar bizden oy almak için bu parkı kurdu. Ve kaybedince de gelip keserek söktü" dedi. 


Bir başka görgü şahidi Saffet Akın da, "Bir hafta önce oy için bu oyun parkını yaptı. Muhtarlığı kaybedince de buraya gelerek, çocukların oyun oynadığı parkları yıkmaya başladı. Burayı keserken bizler buraya geldik. Kendisi arabaya yüklüyordu ve yüklediği oyun parkını tekrar indirdik. Burada ne varsa çocukların oyun malzemesini kesmiş" diye konuştu. 


Köyün diğer Mahallesinde ikamet eden Sezai Çetin ise, ”Eski muhtarımız kazanmasına bir hafta kala bir oyun parkı kuruyor. Kaybettikten sonra bana bu kaymakamın emri diye oyun parkını kesiyor. Bu insanlık suçu değil mi ve elektrik panosunu ben aldım diye sökmüş atmış. Sen almış olabilirsin ama bir yere bağışladığın zaman o demirbaşa geçer ve bir daha alamasın. Biz seni 20 sene başımızda taşıdık" diye konuştu. 
Bir başka köylü ise seçimi kaybeden muhtar Mehmet Akyol'un muhtarlıkta bulunan elektrik panosu ve kömürleri aldığını, bina içinde bulunan malzemelerin bir kısmının yakılarak imha edildiğini iddia etti. 
20 yıl Yeni Doğanlar köyünde Muhtarlık yapan Mehmet Akyol ise bu iddialara karşılık şöyle konuştu: 
”Daha önce bu yere BİMER'e şikayet konusu oldu ve bununla ilgili Alaplı Kaymakamlığında ifade verdim. Bu nedenle buraya oyun parkı mahkeme olduğu yere kurmam sıkıntılıydı. Bundan dolayı söktüm ve bu bana devlet tarafından verilmedi. Kendi imkanlarımla aldım."

Yorumlar
  • Emekci
    2 Nisan 2019 Salı 21:43

    Hersey anlatildigi gibidir böyle bi zihniyet olmaz olsun yaziktir günahtir Alapli kaymakamimizin olaya el atacagindan hic suphemiz yoktur

KAPTAŞ İÇİN DAHA GÜZEL YARINLAR İÇİN BU MART DEĞİŞİM ŞART

26 Mart 2019 Salı 01:20

KAPTAŞ İÇİN DAHA GÜZEL YARINLAR İÇİN BU MART DEĞİŞİM ŞART

EKREM AKMAN BU ADAM BU KÖYÜ ŞAHLANDIRIR ..

Yorumlar
  • Savaş uysal
    26 Mart 2019 Salı 11:20

    Sonuna kadar davam

  • Ahmet
    26 Mart 2019 Salı 02:52

    Yakışır

KEPEZ DAHA SEÇİLMEDEN BU MUHTAR ADAYINI KONUŞUYOR !

26 Mart 2019 Salı 00:22

KEPEZ DAHA SEÇİLMEDEN BU MUHTAR ADAYINI KONUŞUYOR !

KEPEZ E GENÇ DİNAMİK MUHTAR ADAYI

Kdz. Ereğli’nin en büyük mahallelerinden biri olan Kepez Mahallesindeki Muhtarlık seçimlerinde yaşanan heyecan ve rekabet, adeta belediye başkanlığı seçimlerini gölgede bıraktı.
Belediye seçimlerine değil de, muhtarlık seçimlerine kilitlenen Kepez halkı, mahallede değişim istiyor.
Değişimin ise, mahallenin sevilen ve genç isimlerinden biri olan Serkan Özkara ile gerçekleşebileceğine inanın mahalle sakinleri, “Serkan kardeşimize güveniyoruz ve bu mührü ona teslim edeceğiz” diyorlar.
Muhtar adayı Serkan Özkara ise, kendisine gösterilen ilgi ve alakadan büyük bir mutluluk duyduğunu belirterek, “Bu ilgi benim mahalleme, büyüklerime ve küçüklerime karşı, kısacası mahallemin her bireyine karşı olan sorumluluğumu daha da artırıyor.

Aza adayı arkadaşlarımla bir ekip ruhu ile yola çıktık ve hedefimiz Kepez’i hak ettiği yere taşımak. Kepez bugüne kadar hak ettiği hizmeti almadı, alamadı. Biz mevzu Kepez ise gerisi teferruattır diyoruz. Kepez için alimizi değil, gövdemizi taşın altına koyduk. Bana güvenen mahalle sakinlerimin güvenini asla boşa çıkartmayacağım ve buna layık olmak için gecemi gündüzüme katarak, başta belediye olmak üzere kapı kapı gezerek hizmeti halkımın ayağına getireceğim” dedi.