HERKÜLÜN AKRABASI DEĞİLSENİZ YABANCISINIZ !!!

31 Ekim 2018 Çarşamba 15:08

HERKÜLÜN AKRABASI DEĞİLSENİZ YABANCISINIZ !!!

UTANMASALAR YERLİ DİYE KIZILDERELİ ADAY GÖSTERECEKLER !!

BAZI ŞÖVANİSTÇE HAREKET EDİP ÖRGÜTLENMEYE ÇALIŞANLARIN ASIL SOYLARI  NERDEN GELİYOR ? 

Gün geçmiyor ki Uysalın el verdiği kişiler saçmalamasın..

Bu haber çok güzel olmuşta haber başlığı resmen utanç verici değil mi bir düşünün Allah Aşkına ?

Nedir bu yerli yabancı ayrımı yapıp prim yapma çabasında olanların  amaçları nedir  bu zatların derdi ?

Ereğli tarihini biliyormusunuz da yerlicilik oyunu oynuyorsunuz ?

Hanginiz yerlisiniz bana anlatın bende ne olduğumu bileyim ?

Herkülün yeğenimisiniz?

Herkülün evladımısınız?

Herkülün komşususunuz?

Sorduğum sorulara evet cevabı vermeyen mantıken herker YABANCI...

Bırakın bu yerli yabancı ayrıştırmasını..

O kadar meraklı iseniz yerli yabancı algısına size akıl iphone,samsungu atın ellerinizden vestel ,aselsan takılın canlarım..

Hangisniz ben kadar yerli babannem ve soyu 300 seneden beri buralı ama dedem başka şehirden gelmiş yani dedem bu şehre damat olmuş ..

Peki soruyorum Ercan Candan yerli mi ?

Eşi nereli ?

YaŞAR CİĞER nerde oturuyor ?

İş yeri nerede ?

Bir soru daha soruyorum sizlere ?

Ak Parti Gülüç Belde  Başkanı İsmail Yılmaz Nere doğumlu ?

Bildiğim kadarı eşi gülüçlü yani Ereğlili eşi var peki çocukları nereli oluyor ?

Sizlerin anasıda babasıda herkül soyundan gelip sadece o soydan birileri ile evlendinizde saf ereğlilimisiniz?

Bırakın bu  hemşericilik ayak oyunlarınıda  oynayacaksanız ADAMLIK OYUNU OYNAYIN ...

BU HABERLERDEN HALA SIKILMADINIZ MI ?

Etiketler:

kim ereğlide herkülün akrabası ?

Yorumlar
  • Ali ERDOĞANOĞLU
    6 Kasım 2018 Salı 02:52

    Yaşar Ciğeri Kandiliye aday yapsınlar.Kesin kazanır.Hakan bey kendisine iletiniz.

  • hilmi
    1 Kasım 2018 Perşembe 17:08

    ereğliyi ereğlili yönetir. yabancıdan belediye başkanı olmaz. aday olursa da ereğli insanı yabancıya oy vermez. nokta.

  • Kemal yıldırım
    1 Kasım 2018 Perşembe 12:50

    AK parti ilce baskani ismail yilmaz mi ? Guluc belde baskani olmasin

  • Tevfik keskin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 21:42

    YERLİ YABANCI AYRIMI yapan zihniyet asla halka hizmet etmez, sadece kendi geleceklerini düşünürler, AYRIMCILIK ERDOĞANIN ARKADAŞLIĞINA YAKIŞMAZ.

Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

24 Ekim 2018 Çarşamba 01:00

Fatih Çakır Sesleri Anketlere Yansıdı.

Bu șehri kurtarmak Sokakların Sesini Dinlemekle olur!

Ak PARTİ’DE FATİH ÇAKIR’IN AYAK Sesleri

Haber Merkezi-

Yerel seçimler yaklaşırken Ereğli’de siyasi arena ısınmaya başladı!

Yaklaşan belediye seçimleri öncesi Cumhuriyet Halk Partisi’nin aday adaylarının belirlenmesinden sonra gözler Akparti’de 5 Kasım’da başlayacak aday adaylığı sürecine çevrildi.

CHP’de Ereğli Belediye Başkanlığı seçimleri için aday adaylığı süresi 26 Ekim’de bitecek. Bugün itibarı ile Halil Posbıyık, Erol Çivici, Semih Özkök ve Sertan Ocakcı CHP’de aday adaylığını açıklamış durumda. 5 Kasım’da Akparti’de başlayacak aday adaylığı sürecinde çok daha fazla ismin ortaya çıkması beklenirken sokakta halkla yapılan istișarelerde  Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ın isminin ön plana çıkması dikkat çekici idi 

Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Akparti eski başkanlarından Muhammed Köse, Erol Şahin, Akparti eski dönem milletvekilleri Fazlı Erdoğan ve Ercan Candan, işadamı Yüksel Balcı, Musiad Ereğli Şube Başkanı İbrahim Sezer, Avukat Saffet Bozkurt, Belediye Meclis Üyesi Yusuf Kalay gibi isimlerin öne çıktığı aday adaylığı sürecinde Akparti İlçe Başkanı Fatih Çakır’ında aday adayı olacağı kesinlik kazanıyor.

 

Çünkü sokakta ki genç nesil Mehmet Fatih Çakır seslerinin duyurmaya başladı  

Akparti Genel Merkezi ve Akparti tabanından adaylık için yoğun baskı gören Çakır’ın aday adaylığı sürecinde Ereğli Belediye Başkanlığı için aday adayı olması kesinlik kazanırken gözler 5 Kasım tarihine çevrilmiş durumda.

Etiketler:

Mehmet Fatih Çakır Ak Parti Adayi

Yorumlar
  • TevfikKeskin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 21:28

    Ereğlide Ak parti, ERDOĞANIN DAVASINA YAKIŞIR BİR HİZMET VEREMEMİŞTİR.BUNDAN TÜM TEŞKİLAT YÖNETİCİLERİ MESULDÜR, DURUM HİÇTE İÇ AÇICI DEĞİLDİR.

  • Vatandaş
    25 Ekim 2018 Perşembe 22:20

    Vekillik içinde kesin demişlerdi sonra ilçe başkanlığı sana yeter denildi

  • bılgın
    25 Ekim 2018 Perşembe 10:52

    Ankara nın Muhammed Köse yi Genel merkeze çağırması hayra alamettir.Bekleyıp gorecez......Koltuk hastalığı olupta orası olmaz burası olur şişmdıde tekrar oarası olsun dıyenlemı Ereğli Beledıye başkanlığını alacak........

  • Efendi
    24 Ekim 2018 Çarşamba 15:58

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • Efendi
    23 Ekim 2018 Salı 21:23

    Sokaklarda cadedede kahvede her yerde fatih fatih bu çocuk en genç başkan olacakm sanırım

  • ekber
    23 Ekim 2018 Salı 21:12

    İnşallah bir gün fatih başkanı o makamda görürüz

  • Ereğlili
    23 Ekim 2018 Salı 19:50

    Bu habere ve yoruma kesinlikle katılmıyorum, Fatih Çakır adaylık İçin istifa ederse ilçe başkanlığınıda bir daha göremez...

  • Şimdi Uysal ve şak şakçıları düşünsün
    23 Ekim 2018 Salı 18:44

    rumuz yetmez mi ?

  • SUBAŞI
    23 Ekim 2018 Salı 18:43

    İTTİFAK YOKSA BEN BU ADAMA ATARIM.

  • Şakabey
    23 Ekim 2018 Salı 18:12

    Umarım bu haber ve bu anket sonucu şakadır.

Geliyorum..

21 Ekim 2018 Pazar 16:22

Geliyorum..

Sevenlerime Selam Olsun

Etiketler:

Şerif Sertan Ocakcı

Yorumlar

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

17 Ekim 2018 Çarşamba 19:50

Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu Ve Çakır Bir Araya Geldi.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, AK Parti Kdz.Ereğli İlçe Başkanlığını ziyaret ederek,İlçe Başkanı M.Fatih Çakır ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte sohbet etti.

Kdz.Ereğli İlçe Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu , AK Parti Ereğli İlçe Teşkilatına iade-i ziyarette bulundu.

Ziyarette konuşan Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu, daha önce kendisini ziyaret eden AK Parti Ereğli İlçe teşkilatına iade-i ziyaret çerçevesinde geldiğini belirterek, Ereğli'yi sevdiğini ve diğer ilçelerden daha hareketli olduğunu söyledi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren AK Parti Ereğli İlçe Başkanı Çakır ise,İlçe Emniyet müdürü Ferdi Kuyu'ya teşekkür ederek başarılar diledi.

Yaklaşık 1 saat süren ziyarette gündeme ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Ak Parti İleç Başkanı Mehmet Fatih Çakır , Kdz Ereğli Emniyet Müdürü Ferdi Kuyu