Erdemir ve Oypa Taşeron Ișçi kardeșlerimize soruyoruz?

24 Ekim 2018 Çarşamba 22:26

Erdemir ve Oypa  Taşeron Ișçi kardeșlerimize soruyoruz?

Hangisi daha iyi kıvırıyor?

KARAR SİZİN !!! 

Etiketler:

Kdz Ereğli sendika başkanı Yusuf Ziya Odabaș , Asena frak

Yorumlar
  • Mağdur
    26 Ekim 2018 Cuma 19:42

    Asene açıktan kıvırıyor diğer gizlisi saklısı hiç yok herkesin gözü önünde diğer şahıs kırıkkaleli ve trabzonlulara özel kendini onlara hizmete adamış bir gün ilahi adalet devreye girecek sen çok kıymıştın sıra seni kıymaya geldi diyecek ve acılar denizinde binlerce son pişmanlığı fayda etmeyecek.

  • Erdemirli
    26 Ekim 2018 Cuma 10:40

    Hakan bey bu kadar olduğunu bilmiyorduk sizi tebrik ederiyoruz gerçekten gazetecilik yapıyorsun korkmadan yazıyorsunuz selamlar

  • Emekçi
    25 Ekim 2018 Perşembe 15:25

    Ziya Odabaşı doğuştan fırıldak ve dansöz hiç A senayla yarışa bilirmi ve dansözlüğü Metin Ercan a öğretiyor boynuz kulağa geçer ee nede olsa USTASI.kadının dansozlugunu bilirdim ama erkegin dansözlüğü bi baska guzel oluyor.SÖYLEYİN DE İYİ KİVİRSİNLAR

MUHTARLAR DERNEĞİNDE ŞOK İSTİFA !!

22 Ekim 2018 Pazartesi 20:07

MUHTARLAR DERNEĞİNDE ŞOK İSTİFA !!

DÜĞMEYE BASILDI ,,BU İSTİFA ÇOK KONUŞULACAK

MUHTARLAR DERNEĞİNDE BEKLENEN GELİŞME !!!

Muhtarlar Derneğinde 2. Başkan İstifa etti.

Muhtarlar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Aynı zamanda Muhtarlar Dernek 2.Başkanı Mehmet Aslan akşam saatlerinde istifasını sundu ...

Akşam saatlerindeAKKAYA KÖYÜ MUHTARI  Muhtarlar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Aynı zamanda Muhtarlar Dernek 2.Başkanı olan Mehmet Aslan istifasını sundu ...

Sebebini sorduğumuzda Sayın ASLAN şöyle dedi ;

Muhtarlar Derneği Başkanı Şükrü Kılıç'ın Muhtarlar derneğimizi  temsil etme vasfı  özelliğini yitirdiğini düşünerek Yönetimden ve 2.Başkanlık görevinden istifa ettim aynı zamanda  Muhtarlar derneğinden  de istifa ettiğimi Tüm kamuoyuna duyuruyorum '' dedi.

Aldığımız bilgilere göre;

Yakın zamanda bir çok muhtarında dernekten istifa edeceği söylentiler arasında..

 

 

Yorumlar

Uysal sözünü tutup istifa edecek mi?

22 Ekim 2018 Pazartesi 02:20

Uysal sözünü tutup  istifa edecek mi?

Yalanımı bulursanız, gelmemesiye șehri terkedecegim diyen Uysal gidiyor mu?

UYSAL’DAN MUHTARLARA BOȘ KONUȘMA!

 Ereğli Belediye Başkanı Uysal 19 Ekim Muhtarlar Günü dolayısıyla muhtarları kutlayarak başladığı konuşmasında, şunları söylemiști ;

“Muhtarlarımız devlet ile halk arasındaki ilk kapı olduğunu hatırlatarak, Bu yüzden, muhtarlarımızı görmeyen, muhtarlarımızı dinlemeyen, muhtarlarımızı sevmeyen hiç kimse, gerek yerel yönetimlerde, gerekse başka görevlerde asla başarılı olamazlar. Bizler göreve geldiğimiz günden beri muhtarlarımızla beraber yürüyoruz. Ve beraber yürümeye de, beraber siyaset yapmaya da devam edeceğiz.

Sayın Sevimli Uysal  siz hep anlatıyorsunuz da öncelikle okuma yazmayı biliyormusunuz hiç düşündünüz mü ? 

Bir kere Siz ağzınızdan çıkanı duyuyormusunuz? 

Önünüze okunmak ve daha sonra halka anlatmak için konulan yazıyı önce kontrol maksatlı okuyormusunuz ?

Ve utanmadan dalga geçer gibi insanların gōzlerine baka baka bu konuşmaları nasıl yapabiliyorsunuz? 

Muhtarlarla iyi geçiniyoruz derken hangileri ile pek anlamadık?

SORUYORUZ SİZE SAYIN UYSAL !!!

Siz kendi şehrinizde kaç muhtarın elini sıkmıyorsunuz?

Muhtarlar Yemeğine kaç Muhtar çağrılmadı bilginiz var mı ? 

Peki siz sayı saymasını bilmiyormusunuz ?

Kaç muhtarın yemek masrafını  karşıladığınızı biliyormusunuz ? 

Muhtarların yemek parasını kim ödedi ?

Amacınız ne idi ?

Hani para yoktu ?

O gece ki masrafları Sizin ödediğiniz konuşuluyor ;

Anladık peki Adnan Alar Muhtar ve diğer 25 Muhtar bu şehrin muhtarı değil mi yoksa siz UYSAL BEY  sadece bazı mahallelerin mi  Belediye başkanısınız? 

EGD derneğinde kac tane sarı basın kartlı gazeteci kaldı bilginiz var mı ?

Bu sarı basın kartlı tüm gazetecileri ihraç eden EGD derneği nasıl olduda o gece bu plaketi haketti ?

Hadi sayın UYSAL BEY bu plaketi nasıl hakketti bu dernek anlatın da bilelim !

EGD Ereğli bu plaketi hakedecek ne yapmış?

Gazeteci arkadaşına '' sperm zavallısi'' diyen bir gazeteciyi yanında barındıran bir dernek başkanı nasıl başkanlık görevini sürdürebilir ?

Hiç bir şey yokmuş gibi birlikte kapı kapı dolaşip hayat mı kurtarmislar da ödül gibi plakete layık görülmüşler  bu EGD liler ?

Hiç bir gazeteci anlamadı bu plaket verme olayını ..

Bunlar nasıl  layık oldular da Değerli milletvekili Ercan candan layık olamadı  bu plakete hala șașkınız ? 

Artık sayenizde havuz medyası diye bir kavram kalmadı şehrimizde  herkesin konuştuğu tek şey var;

Uysalın Medyası  lafını anlamak çok kolay ;

"Bir tane haber sitesine baktığınızda hepsinde aynı haber, aynı poh pohlar yada aynı kişiler üstünde oyunlar varsa  işte o belediyenin abone listesinde bulunan medya organlarıdir diyor değerli halkımız ben demiyorum peki sizce dermiyim?

En iyisini halk bilir ve bende derim .

Birde utanmadan sıkılmadan sizin Belediye başkanlığına gelmenizde emeği çok olan şehrimizde başarıları hala konuşulan  Ercan Candana bir plaket verdirmeyip sarı basın kartlı gazetecileri atan bir kuruma nasıl olduda bu plaketi verme cüreti gösterdiniz anlamakta zorluk çekiyoruz . 

Yoksa Kulliyede sizi methettikleri için mi bu plaketi hakettiler yazık sadece yazık  enteresan bir durumdasıniz hepiniz ?

Orda ilçe başkanını eş geçiyorsunuz ve Çengel koy imamı ile uzaktan iş bağlamaya çalışıyorsunuz peki imama da plaket yolladınız mi yoksa hafta sonu elden mi vereceksiniz? 

Şimdi madem muhtarlarla arası iyi olmayanla işiniz olmazsa ve sözünüzün arkasında duracak kadar yigitseniz yanınızdan hiç ayrılmayan birlikte yol aldığınız Belediye Meclis Üyesi Halil Bozkuşun Keşkek Muhtarına yapmış olduğu hakaretin bedeli olarak hadi bozkuşu yetkisiz bırakacak yűreginiz yada yetkiniz varmı? 

Şayet yapacak gücünüz yoksa o zaman siz istifa edin Bozkuş otursun o makama olmaz mı? 

Açıklamanızi tekrardan gözden geçirmenizi ve iyicene okuduktan sonra  düşünüp keşkek muhtarı ve secmenlerine edilen küfürle bağdaşmadigini anlamanızı istiyorum 

Sonrada istifa edip bu şehirden gitmenizi oluşturacak şartlar oluştu ise sözünüzü tutmanizi tavsiye ediyorum . 

Hangi muhtarlar aranız iyi sorusuna bir cevap yakıştı ve tam sırası bence ;

Hani șu petrol ofisi açma műsadesi için çalmadık kapı bırakmayan ve eli bayagi açık olan muhtarla mi diye sorsam ne cevap verirsiniz çok merak ettim .

Muhtarların yemeğini neden belediyenin kasasından ödediğinizi halka anlatırsanız çok makbule geçecek bilesiniz  

He birde Siz hangi partidensiniz pek anlayamadık neden mi ? 

Yillarca Ak parti ilçe başkanı  Mehmet Fatih Çakır'ı suçlu gibi gösterdiniz ama  her sizin elinizden tutup sonra yok ettiğiniz insanlara baktım ki hepsinin ortak noktası tek .

Kdz Ak Partili olmaları sizden fazla tabi..

Ama bir gün anladım ki hata Fatih çakirda değil sizde neden. Deme hemen!

o günü anlatacağım bu halka .. 

Mehmet Fatih Çakır istifa etti yerine Değerli insan Mustafa Kumaş geldi ilçe başkanı oldu ve bir gün sünnet şöleni yaptınız hatırladın mı ? 

Sokaktan geçeni durdurup sünnet çocuklarına bisiklet verdirdin hemde 120 tane falan sanırım.

Ama sen utanmadın senin  partin olduğunu iddia ettiğin ama başkanlarını hep inkar ettiğin partinin yeni ilçe başkanını sahneye davet edip bir bisiklet verdirmedin İŞTE SENİ O GÜN TANIDIM SAYIN BAŞKAN !  

Sizin derdiniz ve sorununuz kişilerle değil bilakis Ak Parti teşkilatı ile .. 

Neyse bir dahaki dönem İyi parti yada MHP size yakışır CHP sizi almaz aday orda bayağı çok .. 

Yüzünüze söylemekten utanmayagim  her gerçeği buraya yazacağım.. 

 

 

Yorumlar
  • HAKAN AKGÜN
    23 Ekim 2018 Salı 19:10

    ferhatcım yukardaki kardeşin sana soktuğu yeter sanırım benim ki rahatsız etmesin sende öğrende gel Türkçeyi tamam mı canım?

  • yusuf demir
    23 Ekim 2018 Salı 11:25

    T büyük olacaktı ama :)

  • Ferhat
    23 Ekim 2018 Salı 01:07

    Sen önce türkçe yazmayı öğren :)))

TSO şehre şekil veriyor!

20 Ekim 2018 Cumartesi 18:56

TSO şehre şekil veriyor!

En son seçilenler, En iyi hizmeti veriyor!!!

Kdz Ereğli TSO Yönetim Kurulu Başkanı Arslan Keleş, Meclis Başkanı İlhan Yazıcıoğlu, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcıları Serdar Bakkaloğlu ve Ahmet Türk, Yönetim Kurul Üyeleri Kadir Çaygeç, Mevlüt Özdemir, Tahsin Tanyıldız ve Özgür Erdoğan’ın ev sahipliğinde bugün TSO binasında AK Parti Zonguldak Milletvekilleri, yerel yöneticiler ve STK Başkanlarını bir araya getirerek istişare toplantısı düzenledi.

Kdz. Ereğli ilçesinin öne çıkan sorunlarını, çözüm önerileri ile birlikte anlatan Kdz. Ereğli TSO Yönetim Kurulu Başkanı Arslan Keleş, katılımcılara detaylı bir sunum yaptı.AK Parti Hükümeti ve TOBB’un enflasyonla mücadele kampanyasına herkesten destek isteyen Keleş, 3 ay süreyle her üyenin ürünlerinde minimum yüzde 10 indirim yapmasını istedi.Keleş, Ereğli’nin sorunları ve çözüm önerilerine ilişkin sunumunda ise şu konuları gündeme getirdi;“Kdz. Ereğli devlet teşviklerinde 3. Bölge olarak yararlanmaktadır. Yatırımcı ve sanayicilerin ilçemizi tercih edebilmeleri için teşvikte 4. bölge olmamız çok önemlidir, Bu sayede ilçemize yatırımcı çekebilir ve istihdama katkı sağlayabiliriz. Ayrıca sektörel teşvik de bizler için çok önemlidir.

Kdz Ereğli Eski Devlet Hastanesi binalarının bulunduğu alana Bülent Ecevit Üniversitesi’ne ait fakültelerin yapılması ilçemiz açısından çok önemlidir. Uzun zamandır çözülemeyen bir konudur. Bir ve beraber olursak çözüme ulaşacağımız kanaatindeyim.Bu sayede üniversite öğrenci sayısının artacağı, ilçemize sosyal ve ekonomik olarak çok büyük katkılar sağlayacağı inancındayım.Bölgemizde çok büyük yatırım maliyetleri yapılarak açılan, fakat ekonomik kriz sonrasında bir türlü istenilen istihdam ve iş potansiyelinde çalışamayan tersanelerimiz, ilçemiz ve bölgemiz ekonomisi açısından çok önemlidir.Gemi söküm gibi alternatif iş kolları ile potansiyelin artacağı kanaatindeyim.Ulaşım noktasında Ereğli-Zonguldak, Ereğli-Devrek, Ereğli-Alaplı çevre Yolu ve Ereğli-Kandilli yolu ve demir yollarının tamamlanması hayati önem taşımaktadır.Hükümet binasının ve ilçe Emniyet Müdürlüğü’nün binalarının bir an önce yapılması ve yeni binalarına geçmesi halkımızın daha iyi hizmet almasını sağlayacaktır.PTT Bina inşaatının tamamlanması gerekmektedir. Kdz. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü personel sayısı 250’den 173’e düşmüştür.Personel sayısının artırılması gerekmektedir.Bozhane bölgesi şehrimizin balkonudur ve çok değerli bir yerdir. Turizm açısından da ilçemize gelen misafirlerin ağırlayabileceğimiz eşsiz bir mekândır.Bu bölgede ki işletmelerimizde hali hazırda yaklaşık 150 kişi istihdam edilmektedir. Bozhane’de ki restoranların sorunun çözümü gerçekten önem arz etmektedir.Ereğli’deki Gümrük Müdürlüğü’nde her ürünün ithalatı ve ihracatı yapılamamaktadır. İhtisas Gümrüğü yapılması durumunda bölgemizdeki nakliye sektörü yeniden canlanacaktır.Gülüç Irmağı etrafında bulunan sanayi tesislerinin Islah edilerek OSB’ye dönüştürülmesi gerekmektedir. Burada yönetmelik olarak sorunlar mevcuttur.Ereğli’mizde trafik sorunu mevcuttur.İlçe merkezinde özellikle sahil yolu, adliye kavşağı ve Devrim Bulvarında çizgilerin yeniden çizilmesi gerekmektedir.Şehirlerarası taşımacılık yapan otobüs firmalarının yolcuları terminal haricinde indirebilmeleri için gerekli alt yapının hazırlanmasını istiyoruz.”Başkan Keleş, dile getirdiği konuların Kdz. Ereğli açısından önemli olduğunu vurgulayarak, birlik ve beraberlik içerisinde bu sorunların çözülebileceğini söyledi.Dile getirdiği konuların her zaman takipçisi olacaklarını ifade eden Keleş, katılımlarından dolayı AK Parti Zonguldak Milletvekilleri, Kaymakam, Belediye Başkanı ve diğer STK Başkanlarına teşekkür etti.Keleş’in sunumunun ardından söz alan AK Parti Zonguldak Milletvekilleri Polat Türkmen, Hamdi Uçar, ve Ahmet Çolakoğlu, Kdz Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, Kdz Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, Zonguldak TSO Başkanı Metin Demir, Deniz Ticaret Odası Batı Karadeniz Yönetim Kurulu Başkanı İrfan Erdem ve Ak Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır gündeme getirilen konulara ilişkin olarak görüşlerini dile getirdi.Yaklaşık üç saat süren toplantı da bu tür istişarelerin önümüzdeki süreçte de gerçekleştirileceği belirtildi.