KAPTAŞI KAPTAŞ YAPACAĞIZ SLOGANI İLE BAŞARDI VE

9 Nisan 2019 Salı 22:05

KAPTAŞI KAPTAŞ YAPACAĞIZ SLOGANI İLE BAŞARDI VE

15 YILLIK MUHTARI VE EKİBİNİ YIKARAK 132 OY FARK İLE MUHTARLIĞI ALDI.

Kaptaş Halkı Genç ve Dinamik kadroyla halkın karşısına çıkan adaya destek verdi  ve  Kaptas halkı inandığı Muhtar adayı Ekrem Akman‘ı 270 oyla Muhtar seçdi.

işte bugün Ekrem Muhtarın en mutlu günü idi mazbatasını aldı ve halkın layık gördüğü muhtarlık görevine başladı ..

Kaptaş halkına bir kere daha gönül dolusu selam eden Ekrem Muhtar Yanına Azaları Hasan yaman ,Savaş uysal ,Mehmet yılmaz ve Temel demircan ile birlikte 

“şahsımızı bu makama uygun görüp destek olan ,olmayan tüm Kaptaş halkına teşekkürlerimizi  bir borç biliyor saygı ile selamlııyoruz ” diyerek gönül selamını esirgemediler  ...

Yorumlar
  • Somut
    2 Mayıs 2019 Perşembe 20:16

    Arkadaslar secim bitti. Bu neyin taviri ya. Kazananda kaybedende bizim abilerimiz. Baskasinin adina yorum yapmayin ayiptir. Herseyin cevabini sandik verir verdide ve orda bitti. Sacma sapan yorumlar yapip birbirinizi kirmayin zaten bu haberi kaldirin kim yaptiysa. Kendini bilmez iki seviyesiz her iki tarafida birbirine koymaya calisiyo ekrem de temel de bizim abimiz bizim arkadasimiz. Sahtekarlik yapmaya gerek yok.

  • Wheeler
    22 Nisan 2019 Pazartesi 21:35

    Patlak lastiğe pompa hükümsüzdür..

  • Taner Meşe nin adını kullanarak yazan karaktersiz
    16 Nisan 2019 Salı 23:15

    Başkasının ağzından yazan karaktersiz senin beyin yaşın kaç kendini çok mu akıllı sanıyorsun

  • Misafir
    16 Nisan 2019 Salı 18:59

    Benim lastikçinin yakını olup olmamam sorun değil sonuçta bu bir seçim illaki kazanan ve kaybeden olacak burda halkın takdiri bu sekildeymis eyvallah kaybeden taraf kazanan tarafı gelip tebrik etti burda 3. Şahıslara ne oluyor prim yapmaya çalışmanın anlamı yok inşallah kaptaş için hayırlıdır.baskasinin ağzından yazı yazan karaktersiz adam olda Taner meşe üzerinden yalan yazı yazma

  • Toprak
    16 Nisan 2019 Salı 17:34

    Satı muhtarla lastikçi temel adam gibi adam gerisi boş sizide gorecez sıkıntı yok

  • serce
    16 Nisan 2019 Salı 16:38

    ilk once bu haber yalan eski muhtar sati bey secime 5 ay kala 1ci heyetine muhurleri devretti 15 senelik muhtari yiktik deyen insanlar bir zamanlar onun pesinden geziyordu yedikleri ictikleri ayri gitmiyordu lutfen bir arkaniza donunde bakin simdi ne olduda kotu oldu acabaaaaa

  • Sakir
    16 Nisan 2019 Salı 08:18

    Hapacaganiz habere ne diyem yalancilar

  • Toprak
    16 Nisan 2019 Salı 08:04

    Bak camal her kimsen biraz konusmalarina dikkat et derdin sikintin varsa bir yerinde kasinti varsa eski muhtarin sati muhtarin karsisina cikta konus sagd

  • TANER MEŞE
    15 Nisan 2019 Pazartesi 17:45

    Lütfen babacığıma hakaret etmeyin bizi bile inandırmıştı muhtar seçileceğine ama olsun satı abim söz verdi önümüzde ki 5 yıl sonra babamı muhtar yapacak.

  • Misafir denen arkadaşa hitaben
    15 Nisan 2019 Pazartesi 17:15

    Belliki lastikçinin bir yakınısın. Peki şunu diyebilirmisin.. devrik muhtar tekrar kazanamayacağını anladı, hesabı kitabı Ekrem Muhtar’a devretmekten kurtulmak için lastikçiyi allayıp pullayıp çuvala koydu, Ekrem muhtarın karşısına aday olarak çıkardı. Muhtar seçileceğini zanneden zavallı lastikçi 132 oy fark yedi diyebilir misin! Güzel kardeşim aç gözünü oynanan oyunu gör görmüyosan da bir 5 yıl daha bekleyin belki yakının olan lastikçi muhtar olur.

  • Guest denen şahıs
    14 Nisan 2019 Pazar 12:32

    Vekaleten muhtarlık yapan kişinin bir önceki seçimde Ekrem Akmana ne denli destek verdiğini cümle alem biliyor.

  • Misafir
    14 Nisan 2019 Pazar 12:28

    Ercüment denen karaktersiz sen ilk önce üslubunu takın adam gibi konuş kötü söz sahibine yakışır burda kimseyi kötülemenin bir anlamı yok.

  • Ercüment
    12 Nisan 2019 Cuma 17:50

    Helal olsun Ekrem muhtar.. kaptaş halkı seni çok seviyor.. 270 oy gibi rekor bir sayı ile kaptaş tarihinde hiç bir muhtar bu şekilde seçilemedi..yaptık ettik hükümetin projesini kendi projesiymiş gibi kaptaş halkına yedirmeye çalışanlar utansınlar

  • Ercüment
    12 Nisan 2019 Cuma 17:44

    Lan sığır zaten orda herhangi bir kişi hedef gösterilmiyor herkes senden daha iyi biliyor 4,5 ay vekalet eden Şahsın seçimde kaybettiğini.. odun

  • Kaptaşlı
    11 Nisan 2019 Perşembe 23:04

    15 yillik bir vesayeti yikan tartisma goturmez essiz muhtar ekrem akman

  • Guest
    11 Nisan 2019 Perşembe 22:57

    Sonucta vekaleten yerine gecen aza bi onceki muhtarin siyasi uzantisi degil miydi tum vesayet odaklarini yikan kaptasa baharı getiren ve de yasatacak eşsiz ekip ve KAPTAŞ MUHTARİ EKREM ...

  • Cemall
    10 Nisan 2019 Çarşamba 20:14

    14 5 muhtarlık yaptığı son beş ay kala kkazanacağını bildiği için almanya gidecem diyer kendini bişekilde istifa etti vede 5 ay boyunca almanya-da gitmedi ve 5 ay boyunca istsfz ettiği ekibi çalıştı ama bir sonuca ulaşamadı vede bu şekilde 2 muhtar bir olarak 132 farkla geçen dönem 7 oy farkla kaybeden ekrem akman devretti koltugunu

  • Misafir rumuzlu sahtekar kaşınma
    10 Nisan 2019 Çarşamba 16:43

    Sen bu haberde misafir olamaz eyyamcı olursun anca

  • Misafir
    10 Nisan 2019 Çarşamba 16:22

    Çok sahtekar haber yapıyorsunuz ilk önce araştırın sonra haber yapın.

  • Ferhat dertli
    10 Nisan 2019 Çarşamba 00:26

    Hayırlı olsun Rabbim yar ve yardımcınız olsun

  • Misafir
    9 Nisan 2019 Salı 23:38

    Yapacağınız habere ne diyeyim ilk önce araştırın sonra haber yapın 15 yıllık muhtar istifa etti 4.bucuk ay vekaleten muhtarlık yapıp seçime giren kişi kaybetti

Başol Açıkladı "ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

5 Nisan 2019 Cuma 17:38

Başol Açıkladı "ÇAKALLAR" kelimesini kimler için kullandı?

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini kesinlikle ne MHP nede MHP adayı için kullanmadığını ifade etti.

https://youtu.be/Qi-99RhAxAY

Ormanlı Belediye Başkanı Bayram Başol seçim akşamı yaptığı konuşma sırasında kullandığı “Çakallar” kelimesini, bazı yerel gazetelerin isim vermediği halde çarpıtarak sanki MHP ve adayı Tacettin Aldırmaz için kullanılmış gibi bir algı oluşturmaya çalıştığını belirterek, bu haberlerin kesinlikle gerçeği yansıtmadığını ifade etti.

Başol “Ben MHP ve adayına söz söylemedim”
Ormanlı Beldesi’nde ne seçim sürecinde nede seçim sonrasında kimseyle bir gerginlik yaşanmadığını dile getiren Başol “Bildiğiniz gibi 31 Mart seçimlerini acısıyla tatlısıyla geride bıraktık. Bize 2. Dönemde bu yetkiyi tekrar verdiğini için Ormanlı halkına ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Seçim akşamı bazı yorgunluk, sevinç diyelim bunların arasında bazı konuşmalarımda belli çevreler konuşmalarımızı yanlış anladılar. Ben o akşam yapmış olduğum konuşmada, Milliyetçi Hareket Partisi’ni hiç kastetmedim. Çünkü ben 2014 seçimlerinde Milliyetçi Hareket Partisi’nden aday olarak seçildim. 1,5 yıl kadar Milliyetçi Hareket Partisi’nde görev yaptım. Ben Milliyetçi Hareket Partisi’ne asla ihanet edecek bir insan değilim. Onun için hiç kimse benim söylediklerime alınmasın, hele ki siyasi partiye yansıtmaya kalkmasın. Ben o sözlerimi sadece ve sadece Ormanlı’da dönen bazı yanlış dolapları hissettiğim ve fark ettiğim için, o döndüren insanları kastederek söyledim. O insanlar kendilerini biliyorlar. Bu insanlarda bir elin 5 parmağı kadar Ormanlı’da azdır. Bu asla birilerine kasıtlı olarak söylenen laflar değildir. Benim söylediğim sözleri zaten o kişiler kendileri biliyorlar, bildikleri içinde kendileri zaten alınıyorlar. Ama o sözleri partiye mal etmeye çalışıyorlar. Ben söylediğim sözleri kesinlikle Milliyetçi Hareket Partisi’ne söylemedim. Benim söylediklerimi zaten insanlar kime gittiğini biliyorlar o insanlarda beni başka yerlere lanse ederek üzerime gelmeye çalışıyorlar. Ben ittifak olan iki partinin arasında AK Parti’nin adayı olarak seçime girdim. Bizim iki partimizde Cumhur İttifakı olarak Türkiye’de devam ediyorlar devam etmesi içinde biz elimizden gelen her gayreti göstereceğiz. O insanlar suçu kendinde bulsunlar, aynaya baksınlar, partiye yıkmaya çalışmasınlar. Önce kendilerini bir hesaba çekmeleri gerekiyor. Sakın benim söylediklerimi partiye yıkmaya çalışmasınlar. Kendilerine bir baksınlar. Ben 5 yıl görev yaptım bugünden sonra bir 5 yıl içerisinde de bu görevlerimizi yapmaya devam edeceğiz. Tekrar söylüyorum hiçbir teşkilat ve örgüt mensuplarını kastetmedim. Başka çevrelerde olsun içinde bazı insanların yapmış olduklarını tahmin ediyorum, görüyorum duyuyorum benim sözüm onlara. Benim hiç kimselerle sorunum yok ancak bir dar çerçevede belediye başkanlığı yapıyoruz. Ormanlı’da 2 bin 300 nüfusumuz var, bin 514 kişi oy kullanıldı. Bu oy kullanılan insanların içinde bazı nifak tohumlarını teşkilatların arasına sokmaya çalışanları kastediyorum. Biz yolumuza bakıyoruz. Milliyetçi Hareket Partisi’nin Ormanlı Belediye Başkan Adayı Tacettin Aldırmaz benimle beraber 5 yıl AK Parti Meclis üyesi olarak görev yapmakta. Zaten benim kapı komşum. Benim bu sözlerimde Tacettin Aldırmaz’a, Belediye Başkan adayımıza asla bir sözüm olmadı, bu sözlerim ona değil. Ben başkalarını kastederek söyledim. Bu sözlerim ne Tacettin Aldırmaz arkadaşımıza ne de partimize yönelik değildir. Tacettin Aldırmaz belediye başkanlığını kazansaydı gider tebrik ederdim tahmin ediyorum ki o da gelip bizi makamımızda tebrik eder. Biz zaten seçimden sonra esnaf gezilerimizde, halk gezilerimizde biz Tacettin Aldırmaz ile tebrikleştik. Onun için bizim adayla, partimizle hiçbir sorunumuz yok, olmayacakta” dedi.

“Seçimden öncede asılsız haberler yaptılar”
Bazı yerel basın kuruluşlarının seçimler öncesi beldeye gelerek su depolarını fotoğraflayıp yalan yanlış bilgilerle Ormanlı halkının zihnini bulandırmaya çalıştığını anlatan Başol, aynı kişilerin bu günde yine yalan ve yanlış haberlerle kendisinin üzerine gelmeye çalıştığını ifade etti. Başol konuşmasında şu sözlere yer verdi; “Biz Ormanlı’da vatandaşımızın içmiş olduğu suları kuyulardan motorlarla basarak veriyoruz. Herkes gelip görebilir ki o kuyularımız pırıl pırıl, leziz bir şekilde etrafı tertemiz. Ancak seçimden önce bu arkadaşlarımız çok şeyler yaptı. Basın da ki arkadaşlarımız geldiler, bizim kuyularımızın fotoğrafını çektiler. Orada bizim bir depomuz var, klorlarımızın, odunlarımızın, borularımızın malzemelerimizin olduğu. Bu depoların yanında ki barınakları sanki köpek barınağı gibi fotoğrafladılar. Bir tane bile köpek olmadığı zaten fotoğraflarda görünüyor. Biz bunları asla, hiç kimseyi karalama yapmadan seçim öncesi kesinlikle böyle bir şeyle tevessül etmedik. Bu kuyuları Ormanlı halkına seçim öncesi benim üzerime kışkırtmak için ‘Bakın burada köpekler barınıyor, burada vatandaş su içiyor’ diye üzerime kışkırtma yaptılar. Ben hiç ağzımı açmadım.”
Başol gerek seçim öncesi ve gerekse seçim sonrası hakkında asılsız şekilde yapılan haberler hakkında hukuki işlemleri de başlatacağını söyledi.

Yorumlar
  • Ülküdaş
    6 Nisan 2019 Cumartesi 20:18

    90 derece dönmüş. Milliyetçilere çakal dediyse aynen iade ediyoruz Devlet Bahçeli ye ve ülkücü kadrolara şikayet edilecek

Gülüç'te kadınlar matinesi düzenlenecek

4 Nisan 2019 Perşembe 00:17

Gülüç'te kadınlar matinesi düzenlenecek

Zonguldak’ın Ereğli ilçesine bağlı Gülüç Belediye Başkanın Gökhan Demirtaş kadınlar matinesi düzenleyecek.

Gülüç Belediye Başkanlığı tarafından organize edilen ‘Kadınlar Matinesi’ 5 Nisan Cuma günü saat 19.00’de Gülüç Düğün Salonu’nda gerçekleşecek. Etkinlikte Yerel Sanatçı Yağmur Okur sahne alacak. Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ücretsiz olarak gerçekleşecek olan kadınlar matinesine tüm Gülüçlü bayanları davet etti.

Yorumlar

Şahin destek veren herkese teşekkür etti

2 Nisan 2019 Salı 20:31

Şahin destek veren herkese teşekkür etti

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan adayı Erol Şahin adaylığı sürecinde kendisine destek olan herkese teşekkür etti.

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Yeminli Mali Müşavir Erol Şahin adaylığı sürecinde kendisine destek olan herkese teşekkür ederek bundan sonra ki süreçte de Ereğli halkı için elinden ne geliyorsa yapmaya hazır olduğunu belirtti.

Şahin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi, “Sevgili Hemşerilerim, dostlarım, arkadaşlarım, kardeşlerim zor ama güzel bir seçim süreci geçirdik. Her seçim dönemi olduğu gibi kazanmakta var, kaybetmekte. Allah’a şükür biz gönülleri kazandık, gerisi halkımızın teveccühüdür.

Ereğli menfaatleri söz konusu olduğunda dün ve bugün olduğu gibi bundan sonra da elimi taşın altına koymaktan çekinmem. Ereğli’mize verdiğimiz değer cümleler ile ifade edilemez. Seçim sürecimizde Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan şehrimize gelerek, bizlere en büyük desteği vermesi bizi onurlandırdı ve minnettar kıldırdı. Bakanlarımızın elini Ereğli’den hiç çekmeyerek şehrimizin sorunlarının çözümünde bizlere destek oldu.

Cumhurbaşkanımız başta olmak üzere tüm Bakanlarımıza ne kadar teşekkür etsem az. Bu süreçte her zaman yanımda olan bizimle beraber canla başla çalışan başta Cumhurbaşkanımız Başdanışmanı Saadet Oruç Hanımefendi olmak üzere, Sevgili Eşim Feyzan Hanım, çocuklarım, ailemin tüm fertleri, gönül dostlarım, AK Parti İlçe Başkanımız Mehmet Fatih Çakır ve eşi, Kadın Kolları Başkanımız Fatma Hanım ve ekibi, Gençlik Kolları Başkanımız Tekin Kardeşim ve ekibi, dava arkadaşlarım ve tüm teşkilat mensuplarımıza, Belediye Meclis Üyesi Adaylarımıza, Bölgemizin Milletvekillerine, sandık başında görevli arkadaşlarımız ve müşahitlerimize en kalbi duygularımla teşekkür ediyor, şükranlarımı sunuyorum.

Bizlere oy veren, AK Partili olmayıp şahsıma teveccüh gösterip oy veren herkese teşekkür ediyorum. Ayrıca bizlere destek için Ereğli’mize gelen Dünya Şampiyonumuz Kenan Sofuoğlu’na, sanatçılarımız Engin Atalay, Şimal ve Ece Seçkin’e de teşekkürlerimi sunarım. Daha yürüyecek çok yolumuz, Ereğli için yapacak çok işimiz var. Sizleri seviyorum.”

Yorumlar

GMİS’e tebrik ziyaretleri sürüyor

2 Nisan 2019 Salı 20:23

GMİS’e tebrik ziyaretleri sürüyor

Genel Maden İşçileri Sendikası’nın yeni yönetim kuruluna tebrik ziyaretleri sürüyor.

Tes-İş Zonguldak Şube Başkanı Murat Saraçbaşı ve Şube Yönetim Kurulu 1 Nisan 2019 tarihinde Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) yeni yönetim kuruluna tebrik ziyaretinde bulundu. GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil’in makamında yapılan ziyarette, Saraçbaşı günün anısına Çankırı Tuz tesislerinde yapılan “tuz lambası” hediye etti. 

Zonguldak’ta yabancı dil eğitimi veren American Life Zonguldak Temsilciliği Genel Maden işçileri Sendikası Genel Başkanı Hakan Yeşil ve yönetim kurulunu ziyaret ederek göreve seçilmelerinden dolayı tebrik ettiler.