Kdz Ereğlide fırtına çevreye zarar verdil.

1 Ekim 2018 Pazartesi 23:05

Kdz Ereğlide fırtına çevreye zarar verdil.
Yorumlar

Erdemirde Olan yine garibana oldu,

1 Ekim 2018 Pazartesi 10:42

Erdemirde Olan yine garibana oldu,

Sendika siyaset derdinde gariban ekmek derdinde !!

Sabah saatlerinde aldığımız habere göre birileri dün gece yine  boş durmamış ve bu krizde geçim derdine düşmüş oypa işçisinin zaten az olan kuru ekmeğinide göz dikmiş.

Ereğli Demir Çelik Fabrikası Çevre Düzenleme Bölümünde bugün itibarı 1 mühendis,1 formen ,17 oypalı gariban işçinin işine son verildi.

Geçen seçim zamanı taşerona kadro vereceğiz yalanı atan sendikacılar, içki masalarında siyasette ÇİVİCİ'yi nasil başkan yaparız oyunu hazirlarken işçinin iradesi ile kendi başkanlıklarının gideceğinin farkında değiller.

İsimler az sonra yayınlanacak 

Yorumlar
  • Vuslat
    3 Ekim 2018 Çarşamba 17:47

    Adam azaltmaya giden erdemir ve oypanin yeni müdürleri masalalah eski gidenleri aratmıyor yine eski müdür gibi sendika yandaşı olmuşlar herşeyin kararını beraber veriyorlar aynı masada oturup kalkıp adam almaya devam ediyor olan garibana oluyor kimseninde sesi çıkmıyor .

  • Hakan Akgün
    3 Ekim 2018 Çarşamba 10:11

    Bu çivici lafindan rahatsiz olanlar neden isimleriniz soy isimleriniz yok burda yoksa kumandaniz baskalarinin elinde mi ?

  • Hakan Akgün
    3 Ekim 2018 Çarşamba 10:07

    Çivici runuzlu kolpa 2 dir burda yorum yaziyorsun yalandan yere yargi orda olaya manyel verme senin ipini kim saldi ise sahibine zarar verdirme sakina tehditli ve kaba bir daha yorum yazma. bana ne kadar çivi ne kadar şehirde eğri çiviyi duzelten çivici varsa da burda yazdirtma oldumu kolpa oğlum benim

  • ÇİVİCİ
    3 Ekim 2018 Çarşamba 01:06

    Çiviciyle derdin ne senin bilader. Atılan işçileri çivicimi çıkışını istedi. Asıl ithamlarda bulunuyosun yargı önüne hiç çıkmadın heralde sen

  • Cafer esen
    2 Ekim 2018 Salı 18:05

    Yorum yazanlardan isim yok gizlenmeye devam

  • ereglili
    2 Ekim 2018 Salı 15:39

    sayın ablam allah bir kapı kapatır bir kapı açar allah işallah bi hayır verir size sizde seçim zmanı gösterin bunlara kendinizi

  • Ereğli
    2 Ekim 2018 Salı 08:24

    İsimler açıklansa gerekçeleriyle birlikte anlamadığım şu Erol çivicinin belediye Başkanı adayı olmasının sendikadan atılan insanlarla alakası nedir yazılarınızı takip ediyorum erol çiviciyle uğraşacağınıza çişini tutamayan cöbekoğluna aynı ithamı kullanan Halil posbıyıkla uğraşın gazeteci haber yapar Aslı astarı olmayan haberlerle adam karalamaz

  • Vatandas
    1 Ekim 2018 Pazartesi 23:24

    Rabbim haksızlık yapanın yanına koymaz koymasında inşallah... Kim kendi çıkarları için suçsuz işçınin ekmeği ile oynuyorsa kendı çıkarlarında boğulsun.. Eğer arkadan çıkarılacak işçi sayısı da doğruysa yazıklar olsun onca ekmeğinde olan insanlarla oyun oynuyorlar

  • Pevrul baba uygun görmüş kimse konuşmasın.
    1 Ekim 2018 Pazartesi 20:10

    Ne demişti bir videoda sayın Pevrul kavlak işçi alımlarında Kırıkkalelilere öncelik tanınacak adam sözünü tutuyorsa bunda yanlış anlama olmaz değilmi?Kırıkkaleli gençler erdemire işe girip ihya olsun EREĞLİ halkı dibindeki Fabrikasından atılsın. GAFLET UYKUSU BU uyuyun arkadaşlar ekmeklerimiz elimizden alınıyor.

  • Ereğli halkı
    1 Ekim 2018 Pazartesi 13:46

    Bu olacaklar daha önceden bütün partiler tarafından halka anlatıldı ( Akp hariç) şimdi söylenenler bir bir oluyor kimse

  • - @'
    1 Ekim 2018 Pazartesi 13:12

    Işlerine son verilenlerden bir taneside benim eşim 3 cocugum var 3de okula gidiyor allahım bu çocukların geleceğiyle oynayanlarin biran önce belasını versin bu işçilerin ekmeginden ne istediniz

O YAZARI EREĞLİ'YE GETİREN UYSAL'A SERT TEPKİ...

29 Eylül 2018 Cumartesi 11:41

O YAZARI EREĞLİ'YE GETİREN UYSAL'A SERT TEPKİ...

SEN HANGİ KAFADASIN USTA !!!

Karadeniz Ereğli Belediyesi’nin organize ettiği söyleşi ve imza günü etkinlikleri çerçevesinde, Atatürk aleyhinde sarf ettikleri sözler ve yazdıkları yazılarla gündeme gelen Yavuz Bahadıroğlu’nun da ilçeye davet edilmesi kent genelinde tepki topladı.

Atatürkçü Düşünce Derneği Karadeniz Ereğli Şubesi tarafından düzenlenen bir basın toplantısı ile Atatürk düşmanlarının cumhuriyet sevdalısı ve Atatürkçü bir kent olan Karadeniz Ereğli’de ağırlanmak istenmesi ve bu etkinliğe imza atan Belediye protesto edildi.
28 Eylül Cuma günü gerçekleştirilen ve çok sayıda vatandaşın da katıldığı toplantıda bir konuşma yapan Atatürkçü Düşünce Derneği Karadeniz Ereğli Şube Başkanı Yusuf Arslan, 22 Eylül-22 Ekim tarihleri arasında düzenlenen Karadeniz Ereğli Kitap Fuarı kapsamında 30 Eylül günü kente geleceği duyurulan Yavuz Bahadıroğlu’nun, tarihçi olmamasına rağmen bir tarihçiymiş gibi birtakım kişilerim ve kurumların yaptığı çukur bir tarih peşinde olunduğunu belirtti.
Arslan konuşmasında, Atatürk dönemine sürekli çamur atan ve Atatürk’ün ölümünü “1938’de zulüm son buldu.”, cümlesiyle yorumlayan Bahadıroğlu’nun bir paçavrada köşe yazdığını ve her hafta yeni bir zırva yazdığını iddia ederek şu düşünceleri paylaştı:” “Bahadıroğlu Tvnet’te yayınlanan ‘Derin Tarih’ isimli programda ulu önder Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili skandal sözlere imza atmış tahrifçi bir kafadır. Kimse bu kadar pervasızca Cumhuriyet’i kuran kişiye hakaret edemez.
Onun aile ilişkilerine, hele hele manevi evlatları üzerinden Atatürk’e saldıramazsınız.Türk halkının ortak değeri olan Atatürk’, halkın gönlünden ve zihninden söküp atabilmek için ellerinizden geleni yapsanız da onu gönlümüzden atamazsınız. Dedelerimizin, Cumhuriyet ve Atatürk sevgisi ile her türlü fedakarlığı yaptığı bu toprakları Bahadıroğlu gibi tahrifçi iktidar yalakaları ve onun buradaki uzantılarının siyasî emelleri için Ereğlimizi kirletmelerine izin vermeyeceğiz.Her türlü demokratik eylem hakkımızı kullanarak yüreği Atatürk sevgisi ile dolu tüm hemşehrilerimiz, üyelerimiz ve halkımızla birlikte mücadele edeceğimizin sözünü veriyoruz.” Düzenlenen toplantıda konuklara hitap konuşma yapan bir diğer isim de Atatürkçü Düşünce Derneği Genel İdare Kurulu Üyesi Emin Semih Özkök’tü. Özkök de konuşmasında şu görüşleri sundu: “Bir insan neden ismini değiştirir..??Neden böyle bir gizlenme ya da perdelenmeye ihtiyaç duyar..??? Bu isimleri tanıyormusunuz ??? Niyazi Birinci, ?? Şeref Baysal, ?? Veysel Akpınar, ???Veee nihayet Yavuz Bahadıroğlu Bu isimlerin hepsi aynı kişi … Fatih Sultan Mehmet şiirlerinde “mahlas” kullanırdı O da her zaman tek ti “Avni”.. Yarın bu kişi ismini John Minsk , ya da Abraham Krater veya, Yefim Kamçatka diye de değiştirebilir mi ??Sanırım bir mahzur görmeyecektir. Savaş halinde ve ülke müdafaasında mübah sayılan bu isim değiştirme barış zamanında yapılıyorsa anlamı nedir ?Bu soruların cevabını vicdanlarınıza ve aklınıza bırakıyorum Bize göre bu sorunun cevabı ise, her kalemi ele aldığında ya da her ağzını açtığında Atatürk’e saldırmasının gerekçesi olarak görülmektedir.
Zira Atatürk Türkiye Cumhuriyetini itilaf devletleri donanmalarını geldikleri gibi gönderdiğinde öz be öz Türk Vatanı olarak tescil ettiği bu güzel topraklarda isimlerimizin Joseph, Yohannes, Hans, Corc, Netenyahu olmasını önlediğinden Atatürk’e düşman .. Bu düşmanlık bu noktadan bakıldığında anlaşılabilir hale geliyor.Bu isimleri zamanla taşıyan bu kişi dindarlık kisvesi altında dinbazlığa soyunmuş 30 Eylül Pazar günü Cumhuriyetin ilk ve en önemli vilayetlerinden, Zonguldağın ilçesi Ereğlide AKP li Belediye Başkanı tarafından Kitap fuarına davet edilmiştir.Uzun sözün kısası; Atatürkçü Düşünce Derneği olarak;Kurtuluş Savaşının ilk tek deniz savaşı Alemdar Zaferinin yatağı olan bu şehirde Kuruluşumuza ve Kurtuluşumuza bedenini koyan Atatürk’e hakaret eden bir insanı, kimliği kisvesi ne olursa olsun is-te-mi-yo-ruz. Bu konuda davet sahiplerini de aynı kefede değerlendireceğimizin bilinmesini istiyoruz.Saygıdeğer Ereğli Halkı da bizim bu talebimizde yanımızda olacaktır.. inanıyoruz…” Bu arada Atatürkçü Düşünce Derneği Karadeniz Ereğli Şubesi’nde düzenlenen toplantıya katılanlar arasında Belediye Meclis Üyeleri Özkan Özyağcı, Nur Oğuz, Cumhuriyet Halk Partisi Karadeniz Ereğli Belediye Başkan Aday Adaylarından Erol Çivici, Fenerbahçe Spor Kulübü Karadeniz Ereğli Şube Başkanı Serdar Özbek ve Beşiktaş Taraftarları Derneği Başkanı Tarkan Atik de yer aldı.
Yorumlar

KAŞINMA BÜCÜR !!!!

10 Ekim 2018 Çarşamba 20:10

KAŞINMA BÜCÜR !!!!

BEN 'AKGÜN'LERDENİM , BAŞKA HAKAN'LARA BENZEMEM ..

Sakına !!!!!

Seni Uyarıyorum.

Ben ne  tehditle para istediğiniz emlakçıya  benzerim ,

Nede başka Hakan'lara..

Ben ne ana avrat sövdüğün başkana,karısına torununa  benzerim

Nede başka Hakan'lara..

Ben Ne hakkında fetö haberi yapıp sonrada haberi para versin kaldırayım dediğin pastaneciye benzerim,

Nede başka Hakan'lara..

Ben NE borç para alıp parasını vermediğin için makamına çağırıp bir tokatta seni bayıltan kadına benzerim,

Nede Başka Hakan'lara ..

Bak oğlum o elindeki nimetlere sarıl,benim haberim üzerinden haber yapma derdine düşme ;

He ben külhanım ,kabadayıyım ,mafyayım,şantajcıyım,kumpascıyım hatta ereğlinin en büyük i.nesiyim diyorsan devam et !

Benim beyni olmayan i.nelere saldırıp onları Kahraman yapma derdim yok zaten hakkındaki şikayetler bini aştı Yakında devlet her şeyin hesabını soracaktır.

He ben Erdemire ,sendikaya ,çet senetçilere savaş açmışım ,beni kendin gibi sivrisinekle uğraştırıp zamanımı boşa eyleme.

Kankanın vakti yokmuş GEYİK  yapmaya kesinlikle yoktur meşguldür o !!

Belkide seri numarası alınmış para ile ZİNA yaparken baskın yemekten yorgun düşmüştür.

 

SON KEZ UYARIYORUM..

BEN BAŞKA HAKAN'LARA BENZEMEM !!!

 

 NOT; Ben alkol almam.

Alkol alıp yazı yazmam.

Sonrada silmem.

Bana gelen şeytanla uğraşmasını bilirim ,Azrailden kaçmam ..

UYARIYORUM !!!

Azrailim değilsen sakına beni karşına alma ..

 

 

i

Etiketler:

HAKAN AKGÜN SATILIK , KİRALIK HAVUZ MEDYACILARINA SAVAŞ AÇTI

Yorumlar
  • Mühendis
    2 Ekim 2018 Salı 09:22

    Serefsize borç para verdik, üzerine yattı. Bir de üstüne hakkımızda yalan haberler yapıyor. Bence bu bücür cami duvarına işledi.

  • KEBAPÇI
    29 Eylül 2018 Cumartesi 20:34

    Açılıştan evvel bir gazeteci geldi sen beni zamanla tanırsın dedi evet şimdi tanıyorum

  • Şaban Üstün
    29 Eylül 2018 Cumartesi 17:33

    Yakışır kardeşime ağzına saglik

  • Özkan üstün
    29 Eylül 2018 Cumartesi 13:29

    İt ürür kervan yürür abi saygılar Allah yar ve yardımcın olsun

Enerji-sa da rezalet

26 Eylül 2018 Çarşamba 01:14

Türkiyenin Sesi Kıvanç Ay

Enerji-sa da rezalet

Faturayı ödemezseniz elektriğinizi keseriz tehdidi!

ENERJİ SA 'DAN SKANDAL OLAY SAYAÇLARI YANLIŞ ÇALIŞMIŞ!

EnerjiSA şirketinin elektrik dağıtımını yaptığı Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde oturan K.A. adlı vatandaş, Türkiye'nin Sesi Gazetesine yaptığı açıklamada olayı şöyle anlattı:

“Ben işimden dolasıyla sık sık şehir dışına çıkmaktayım benim yokluğumda ikamet adresime gelip sık sık evimin kapısını zorla açtırmaya çalışmışlar bana yüklü miktarda kullanmadığım elektirik parası çıkarmışlar ..

Ben faturaya itiraz ettiğimde sayacınız son bir yıl yanlış çalışmış diyorlar. .

İlk iki yıl doğru çalışıyor daha sonra sayaç yanlış çalışıyor. Bizden tahmini bir para talep ediyorlar. . Bunu anlamak mümkün değil. Benim saatim bozulduysa son bir ay içinde de bozulmuş olabilir. Bu şekilde binlerce vatandaş var.”

 

FATURAYI ÖDEMEZSENİZ ELEKTRİĞİ KESERİZ TEHDİTİ

EnerjiSA, kestiği ek faturaları tahsil edebilmek için vatandaşları elektriklerini kesmekle tehdit ediyor. Haksız ve keyfi buldukları ek faturayı ödemek istemeyen vatandaşlar, “faturanın son ödeme tarihinden sonra 3 gün içerisinde borcunuzu ödemezseniz evinizin elektriğini keseriz” tehdidiyle karşılaşıyorlar.

Haklarını aramak isteyen vatandaşlar mahkemeye suç duyurunda bulunmadan önce elektriklerinin kesilmemesi için faturanın bedelini ödemek zorunda bırakılıyor. Faturayı ödeyip mahkemeye şikayette bulunan vatandaşlar haklarını aramaya çalışırken, EnerjiSA'nın 200 kişilik avukat kadrosuyla tek başlarına mücadele etmek zorunda kalıyorlar.

ASGARİ ÜCRETLİ VATANDAŞA YÜKLÜ MİKTARDA FATURA

EnerjiSA'nın ek fatura kestiği binlerce vatandaştan biri de, yine zonguldak'ın ereğli ilçesinde özel bir şirkette asgari ücretle çalışıyor. yüklü miktarlik ek fatura karşısında şok geçiren bu vatandaş, şunları söyledi:

“Ben kıt kanaat geçinen bir insanım.

Benim bir yıllık elektrik harcamam o kadar yüklü miktar lira etmez. Zaten her ay ortalama 50 lira elektrik faturası ödüyordum. Normal bir ailenin ödeyeceği bir ücret bu. Şimdi bana o kadar miktar elektrik harcamışsın diyorlar. Bir yıl boyunca zaten ödedim ben her ay faturamı. Neye dayanarak, tahmini olarak. Bu bana zulüm olur.

Şirket benden çocuklarımın rızkını istiyor.” İKNA ODALARI Mağdurların aktardığı bilgilere göre şirket, bu ek faturaları tahsil edebilmek için ilginç bir yola başvuruyor. Faturasına itiraz eden vatandaşlar, EnerjiSA'nın Ankara'daki merkez binasında oluşturulan ikna odalarında faturaları ödemeye ikna edilmeye çalışılıyor. Vatandaşlara başka yollarının olmadığı anlatılıyor.

BAKANLIK OLAYA EL KOYSUN

Faturayı ödemeden mahkemeye de başvuramayan vatandaşlar, çaresiz, eş dosttan para bulmaya çalışıyor. EnerjiSA mağduru vatandaşlar Enerji Bakanlığı'nın olaya el koymasını bekliyor. Vatandaşlar

“Bakanlık yetkilileri gelsin araştırsın, sayaçlarımızı da, faturaları da… Çıkacak sonuca razıyız.

Ek faturaların keyfi ve hukuksuz olduğuna bu derece inanıyoruz” diyorlar.

Yorumlar
  • hakan
    26 Eylül 2018 Çarşamba 13:43

    metyu sen enerjisa da çalışıyorsun sanırım ?bu yaptığın tehdite giriyor hayırdır kapağı açıp kaçak mı yaptıracaksın ?bekleriz gardenya sitesinde evimiz bakalım ne kadar yiğitmişsin bi görelim bakalım..

  • Metyu