Kızlarını ve Damadını Sözleşme Zamanı İşe Sokanlar Bir Arada

4 Şubat 2019 Pazartesi 18:26

Kızlarını ve Damadını Sözleşme Zamanı İşe Sokanlar Bir Arada

Türk Metal Sendikası 55.yıldır aidat aldığı işcisinin sırtından yaptırdığı otelde eğlencenin dibine vurdu..

Geçtiğimiz günlerde sözleşme sürecine giren Erdemir işçisi şu sıralar ne olacağız diye kara kara  düşünürken;

Ankara genel merkez bastırması ile  önlerine sunulup sandıktan başkan çıkan Sendika başkanı Metin Ercan  ise sözleşme ōncesi kız evladını Erdemir şirketinde ise soktuğu için haklı olarak sevinçten havalara uçuyordu . 

Tabi bu arada Ercan ve Yusuf Ziya havalara Uçar iken emekçi kardeşlerimizde basit sebeplerden dolayı  işten atılıyor ve sendika tarafından sahipsiz bırakılıyor.

Ve bu işçi kardeşlerimizi hala sahiplenen yok tabi . 

Başkanların, yöneticilerin ve temsilcilerin evlatlarını yeğenlerini işe alma derdine işçiyi sahipsiz bırakan ve işverenin et ve tırnak olduğu  sendika olan T.M sendikası yöneticileri o gece her şeyi unuttu ve  55.yıl kutlamasında bir farklılık yarattı .

Ne mi yaptılar?

Bu zamana kadar  kendi Menfaatine aldiklarını unuttular ve o gün aynı kalıptan çıkmış kelimelerle yazılı metni her zamanki gibi önünden okuyabildiği ölçüde  okudu  sadece fark şu idi ;

işçi için değil kendi evlatlarını iş sahibi yaptıklarını unuttular ve güzel metni sadece okudular 

Peki ne dedi M. Ercan? 

"Bunca yıldır verilmiş büyük bir emekten, girilmiş onlarca kavgadan, akıtılmış terin, bugün bayrağını onurla taşıdığımız, büyük bir aile olduğuna Hep birlikte şahit olduk. Türk Metal Sendikası Kdz. Ereğli Şubesi 55. Kuruluş yıldönümünü otelde kutladıklarını" açıkladı.

Akgün medya yorumu.:

 

55 yıldır işçiyi sömüren, aldıkları aidatlarla krallara layık hayat yaşayan ve sözleşme ōncesi dünyada hiç bir sendikada görülmeyen evlatlarını ve damatlarını işe aldırarak işçinin hakkını bir kez daha gasp eden sendika başkanı m. Ercan ve sendika genel başkan yardımcısı yusuf Ziya odabașı kınıyoruz . 

Bizim Yorumumuzdan sonra Konu ile ilgili kendince hak davasında açıklama yapmaları komik olsada yaptıkları  açıklamaları yayınlamak bizim temel ilkemiz.. 

Bugünün onlar için anlam ve önemini anlatan Konu ile ilgili açıklama da aşağıda :

Tören ile ilgili şu bilgi verildi: 1963 yılında büyük fedakârlıklarla, büyük bir heyecanla kurulan Türk Metal Sendikası'nın 55. kuruluş yıldönümünü kutlamak için Büyük Anadolu Ankara Otelde düzenlenen törene Şube Başkanımız Sayın Metin Ercan, Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve Ünite Temsilcilerimiz katıldılar. Bunca yıldır verilmiş büyük bir emekten, girilmiş onlarca kavgadan, akıtılmış terin, bugün bayrağını onurla taşıdığımız, büyük bir aile olduğuna Hep birlikte şahit olduk. Bu vesileyle bu büyük geleneği, bu kutsal ocağı bize armağan eden, kökleri bütün Anadolu'ya yayılan bu yüce kuruluşu kuran, yaşatan değerli büyüklerimizi selamlıyor, onların yaktığı meşaleyi, 55 yıldır söndürmeden bugünlere getirenleri, tüm Türk Metalcileri sevgiyle, saygıyla selamlıyoruz, Ebediyete göçenlere Allah'tan rahmet diliyoruz dediler.. 

Etiketler:

Erdemir , Oyak , Erdemir oyak , Türk metal sendikası , Genel başkan yardımcısı Yusuf Ziya , Sendika Bașkani m. Ercan

Yorumlar
  • Erdemirli
    5 Şubat 2019 Salı 08:53

    Sendika işçiye sahip çıkıyormuş gibi görünüyor aslında sahip çıktığı yok

İL GENEL VE MECLİS ÜYESİ SAYISI AÇIKLANDI

2 Şubat 2019 Cumartesi 12:41

İL GENEL VE MECLİS ÜYESİ SAYISI AÇIKLANDI
Yorumlar

Erdemir Vakfında Zarar Yoksa İşçi parayı neden ödemiş?

1 Şubat 2019 Cuma 02:00

Erdemir Vakfında Zarar Yoksa İşçi parayı neden ödemiş?

Zarar yok!  Değerli dostlarım ; 1 Ekim sabahı idi, yıl 2011 yılının kuru soğuk bir Ankara günüydü.. Yer Ankara başsavcılığı.. Özel yetkili savcılığa erdemir vakfının şeffaf yönetilmediği noktasında bir şikayette bulunduk 3 arkadaş.. Başsavcılık makamına 2 sayfalık bir dilekçeyle. Aradan geçen 8,5 yılda erdemir vakfı davası ile ilgili hukuki süreç sonuçlanmadı. Bizim Ankara'ya gittiğimiz gün doğan çocuklar ilk okul 2 .sınıfa geçti bu gidişle belki de askere de gidecekler ama bu süreç sonuçlanmayacak görünen o serzenişte bulunduğumuz bütün hukuk adamları haklısınız diyor

Hiç unutmuyorum bizim davayla eş zamanlı Aziz Yıldırım tutuklandı idi  Aziz beyin davası 2 defa yargıtaya gitti, geldi,bitirildi hatta Aziz beyi mahkum edenlerde tutuklandı davaları görüldü bitti ama erdemir vakfı davası devam ediyor.

Sorumlu makamlar kızmakta haklısınız diyorlar ama sonuç sonuç yok.

Geçtiğimiz gün mahkemeye gittik 7 .duruşmaydı yanılmıyorsam hakim değişmiş yeni bir mahkeme başkanı geldi.

Tam biz sil baştan derken hakim bey 6 duruşma görülmüş süreç haddinden fazla uzamış dedi herkeze son söz hakkı verdi kararlı bir şekilde mahkemeyi yönetirken savunma avukatları o müthiş sözü söyledi.

Erdemir vakfının bir zararı YOK, soruşturmayı yürüten müfettişlerin çıkartmış olduğu vakıf zararının gerçekte olmadığını iddia ettiler.

Sanırım Ben saf bir adamım ki ne demek zarar yok diye düşünürken savunma avukatları demez mi?

"Her ne kadar soruşturma heyeti ve savcılık makamı zararda ısrar etse vakıf yönetimi savcılığa vakfın herhangi bir zararı yok beyanında bulundu dolayısıyla vakfın zararı yoktur  "dediler.

Bakın burası şaka değil .. 

Erdemir vakfi zarara ugratilmamıș demekki bundan sonraki süreçte madem Zarara ugratilmadı işçiden haksız yere kesilen paralar geri ödensin mahkemesini başlatmak farz olacak.. 

Yani haklarında ceza hukuku yönünde vakfı kasıtlı zarara uğratma iddiası olan vakıf yönetimi savcılığa böyle bir zarar yok demiş dolayısıyla bir zarar yokmuş .

40 milyon tl cezayı da hazineye yardım olsun diye ödedi erdemir vakıf yöneticileri.

Sözün bittiği yerdeyiz konuşsak ağzımız kokuyor adalet diye haykırsak sesimizi zaten duyan yok Sürekli erdemir vakıf üyelerini temsil eden avukata dönüp zarar yok dedi diyorlar.Avukatın suratına bakıyorum itiraz etsin diye susuyor.Aklıma şu soru geliyor eğer susuyosa neden bu avukat suçtan zarar gören iddiası olan erdemir vakfı üyelerini temsil ediyor bu konuda bir yargılama yapılıyor avukat arkadaştan bu itham karşısında hiçbir ses çıkmıyor.Ağlasam mı? gülsem mi bilemedim çok karışık duygular içindeyim içimdeki kızgınlık tahammül sınırı doldu taştı ağlasam 50 yaşında adamım kendime yakıştıramıyorum,çığlık atsam yeter desem kim dinleyecek Hakim karar vermek için duruşmaya ara verdi la heralde dedim karar verecek hakim bey geri geldi 6 raporun üzerine yedinci bir rapor alınması yönünde karar verdi.

Bizim için zaman durdu en çok kafama takılan ve beni yıkan şey zarar yok ifadesidir anama sövseler ancak bu kadar ağrıma giderdi çok ağrıma gitti çok çok zarar yok kim uyduruyor o zaman Hakan Akgün diye biride yaşamadı yok sayın zaten Daha da bana bu erdemir vakfı ne oldu paraları alacaz mı ?diye soru sormayın vallaha ağzımı bozarım Hakan Akgün ,Mustafa Kuru,Murat Albayrak gibi dik dursaydınız çoktan bu iş hallolduydu.

Parola zarar yok

Etiketler:

Erdemir vakfı , Hakan Akgün , Murat Albayrak , Mustafa Kuru , devlete ihbar ettiler. Vakifta kesilen ceza

Yorumlar
  • Amir Ateş. Gibi
    1 Şubat 2019 Cuma 11:23

    Adalet parası olan için. Vakıf üzerinden yedikleri her bir kuruş yiyenlerin burnundan fitil fitil gelsin. Yazacak çok şey var ki. Hakan az bile yazmış.

  • sezai Çimenoğlu
    1 Şubat 2019 Cuma 10:06

    Hakkımı yiyenin ta taaaa....,......,¶

Onurla zirvede Türkiye'nin en büyük İşçi sendikası

31 Ocak 2019 Perşembe 23:45

Onurla zirvede Türkiye'nin en büyük İşçi sendikası

HAK İŞ / HİZMET İŞ SENDİKASI AİLESİ OLARAK İSTİKRARLI BİR ŞEKİLDE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORUZ. İŞKOLUNUN ve TÜRKİYENİN ZİRVESİNDEYİZ...

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının Ocak 2019 dönemi Çalışma İstatistikleri Resmi Gazete' de 31.01.2019 tarihinde yayımlandı.

Hak İş Konfederasyonumuz, 684.144 üye sayısıyla, Türkiyenin en büyük II. İşçi Konfederasyonu ve işkollarında zirveye doğru emin adımlarla yürüyor ve istikrarlı bir şekilde büyümeye devam ediyor.

Hizmet İş Sendikamız, 315.199 üye sayısıyla, Türkiyenin ve 20 nolu "Genel İşler" işkolunun en fazla üyeye sahip işçi sendikası olarak zirvedeki yerini koruyor. Hizmet İş, istikrarlı bir şekilde büyümeye ve teşkilat ağını yaygınlaştırmaya devam ediyor. Çalısmak bizden, başarı şüphesiz Allah'dandır...

Hak İş Konfederasyonumuza ve Hizmet İş Sendikamıza, çalışanların hak mücadelesinde liderlik eden Genel Başkanımız Sayın Mahmut ARSLAN' a, Teşkilâtımıza desteklerini esirgemeyen Kurucu ve Onursal Genel Başkanımız Sayın Hüseyin TANRIVERDİ' ye, Genel Yönetim Kurulumuza, Genel Denetim Kurulumuza, Genel Disiplin Kurulumuza, Şube, Bölge ve İl Başkanlarımız ile yönetim kurulu üyelerine, Genel merkezimizde ve teşkilâtlarımızda çalışan kıymetli çalışma arkadaşlarımıza, Komitelerimizin genel merkez ve teşkilat başkanlarına ve yönetim kurulu üyelerine, Sendikamızın bütün kademelerinde halen görev yapan çalışma arkadaşlarımıza, daha önce görev yapmış olan çalışma arkadaşlarımıza ve mensuplarımıza, İşyeri sendika baştemsilcilerimize ve temsilcilerimize, teşkilatlarımızın kademelerinde görev yapan çalışma arkadaşlarımıza, Hak İş' e ve Hizmet İş inanan, güvenen ve hakkını emanet eden üyelerimize, Bize her zaman ve her zeminde destek olan dava arkadaşlarımıza, kardeşlerimize, kardeş Memur Sen Konfederasyonunuza ve üye sendikalarımıza, Dualarıyla bize destek olan ve eşlik eden çok kıymetli gönül dostlarımıza, cân-ı gönülden ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bu günlere ulaştığımız için Rabbimize sonsuz hamdü senâlar olsun... Allah, hak mücadelesinde teşkilâtımızı ve teşkilat mensuplarımızı, çalışanlarımızı, hakkını bize teslim etmiş olan üyelerimizi, yurt içinde ve yurt dışında bize inanan ve dua eden kardeşlerimizi mahcup ve mahzûn etmesin....

Allah, teşkilâtımızı ve teşkilatımızın bütün kademelerinde görev yapan kardeşlerimizi fitnenin her türlüsünden korusun... Allah, bizi ve kardeşlerimizi bu dünyada ve âhirette mahcup ve mahzûn etmesin....

Güven Kaya 

Hak-İş sendikası il başkanı 

Yorumlar

BEKLENEN GELİŞME !!! EGD, TGF’den İHRAÇ EDİLDİ

23 Ocak 2019 Çarşamba 18:17

BEKLENEN GELİŞME !!!    EGD, TGF’den İHRAÇ EDİLDİ

Karadeniz Ereğli Gazeteciler Derneği’nin (EGD) Türkiye Gazeteciler Federasyonu’ndan (TGF) ihraç edildiği bildirildi.

Birkaç yıldır Türkiye Gazeteciler Federasyonu üyesi olan İbrahim Necati Günay başkanlığındaki Ereğli Gazeteciler Derneği’nin, 16 Ocak 2019 Çarşamba ihraç olduğu öğrenildi.

İhraç karar yazısının derneğe iade-i taahhütlü olarak gönderildiği ancak alan olmadığından dolayı evrakın geri geldiği öğrenildi.

Zonguldak Gazeteciler Cemiyeti (ZGC) Yönetim Kurulu Başkanı aynı zamanda TGF yönetim kurulu üyesi Derya Akbıyık, EGD’nin Gazeteciler Cemiyetleri Basın Vakfı ve ZGC ile de bağlantısının kalmadığını belirterek, Ereğli Gazeteciler Derneği’nin, Zonguldak Gazeteciler Cemiyeti’nden ayrılması sonucu, Zonguldak ve Ereğli’nin bazı protokol çevreleri tarafından da muteber görülmeyeceğini iddia etti.

Karadeniz Ereğli Gazeteciler Derneği Başkanı İ. Necati Günay, ZGC yönetiminde 4 dönem 12 yıl görev yapmıştı.

EGD Başkanı Günay ve ZGC Başkanı Akbıyık arasında, 14 Ekim 2018’de, Ankara’da Türkiye Gazeteciler Federasyonu’nun kongresi yaşanan gerginliğin ardından olayın mahkemeye intikal ettirildiği açıklanmıştı.

Medya sektörünün yanı sıra aylar öncesine kadar arkadaşlık ilişkileri de bulunan, birlikte birçok etkinlikte yer alan Necati Günay ve Derya Akbıyık’ın araları o süreçten sonra açılmıştı.

Bu arada, haberimizde yer alan kişi ve kurum yetkililerinin yanıt hakları olduğunu hatırlatarak, sözlü ya da yazılı şekilde açıklama yaptıkları takdirde haber portalımızda yayımlayacağımızı önemle hatırlatıyoruz.