MUHAMMET KÖSE HER ELİ SIKMAYA ADAY !

28 Eylül 2018 Cuma 21:20

MUHAMMET KÖSE  HER ELİ SIKMAYA ADAY !

Halktan biriyim ..

MUHAMMET KÖSE DEDİ Kİ ;

Şu ana kadar ki çalışmalarımdan aldığım enerji beni mutlu ediyor ve artık her sıktığım elin sıcaklığını daha kendime yakın bulduğumu söyliyebilirim'' 

                          EVET GERÇEKTEN  KÖSE HER GÜN BAŞKA BİR YERDE !!

Her gün halkın içinde gezen ,onlarla oturup çay içen ,hoş sohbetlere imza atan Muhammet Köse dün de  ailece Şehrimizin maçında yerini almıştı.

Heyecanlı geçen maçta Köse nin çok heyecanlı olduğu gözlerden kaçmadı .

 

Bugün ise ; Köse Çarşı merkezde nerede ise tüm esnafları ziyaret edip halkla istişarelerde bulundu.

Halka Bir bir anlamda kendini ve  projelerini tanıtıp, onlarla  hoş sohbet içerisinde çayını yudumladı..

 

Yorumlar

MHP DE BOMBA GELİŞME !!

28 Eylül 2018 Cuma 19:47

MHP DE BOMBA GELİŞME !!
Yorumlar

GURURUMUZ SAADET ORUÇ (BM) 73. Genel Kurulu'nda..

27 Eylül 2018 Perşembe 12:24

GURURUMUZ SAADET ORUÇ  (BM) 73. Genel Kurulu'nda..

New York’ta düzenlenen, "Turkey Today" paneline Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Saadet Oruç konuşmacı olarak katıldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Birleşmiş Milletler (BM) 73. Genel Kurulu’na katılmak üzere, 23-27 Eylül 2018 tarihlerinde ABD’e gerçekleştirdiği ziyaretlerde Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Saadet Oruç'ta yer aldı.

 

Birleşmiş Milletler 73. Genel Kurulu'na katılmak üzere ABD'ye giden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da yer aldığı kafilede Kdz.Ereğli doğumlu Başdanışman Oruç da yer aldı.Siyaset, Ekonomi ve Toplum Araştırmaları Vakfı (SETA), Türk Miras Vakfı (THO) ve Sabah Yazarlar Kulübü tarafından New York’ta düzenlenen, "Turkey Today" paneline Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Saadet Oruç konuşmacı olarak katıldı.

Fetullahçı Terör Örgütü’nün (FETÖ) 15 Temmuz 2016’daki darbe girişimi, Suriyeli sığınmacı krizi, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ve Türkiye ile ABD arasındaki ilişkiler ele alındığı panelde konuşan Oruç, "Türk Dış Politikasının İnsani Boyutu" başlıklı sunumda, son yıllarda dünyada insani yardıma ihtiyacın iki kat arttığını, Türkiye’nin de bu bağlamda 3,5 milyon Suriyeliye ev sahipliği yaptığını söyledi.

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan’ın Londra’da düzenlenen Küresel Donörler Forumu’nda “İnsani Hizmet Takdir Ödülü”ne layık görüldüğüne işaret eden Oruç, Emine Erdoğan’ın Arakan krizinin başlamasının hemen ardından bölgeye gittiğini belirtti.Oruç, Amerika programının ardından başlayan Almanya programında da yer alıyor ve düzenlenecek panelde konuşmacı olarak yer alacak.

Etiketler:

SAADET ORUÇ YENİ GÖREVLERLE

Yorumlar

Algı Anketini kim yaptı ?

26 Eylül 2018 Çarşamba 22:19

Algı Anketini kim yaptı ?

Ak Partiye mi CHP ye mi oyun oynanıyor?

Dün kamuoyunda önce şaşkınlık ve ardından tepki ile karşılanan bir Anket konusu vardı .

O ankete halktan ve siyasilerden gelen tepkilere rağmen birileri “ben çalar ben oynarım “tarzı bu anketlerin yapımına devam ettirdi.

Peki Bu anketi yaptıran kimdi ?

Biz dedikodularla ilerlemiyoruz ve bu anketin sahibi çıkana kadar bekleyeceğiz .

Şehrimizde Bugünkü konu ise bu anketin her hangi bir aday adayı tarafından yapılması normal mi yoksa disiplin suçu içerir mi idi ?

Yani bunu Ak Partili Aday Adayı yahut CHP li aday adayı teşkilatına sormadan yapabilirmiydi?

Şayet kimseye sormadan böyle bir anket yaptırılması disiplin suçu oluşturur mu ceza aldırırmıydı ?

Cevap : 
Bunu en üst bürokratlardan öğrendiğimiz üzre Aday adayları bunu kimseye sormadan yapabilirmiş ama bilirsiniz ki destur her zaman el ele yürümenin başlangıcıdır.

Yani sorulmadan yapılan her şeyin karşılığında alınan cezada kazanılan ödülde kişinin kendi sorumluluğunda imiş ..

He unutmadan varsayımlara yer vermem ayıp olur ama bazı iddialar vardı ki bugün bunu mutlaka aydınlatmak gerekiyordu  ve yazdım.

Neydi onlar ?
Mesela bu olay anketi Erol Şahin’in yaptırttığı dedikoduları ortada gezinsede Belediye Başkan Aday Adayı Erol Şahin‘den hiç bir tepki gelmedi .

Yani bu da Ereğli’de belediye Başkanlığı düşünen bir kişi için ne anlama geliyor ?

Tabini ben yapmadım .
Şayet ben yapsa idim bunu ortaya çıkar açık yüreklilikle söylerdim anlamına gelir.

Bu anket hakkında Öncelikle halktan aldığımız duyumların yansımalarını yazmak zorunda hissettiğimiz için Bu anketi yapana bir kaç sorumuz olacak.

Başarısız olduğu kendi partisi tarafından dahi onaylanmış bir belediye başkanının ismini bu ankete koymaktaki amaç ne olabilir ?

En çok sorulan soru tabiki buydu halk tarafından ..


a- Partiyi daha fazla güçsüz bırakmak 
b-Ben ondan daha güçlüyüm demek için mi ?

YOKSA

A- yıpranmış isimlerle kendi ismini Yanyana koymak
B-Zaten partileri tarafından aday gösterilme ihtimali olmayan adayları kendine rakip gibi göstermek için mi ?
D- Ak parti yada CHP yerel teşkilatları ve genel merkezini yok saymak için mi
E- iki kaybedenin yanında ben nasıl olsa kazanırım duygusunu yaymak içim mi ?

Bu sorulara halk cevap bekliyor Anket yapanlardan !
Bu anketi
A- HALİL POSBIYIK MI ?
B- HÜSEYİN UYSAL MI ?
C-EROL ŞAHİN Mİ.

YAPTIRDI ?

Peki sizce ?

Peki bu anketi hangi şirket yaptı ?

Fatura kesildi mi ?

Anket üzerinde yazan yazıda isimlerden hainisini Belediy Başkanı derken anketi hazırlayanlar ne demek istemiş?

Yorumlar

Ereğli’de gözler kulaklar burda idi ..

26 Eylül 2018 Çarşamba 15:36

Ereğli’de gözler kulaklar burda idi ..

CUMHURBAŞKANIMIZIN EREĞLİ ÜSTÜNDEKİ AĞIRLIĞINI HİSSETTİM

Ak Parti kurucu Teşkilat Başkanı ve Ak Parti Belediye Başkan Aday Adayı Muhammet Köse bu sabah Ak Parti Genel Merkezinden aldığı davet üzerine erken saatte genel merkeze ulaştı ..

 

Aldığı davet üzrehemen Ankaraya Genel MERKEZE giden köse burada yaklaşık 3 saat kaldı.

Biz Akgün Medya olarak yanına gidip sohbet ettiğimizde bizlere her şeyi anlatamayacağını ama az da olsa fikir alış verişinden bulunabileceğimizi anlattı hoş sohbetinde..

Muhammet Köse ile Ankara’da genel merkezden çıktıktan hemen sonra yaptığımız ufak sohbette ; “Genel Merkez tarafından çok sıcak karşılandığını ,Kdz  Ereğli’de teşkilat içi konularla alakalı istişareler yaptıklarını söyledi.

Ama baştan şunuda  belirtmeliyim  ki  adaylikla ilgili bir görüşme  olmadı sadece Partimiz ve Ereğli  icin bu görüşmenin çok  yararlı  olduğunu söyleyebilirim.

Yalniz edindigim intiba  şu ki Ereğlimiz Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ben buranın milletvekiliyim lafını destekleyecek ölçüde yakından takip ediliyor hatta şehrimiz mercek altina alınmış bunu gayet net olarak söyleyebilirim.

Hatta benim “birlik beraberlik ve istişareyle aday belirleyelim '', teskilatın tek vucut ,tek yumruk olma sloganımı beğendiklerini bu konudaki fikrimi merak ettiklerini sordular .

Konuyu dahada açarak  anlattım.

Bu fikrin takdire şayan oldugunu ve bu birlikteliğin kimler tarafindan istenmediği yada kimler tarafından baltalanabilirliği  soruldu .

Hislerimi teşkilatım ve partimin menfaati adına anlattım''

Muhammet Köse''ye bizi kırmayıp az da olsa verdiği bilgiler için teşekkür ederiz. 

 

Yorumlar
  • sami akgun
    27 Eylül 2018 Perşembe 11:10

    Başkan ankaraya davet edilmişse önemlidir...adaylara duyrulur...

  • Zafer sucu
    27 Eylül 2018 Perşembe 07:21

    Teşkilat adamlığı bu olsa gerek sorun varsa mecrasında ifade etmek gerektiği gerçeğini yaşayarak göstermek, parti meselelerini toplum önünde değil teşkilatlarda müzakere edilmesi gerektiği örneğini ortaya koyan kurucu başkanım Muhammed beye teşekkür ediyorum.

  • fatma yildiz
    26 Eylül 2018 Çarşamba 18:02

    yolun acik olsun kardesim

  • Bilal
    26 Eylül 2018 Çarşamba 17:33

    ABARTIYA GEREK VARMI ?