Muhtarlara kötü haber!!

4 Ocak 2019 Cuma 16:23

Muhtarlara kötü haber!!
Yorumlar
  • Ahmet kara
    7 Ocak 2019 Pazartesi 10:48

    Bence mükemmel olmuş uygulama

CHP neyi bekliyor Adaylar yine açıklanmayacak.

4 Ocak 2019 Cuma 12:27

CHP neyi bekliyor Adaylar yine açıklanmayacak.
Yorumlar

Seçmen listeleri askıya çıktı

4 Ocak 2019 Cuma 09:50

Seçmen listeleri askıya çıktı
Yorumlar

Uysal'a giderayak Meclis kıyağı!!

4 Ocak 2019 Cuma 09:14

Uysal'a giderayak Meclis kıyağı!!

3ooo kişinin namaz kılacağı hatta vefat ettiğinde 3000 kişinin de cenaze namazında saf tutacağını sanan Sayın Uysalın seçim ōncesi meclisten kararı geçirmesi hiçte kolay olmadı.

Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Belediyesi 2019 yılının ilk meclis toplantısının ikinci oturumunu gerçekleştirdi.

Kdz. Ereğli Belediyesi yeni yılın ilk toplantısının ikinci oturumunu Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal başkanlığında Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirdi.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın eski terminal alanına yapılması için çalışmalara başladığı Kent Meydanı ve Katlı Otopark projesi üzerindeki belli bir alana yapılacak Şehir Camisi için ‘İbadet alanı imar planı değişikliği’ meclisten oy çokluğu ile geçti.

Gündem maddeleri arasında yer alan ve birinci oturumda görüşülmek üzere imar komisyonuna havale edilen ‘Kent Meydanı, Yeraltı otoparkı ve İbadet Alanı imar planı değişikliğinin görüşülmesi’ maddesi üzerinde söz hakkı isteyen CHP Grup sözcüsü Sertan Ocakçı, komisyonda olduğu gibi oylamada da imar planı değişikliğine karşı çıktıklarını belirtti.

Kent Meydanına cami yapılmasına çeşitli gerekçelerle karşı çıkan CHP grubunun eleştirilerine cevap veren Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal başından beri tarafının belli olduğunu belirtirken konuşmasında şu sözlere yer verdi, “Sorunların üzerine ciddiyetle giderek bugün çarşıyı selden kurtardık, Ereğli’yi çöplükten kurtardık. Göreve geldiğim günden itibaren bu proje için çalışıyorum. Sizde biliyorsunuz ki, arsa takas sürecinin bitmesi, üzerindeki projenin devam etmesi ve sizlerinde cami alanı olarak itiraz etmeniz nedeniyle bugünlere geldik. Bir cümleniz çok dikkatimi çekti. ‘Biz camiye karşı değiliz’ diyorsunuz. Yalnız karşı olmamak başka bir şey, istemek başka bir şey. Bizler ilçemizin yarınlarını düşündüğümüz için başından beri arkadaşlarımızla birlikte tarafımız belli. Kent Meydanı ve Katlı otoparkın üzerine imarda ibadet alanı olarak ayırdığımız bölgeye cami yapmak istiyoruz. Bu alana cami şehrimizin yarınları için bir ihtiyaç. Sizlerinde bildiği gibi çarşı bölgesinde 3 camimiz var, İskele, İsmail Ağa ve Ali Molla. 1825 ve 1835’lerde yapılmış. Artık merkez nüfusu ve günlük gelen ziyaretçiler ile bu camiye ihtiyacımız vardır. İnşallah bunuda yapacağız.” Yapılan oylama sonucunda, CHP grubunun red oyuna karşılık AK Parti grubunun evet oyu ile kent meydanı, yeraltı otoparkı ve ibadet alanı imar planı değişikliği 10 oya karşılık 17 oyla kabul edildi.

Akgün medya olarak Halkın sorduğu soruları sizlere ulaştırıyoruz!

°Eski terminal yerindeki kazancı açıklanamayan şüpheli otopark kapatılmasa idi cami projesi bu kadar erken meclise getirilirmiydi ?

°Bu zamana kadar bir araya gelmeyen hep. Mazeretli olanlar neden bugün tam takım orda idiler? 

°Meclisi dışarıdan gelen ve izleyen not alan kimse varmıydı? 

Uysal Caminin bırakın yapılıp açılışıni görmeyi acaba temel atma törenine kadar o makamda durabilecek mı?

Göztepe köprüsünün yapım parası çıkmıșmıydı? 

Şayet Çıktı ise görüyoruz ki  Göztepe köprüsü hala aynı şekilde duruyor acaba buraya yapım için çıkan para aynı yerde yada aynı miktarda duruyor mu? 

 

 

Yorumlar
  • Ereylulub
    4 Ocak 2019 Cuma 11:32

    Zoruna mı gitti bebem

  • Ereğlilü
    4 Ocak 2019 Cuma 09:15

    Eleştirininde bir hattı sınırı var, ahlaksızca haber yapmayın etik olun !

  • Hakan Akgün den Yıldıza
    4 Ocak 2019 Cuma 07:59

    Değerli yıldız iddiaya girelim Uysal kalırsa ben seni Baştan aşağı giydireyim şayet olamazsa sen beni Giydir uyarmı?

  • Yıldız ersoy
    4 Ocak 2019 Cuma 03:08

    Uysala gider ayak demissiniz ama yanıldınız kesin aday uysallll

Bu adamı biri durdursun yoksa birileri hasetten ölecek

6 Ocak 2019 Pazar 10:30

Bu adamı biri durdursun yoksa birileri hasetten ölecek

Nerden çıktı bu adam!

'' DURMAK YOK ÇALIŞMAYA DEVAM '' ilkesi ile Halka Hizmeti Kendine Felsefe Edinen bu kişi yüzünden Belediye başkanları ve özel kasaları sorgulanır oldu... 

Sana helal olsun diyor bir gün daha büyük yerlere gelmen için her daim doğrunun yanında olacağımizi buradan beyan ediyoruz  . 

Gülüçte hareketlenme var . 

Ve bizde hayırdır dedik !! 

Gelen cevap netti .. 

Derdimiz. Hizmet diyen Demirtaş a dur artık hasetten insanlar ölecek desekte adam durmuyor ki azizim . 

Belediye Başkanlığımızın çalışmaları yeni yılda da hız kesmiyor. Gülüç Belediye Başkanlığımızın çalışmaları yeni yılda da artarak devam ediyor. Belediyemiz Fen İşleri Müdürlüğümüzün beldemizin değişik yerlerinde devam eden çalışmalarından görüntüler.

Yorumlar
  • Ülfet özöğren
    3 Ocak 2019 Perşembe 21:06

    Helal olsun emeginesaglık yolun açık olsun

  • Fikri