Nuri Başkan bir hamlede Uysal'ı nefessiz bıraktı.

5 Aralık 2018 Çarşamba 05:00

Nuri Başkan bir hamlede Uysal'ı nefessiz bıraktı.

Uysal nerede ise 6 milyonluk özel kalem harcamasına zam yapma kararı peşinde, Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, suya ve katı atık bedeline zam yapmama kararını aldı bile!!!

Sizce Hangisi Başkan Hangisi Ameliyat Makas doktoru!!!

Nuri Tekin öyle bir anda öyle bir hamle yaptı ki hizmet benden kullanması sizden tarzı halkı şu dar boğaz zamanında rahatlattı.. 

Kdz Ereğli Belediye Başkanının özel  kaleminın aylık harcama limitini bilen var mı?

Geçen sene Bii ara sormuştum sanırım  3 milyon TL idi . 

Geçen biri dedi ki zam geldi abi 6 milyon TL oldu ..

Şayet doğru ise günlük harcanabilecek parayı hesaplayalim mi birlikte? 

Yani 52 hafta x5= 260 çalışma gününde toplam  6 milyon TL ..

6 milyon TL /260= günde tam 23.ooo TL harcama yetkisi ..

Ama o da doğru ise... 

Neyse sorarız sonuçta gazeteciyiz. 

Sayistay raporlarının çok kötü çıktığını biliyoruz o kesin... 

Neyse Uysal halkin içemediği suyun parasını alsın zam yapsın, Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin ise Halkını düşünüp zami durdursun.

 Zonguldak çevresinde  2 Belediye en iyi yönetilen Beleidye hangi partinin? 

Gülüç ve Alaplı,tabii..

Ikiside bu zamana kadar CHP li idi Allahtan Gökhan Başkan Ak Partiye geçtide az biraz Ak partililer gurur duymaya hazırladı kendini.

Hükümet Ak Partinin ama ne hikmetse 2 CHP li belediye harika hizmetlerle anılırken Ak partili sanılan Kdz Ereğli belediyesi kopmuş bitmiş tükenmiş halde.. 

Neyse Nuri Başkan tebrik ederiz aldığın bu karardan ötürü . 

Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, suya ve katı atık bedeline zam yapmama kararı aldıklarını bildirdi.

ALAPLI'DA SUYA VE KATI ATIK BEDELİNE 2019 YILINDA ZAM YOK..

Zonguldak'ın Alaplı ilçesi Belediyesi Aralık ayı Meclis toplantısında konuşan Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin," Belediye olarak 2018 yılı su ve katı katıl bedeli fiyatlarının 2019'da da geçerli olması kararı alacaklarını söyledi.

Ülkemizde bir ekonomik kriz olduğunu vatandaşlarımızın aile ekonomisi düşünülerek su ve katı katıl bedeline zam yapılmaması kararı alındığını belirten Tekin, " Ülkemiz içinde bulunduğu ekonomik kriz nedeniyle su ve katı atık bedeline zam yapmama kararı aldık

.Böylece halkımızın kesesine bir nebzede olsa katkıda bulunmuş olacağız. Değerli hemşirelerimizin refahını düşünerek aldığımız bu karar Alaplı'mıza hayırlı olsun" dedi

Sanada helal olsun... 

Yorumlar
  • Mevlüt Dalman
    5 Aralık 2018 Çarşamba 11:23

    Korkunun ecele faydası yok. ............

Son Dakika!!! Uysal için ilginç Anket başlatıldı..

3 Aralık 2018 Pazartesi 12:17

Son Dakika!!! Uysal için ilginç Anket başlatıldı..

Bu Anket Çok Konuşulacak

UYSALIN ADAYLIĞI KESİN HABERİ YAPILINCA ORTAYA ANİDEN YENİ BİR ANKET ÇIKTI.

Hafta sonu Meclis ve Akparti Genel Merkezi kapalı iken Kdz Ereğli Belediye Başkan adayı Hüseyin Uysal diye algı haberi yapanlara halktan tepki var.

Hafta sonu merkez üssü Zonguldak olan ve pusulası șașmıș haber portalları tarafından yayınlandıktan hemen sonra etkisi kopyalama metodu ile Ereğli Belediyesi basın bürosu aracîlığı ile gizlice belediyeden abonman olarak 590 TL alan medyaya sızdırılan ve sonrasında servis edilen haberin doğru olmadığı alınan bilgiler arasındadır..

Bu haberin Doğruluğu ve halkın yanlış anlamasını engellemek için Meclis ve genel merkezde irtibata geçtiğimiz yetkililerin "ortada bir masa olduğunu ve o masada aday adaylarının olduğunu ama henüz adayın kim olduğunun belli olmadığını" belirtmesinin üstüne açıkça diyebiliriz ki Kdz Ereğli Belediye Başkan Adayı, henüz belli olmamıştır .

Her kurumun kapalı olduğu gün "Uysal Aday" diye haber yapıp halkın aklı ile göz göre göre dalga geçen haber sitelerine inat pazartesi her yer açıkken Erdemir de çalışan Oypa ve taşeron işçisi kendi gönüllerinde Uysal için anket başlattı..

Kendilerine neden böyle bir ankete başvurusu yapıyorsunuz diye sorduğumuz işçiler den gelen mesaj aynen şöyle;

"Bizi kandıran sendika ve bu yalana alet olan kişi bizim sayemizde Belediye başkanı olan Hüseyin Uysal dir .Sanırız Ak Parti Ereğli Ereğli Demir Çelik Fabrikasında Oypa pazarlama , taşeron ve mutahit personelinin 3000 küsür kişi olduğunu bilmiyor, bırakın bilmesinler de biz geçen seçimde nasıl Posbıyıkı ekmek sahibi olmak için sattı isek șímdide bizlerin akıl sağlığı ile oynar gibi Uysali önümüze koymaları halinde Ak Partiye kaç kişi olduğumuzu hep birlikte göstereceğiz"

Biz demedik diyen Uyutulan ve hakkı yenen gariban işçi ..Hadi Uysalı yapın da görelim ..

Etiketler:

Hakkı yenen ve kandırılan Oypa pazarlama , Erdemir taşeron ve mütahit personeli , Haktan yana haklı olan ve susan işçiden yana olan Hakan Akgün

Yorumlar
  • Eregli halki
    5 Aralık 2018 Çarşamba 20:19

    Bu donem akp nin ereglide hic sansi yok krali gelse unutsunlr eregliyi

  • Tevfik keskin
    5 Aralık 2018 Çarşamba 17:34

    AK PARTİ nin iktidarda olması, ERDOĞANIN canını ortaya koyarak mücadele etmesi nedeniyle;TEŞKİLATLARIN LAYIKI İLE GÖREV YAPMAMASI,hem vatana millete, hemde davaya zarar vermesini MİLLETİMİZ AFFETMEZ.

  • Taseron
    5 Aralık 2018 Çarşamba 13:41

    Aday olabilir. Ama bu seçim tokati yiyecek uysal. Taşeron işçilere 5 kuruş zam vermediği gibi daha posbıyıkın verdiği ücretlere kesinti yapıyor. Belediye işçisi seçimi bekliyor sn uysal cevabını alacaksın. Utanmıyorsunuz kendiniz yiyip içerken taşeron işçiyi sefalet içinde bırakmaya.

  • Partili
    4 Aralık 2018 Salı 17:48

    İdmail isimle vatanşa imer başvurun olmafımı adama lafde ondansonra ah arzi vah arzi yok öğle partiği kulanmayın yeter artık kenişiniz için partiyikulanmayım herşey biliniyok Mütauit abi.

  • Yusuf yılmaz
    3 Aralık 2018 Pazartesi 22:36

    Taşeron işçileri kadro vereceğiz diye uyuyan sadece uysal değil,Ercan candan,Fatih Çakır yani tüm parti teşkilatıdır.Ama işçi salak değil cevabını sandıkta verecektir

  • İsmail
    3 Aralık 2018 Pazartesi 14:43

    Bence o beyfendi doktorluğuna geri dönsün Ereğliyi orta çağ kentine çevirdi.Bir Ereğlili olarak kentimizin bu hale gelmesinden utanıyorum.

  • Ak Genç
    3 Aralık 2018 Pazartesi 12:31

    Ne yapsalar boş Hüseyin Uysal tekrar aday ilçe başkanın sözü geçmiyor ki millet vekilleri eziyor onu

Ülkücülerden Tepki Mektubu...

2 Aralık 2018 Pazar 17:30

Ülkücülerden Tepki Mektubu...

Herkes tarafından sevilen Ali Uzun varken neden Hamdi Ayan? Birileri kaybettirmeye iddia mi oynadı?

Hamdi Ayan olayında MHP bile Karıştı.

Zonguldakta Ak Parti seçmenlerin Hamdi Ayan'la seçime  gidilecek dedikosuna verdiği tepkilerin ilk anda  duygusal  bir tepki olduğunu düşünsekte  dün gece den beri Hamdi Ayan karşı çıkan MHP li kişilerin de yüksek ses ile konuşmaları dikkat çekmeye başladı.. 

Ülkücü değerler tarafından Akgün Medyaya gönderilen olay yaratacak mektubu yayınlıyoruz.. 

 Hamdi Ayanı  partililer desteklediği halde millet vekilliğinde Zonguldak merkezde aldığı oy ortada !MHP'nin Belediye başkanlığında aldığı oy ortada!!!Cumhurbaşkanı açıklayıncaya kadar ittifakın adayı olarak kimse inanmaz belki ama herkes kendi kulesini kendi yapıyordu. 

Sonuç olarak ;AKP ve MHP li kurmaylar mutabık kalmadığı deklarasyon yayınlamadığı, hiçbir şey net değil iken nerden çıktı bu Zonguldak ittifak adayı olarak Hamdi Ayan! !!!!!

Bu sorunun cevabını Hamdi Ayan'ı tanıyan herkez bilir ki ;Hamdi Ayan kendi kendini iyi pazarlayabilen kurnaz politikacı dır! tİtifak adayı olarak Ayan'ın kaybettiriceğini herkez bilirken niye böyle birşey ortaya atıldı?

Bu işin aslını bir ay önce istifa eden eski MHP İl Başkanı Metin Soydaş, en iyi bilendir ..Dedikodu haberlerine göre ;Hamdi'nin bu tür ayak oyunlarını bilen metin Başkanın   hamdinin ülkücü fikriyata ters gelen bu tür ayak oyunlarına tepki koymak adına istifa ettiğini bilmeyen mi var ? 

Burda aslında işin en doğru tespiti şu.. Hamdi Ayan resmen  kendi kendini  pazarlıyor!Aksi durumda bu dedikodunun  aslı astarı olmadığı ortaya çıkınca kendisinin vereceği cevap çok basit ;

"ben öyle birşey demedim Ben MHP nin adayıyım  "diyecektir..

Burda şayet bi ittifak olacaksa bu ittifak da MHP ye kazandırılacak belediye olacaksa bunu niye Hamdi üzerinden yapsın AKP yönetimi!Sokakta herkez bilir ki Hamdi nin kazanma şansı yoktur.Birde iyi bir aday ile kazanma şansı %, 75 olan ,AKP  neden böyle bir riske girsin Hamdi ile  onuda anlamıș değiliz .Hamdi eline geçecek olan belediyeyi kaybettirecek bir enerjiye sahiptir.AKP illa da Zonguldak da ittifak yapacak ise bu aday kaybettiren ve hiç bir seçimde başarılı olmayan Hamdi ayan yerine ülkücü hareketin ve ak partinin sevdiği Ali Uzun olurdu buda belediyeyi direk alırdı!

 

 Bu kadar real  bu kadar bariz gerçekler ortada iken bu saçma konu hakkında neden konuşuruz bunu da anlamış değiliz ?Burda bi ülkücü olarak söylüyoruz Hamdi beyye! !!!!!

Metin SOYDAŞ ın istifa sürecinin ayak oyunları ile ilgili kulis çalışmalarınız la bu aday sürecinde ittifakın adayı olduğunuz algı sistemi aynıdır buda algı operasyonu olduğu aşikardır! !!!!Bizde size soruyoruz Hamdi Bey Ankara da hangi yetkili Zonguldak için ittifak olduğunu söyledi!?Bu ittifak yalanı velhasıl olduğunu düşünelim!Sizin kaybetmesi  muhtemel garanti olarak görülen belediye başkanlığı için hevesiniz ve nefsinize yenik düşerek oynadığınız bu algı oyununda ittifaka kaybettirmek ülkücü vicdanınıza sığar mı! ?

Yorumlar
  • Kemal arıcı
    2 Aralık 2018 Pazar 22:19

    Siz Hamdi başkanın yaptığı açıklamayı okuyun akkoyunlar