POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

2 Ekim 2019 Çarşamba 10:10

POSBIYIK ERDEMİR HAKKINDA NELER ANLATACAK

MECLİS TOPLANIYOR HERKES MERAKTA

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 

Belediye Meclisi, yoğun gündem ile toplanacak

 
 

Karadeniz Ereğli Belediye Meclisinin Ekim Ayı Olağan Toplantısı, yarın saat 10.30’da, Atatürk Kültür Merkezi Nikâh Salonunda yapılacak. Halihazırda 18 maddenin görüşüleceği toplantının iki gün sürmesi bekleniyor.

İşte Belediye Meclis Toplantısında görüşülüp karara bağlanacak maddeler:

1. Belediyemiz Hukuk İşleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

2. İlçenin çeşitli mahallelerinde bulunan mülkiyeti Belediyemize ait yoldan ihdas parsellerin satış veya takasına ait komisyon raporunun görüşülmesi.

3. 2020-2024 dönemi Belediyemizin Stratejik Planının görüşülmesi.

4. Karadeniz Ereğli Belediyesi Servis Aracı Yönetmeliğinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

5. İlçenin Müftü Mahallesi 2445 ada, 3 parselde trafo alanı yapılmasına ait imar plan tadilat talebinin görüşülmesi.

6. Ödenek aktarması yapılmasının görüşülmesi.

7. Belediyemiz 2019 mali yılı Gelir Tarifesinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

8. Belediyemiz Müdürlüklerinin Görev ve Çalışma Yönetmeliklerinde değişiklik yapılmasının görüşülmesi.

9. Memur kadrolarında derece ve unvan değişikliği yapılmasının görüşülmesi.

10. Belediyemiz ile Kdz.Ereğli Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

11. Belediyemiz ile Soğanlıyörük Köy Tüzel kişiliği arasında imzalanacak protokol için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

12. Belediyemizce 300 adet personel servis aracı ihalesi yapılmasının görüşülmesi.

13. Belediyemizin Batı Karadeniz Kalkınma Ajansı (BAKKA), Tanıtma Fonu, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Batı Karadeniz Kalkınma Birliği (BAKAB) ve Tarihi Kentler Birliği’ne sunacağı projeler için Belediye Başkanına yetki verilmesinin görüşülmesi.

14. İlçenin Müftü Mahallesi Atatürk Bulvarında Belediyemize ait büfe, tuvalet ve spor tesisi alanının 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

15. İlçenin Göktepe Mahallesi 2378 ada 8 parsel’de kayıtlı taşınmazın mezarlık alanı olarak Belediyemize şartlı bağış yapılmasının görüşülmesi.

16. İlçenin Kışla Mahallesi 982 ada 6 parselde kayıtlı mülkiyeti Belediyemize ait 25 adet dükkan satışının görüşülmesi.

17. İlçenin Orhanlar Mahallesi Atatürk Bulvarı No:29/1’de kayıtlı Belediyemize ait taşınmazın (Çilek Kafe) 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

18. İlçenin muhtelif yerlerinde bulunan billboard reklam tabelalarının 10 yıllığına kiraya verilmesinin görüşülmesi.

Yorumlar

EREĞLİ'DE DEPREME HAZIRLIK TOPLANTISI

1 Ekim 2019 Salı 16:05

EREĞLİ'DE DEPREME HAZIRLIK TOPLANTISI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, belediye yönetimiyle birlikte depreme hazırlık koordinasyon toplantısı yaptı. Ereğli’nin son durumunun masaya yatırıldığı toplantıda her hangi bir Afet halinde ilçedeki toplanma yerleri ve ön hazırlıklar görüşüldü. İşte toplanma ve yardım noktaları…

 

Kdz. Ereğli Belediyesi deprem ve afet hazırlıklarını masaya yatırdı. Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın başkanlığındabelediye yönetim kadrosuyla yapılan toplantıda olası bir deprem ve afet durumunda alınacak tedbirler, toplanma ve yardım noktaları ele alındı.

İtfaiye Müdürü Muhammet Ali Ateş, AFAD ile işbirliği çerçevesinde güncellenen ‘Kdz. Ereğli Belediyesi Acil Afet Yardım Planı’nı sundu. 

Başkan Halil Posbıyık sunum öncesinde yaptığı değerlendirmede, her türlü afete karşı mevcut durumun ve hazırlıkların gözden geçirildiğini söyledi. Posbıyık “Deprem durumunda nasıl bir hareket planımız olmalı, toplanma alanlarımızın durumu, ön hazırlıklarımız, güçlendirilmesi gereken binalar varsa tespiti ve verilecek destekler gibi konuları ele almak için bu toplantıyı gerçekleştiriyoruz" dedi.

Toplantıda deprem risk haritasına göre 2’nci derece deprem bölgesinde bulunan, ağır sanayinin de yer aldığı bir kent olarak Kdz. Ereğli’nin çadır kent, konteyner kent,malzeme depolama ve toplanma alanları ele alındı. Yardım dağıtım noktalarının, aşevi ve yardım dağıtım merkezlerinin yerleri hakkında bilgi verildi. Personel konaklama yerleri, kalıcı konut alanları, araç ve iş makinesi durumu, itfaiye personeli ve araç kapasitesi değerlendirildi. Toplantıda afet durumunda destealınabilecek diğer kuruluşlar ve iller, soğuk hava depoları ile hastanelerin son durumları ele alındı.

Başkan Posbıyık toplantının ardından, ilçedeki 31 mahalleyi kapsayacak şekilde toplanma ve yardım dağıtım merkezlerinin belirlenmesi için çalışma yapılmasını istedi.

TOPLANMA VE YARDIM NOKTALARI

Ereğli’de AFAD ile işbirliği çerçevesinde belirlenen toplanma ve yardım noktaları şöyle:

ÇADIRKENT ALANLARI:

1-Kavaklık Eski Kurban Pazarı Devrek yolayrımı

2-TED Koleji yanı (Muzaffer Uluşahin sokak)

3-Sahil bandı (Erdemir Ofis binası-Orduevi arası)

4-Cumartesi Pazarı (Suat Başol sokak)

KONTEYNIRKENT ALANI

-Şehit vefa Karakurdu (Beyçayırı Stadı)

MALZEME DEPO ALANLARI

1-Potbaşı eski şantiye alanı Çocuk oyun sahası

2-Kışla Kamyon Garajı

YARDIM DAĞITIM NOKTALARI

1-İnönü Parkı

2-Merkez Pazaryeri

3-Elmatepe Yeniçağlar Sokak

4-Müftü Mahallesi Kenan Pestilci Cami önü

5-Kemer Çocuk Parkı alanı

6-Yeşiltepe Carrefoursa otopark alanı

7-Kadıtarlası Salı Pazarı

AŞEVİ VE SICAK YEMEK DAĞITIM NOKTALARI

1-Eski Terminal alanı merkez.

2-Bozhane Cami önü - AKM arası alanı.

3-Ereylin AVM önü

4-Yeşiltepe Carrefoursa otopark alanı.

İL DIŞINDAN GELECEK PERSONEL TOPLANMA ALANI

1-Erdemir Stadı

2-Ereğli Lisesi önü.

Yorumlar

KUMPAS VE ŞANTAJ ÇETESİ !

30 Eylül 2019 Pazartesi 21:49

KUMPAS VE ŞANTAJ ÇETESİ !

Kdz Ereğli’de FETÖ tarafından kiralanan Ve bir yandan da fetönün kasasından kendine aktarılan para için yalancı şahitliğe soyunan kimseler var mıdır ?

 

Bu tür kişilere dükkan açılıp iyi insan , temiz esnaf rolü verilse neler olabilir bir düşünelim.

Hatta bırakın bir senaryo yazalım.

Hep gerçekleri yazacak halimiz yok ya…

Acaba fetöden yargılananlar para ve mal karşılığı yalancı şahit tutsalar Ve kendilerine atılan suçun tezgah olduğunu göstermek adına da başka bir iftira ile birilerini hedefe koysalar neler olur bir düşünsenize!

Böyle kendini para ile satan kişiler şehrimizde yoktur inşallah.

Bir de bunun daha da beteri var düşünmesi bile korkunç olan.

Peki ya para için tezgah kurup yalancı şahitlik yapan kişi şantajcı ve kumpasçı biri ile de yakın bir ilişki içine girse ve millete telefon tezgahı kursa neler olur ?

Nasıl mı ?

Mesela size telefon açıp sizin sevmediğiniz insan için sorularını desteklemek için söylemlerine küfür de katarak “Şu bilmem ne çocuğu şunu yapmış mıdır? “Yada bence o işi o bilmem ne çocukları yapmıştır “diye sorsa bu bir tezgah değil midir?

Peki bu şahıslar bu kadar profesyonel hareket eder iken karşılarındaki kişi Allah’ın sevdiği kulu olduğundan sebep bunların ayakları dolanır ise ne olur ?

Mesela telefon kayıtların savcılıktan dakika dakika istendiğini biliyorlar mı ki bu kumpasçı , şantajcı ve yalancı şahit?

Düşünsenize yalancı şahitliğe gidiyorsunuz Ve devlet diyor ki gel bakalım evlat seni biraz misafir edelim ..

Yani Devleti keriz durumuna koymaya çalışan yalancı şahitler mahkeme tarafından kendisinin konuşmaları Ve tezgahı kendisine dinletildiğinde ,hakim de tuzağa çekilmeye çalışılan kişiye edilen bu telefonun bir tezgah olduğuna karar verdiğinde sonuç ne olur ?

Mesela bir önceki şahitliği geçerli olur mu ?

Ya zarar verdiği kişiler var ise onlar bu yalancı şahide dava açar mı ?

Acaba tezgah kuran ve yalancı şahitliğe soyunan kişi bir de devlet büyüğüne kumpas kurmak için böyle bir olaya girdiği kanıtlanırsa ne olur ?

Ve bundan sebep de başka bir fetö düşmanı birinin yok edilmesinin emrini alıp bu yalancı şahitliğe soyunduğu anlaşılırsa neler olur ?

Mesela cezası nedir ?

vah vah vah !!!

Aman aman aman biz hikaye yazalım dedik ama yazarken biz bile ürperdik böyle bir tezgahtan değil mi?

 

Bu arada aldığımız bir duyuma göre fetö ile uğraşan bir gazeteci hakkında Ereğli’de planlar kuruluyormuş…


Kuranlar kim mi ?


Tabii ki fetö destekli örgütleri arkasına alan değişik gruplar!

Yani kısaca bizim dün dediğimiz gibi bugün de fetö her meslekte gizli gizli yol alıyor .

Hatta bazıları sermayeyi gençlere bırakıp onlara yol aldırıp
paralarına para katıyor !

Bence Kdz Ereğli’de fetö kasaları değişti ihtiyar heyetleri her meslekten birilerine yol verme kararı aldı .

Nereden mi biliyorum ?

Gören göz kılavuz ister mi ?

Bakıp da göreceğiz ?

Etiketler:

Kumpas , şantaj , mazot kaçakçısı , fetö yalancı şahitlik , yalancı şahit , fetö kasası , organize suç örgütü ,

Yorumlar
  • Alpaslan a
    1 Ekim 2019 Salı 15:54

    Senin de kaşıntın var dimi?

  • alpaslan
    1 Ekim 2019 Salı 11:43

    isim ver bilader atmayla olmaz bu işler....

ERDEMİR EMEKLİYE PARA MI ÖDEYECEK?

28 Eylül 2019 Cumartesi 14:43

ERDEMİR EMEKLİYE PARA MI ÖDEYECEK?

Bu da nerden çıktı demeyin !!

Akgün Medya olarak işçi ve emekçi hakkında tek doğru Ve cesur haberciliği yapan bir medya organı olduğumuz herkes tarafından bilinmektedir ve bize bunu hissettiren gerçek doğru haber peşinde olanlara vuracak teşekkür ediyoruz.

Gerek sokakta yürüyüşlerimizde gerekse bizlere gelen mesajlarda anlatılan medyamız için gelen övücü Mesajlar için buradam sizlere teşekkür ederiz.

Bugün bahsettiğimiz konu 2008 de olması gereken ama eksik yapılan bir yasadan ibarettir .

O yüzden bu konuyu kenara bırakıyor, avukatlarımız aracılığı ile kanun maddelerinden yararlanarak yapacağımız girişimi açıklamamızı beklemenizi sizlerden rica ediyoruz .

Akgün Medya olarak emekçi ve şu andaki emektar kardeşlerimize çok yakın zamanda büyük bir müjdeyi vermek için çalışmalarımıza durmaksızın devam ediyoruz .

EREĞLİ Demir Çelik fabrikasında çalışan, bizleri seven yahut sendikaya olan yakın ilişkileri Yüzünden korkudan seçemeyen tüm emekçilere çalışma hayatlarında başarılar diliyoruz.

Allahım hepinizi kazasız balasız bir iş hayatı nasip etsin diye duacı olduğumuzu  buradan sizlere ulaştırıyoruz .

Eski Emekli ve Emektarlarada şu zor hayat şartlarında da başarılar diliyor ,inşallah bu yapacağımız girişim neticesinde herkesin cebine biraz katkı sağlamaya Çalışacağımızı garanti ediyoruz .

Saygılar sevgiler .

Akgün Medya 

Hakan Akgün 

Yorumlar
  • Celal Akca
    28 Eylül 2019 Cumartesi 15:56

    Bu konuda Sayın Hakan Akgün Akgün medya çok teşekkür ederiz emekleri ve çalışanların hakları konusunda çizgisinden hiç ödün verme yani bu arkadaşıma canı yürekten tebrik ediyorum

OYPA’LILAR ERDEMİR’İ MAHKEMEYE Mİ VERDİ?

27 Eylül 2019 Cuma 22:11

OYPA’LILAR ERDEMİR’İ MAHKEMEYE Mİ VERDİ?

Dayanacak Güçleri Kalmadı Ve İp Koptu

13 yıldan beri kendilerine verilen sözün tutulmadığını gören Oypalılar ve limandaki ceyport işçileri çareyi sendikalaşmada buldu !

Evet Evet yanlış duymadınız EREĞLİ Demirçelik fabrikasında 3 sendika var ..

Biz artık tahammülü kalmayınca en son sendikalaşmak zorunda kalan haklı olan oypalılardan  bahsetmek istyoruz çünkü limandaki sendikalaşma şu an mahkeme aşamasına geldi ,işverenin sendikalaşmaya bir itirazı Yok kabul ediyor ama mahkemenin kazanılması şartı ile bunu da belirtelim.

En son gidilen Sendikanın adı BAMİS !!

İşçiler kanuni hakları itibari ile e devlet üzerinden üye oluyorlar.

Taşeron çalışanları özellikle Oy-Pa çalışanları örgütlü bir şekilde çalışıyor ,üye sayısı kısa bir zamanda 80 kişiye ulaşmış durumda.

Bu kişiler Taşeron çalışanları olarak Erdemir personelleri ile aynı işi yapmakta fakat asgari ücretle çalışmaktadır.

Bu durumun karşısına geçmek isteyen çalışanlar Erdemir-Türkmetal sendikası ve Oyak pazarlamaya avukat aracılığıyla ihtar göndermiş ve taşeron çalışanların sosyal hak ve sendika üyeliği için Erdemir ve Türk Metal sendikasından red cevabı almışlardır.

Mahkeme yolu ile gerekli girişimler devam etmektedir..

İşte tüm oyPAL’ı ve hak sahibi hakkı yenen işçilere dir bu mesajım ;Değerli emekçi kardeşlerim birbirinizi satmayın ve Asla her sendikaya güvenip sırlarınızı anlatmayın .

Üzüm salkımı gibi örgütlenin .

AKGÜN MEDYA Ve Hakan Akgün Olarak haklı davanızda yanınızdayım .

 

Etiketler:

Ereğli Demir Çelik , Erdemir , Oyak Yönetim Kurulu , Toker Özcan , Süleyman Savaş Erdem , Oylim , Oypa , Salih Cem Oral , Erdemir Vakfı ,

Yorumlar
  • Eski oypalı
    28 Eylül 2019 Cumartesi 20:56

    Allahınizdan bulun damadını kızını ise sokan sendikacılar

  • SAKARYALI