POSBIYIK'IN YERİNDE OLSAM PAÇA ÖLÇÜSÜNDEN SONRA ...

24 Haziran 2020 Çarşamba 12:43

POSBIYIK'IN YERİNDE OLSAM PAÇA ÖLÇÜSÜNDEN SONRA ...

Ak Parti Milletvekili Hamdi Uçar Ereğli'ye geliyormuş !!!

Ereğli Halkı Hamdi Uçar'ın Ereğli'ye geliyorum söyleminin doğruluğunu merak ediyor .

Bizde Sayın Milletvekili Hamdi Uçar'ı 4 gözle bekliyoruz; bakalım Zonguldaklı Gazetecileri tehdit edebildiği gibi bizleri de edebilecek mi diye ???

Bu arada Ben Halil POSBIYIK olsam Yarın Sabah Ak Parti Genel Merkezine Gider Ak Partiye Geçer Hamdi Uçar'a bu zamana kadar diktirirken ezberlettiğim paça ölçüsünü unutturur bu hamle ile onun boyunun ölçüsünü aldırtırım..

Etiketler:

Hamdi Uçar , Halil POSBIYIK'

Yorumlar
  • Ereğlili
    24 Haziran 2020 Çarşamba 18:59

    Bende bir CHP li olarak yemin ediyorum Ak Partiye geçerim çünkü CHP milletvekilleri nerde ne yapıyorlar ben Ereğli de uzun zamandır milletvekillerini görmedim zahten zonguldaklı olanı CHP nin milletvekilini Ereğli'de hiç görmedim Halil Başkan vallahi geçiştirmedin Ak partiye geçsin ereğlinin menfaatleri için

  • Nazif
    24 Haziran 2020 Çarşamba 18:00

    Danışmanımmmm Halil abimi yoldan çıkartmaya çalışma , Eğer öyle bir haraket yaparsa karizmayı sıfıra indirir, yapmaz

Kuş Balkona Yumurtladı

23 Haziran 2020 Salı 14:41

Kuş Balkona Yumurtladı

Balkona yumurtlayan kuşa, ev sahibi sahip çıktı

Alaplı'da bir evin balkonundaki çiçek saksına yumurtlayan kuşa her gün kontrol eden aile fertleri; gözü gibi görüyor.

Alaplı Mollabey Köyü Karacallı Mahallesi’nde ikamet eden İsmail Türk, kuşların her yıl evlerinin balkonundaki saksıya yuva yaparak yumurta bıraktıklarını ifade etti. Birkaç gün sonra kuşun yumurtladığını ve kuluçkaya yattığını söyleyen İsmail Türk ;

“Kuşlar her yıl evimizin balkonundaki saksıya yuva yapıyor. Bizde artık onlara alıştık.

Bu yılda çiçek saksına 3 yumurta bırakmışlar. 2 tanesi yumurtadan çıktı, 1 tanesinin çıkmasını bekliyoruz. Annesi de sürekli başında nöbet tutarak onlara sahip çıkıyor.

Çok güzel görünüyorlar.

Hayvanları ve kuşları çok seviyorum. Şimdi büyüyüp uçmalarını bekliyorum.

Her yıl davetsiz misafirlerimi ağırlamaktan dolayı çok mutluyum” dedi.

Etiketler:

zonguldak , kdzereğli , kuş , Akgün medya , Akgün haber , Alaplı en son haber

Yorumlar

AŞK'IM EREĞLİ DEDİN O ZAMAN FEDAKARLIK SIRASI ŞİMDİ SENDE !

21 Haziran 2020 Pazar 12:51

AŞK'IM EREĞLİ DEDİN O ZAMAN FEDAKARLIK SIRASI ŞİMDİ SENDE  !

Bir dönem kendine oynanan oyun sebebi ile siyasete ara verdi . Siyasete öyle acıktı ,öyle özledi ki kendinde yanan hasreti seçim öncesi seçmenlerine aynen şu duygulu sözlerle anlattı ; "AŞK'IM EREĞLİ , AŞK'IMIZA KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDELİM SENİ VE SİZLERİ ÇOK ÖZLEDİM, LÜTFEN BANA BİR ŞANS DAHA VERİN "

Halkın sandıklara koşmasındaki tek sebep ona  duydukları özlem değildi sadece onun EREĞLİ'ye olan özlemini anlatırken ki  duygulu anlatımı ve gözlerindeki nem'di.. 

Ve beni AŞK'IM EREĞLİ' me tekrar kavuşturun diyen sözleri ..

Sen kazandın posbıyık bu seferde 

Geçen  seçimi  kaybettiğinde de sadece  kaybeden bizdik sen değil.

 Sana bu onur savaşını kazandırmak için  sandıklara koşan  bu halka borçlusun Sayın POSBIYIK hatta verdiğin sözleri tutmak zorundasın.. 

Sadece kazandığın seçim değildi bu sefer, gönülleri de kazandın hatta geçen dönem  sana kırılan bir sürü insanıda..

Aslında başarının büyüklüğü seni tebrik edenlerin kimler olduğu ile de alakalı idi ama kendi partililerin bu kazanımdan pek de memnun değildi!

Mesela Ak Parti Belediye Başkanı aday adayı ,ilçe Başkanı bile o gece başarına alkış tuttu ertesi gün hayırlı olsun diyerek siyasetin güzel tarafını da bizlere göstererip örnek oldular bu yolda ..

Vali bey bile kısacık görevi sürecinde elinden geldiğince  hep yanınızda olduğunu sizlere hissettirdi..

 Ya Sayın  Kaymakam beye ne demeli ?

Mülki amir gibi değil Ereğli'nin ayağa kalkması için şehre  yollanan bir iş arkadaşınız gibi sizinle hep birlikte mesai harcadı..

İşin aslına bakarsanız Kaymakamı devlet atar sınav yoktur ,

Vali beyi de ..

Yani bu ilişkiler ve size yapılan anlayışlar gösterdi ki ;

Devletin KDZ EREĞLİ' de partisi yok her türlü destek verdiği bir becerikli adam vardı ..

Gözlemlerime Göre ise seçimlerde kazanmakla onur verdiğiniz partiniz ve partililerinizin   bile bu saydığım kişiler kadar size sahip çıkmışlığı yoktu .

Minnetleri yok,

Şükranları yok ,

Vefa duyguları hiç yoktu ..

Hatta saygı duyduklarına bile  emin değildim  artık.

Sayın POSBIYIK 

Artık siyasette partili olma başkalarını mutlu etme  zamanınızın süresi doldu..

Artık partili partisiz herkesin ortak düşüncesi bir an önce değerinizi bilmeyen, kuyunuzu kazan CHP' den kurtulmanız ..

Bunu istemekte haklılar çünkü Halka rica eden, beni şehrime kavuşturun diyen  sizdiniz,

Çünkü size oy verenlere  söz veren de ..

"AŞK'IM EREĞLİME beni kavuşturun, onu çok özledim" diyen de..

Sizi aşkına kavuşturanlar artık sizin istenmediğiniz  CHP de sizi görmek istemiyor ve diyorlar ki;

" Ya Bağımsız ol yada Türkiye'de Cumhurbaskanı'mızın  tek milletvekili olduğunu ilan ettiği Ak Parti'nin Belediye Başkanı olup kimsenin başaramadığı  bu  Şehrin il olmasına ön ayak ol .

 

 

Etiketler:

Halil POSBIYIK , maske dağıtımı , köylere de maske , KDZ Ereğli , Gülüç beldesi , ormanlı beldesi , ak parti

Yorumlar
  • zeyrek
    25 Haziran 2020 Perşembe 15:36

    Kdz ereğlide gizli bir fetö altyapılı trabzon lobisi mevcut.Sayın posbıyık bu oyuna gelmeyecek kadir siyaseti bilen bir insandır ve Cumhuriyeti kuran öz be öz yörük oğlu Gazi Mustafa Kemal'in yolunda ilerleyenler, bu oyunu görmüştür ve bozacaktır. Zonguldak ereğlisiyle .devreğiyle.kozlusu.alaplısı,gülücü,ve çaycumasıyla bir bütündür bölünemez.Büyük Zonguldak vatan perver evlatlarıyla kurulacaktır.

  • Ahmet
    21 Haziran 2020 Pazar 10:21

    Keşke gitse chpden bizde kurtulsak kendi ilçe başkanına hakaret eden milletvekillerinde hakaret eden benim partimden olmamalı olamaz valla bizimde tek ümidimiz bu layık oldupu yere her programda teşekkür ettiği partiye gitsin

  • Fuat Akçay
    21 Haziran 2020 Pazar 02:01

    Tek kelimeyle harika bir tespit seni kutluyorum Hakan bey , umarım bu gerçekler göz ardı edilmez sayın Posbıyık tarafından.

ÖNEMLİ BİRİ OLSAM KİMİ BASIN DANIŞMANI YAPMAZDIM....

20 Haziran 2020 Cumartesi 11:58

ÖNEMLİ BİRİ OLSAM KİMİ BASIN DANIŞMANI YAPMAZDIM....

Eğer Namuslu bir adamsam Namussuz birini kendime Basın Danışmanım Yapmazdım..

Kendime Basın danışmanı arayan biri olsa idim nasıl özellikte birini alırdım diye uzun uzun düşündüm dün gece ..

Dedim ki öncelikle bana benzeyen birini arar bulur rahat ederdim dedim kendi kendime .. 

Mesela NAMUSSUZ  birini kendime Basın Danışmanı yapmazdım dedim kendime oldukça emince ..

Mesela kitap basan ve bana ve şantajla kitap satan birini yada onun sülalesinden olan kimseyi kısaca ŞANTAJCI VE KUMPASCI kimseyi kendime Basın Danışmanı yapmazdım.

Daha evvel yanımda çalışan ve bir yanlışını görüp  attığım kişiyi, sonrasında ise  bana şantaj yapan şahsi ve o sülaleden hiç bir  kimseyi Basın Danışmanı yapmazdım ..

Şirketimin gizli belgelerini içeriden çalan yada çalanlara yol gösteren BAŞ HIRSIZI  Basın Danışmanım yapmazdım.

Sosyal Paylaşım Sitelerinde SAHTE HESAPLAR açan ve o SAHTE HESAPLARI kontrol eden ÇETEYE ÜYE olan ÇETE  ELEMANLARINDAN birini yada ÇETE REİSİNİ  Basın Danışmanım yapmazdım.

Sülalem hakkımda ileri geri konuşan, İFTİRA ATAN, AİLEMDEN birinin  başına gelen  bir TALİHSİZLİKTE her yeri arayıp MANŞET yaptıran ŞEREF YOKSUNUNDAN Basın Danışmanım yapmazdım.

Bir OTELE BASKIN Anında başka bir kadınla  yakalanan kişiye ; "Çalıştığınız kurum ve  işyeriniz resminizi görse sizin için iyi olmaz" diyen ve bu sayede kişiden   para alan bir gazeteci varsa onu zaten Basın Danışmanım yapamazdım.

İyiki önemli biri değilim ve iyiki kendime  Basın  Danışmanı aramıyorum çünkü insanın bazen yakını bile bir an gaflete kapılıp  hırsızı, serefsizi ve ırz düşmanını önüne bundan daha iyi Basın Danışmanı olmaz diye  çıkartabilir !!!

Değil mi ???

Yorumlar

Vali Tutulmaz, brifing aldı

19 Haziran 2020 Cuma 13:52

Vali Tutulmaz, brifing aldı

Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz, emniyet ve jandarma teşkilatını ziyaret ederek bilgi aldı.

Resmi Gazete’de yayımlanan Valiler Kararnamesi ile Afyonkarahisar Valiliği’nden Zonguldak Valiliği’ne atanan Vali Mustafa Tutulmaz, iade-i ziyaretlerini sürdürüyor.

Vali Tutulmaz, İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı ve İl Jandarma Komutanı Albay Gönen Süslü’yü ziyaret etti. Emniyet ve jandarma teşkilatlarını ziyaret eden Vali Tutulmaz, Zonguldak’ın emniyet, asayiş, güvenlik, trafik ve benzeri konularda brifing aldı.