ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

4 Şubat 2019 Pazartesi 15:59

ŞAHİN HALKLA İÇ İÇE…

AK Parti Kdz. Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin haftaya esnaf ziyaretleri ile başladı. Ak Parti İlçe Yönetimi, Kadın ve Gençlik Kolları Üyelerinin yanı sıra partililerle birlikte Erdemir Caddesinde esnaf ziyaretlerini sürdüren Ak Parti Belediye Başkan adayı Erol Şahin her zaman olduğu gibi yine esnafın yakın ilgisi ile karşılandı.

Bazı esnafların çay-kahve ikramlarını geri çevirmeyen Erol Şahin, 31 Mart yerel seçimlerinden sonra Kdz. Ereğli’yi ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda mega kent yapacak olan projelerini anlattı…

Her esnaf ve vatandaşla tek tek ilgilenen Şahin, “ Vatandaşın ilgi, desteğinden oldukça memnunum.

İnsanlar şehirde kavga ve kaos istemiyor. Ereğlili hemşerilerim hizmet istiyor, yatırım istiyor.

Bu hizmet ve yatırımları Ereğli’ye kazandırma noktasında bana olan inançlarını ve desteklerini ilettiklerinde çok memnun oluyorum” dedi.

FAKÜLTELER PROJESİ

AK Parti Kdz. Edreğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, Ereğli’de var olan iki fakülteye 5 yıl içerisinde üç fakülte daha ilave ederek sayıyı 5’e çıkartacaklarını, böylece ilçedeki üniversite öğrencisi sayısının 10 bini bulacağını vurguladı.

İlk etapda, Hızlı şekilde yeni Belediye Binasının tamamlayacaklarını ve mevcutta Belediyenin hizmet verdiği binayı Fakülte olarak Üniversiteye vereceğini söyledi. Mevcut Belediye Binası yanında bulunan Şehit Vefa Karakurdu Stadını (Beyçayır standını) da Fakülteye tahsis edeceklerini belirten Şahin, Yine belediyeye ait olan Pazaryerindeki 4 katlı binayı da yurt olarak Kredi Yurtlar Kurumu’na tahsis edeceklerini böylelikle çarşı merkezinde hareketliliği ve ticareti artıracaklarının altını çizdi.

Şehir Merkezi esnafının problemlerinin yakınen bildiğini belirten Şahin, şehir esnafını ayağa kaldıracak projelerini de tek tek sıraladı.

TÜM ÖĞRENCİLERE KIRTASİYE

AK Parti Ereğli Belediye Başkan Adayı Erol Şahin, AK Parti hükümetinin tüm öğrencilere ders kitaplarını verdiğini hatırlatarak, “Eskiden vatandaş kitap bulamıyordu. Kitapçılar önünde kuyruklar oluşuyordu. Şimdi bir öğrenci okula gider gitmez tüm kitaplarını sırasının üzerinde buluyor. İşte biz de zengin-fakir ayrımı yapmadan tüm öğrencilerin ihtiyacı olan kırtasiyeyi vereceğiz.

Yani öğrenci okula gider gitmez sırasının üzerinde hükümetimizin verdiği kitaplarla birlikte, Ereğli Belediyesinin verdiği, defter ve kırtasiye malzemelerini de bulacak. Böylelikle çocuk eğitiminde velilerin üzerindeki bu yükü de Belediye olarak üstleneceğiz” dedi. Esnaf ziyaretleri arasında şehirdeki cenaze namazlarına da katılan Şahin, cenaze yakınlarına da başsağlığı diledi.

Yorumlar

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??

4 Şubat 2019 Pazartesi 00:00

2.Bölüm Adam doktor mu? Matematik profesörü mü? Yoksa....??
Yorumlar
  • Hakan Akgün den boş konuşan operatöre
    7 Şubat 2019 Perşembe 09:20

    Buralarda tartışma yaratma ama istiyorsan sokakta konuşalım yalandan yere konusma hadsiz.. Sen Demirtaş nerden geldi biliyormusun geri zekalı. Uysal CHP den geldi dansöz gibi her yere oynuyor ama Demirtaş Ak partiden gitti tekrar geri geldi. Kendini boş konuşmalara sürükleyip beni tahrik etme. Adamsan adam gibi ismini soyismini yaz gel bir araya gelelim sana çay ısmarlayayım tartışalım bu şekilde beni sabote etmeye kalkma şerefsizlik yapma haddini aşma..

  • Operatörden hakan akgüne
    6 Şubat 2019 Çarşamba 09:18

    Bildiğin operatör ne kullandığımın önemi yok ama sen gazetecisin haber yaparken tek taraflı yapmayavacaksın uysal ı partisini sattı baska partiden aday oldu diye eleştiri yapıp haber yapıyorsan gökhan beye de aynı eleştiriyi yapman gerekmezmi ayrıca haberine yapılan yorumlara veriş seklinde çok seviyesizce bir gazeteciye hiç yakışmıyor.

  • Murat
    5 Şubat 2019 Salı 12:37

    Sen beni yanlış anladın gailba ben 5001 oy alsın uysal iddaya girerim diyorum hemen hazırım

  • Murata 5000 oy
    5 Şubat 2019 Salı 09:39

    Ben seçime gireyim 7000oy alırım 5000*ini benim oğlumda alır 10000 e varsan notere gidelim

  • Murat
    4 Şubat 2019 Pazartesi 21:30

    Hakan abi ben 5000 oya iddaya girerim evimi arabamı veririm yarın noterde imzalayım

  • Hakan Akgün den operatöre
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:57

    Sen soramiyormusun Gökhan Başkan neyin peşinde imiş diye.. hayırdır sen ne operatorusun? Bizim yazdığımız seni rahatsız etti ise demek senin de bu gaz kaçagin var git bi yerde sıktır kaçağını

  • Operatör
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:46

    Hakan akgün isteyen istediği yerden aday olabilir bukadar yanlı haber yapmayın illede öküz altında buzağı arayacaksan gökhan demirtaş a bi sor bakalım o neyin peşindeymiş.

  • Hoşt şerefsiz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 01:41

    Ak parti kaybederse kaybettiren kaybedecek yazıyor adam gibi oku köpek soyu gibi değil? adam gibi oku adı herifmisin şerefsizmiisin sen?

  • Poyraz
    4 Şubat 2019 Pazartesi 00:20

    Ak parti kaybederse niye herkez kaybedecek diyorsun.akp kopegimisin uoksa

1. Bölüm Adam doktor mu?Matematik profesörü mü? Yoksa....??

3 Şubat 2019 Pazar 23:50

1. Bölüm Adam doktor mu?Matematik profesörü mü? Yoksa....??

Sessizce beklemek rahatsız ediyor by doktoru anlaşılan birde akıl hocası haftalık ders programı yapıp önüne koyuyor ki habire başörtülü bacılarımız la, analarımız la toplantılar düzenleyerek kendisini buralara getiren partisine savaş açar gibi bıdırıyor... Sen bu kadar intikamı seven adamsan neden senin yedi ceddinle oyun oynayanlarla değilde seni bu mukaddes göreve getirenlerden başlama kararı aldın sevimli Uysal ?Yoksa Calio Amcadan sana bir mesaj mı geldi Başkan Uysal ?Demişsin ki" %51Belediye Başkanıyım ".. Sayın Uysal elinizde hiç bir şişe olmadan bunu söyledi iseniz sizi tebrik ederim ..Siz ki %99.9999 ihtimalden Ak Partiden aday olamayıp  BBP ye geçtiniz ya bu lafı boş yere demezsiniz ben bilirim.

Yorumlar

En düşük emekli maaşı 2 bin 379 lira oldu!

3 Şubat 2019 Pazar 22:17

Sabahcomtr

En düşük emekli maaşı 2 bin 379 lira oldu!

Memur emeklilerine ise zamlardan kaynaklanan fark geldi. En az alınan fark ise 230 lira oldu. İşte emekli maaşlarında güncel tablo…

En az yatan fark 230 lira oldu.

En düşük emekli maaşı 2 bin 379 lira oldu! SSK ve Bağ-Kur emeklileri yüzde 10.19 zam alırken memur emeklilerinin zammı yüzde 10.73 oldu.

 3 AYA VARAN FARK

Yaklaşık 2 milyon memur emeklisine maaşları her ayın 1'i ile 5'i arasında yatırılıyor.

Bu ay maaşlar, zam oranının belirlenmesi için 3 Ocak'ta açıklanan verileri beklendiği için, artış yansıtılmadan ödendi.

Aylıklarını her ay alanlara 1 aylık, 3'er aylıklar halinde alanlardan Kasım-Aralık-Ocak döneminde alanlara 1 aylık, Aralık-Ocak-Şubat döneminde alanlara 2 aylık, Ocak-Şubat- Mart döneminde olanlara 3 aylık tutarında aylık farkı yatırıldı.

Emeklinin aylığı 2 bin 149 liradan 2 bin 379 lira 59 kuruşa çıkmışsa, hesabına 230,59 lira zam farkı yatırılacak.

İLK VERİ GELİYOR

Emekliler için yeni zam miktarını belirleyecek enflasyon verileri de açıklanmaya başlıyor.

Buna göre Temmuz ayında alınacak zam miktarını belirleyecek 6 aylık enflasyon oranlarından ilki yarın açıklanacak.

EK ÖDEME HESAPTA

Emekliler zamlı maaşlarının dışında ek ödeme de alıyorlar.

Ek ödeme tüm emekliler için yüzde 4 olarak uygulanıyor.

Ancak düşük maaş alan emeklilerde bu oran yüzde 5'e çıkıyor.

Ek ödeme net maaş üzerinden hesaplanarak hesaplara yatırılıyor.

Örneğin 2 bin lira net maaşı olan bir emekliye 80 lira da ek ödeme veriliyor.

Böylece bu emeklinin hesabına 2 bin 80 lira yatırılıyor.

Ancak yapılan enflasyon zamları ek ödemesiz net maaşa yapılıyor

Yorumlar

EROL ŞAHIN KEPEZ'DE HAVAİ FİŞEKLERLE KARŞILANDI...

3 Şubat 2019 Pazar 14:31

EROL ŞAHIN KEPEZ'DE HAVAİ FİŞEKLERLE KARŞILANDI...