SENDİKA BAŞKANI OĞLUNU İŞE ALDIRDI VE 3 İŞÇİ DAHA DÜN ATILDI

9 Ekim 2019 Çarşamba 16:27

SENDİKA BAŞKANI OĞLUNU İŞE ALDIRDI VE 3 İŞÇİ DAHA DÜN ATILDI

Bu bir Şaka değil !

Akgün medyayı kendileri gibi görenler öncelikle yaptığımız haberlerin kendi menfaatlerimiz mi yoksa halkın menfaatleri için olup olmadığına bir baksınlar !

Ve kötü niyetli düşünenlerin kendi görüşlerinin ne amaçlı olduğunun kararını versinler !

Biz ezilmiş herkesin yanındayız sadece işçi değil !

 

Erdemir içinde formenlere yapılan haksız tutumlarında da farkındayız ve bu emektar kardeşlerimizin sorunları İle de yakından ilgileniyoruz ,kuşkunuz olmasın yakın zamanda bu konularla alakalı çalışmalarımızı sizlerle paylaşacağız .

Gelelim bugün ERDEMİR'e ziyarete gelen misafirimize ..

Duyumlarımıza göre Toker Özcan Bey Sessiz sedasız Ereğli'mize teşrif etti şayet doğru ise hoş geldi .

Geldiği saatler çok enteresandı tabi !!

Mesela kendisini karşılayan ekipler her ne kadar titiz giyimli olsalarda Ereğli'ye saldıkları dumanı saklayamadılar !

Mesela son 4 ay içinde kızını ve oğlunu ERDEMİR'e iş başı yaptıran sendika başkanı ve sendika genel başkan yardımcısının işçi hakkı savunma ve hak arama konusunda nasıl sustuğuna ve onlara yardımcı olduklarına dair bir raporda sanırım kendisine ulaştırılmış kendileride bu durumdan mutlu olmuştur diye düşünüyorum  !!

Nasıl mı ?

TOKER BEY , Dün sosyal hizmetler tesislerinden 2 anne 1 Baba daha 17 maddeden işinden atıldı biliyormuydunuz ?

Bunun anlamı "biz sizin havanızı kirletir ,herkesi susturur ve sonunda işçileri de attırır el ele gülerek poz veririz anlamını mı  taşıyor işte burda bir anlamama sorunu yaşıyoruz Ereğlİ halkı olarak  ?

Toker bey bizler Erdemir yetkililerinden randevu talep ediyoruz ama malesef Akgün medya gibi ERDEMİR  içİ bilgisi olan bir medyayı muhatap aldırtamıyoruz ; sizce daha ne yapmalıyız?

Erdemir için yaptığımız yararlı işleri burada anlatmayacağız şimdilik gerek yok ..

Gülüç Dere ve sahil deniz kumundan  aldığımız kimyasal  örnekleri Mİ ortaya saçmalıyız?

Biz Ereğli'liler Ereğli Demir Çelikte kimin patron olduğunu hala anlayamadık ?

En üst yetkili Süleyman savaş Erdem' bey işçi sokma konusunda iş bitiremez iken Metin Ercan’ın ,Yusuf Ziya Odabaşın bu kadar rahat iş bitirmesi bize çok ilginç geliyor !!

Erdemir bu iki vatandaşın evlatlarını sorunsuz olarak İşe alır iken nasıl oluyor her ay haklı yada haksız insanları işinden ediyor ?

Sendika temsilcisi iken formene sorgusuz sualsiz tekme tokat girişen altan kalfa neden işten atılmayıp baş temsilciliğe yükseltiliyor da senelik izin davasından haksızca insanlar ekmeğinden atılabiliyor bu sorunun cevabını Ereğli halkına vermeli diye düşünüyorum !

Şayet veremiyorsa o zaman ÇED RAPORUNU koruduğunuz kolladığınız bu zümrelerden alırsınız diyoruz !

Dün 3 kişi Erdemir'den işten atıldı lütfen hakedenleri atın , işçiler sizlerin evlatları lütfen !

Toker Özcan Bey siz evladınız bir hata yaptığında hemen cezalandırıyormusunuz ?

Evlatlarınızı hemen cezalandırmayacağınızı düşünerek bu yapılanların bir daha gözden geçirilmesini EREĞLİ HALKI adına sizlerin göz önüne koyuyorum !

 

Etiketler:

Toker Özcan , Oyak ERDEMİR , EREĞLİ DEMİRÇELİK Fab.Süleyman Savaş Erdem , Yusuf ZİYA odabaş , metin Ercan , Türk metal SENDİKASI , Oylim Oypa Oyak

Yorumlar
  • Nurettin
    11 Ekim 2019 Cuma 22:39

    Bu sakalcılardan bor cacık olmaz. Bunlar ancak işçilerini satmayı ve çıkarmayı bilir

MİNİK KALPLERDEN BARINAK HAYVANLARINA MAMA DESTEĞİ

8 Ekim 2019 Salı 15:11

MİNİK KALPLERDEN BARINAK HAYVANLARINA MAMA DESTEĞİ

Kdz. Ereğli’de Hayvanları Koruma Haftası’nda 500 İlkokul öğrencisi Belediye Sokak Hayvanları Bakım ve Tedavi Merkezi’ni ziyaret ederek mama desteğinde bulundu.

Kdz. Ereğli Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü Sokak Hayvanları Bakım ve Tedavi Merkezi sakinlerinin Hayvanları Koruma Haftası’ndaki ziyaretçileri İlkokul öğrencileri oldu.

İzmirlioğlu İlkokulu, Kavaklık İlkokulu, Kızılca İlkokulu, Ereğli İlkokulu, Ted Koleji, Doğa Koleji, Özel Filiz Anaokulu, Kdz. Ereğli Gençlik Merkezi, Kdz. Ereğli Final Okulları, Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz İlkokulu, Nimet ve Gazi İlkokulu’ndan oluşan 500 öğrenci hafta boyunca Sokak Hayvanları Bakım ve Tedavi Merkezi’ni gruplar halinde ziyaret etti.

Veteriner Hekimler Erdal Terzi ve Özgür Fahrettin Coşgun, barınağı gezdirip buradaki hayvanlar ve sokak hayvanları hakkında bilgi verdiler. 

Elleri boş gelmeyen minik öğrenciler barınaktaki hayvanlara mama desteğinde bulundular.

Yorumlar

BAŞKAN POSBIYIK, MÜSİAD DOST MECLİSİNE KONUK OLDU

8 Ekim 2019 Salı 13:56

BAŞKAN POSBIYIK, MÜSİAD DOST MECLİSİNE KONUK OLDU



Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, MÜSİAD Kdz. Ereğli Şubesi’nin daveti üzerine iş insanlarıyla bir araya geldi. Ereğli’nin ve Belediyenin durumu ile yapmayı planladığı çalışmalar hakkında iş dünyasına bilgi veren Posbıyık “Ereğli’yi rahatlattık, kötü gidişe sınır çektik, durdurduk. Hızla hamle yapmaya çalışıyoruz ve belediyeyi hem kaynak yönünden hem de belediyecilik yönünden geliştirmeye çalışıyoruz” dedi.

MÜSİAD Kdz. Ereğli Şubesi’nin Dost Meclisi toplantısına Belediye Başkanı Halil Posbıyık konuk oldu.

MÜSİAD Şube Başkanı Aldülkadir Çınar, önceki dönem şube başkanları,MÜSİAD üyesi AK Parti önceki dönem Milletvekili Fazlı Erdoğan, ilçenin önde gelen sanayicileri ile bir çok iş insanının bulunduğu toplantıda 2 saate yakın ilçe gündemi değerlendirildi.

“MÜSİAD HER ZAMAN YANINIZDA”

MÜSİAD Şube Başkanı Aldülkadir Çınar, MÜSİAD olarak geçmişten bu yana Başkan Posbıyık ile iyi ilişkiler içinde olduklarını belirterek iş dünyası olarak Başkan Posbıyık’ın tecrübelerinden faydalanmak istediklerini söyledi. Toplantıya katılımı için Başkan Posbıyık’a teşekkür eden Çınar “Tecrübelerinizle Ereğli’ye güzel hizmetler yapacağınıza inancımız tam. MÜSİAD’ın tüm etkinliklerinde yanımızda oldunuz. Dost Meclisi Üyesi arkadaşlarımızla tecrübelerinizi paylaşmanız ve Ereğli için düşüncelerinizi hasbıhal etmek için davetimize katıldığınız için teşekkür ediyorum. Ayrıca ilçenin orta ölçekli sanayi sitesi ihtiyacı, üniversite çalışmaları, trafik ve otopark sorunu, alt yapı sorunları, Erdemir ile ilişkiler, tersaneler bölgesi, turizm çalışmaları, marina ve yat projesi, bölgesel ihtiyaçların analiz ve raporlama merkezi gibi konularda görüşlerinizi bizimle paylaşırsanız mutlu oluruz” dedi.

“EREĞLİ’NİN KÖTÜ GİDİŞİNE DUR DEDİK”

Tekrar göreve gelmekle Ereğli’de kötü gidişe dur dediklerini söyleyen Başkan Posbıyık, belediyenin ve Ereğli’nin durumu ve yapmayı planladığı çalışmalar hakkında iş dünyasına bilgilendirmelerde bulundu. 

Başkan Posbıyık, MÜSİAD’ın bu davetine teşekkür ederek “Ereğli’de katma değer yaratan çok değerli iş insanlarımızla beraber olmaktan mutluyum. Bugüne kadar MÜSİAD toplantılarını kaçırmamaya çalıştım, beni ve arkadaşlarımı davet ederek ‘Şehir hakkında karşılıklı konuşalım’ demeniz benim için çok önemli ve özel” dedi.

Posbıyık özetle şunları söyledi:

“Ereğli’nin geleceği için hiç siyaset yapmaya niyetim yok. Arkamızda sadece hoş bir seda bırakmak istiyorum. Evet bir partinin mensubuyum ama asla Ereğli için partisel olarak olaya bakmıyorum. Şu an belediyede çalışan insanların yüzde 70’i AK Partili’dir. 400 tane fazla adam almışlar işe... Amcaoğlu, teyzeoğlu, yengeoğlu... Ay sonunda maaş ödemekte güçlük çekiyorum. Türkiye’nin en zengin belediyesiyken Ereğli belediyesi şimdi Türkiye’nin en fakir ilçe belediyelerinden biri haline gelmiş. Bununla kalmamış ERDEMİR’den 40 yıldır aldığımız 500 milyarlık hava gazı tüketim vergisi kesilmiş. Bu asfalt, su, yol, parke, istinat duvarı yatırımlarını yaptığımız çok önemli bir paraydı. Belediye savunulmamış ve bu para da kesilmiş. Bu 12’nci ayda kesilmiş biz Mart’ta seçime girdik. Bunu ‘seçimde aleyhimize olur’ diye piyasaya duyurmamışlar, biz belediyeye geldikten sonra öğrendik. Belediyenin 16 trilyon piyasa borcu toplamda İller Bankası ödemeleriyle birlikte 56 trilyon borcu var, bunlarla beraber yürümeye çalışıyoruz. Hiçbir yararımız olmasa da belediyeye gelişimiz belediyenin kötüye gidişini engelledi. Mesela 18’inci madde uygulamalarında vatandaşın yerini dere kenarına atmışlar. Bundan sonra böyle bir şey olmayacak hakkıyla, hukukuyla olacak. Ondan dolayı Ereğli’yi rahatlattık, kötü gidişe sınır çektik, durdurduk. Hızla hamle yapmaya çalışıyoruz ve belediyeyi hem kaynak yönünden hem de belediyecilik yönünden geliştirmeye çalışıyoruz.

-EREĞLİ’DE İYİ BİR UYUM YAKALANDI-

Bölgede orta ölçekli sanayi sitesini Kaymakamımızla birlikte görüşüyoruz. Perşembe günü buraya sayın Valimiz gelecek. O gün tersanelerin altındaki dağın altını göstereceğiz. Bu konu artık Ereğli için şart oldu. 

Ereğli’de iyi bir uyum yakaladık. AK Parti İlçe Başkanı, Milletvekili Polat Bey ile gayet iyi bir diyalogumuz var. Kaymakam bey ve Vali beyle de iyi bir diyalog devam ediyor. Üniversite çalışmaları için bugüne kadar hep yanlış bilgiler piyasaya veriliyordu. Herkes siyasi olarak bir haber uçuruyordu. Artık onlara son verdik ve çok ciddi inanılmaz çalışmalarımız var ama demeç vermiyoruz. Zaman zaman Fatih Bey demeç verir ama ben vermiyorum, bir oyunbozanlık olur diye vermiyorum. Ama benim imar departmanım tamamen bu projelerle uğraşıyor. Hem büyük kampus alanı hem de fakülteler konusunda çalışıyoruz. Sayın Kaymakamımız ve Sayın Valimiz öncülüğünde çok iyi yol aldık.

-KENT MEYDANI VE TRAFİK SORUNU ÇÖZÜLECEK-

Trafik ve otopark sorunu için çalışmalarımız var. Kent Meydanı projesini hazırlamış vaziyetteyiz. Altına otopark üstüne büyük bir belediye binası yaptıracağız. 15 gün evvel İstanbul Teknik Üniversitesi’nden 6 profesör geldi. Hem ulaştırma hem de yapım imar, mühendis profesörü. Kendileriyle 550 bin TL’ye proje anlaşması yaptık. Belediye binasını çizecekler, otoparkları çizecekler aynı zamanda Ereğli’de trafik sorununu çözecekler. Tek yön uygulamaları yaptığımızda sizlerden de destek istiyorum. Bu trafik sorununu bu sefer çözmek için profesörler ne diyorsa onu yapacağız, geri adım atmayacağız. Ereğli’de belediye meclis üyelerimizle birlikte Allah sağlık verirse iz bırakmak istiyoruz. Bu konuları çözeceğiz, kimsenin şüphesi olmasın. 

-LİMAN İÇİN SANAYİCİNİN YANINDAYIM-

Bölge sanayicisinin liman ihtiyacı konusunda ben sizlerin yanındayım. Belediye limanını gerekirse yarın sabah kapatırım. Yeter ki sanayi bölgesinde yeni bir liman yapılsın. Tırlar Ereğli’nin içerisine girmeyecekler böylece. Ayrıca bir de çevre yolu var. Bu da yapılsın Kepez bölgesindeki kazalar azalsın. Belediye Başkanı olarak ne yapmam gerekiyorsa hazırım. 

-TURİZMDE GELİŞİMİ SAĞLAMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ-

Bölgemizin turizm potansiyeline sahip çıkmaya çalışıyoruz. Sayın Kaymakamımız bu konuda çok çaba gösteriyorlar. İlk defa bilimsel bir turizm çalışması gördüm. Zonguldak’tan, Ankara’dan yetkililer geldi. Ben bugüne kadar Ereğli’yi elimden geldiği kadar tanıtmaya çalıştım.  Şimdi eski belediye binasının oraya 5 katlı çelik kontriksiyonlu bina için Anıtlar Yüksek Kurulu’ndan cevap bekliyoruz. Gelir gelmez ihaleye çıkılacak, gençler için müzik kültür alanı olacak. Ayrıca çok güzel olacağına inandığım bir Bozhane hamamı yapılıyor. Biz de arka caddeleri ışıklandıracağız. Ardından imzasını atmak bana nasip oldu ilerisindeki Piyale Paşa Konağı Deniz Müzesi olacak. Göztepe’de büyük bir hazırlık yapıyoruz. Çok güzel bir seyir terası projesi hazırladık. Anıtlar Kurulu’ndan onun da iznini çıkarmaya çalışıyoruz. Yani turizmde gelişimi sağlamak için belli durakları çoğaltmaya çalışıyoruz. 

-SAHİL DOLDURULACAK-

Marina ve yat limanı... Bu bütün bir proje. Sahil dolduruluyor. İnşallah sayın Kaymakamımız ve Sayın Valimizin Ereğli’ye hediyesi olacak. Ekiplerim deliler gibi buna çalışıyor şu anda. Çok mesafe kat ettik.  Sahil doldurulup üzerine Piramit kafenin oralara bir cami yapılacak. İleride bir tane dalga kıran olacak. Bunun üzerine de restoranlar yapmayı planlıyoruz. Hemen öbür tarafına da iskelelerden oluşan bir marina yat limanı yapmak istiyoruz. 

-ERDEMİR İLE KAVGAMIZ YOK, OYAK YÖNETİMİNİN BAKIŞ AÇISIYLA KAVGAMIZ VAR-

Bana kavgacı diyorlar. İnanın yumruk atmasını bilmem. Ama inandığım değerler için sonuna kadar savaşırım. Allah’tan başka hiç kimseden korkmam. Çok tehditler aldım, çok kez polisler yanımda korumalık yaptı. Erdemir’i kalbim kadar seviyorum. Ereğli’de yaşayan herkes de Erdemir’i sever. Ancak bizim derdimiz Erdemir değil, OYAK Yönetiminin Ereğli’ye bakış açısı. Her gün çocuklarınızın ciğerlerinde cevher tozu var. Denizin içerisine atılan pikler. Pik deniz suyuna girdiği zaman cinayet demek. Denizimizde canlı kalmadı. Pikle dolgu yapıyorlar. Dünyada pik denize döküldü deyince havaya sıçrıyorlar. Mesela şimdi yeni Gülüç ırmağının kenarı da pik tozuyla dolu. HES yapmaya karar verdiler, Ereğli’nin suyunu kesecekler. Ben Ereğli halkı için kavga ediyorum, garibanlar için kavga ediyorum. Erdemir’e karşı değil, OYAK Yönetiminin düşüncelerine karşıyız. Çünkü OYAK Yönetimi Ereğli halkına tepeden bakıyor ve adam yerine koymuyor. 6 aydır İktidar partisinin ilçe başkanına randevu vermiyorlar. Özel Endüstri Bölgesi olması için Faruk Çaturoğlu milletvekilliği döneminde bir kanun hazırladı. Erdemir hazırlamış Çaturoğlu’nun sadece ismi var. Bu şu demek Ereğli Belediyesini anahtarını gidip OYAK Yönetimine teslim etmek demek. OYAK Yönetimi Ereğli’nin suyunu çıkarmak istiyor. Yönetim kar edip ortaklarına dağıtıp koltukları korumanın derdinde. Benim mücadelem Ereğli’nin geleceği, Belediyenin geleceği içindir.”

Başkan Posbıyık konuşmasından sonra toplantıya katılan iş insanlarının sorularını da yanıtladı, yapılacak çalışmalarda belediye olarak her türlü desteği vereceklerini söyledi. MÜSİAD Şube Başkanı Aldülkadir Çınar, Başkan Posbıyık’a katılımı nedeniyle plaket takdim etti.

Yorumlar

Şehidimiz Omuzlarda ...

7 Ekim 2019 Pazartesi 17:41

Şehidimiz Omuzlarda ...

Mekanın cennet olsun !


Geçirdiği trafik kazası sonucu hayatını kaybeden Karadeniz Ereğlili Uzman Çavuş Ferdi Şişman, bugün düzenlenen törenle gözyaşları arasında son yolculuğuna uğurlandı.

Edinilen bilgilere göre, Uzman Çavuş Ferdi Şişman'ın (25) kullandığı 67 TS 516 plakalı motosiklet, Siirt-Eruh karayolu Yeni TOKİ Konutları mevkisinde, kavşaktan dönüş yapmaya çalışan A.K. yönetimindeki 33 R 2398 plakalı kamyona çarptı.

Ağır yaralanan Uzman Çavuş Ferdi Şişman, haber verilmesi üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekiplerince kaldırıldığı Siirt Devlet Hastanesi'nde yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.


Merhum Uzman Çavuş Ferdi Şişman için bugün Karadeniz Ereğli'ye bağlı Pınarcık köyünde askeri tören düzenlendi. Törene Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, Karadeniz Bölge ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Hüseyin Sami Uyar, Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, Siyasi Parti ve Sivil Toplum Kuruluşlarının temsilcileri ve Pınarcık köyü sakinlerinin yanısıra oldukça kalabalık bir cemaat toplululuğu katıldı. Merhum, Ferdi Şişman, alınan helallik ve okunan duaların ardından öğle namazına müteakip kılınınan cenaze namazından sonra köy mezarlığında toprağa verildi.

 Akgün medya ailesi olarak merhum Ferdi Şişman'a Allah'tan rahmet; kederli ailesi ile yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyoruz.

Yorumlar

ERDEMİR DE OYPALI’LAR PROTESTO HAZIRLIĞI İÇİNDELER !

6 Ekim 2019 Pazar 19:52

ERDEMİR DE OYPALI’LAR PROTESTO HAZIRLIĞI İÇİNDELER !

KENDİLERİNE SÖZ VERİLDİ 14 SENE BEKLEDİLER AMA YERLERİNE SENDİKACILARIN AKRABALARI ALINDI. SONRA NE Mİ OLDU ?


SENDİKACILAR EŞLERİ HARİÇ 7 SÜLALESİNİ İŞE SOKMA YARIŞINA GİRDİLER !

Bu mudur Adalet ?

Birileri su altından malı kaçırıyor ,A1 kalite malı A 4 etiketine indirip anlaşmalı oldukları başka yerlere sevkiyatı yaptırıp kirli para kazanıyor Ve Ereğli Halkının aklı ile dalga geçiyor .

Peki biz yermiyiz..?

Erdemir Oyak daha fazla kâr etme adı altında bir takım guruplar Kuruyor ;

Peki neden ?

Bunu gören bizim alt taşeronlar ise ayakta uyuyor .

Oyak kendi içinde bir grup kurmuş ,amaç ne maksat ne öncelikle bunu anlamak lazım.

Burada çözüme gitmek istiyor isek şunları sormalıyız ;

Asıl İşveren gözüken Oyak Erdemir kuruluşu neden gruplar kuruyor?

Daha fazla kâr etmek için mi?

Peki bizim EREĞLİ‘li sanayici ne yiyecek?Erdemir hep kazansın diye susacak açmı  kalacaklar ?

Aslında yasal olmayan bir uygulama ile kendi iç ihale işlerini rekabet kuruluna aykırı olarak kendi grubundakilere taksim ediyorlar !!

Ve sözde başkalarına ihale ettiğini gösterip yine kendi grubuna kazanç sağlatıyorlar.

tabi bu işlem onlara kazandırırken Ereğli’yi batırıyor !

Yani Türkiye Ticaretinin ve ekonomisinin şımarık evladı Erdemir  kimi kâr ettirip kimi zarar ettireceğini çok iyi biliyor!

Ve bu şirketin Ereğli’ye zarardan başka bir şey getirmediği herkes tarafından bilinmektedir.

Oyak‘ın taşerona verdiği yerler her geçen gün azalıyor Ve bu da şehrin tamamen iş imkanlarının yok edilmesine yol açıyor.

Aslında Oyak’ın işi sadece göz boyamak nasıl mı ?

Geldikleri gün beyaz yakalı A ve B personeli işçi  rakamlarına ulaşın burda ne demek istediğimi anlayacaksınız!!

İşin Asıl düşündürücü olan tarafı ise Ereğli halkının bu olayı bilip göz yumması..

Ereğli Demir Çelik Fabrikasında 850 ye yakın Oyak Pazarlama Şirketine Bağlı çalışan Oypalı işçi var .

OYAK VE TAŞERON İŞÇİLERİNE YAPILAN HAKSIZ TUTUM BİZLERİ İNSANİ GÖREVE ÇAĞIRIYOR !

Konuyu gören kimse müdahil olmuyor ama neden sorusunu soran da sadece biz olarak dikkat çekiyoruz

Burada kanunsuz bir durum söz konusu nasıl mı ?

Öncelikle seçilmişler vurdum duymazlık Ve gördüm görmezden geldimlik kitlesel bir suç işliyor Ve kendilerini seçenlere ihanet ediyorlar ..

Biz gördüğümüz rahatsızlığı paylaşarak Erdemir’in her geçen gün karalanan adını temizlemeye ,birilerininde yaptım oldu,sustun al sana bir işçi sokma hakkı, al sana bu ihaleyi de sus  deme lüksünün ömrümüz yettiğince önüne geçmek için mücadelesi içinde debeleniyoruz.

Erdemir Babadan Oğula Saltanat Olayında Suç İşlemiyor mu?

Erdemir dünyada babadan oğula işe alma olayını yapan belkide tek firma .

Düşünün bir baba 25 sene Erdemir de çalışıyor cukkayı sağlam dolduruyor sonra emeklilik zamanı gelince de gözü doymayıp diyor ki; “ya oğlumu işe aldırayım zaten ben nefis kaymağı yedim ,birazda Benin evladım ,onun evladı hatta onun evladı da yesin “diye Erdemir’e 25 senelik (100000TL) tazminatı bırakarak Evladını fabrikaya asker ediyor ama Ereğli’de Ailesi fabrikadan ekmek yemeyen binlerce insanlar me yapacak ?

 

O zaman şöyle bir yasayı konuşalım ..

Adelet konuşalım .

Ben sokakta birini bulsam “Seni Erdemir’e sokacağım “desem ; soksam yada sokamasam ,ama sokacağım şahıstan da bu iş karşılığı tazminat hakkı kadar para istesem sizce suç işlemiş olurmuyum?

O şahıs beni emniyete gidip şikayet etse; “benden para İstedi bende verdim ,beni fabrikaya soktu yada sokmadı dese benim hakkımda bir ceza soruşturması açılır mı ?

Açılırsa erdemire neden açılmıyor ?

Açılmaz ise oypalılardan bir kaç kişinin bu işlerden şikayet üzerine atıldığı iftira mı ?

Suç değilse onları neden attınız?

Siz bunu araştırın akşama sorgulayacak  başka konumuz var !

Takipteyiz...

Etiketler:

Erdemir , Oyak , Oypa , Oylim , omsan , Türk metal Sendikası ,

Yorumlar
  • ahde vefa
    10 Ekim 2019 Perşembe 20:10

    yazıklar olsun bu düzene pevrul kavlak butun basının onunde söz verır cumhurbaskanı danısmanı gelır söz verır akp ilçe başkanı gelır söz verir bunlar söz vermeyi ne sanıyorlar yazıklar olsun oypa işçisinin hakkını yıyenlere allahın gazabı üzerlerine olsun sırf asgarı ucret vermek ıcın butun herkesı temızlık personelı gosteren zıhnıyete hakkımız haram olsun mahkemeye verıp hakkını arayan oypalının kestırdıgı ceza sonrası mufettıs raporunu el altı ettıren zıhnıyete yazıklar olsun

  • Zekai. Gültekin