SERTAN OCAKCI AMELİYATTAN ÇIKTI !!

29 Eylül 2018 Cumartesi 12:33

SERTAN OCAKCI AMELİYATTAN ÇIKTI !!
Yorumlar
  • Ali arıkan.
    30 Eylül 2018 Pazar 02:38

    Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

  • Güler Durmuş
    29 Eylül 2018 Cumartesi 18:28

    Sertan çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum.

  • Halil
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:45

    Başkanım çok geçmiş olsun. Seni seviyoruz.

  • Celal Akca
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:35

    Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum

YAZIK OLDU CANIM DENİZE..

29 Eylül 2018 Cumartesi 11:50

YAZIK OLDU CANIM DENİZE..
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    2 Ekim 2018 Salı 16:52

    Yetkililerin elbette bu konuda yapacağı çok şeyler vardır.PEYGAMBER EFENDİMİZ AS.SOKAĞI KİRLETEN BİZDEN DEĞİLDİR DİYOR.HERKES ÖNCE VATANDAŞLIK GÖREVİNİ SORGULAMALIDIR.

  • Nazif
    29 Eylül 2018 Cumartesi 12:35

    Arkadaş insanlığımdan utanıyorum, bu ne ? Düşmanın yapsa savaş sebebi sayacağın şeyi vatanına ,yaşadığın doğana yapıyorsun, bu nasıl insanlık arkadaş?

AK PARTİ KAZANMAK İSTİYORSA BUNU OKUMALI !!!

28 Eylül 2018 Cuma 22:39

AK PARTİ KAZANMAK İSTİYORSA BUNU OKUMALI !!!

TEK ADAY

7 Haziran 2015 Yerel seçimlerinde Belediyeyi Kazanan Ak Parti Teşkilatı, aynı başarıyı 2019 yerel seçimlerinde göstermek istiyor ise TEK ADAY çıkartmak zorundadır.

 

Bu yazı bana ait değil Mücahit Çakır adlı bir kardeşimizin okudum beğendim sizinde okumanızı istedim..

Belediyenin başarısı , Teşkilatın ahvali kamuoyunun takdirinde olup bazen kitabın ortasından konuşmak gerekir. Aday Adayları Arasında ( bildiğim kadarıyla )
Eski Milletvekili Fazlı ERDOĞAN ,
Kurucu İlçe Başkanı Muhammet KÖSE ,
Mevcut İlçe Başkanı Fatih ÇAKIR ,
Kurucu Yönetim Kurulu Üyelerinden Erol ŞAHİN
ve
Yüksel BALCI görünüyor.
Aday Adayları elbette artacaktır ve farklı isimlerde çıkacaktır. Ancak unutmamak gerekir ki resmi dağınık çizerlerse kaybedecek olan başta Ak Parti olup sonra kendileri olacaktır.. Peki Bu Nasıl Olacak ? Aday Adayları teşkilat öncülüğünde Bi’araya Gelecek ve Bu İşi Samimiyetle masaya yatıracak. Kendileri başta olmak üzere partiyi sırtlamış , hamurunda yoğrulmuş gençleri,kadınları,erkekleri kısaca emekçilerini dinleyecek onlarında görüşleri alınacak. Ereğli’nin Önde Gelenleri , Kanaat Önderleri , Bu işin Duayeni Olmuş İsimler ÖNEMSENECEK. 'Toyluk değil ustalık vaktidir ' diyerek her kesimden insanın görüşleri değerlendirilecek. Aday Adaylarının Her biri sevdiğim saydığım abilerim , neredeyse tamamıyla teşviki mesaim olmuştur ancak Kurucu İlçe Başkanı MUHAMMET KÖSE’den başkası ‘ Birlik ve Beraberlikten söz etmiyor,Tek Aday Çıkaralım’ demiyor ! ‘Beni aday gösterin ‘ de ,demiyor ! ‘genel merkez beni aday gösterir’ de ,demiyor ! Peki neden ‘ TEK ADAY ÇIKARALIM ‘ diyor ? Çünki ; Belediyeyi kazanmak için TEK ADAY’dan başka çare olmadığını biliyor. Çünki Partinin Kurucu ilçe Başkanı ve Doğacak Sıkıntıları öngörebiliyor. Bu arada ufak bir anekdot düşeyim. 2002 genel seçimlerinde Muhammet KÖSE’de Milletvekili Aday Adayı idi. Peki O zaman Neden TEK ADAY Çıkartmadı da Şimdi TEK ADAYLIK diyor? Sorusu Oluşabilir. Muhammet KÖSE Kendi Aday Adayı Olmadı. Yönetim Kurulu Üyelerinin büyük çoğunluğu ( 24 kişi ) kendisinin aday adayı olmasını istedi. Ve Dün Gibi Aklımda Ki Toplantı esnasında masanın başındayken sol tarafından başlattı herkes fikrini ve düşüncesini ortaya koydu. Son Söz Olarak ‘ TEŞKİLATIM ADAY ADAYI OLMAMI İSTİYOR İSE BİZE DE ADAY ADAYI OLMAK DÜŞER ‘ dedi ve İstifasını vererek Aday adayı oldu. Bu nedir ? İstişaredir.. yönetim kurulu üyelerini önemsemek ,dikkate almaktır. Nitekim yaklaşan yerel seçimler,genel seçimlere benzemeyecek. Sn Cumhurbaşkanımız ‘ BELEDİYE BAŞKAN ADAYINIZ BENİM’ demeyecek ! Acizane Son 2 genel seçimde EREĞLİ’nin MV Adayı Listeye Giremiyor ( 2.sıra ) .Genel Merkez Ağzı İle Bu ne demektir ? ‘ Ereğli Kendine Gel , Birlik ve Beraberliğini Sağla ,Sonrasında Zaten görüşeceğiz ‘ Neden bu örneği verdim Büyüklerimden Ricam İstişareye Önem Verin. Bir Olun,Diri Olun ve TEK ADAY çıkarın.. Teşkilat , Kurucu İlçe Başkanı Muhammet KÖSE’nin tavsiyelerini dikkate alarak sürece öncülük etmelidir. Aksi Takdirde BELEDİYE’ye ancak Fatura Yatırmaya Gidersiniz !

Mücahit Çakır

Yorumlar
  • NEJDET YILMAZ YAKUPOGLU
    29 Eylül 2018 Cumartesi 10:33

    HEM AKP DE GOREVLI HEM TUM NIMETLERINDEN COK COK NEMALANMAK HERGUN DE YOLSUZLUK HIRSIZLIK IDDISIYLA ORTALIGI TOZ DUMAN ETMEK. SONRADA BAZI GAZETECILERE! DERIN!BILGILER AKTARARSK ORTALIGI KARISTIRMAK SU HEMEN YAPILMALI COK CIDDI BIR TEMIZLIK YSPILMALI BU HASTALIKLI UNSURLARI KIRLILIKLERI ILE BITLIKDE KAPININ ONUNE KOYMAK GEREKIYOR. BU UNSURLAR BASKA PARTILERLEDE DIRSRK TEMASINA DEVAM EDIYORLAR. GELECEGINIDE SSGLAMA!ALIYOR.

  • Şakır yıldız
    28 Eylül 2018 Cuma 22:59

    AK PARTI BASKANLİĞİ ZAR ZOR AKDİ. Şu anda işler daha zor Kimse belediye başkanından memnun değil. Yanı, Ak parti adayı olmak başkan olmak için yeterli değil. Başkanlık artık yeni fikirler söylemler projeler istiyor.

BELEDİYE, ATATÜRK'E HAKARET EDEN YAZARI GETİRİYOR!

27 Eylül 2018 Perşembe 21:01

BELEDİYE, ATATÜRK'E HAKARET EDEN YAZARI GETİRİYOR!

IUYSAL NEYİN PEŞİNDE ?

Atatürk’e ağza alınmayacak hakaretler ve iftiralarda bulunan yazar Yavuz Bahadıroğlu 30 Eylül’de Ereğli’ye geliyor.

Sosyal medyada seslerini yükselten Atatürkçüler, Atatürk düşmanı Bahadıroğlu’nun kente sokulmaması ve imza günü etkinliğinin iptal edilmesini isterken, Ereğli Belediyesine de büyük tepki gösteriyorlar.

Kdz. Ereğli Belediyesi’nin imza gününü iptal edip etmeyeceği merak ediliyor.

 

 

 

Yorumlar
  • Genç Atsızlar
    8 Ekim 2018 Pazartesi 08:05

    Fatih bey demokrat olmak Atamiza hakaret eden yobazlari kabul etmek mi oluyor.O kadar midesiz olamadik olmayada niyetimiz yok.

  • Fatih
    27 Eylül 2018 Perşembe 21:43

    Demokrat olun

Emekli maaşlarında müjde var mı ?

27 Eylül 2018 Perşembe 09:10

Emekli maaşlarında müjde var mı ?

Bu gidişle maaşlar %10.65 artacak

EN DÜŞÜK EMEKLİ MAAŞI NE KADAR OLACAK?

2018 yılında gerçekleşecek enflasyon tahmini ile SSK ve Bağ- Kur emeklilerinin Ocak zammı da netleşme başladı.

Memur emeklileri için ise Ocak ayında çifte artış bekleniyor. Toplu olan sözleşmelerde memur emeklilerine yüzde 4'lük zam bekleniyor.

Eğer 2018'in ikinci yarısında enflasyon yüzde 10.65 olarak gerçekleşirse, memur emeklilerine yüzde 7.15 enflasyon farkı yansıtılacak.

Böylece memur emeklilerinin Ocak artışı, çifte zamla yüzde 11.15'e ulaşacak. Kesin rakam 3 Ocak'ta TÜİK tarafından 2018 yılı enflasyon verilerinin açıklanmasıyla ortaya çıkacak.

EN DÜŞÜK EMEKLİ MAAŞI NE KADAR OLACAK?

Eğer bu tahmin gerçekleşirse, en düşük maaş Bağ-Kur esnaf emeklilerinde bin 533 lira 83 kuruştan bin 697 lira 18 kuruşa çıkacak. Halen bin 79 lira 59 kuruş olan en düşük Bağ-Kur tarım emeklisi aylığı da bin 194 lira 57 kuruşa yükselecek.

Zam oranı yüzde 10.65 olursa en düşük maaş; 2000'den önce emekli olan SSK'lılarda bin 713 lira 56 kuruştan bin 896 lira 5 kuruşa, 2000'den sonra emekli olan SSK'lılarda ise bin 21 lira 39 kuruştan bin 130 lira 17 kuruşa ulaşacak.

Memur emeklileri geçtiğimiz Temmuz ayında da enflasyon farkı almıştı.