Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

29 Ekim 2018 Pazartesi 14:42

Sendika Başkanının Yalanları bir bir ortaya çıkıyor..

İşçiyi kerizmi sandınız? Sırtını sendikaya yaslayan aday adayları büyük bir tehlike ile karşı karșıyasınız!!

Geçen seçimde Vakıfta ki parası soyulan işçileri soyanlara hesap soracağız demeyip.,oylamada yok olan parayı şebep olan yönetim kurulu üyeleri  değil, Bizim iscimiz ödesin diye  el kaldırtanlar  hala verdikleri sözleri hiç tutmadilar.. 

Bunlardan biride Yusuf Ziya Odabaș...

sendika başkanı olana kadar her yıl işveren tarafından işçi hesabına yatan 1000 er TL Yusuf Ziyanin sendika başkanı olmasından Sonra kesildi.

Lakin Halil Posbıyık'ı sectirmemek için işçiye "ben geldikten sonra yatmayan paralar hesabınıza yatacak" yalanı uyduran sendika başkanı yeni seçim geldi hala bu sözünü tutmadı acaba bir tıkanıklık mi oldu?a

Hani bundan sonra sendikanın ;"oyunuzu şuraya atın" diye zorlama yaptığı, korkan kardeşlerimin dikkatini bu noktaya çekerim.

Sendika babama oy istese babama oy yok. 

Bu kadar net çalışacağız  

Kandırılan işçinin intikamını seyrettirecegiz bu dönem.. 

Hadi bismillah ... 

Etiketler:

Yusuf Ziya odabaş , M.ercan , Türk metal sendikası , Erdemir işçisinin hakkı yendi.

Yorumlar
  • Erdemirli
    30 Ekim 2018 Salı 20:11

    Hakan adam gibi adamsın Mertsin delikanlısın Ereğli'de yazılamayanları korkusuzca yazan adamsın görüpte görmezden gelinenleri görüp yazan adam seni tebrik

  • Hakan Akgün
    29 Ekim 2018 Pazartesi 21:49

    Teşekkür ederim

  • Ereğlili
    29 Ekim 2018 Pazartesi 20:51

    Hakan seni tebrik ediyorum korkmadan yüreklice gazetecilik yapıyorsun senin yapdığın gazeteciliği bu güne kadar Ereğli'de yapan olmadı senin bu yazdıklarını kimse yazamadı tebrikler hakan bey yürekli gazetecilik yapdığın için kimseden korkmadan yazdığın için selam olsun

Atay ve Hanimaga istifa etti Belediyede DEPREM

26 Ekim 2018 Cuma 19:30

Atay ve Hanimaga istifa etti Belediyede DEPREM
Yorumlar
  • Mehmet
    26 Ekim 2018 Cuma 23:32

    Ak partide 100 kişi aday adayı olsa Esra alpago ak patideki bu 100 kişiden birini geride bırakamaz. EREGLIDE CHP KAZANIR. AK PARTI NE YAPTI EREGLIYE CEVAP VERIN

Erdemir ve Oypa Taşeron Ișçi kardeșlerimize soruyoruz?

24 Ekim 2018 Çarşamba 22:26

Erdemir ve Oypa  Taşeron Ișçi kardeșlerimize soruyoruz?

Hangisi daha iyi kıvırıyor?

KARAR SİZİN !!! 

Etiketler:

Kdz Ereğli sendika başkanı Yusuf Ziya Odabaș , Asena frak

Yorumlar
  • Mağdur
    26 Ekim 2018 Cuma 19:42

    Asene açıktan kıvırıyor diğer gizlisi saklısı hiç yok herkesin gözü önünde diğer şahıs kırıkkaleli ve trabzonlulara özel kendini onlara hizmete adamış bir gün ilahi adalet devreye girecek sen çok kıymıştın sıra seni kıymaya geldi diyecek ve acılar denizinde binlerce son pişmanlığı fayda etmeyecek.

  • Erdemirli
    26 Ekim 2018 Cuma 10:40

    Hakan bey bu kadar olduğunu bilmiyorduk sizi tebrik ederiyoruz gerçekten gazetecilik yapıyorsun korkmadan yazıyorsunuz selamlar

  • Emekçi
    25 Ekim 2018 Perşembe 15:25

    Ziya Odabaşı doğuştan fırıldak ve dansöz hiç A senayla yarışa bilirmi ve dansözlüğü Metin Ercan a öğretiyor boynuz kulağa geçer ee nede olsa USTASI.kadının dansozlugunu bilirdim ama erkegin dansözlüğü bi baska guzel oluyor.SÖYLEYİN DE İYİ KİVİRSİNLAR

MUHTARLAR DERNEĞİNDE ŞOK İSTİFA !!

22 Ekim 2018 Pazartesi 20:07

MUHTARLAR DERNEĞİNDE ŞOK İSTİFA !!

DÜĞMEYE BASILDI ,,BU İSTİFA ÇOK KONUŞULACAK

MUHTARLAR DERNEĞİNDE BEKLENEN GELİŞME !!!

Muhtarlar Derneğinde 2. Başkan İstifa etti.

Muhtarlar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Aynı zamanda Muhtarlar Dernek 2.Başkanı Mehmet Aslan akşam saatlerinde istifasını sundu ...

Akşam saatlerindeAKKAYA KÖYÜ MUHTARI  Muhtarlar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Aynı zamanda Muhtarlar Dernek 2.Başkanı olan Mehmet Aslan istifasını sundu ...

Sebebini sorduğumuzda Sayın ASLAN şöyle dedi ;

Muhtarlar Derneği Başkanı Şükrü Kılıç'ın Muhtarlar derneğimizi  temsil etme vasfı  özelliğini yitirdiğini düşünerek Yönetimden ve 2.Başkanlık görevinden istifa ettim aynı zamanda  Muhtarlar derneğinden  de istifa ettiğimi Tüm kamuoyuna duyuruyorum '' dedi.

Aldığımız bilgilere göre;

Yakın zamanda bir çok muhtarında dernekten istifa edeceği söylentiler arasında..