Son Dakika!!! Uysal için ilginç Anket başlatıldı..

3 Aralık 2018 Pazartesi 12:17

Son Dakika!!! Uysal için ilginç Anket başlatıldı..

Bu Anket Çok Konuşulacak

UYSALIN ADAYLIĞI KESİN HABERİ YAPILINCA ORTAYA ANİDEN YENİ BİR ANKET ÇIKTI.

Hafta sonu Meclis ve Akparti Genel Merkezi kapalı iken Kdz Ereğli Belediye Başkan adayı Hüseyin Uysal diye algı haberi yapanlara halktan tepki var.

Hafta sonu merkez üssü Zonguldak olan ve pusulası șașmıș haber portalları tarafından yayınlandıktan hemen sonra etkisi kopyalama metodu ile Ereğli Belediyesi basın bürosu aracîlığı ile gizlice belediyeden abonman olarak 590 TL alan medyaya sızdırılan ve sonrasında servis edilen haberin doğru olmadığı alınan bilgiler arasındadır..

Bu haberin Doğruluğu ve halkın yanlış anlamasını engellemek için Meclis ve genel merkezde irtibata geçtiğimiz yetkililerin "ortada bir masa olduğunu ve o masada aday adaylarının olduğunu ama henüz adayın kim olduğunun belli olmadığını" belirtmesinin üstüne açıkça diyebiliriz ki Kdz Ereğli Belediye Başkan Adayı, henüz belli olmamıştır .

Her kurumun kapalı olduğu gün "Uysal Aday" diye haber yapıp halkın aklı ile göz göre göre dalga geçen haber sitelerine inat pazartesi her yer açıkken Erdemir de çalışan Oypa ve taşeron işçisi kendi gönüllerinde Uysal için anket başlattı..

Kendilerine neden böyle bir ankete başvurusu yapıyorsunuz diye sorduğumuz işçiler den gelen mesaj aynen şöyle;

"Bizi kandıran sendika ve bu yalana alet olan kişi bizim sayemizde Belediye başkanı olan Hüseyin Uysal dir .Sanırız Ak Parti Ereğli Ereğli Demir Çelik Fabrikasında Oypa pazarlama , taşeron ve mutahit personelinin 3000 küsür kişi olduğunu bilmiyor, bırakın bilmesinler de biz geçen seçimde nasıl Posbıyıkı ekmek sahibi olmak için sattı isek șímdide bizlerin akıl sağlığı ile oynar gibi Uysali önümüze koymaları halinde Ak Partiye kaç kişi olduğumuzu hep birlikte göstereceğiz"

Biz demedik diyen Uyutulan ve hakkı yenen gariban işçi ..Hadi Uysalı yapın da görelim ..

Etiketler:

Hakkı yenen ve kandırılan Oypa pazarlama , Erdemir taşeron ve mütahit personeli , Haktan yana haklı olan ve susan işçiden yana olan Hakan Akgün

Yorumlar
  • Eregli halki
    5 Aralık 2018 Çarşamba 20:19

    Bu donem akp nin ereglide hic sansi yok krali gelse unutsunlr eregliyi

  • Tevfik keskin
    5 Aralık 2018 Çarşamba 17:34

    AK PARTİ nin iktidarda olması, ERDOĞANIN canını ortaya koyarak mücadele etmesi nedeniyle;TEŞKİLATLARIN LAYIKI İLE GÖREV YAPMAMASI,hem vatana millete, hemde davaya zarar vermesini MİLLETİMİZ AFFETMEZ.

  • Taseron
    5 Aralık 2018 Çarşamba 13:41

    Aday olabilir. Ama bu seçim tokati yiyecek uysal. Taşeron işçilere 5 kuruş zam vermediği gibi daha posbıyıkın verdiği ücretlere kesinti yapıyor. Belediye işçisi seçimi bekliyor sn uysal cevabını alacaksın. Utanmıyorsunuz kendiniz yiyip içerken taşeron işçiyi sefalet içinde bırakmaya.

  • Partili
    4 Aralık 2018 Salı 17:48

    İdmail isimle vatanşa imer başvurun olmafımı adama lafde ondansonra ah arzi vah arzi yok öğle partiği kulanmayın yeter artık kenişiniz için partiyikulanmayım herşey biliniyok Mütauit abi.

  • Yusuf yılmaz
    3 Aralık 2018 Pazartesi 22:36

    Taşeron işçileri kadro vereceğiz diye uyuyan sadece uysal değil,Ercan candan,Fatih Çakır yani tüm parti teşkilatıdır.Ama işçi salak değil cevabını sandıkta verecektir

  • İsmail
    3 Aralık 2018 Pazartesi 14:43

    Bence o beyfendi doktorluğuna geri dönsün Ereğliyi orta çağ kentine çevirdi.Bir Ereğlili olarak kentimizin bu hale gelmesinden utanıyorum.

  • Ak Genç
    3 Aralık 2018 Pazartesi 12:31

    Ne yapsalar boş Hüseyin Uysal tekrar aday ilçe başkanın sözü geçmiyor ki millet vekilleri eziyor onu

Ülkücülerden Tepki Mektubu...

2 Aralık 2018 Pazar 17:30

Ülkücülerden Tepki Mektubu...

Herkes tarafından sevilen Ali Uzun varken neden Hamdi Ayan? Birileri kaybettirmeye iddia mi oynadı?

Hamdi Ayan olayında MHP bile Karıştı.

Zonguldakta Ak Parti seçmenlerin Hamdi Ayan'la seçime  gidilecek dedikosuna verdiği tepkilerin ilk anda  duygusal  bir tepki olduğunu düşünsekte  dün gece den beri Hamdi Ayan karşı çıkan MHP li kişilerin de yüksek ses ile konuşmaları dikkat çekmeye başladı.. 

Ülkücü değerler tarafından Akgün Medyaya gönderilen olay yaratacak mektubu yayınlıyoruz.. 

 Hamdi Ayanı  partililer desteklediği halde millet vekilliğinde Zonguldak merkezde aldığı oy ortada !MHP'nin Belediye başkanlığında aldığı oy ortada!!!Cumhurbaşkanı açıklayıncaya kadar ittifakın adayı olarak kimse inanmaz belki ama herkes kendi kulesini kendi yapıyordu. 

Sonuç olarak ;AKP ve MHP li kurmaylar mutabık kalmadığı deklarasyon yayınlamadığı, hiçbir şey net değil iken nerden çıktı bu Zonguldak ittifak adayı olarak Hamdi Ayan! !!!!!

Bu sorunun cevabını Hamdi Ayan'ı tanıyan herkez bilir ki ;Hamdi Ayan kendi kendini iyi pazarlayabilen kurnaz politikacı dır! tİtifak adayı olarak Ayan'ın kaybettiriceğini herkez bilirken niye böyle birşey ortaya atıldı?

Bu işin aslını bir ay önce istifa eden eski MHP İl Başkanı Metin Soydaş, en iyi bilendir ..Dedikodu haberlerine göre ;Hamdi'nin bu tür ayak oyunlarını bilen metin Başkanın   hamdinin ülkücü fikriyata ters gelen bu tür ayak oyunlarına tepki koymak adına istifa ettiğini bilmeyen mi var ? 

Burda aslında işin en doğru tespiti şu.. Hamdi Ayan resmen  kendi kendini  pazarlıyor!Aksi durumda bu dedikodunun  aslı astarı olmadığı ortaya çıkınca kendisinin vereceği cevap çok basit ;

"ben öyle birşey demedim Ben MHP nin adayıyım  "diyecektir..

Burda şayet bi ittifak olacaksa bu ittifak da MHP ye kazandırılacak belediye olacaksa bunu niye Hamdi üzerinden yapsın AKP yönetimi!Sokakta herkez bilir ki Hamdi nin kazanma şansı yoktur.Birde iyi bir aday ile kazanma şansı %, 75 olan ,AKP  neden böyle bir riske girsin Hamdi ile  onuda anlamıș değiliz .Hamdi eline geçecek olan belediyeyi kaybettirecek bir enerjiye sahiptir.AKP illa da Zonguldak da ittifak yapacak ise bu aday kaybettiren ve hiç bir seçimde başarılı olmayan Hamdi ayan yerine ülkücü hareketin ve ak partinin sevdiği Ali Uzun olurdu buda belediyeyi direk alırdı!

 

 Bu kadar real  bu kadar bariz gerçekler ortada iken bu saçma konu hakkında neden konuşuruz bunu da anlamış değiliz ?Burda bi ülkücü olarak söylüyoruz Hamdi beyye! !!!!!

Metin SOYDAŞ ın istifa sürecinin ayak oyunları ile ilgili kulis çalışmalarınız la bu aday sürecinde ittifakın adayı olduğunuz algı sistemi aynıdır buda algı operasyonu olduğu aşikardır! !!!!Bizde size soruyoruz Hamdi Bey Ankara da hangi yetkili Zonguldak için ittifak olduğunu söyledi!?Bu ittifak yalanı velhasıl olduğunu düşünelim!Sizin kaybetmesi  muhtemel garanti olarak görülen belediye başkanlığı için hevesiniz ve nefsinize yenik düşerek oynadığınız bu algı oyununda ittifaka kaybettirmek ülkücü vicdanınıza sığar mı! ?

Yorumlar
  • Kemal arıcı
    2 Aralık 2018 Pazar 22:19

    Siz Hamdi başkanın yaptığı açıklamayı okuyun akkoyunlar

Hamdi Ayan ittifakın mı adayı oluyor

1 Aralık 2018 Cumartesi 23:33

Hamdi Ayan ittifakın mı adayı oluyor
Yorumlar

CELİL UZUN TOPA , NURİ BAŞKAN SIKINTIYA GİRDİ

1 Aralık 2018 Cumartesi 22:50

CELİL UZUN TOPA , NURİ BAŞKAN SIKINTIYA GİRDİ

AK Parti’de Alaplı Belediye Başkanlığı için Celil Uzun’un ismi ön plana çıktı.

TSO Başkanı Recep Ocak’ın adaylığı kabul etmemesi üzerine parti kurmayları Alaplı’da seçimleri kazanmak için Celil Uzun’la seçime girmeyi planlıyor.

AK Parti Eski İl Başkanı Celil Uzun daha önce hiç alınamaz denilen yerlerde seçim kazandıklarını belirterek Alaplı Belediyesi’ni de kazanabileceklerini söyledi.

Akgün Haber- AK Parti’den Alaplı Belediye Başkan Adayı gösterilmesine kesin gözüyle bakılan AK Parti eski İl Başkanı Celil Uzun, “Alaplı’da seçimi kazanacağıma inanıyorum.” Dedi.

Değişim Radyo’da Şenol Azman’ın sunduğu Kara Tren proğramına telefonla bağlanan Celil Uzun, “Ben seçimi kaybedeceğimi bilsem bile, bana partim sen bizim adayımız ol diyorsa yine çıkar aday oluruz.” dedi. "Biz başka arkadaşlarımızı tavsiye ettik" “Aklımdan böyle bir şey hiç geçmiyordu. Hatta bizim 4-5 senedir, “Alaplı’da bazı isimleri belediye başkanı yapabilir miyiz?” diye çalışmalarımız vardı. Ben yine o arkadaşları tavsiye ediyorum. O arkadaşlarla daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

Biz de elimizde geldiğince onlara destek vereceğimize söz veriyoruz. “Biz görev istemeyiz, görev verilir" Bizde şöyle bir durum var: Biz teşkilatçı bir insan olduğumuzdan, teşkilattan geldiğimizden biz görev istemeyiz. Görev verilir. Bizim böyle bir talebimiz olmadı. Ama neden bu duruma gelindi, bunu da arkadaşlarla değerlendiririz.

Recep Ocak iyi bir aday. İlçe Başkanımız Mustafa Yavuz var, o da iyi bir aday. Hatta Faruk Çaturoğlu var, hatta Cevat Bey var, hatta Nevzat Bey var, hatta Muharrem Bey var. Bunların hepsi belediye başkanlığı yapabilecek, seçim kazanabilecek kapasitede. “Nuri Tekin'den çekinmiyorum" Alaplı’nın kendine özgü şartları var.

Biz Nuri Tekin’den falan çekinmiyoruz.

Nuri benim çok yakın bir dostum.

Biz en zor zamanımızda Zonguldak’ta seçim kazandık.

Biz Ereğli’de Posbıyık’a karşı seçim kazandık. Nuri Tekin’den de bir çekincemiz yok. Nuri Tekin başarılı mı değil mi, buna halk karar verecek. Alaplı’nın kendine özgü yapısı var. Tabii bunlar, bizden kaynaklanan şeyler değil. “Önce isimlerini verdiğim arkadaşlar" Ben ilçe başkanımıza, il başkanımıza beni arayanlara, “önce bu arkadaşlarla bir oturun konuşun” dedim. Ben seçimi kaybedeceğimi bilsem bile, bana partim sen bizim adayımız ol diyorsa yine çıkar aday oluruz.

Türkiye’nin konjektürü var, Alaplı’nın yapısı var, dünya konjektürü var, ekonomik şartlar var. Bunlar hepsi birbirine bağımlı şeyler. “Bizim oyumuz 5200-5500 civarında" MHP ile ittifak yapmamız bile artı bir değerdir bizim için.

En son seçimde merkezde, AK Parti’nin oyu 5200, Nuri’nin belediye başkanı olduğu CHP’nin oyu da 3700. Arada 1600 civarı oy farkı var. Bir de ikincisi Nuri Beyin de eksikleri var. Bunları da üst üste koyarsanız, ben Alaplı’da seçimi kazanacağıma inanıyorum.

Recep Ocak seçimi alabilir. Biz de kendimizi zaten ona göre hazırlamıştık, destek olacağız diye. Çünkü Recep’in Alaplı’da bir karşılığı var. TSO Başkanı, iyi bir arkadaş, iyi bir ticaret adamı. Onun hakkında söylenecek hiçbir şey yok. Hatta CHP’liler bile hiçbir şey söyleyemezler. Onun için de biz onu istedik. Bu seçimi de rahatlıkla kazanırız diye düşündük. İYİ Parti bizden oy alamaz. Bizim oyumuz her zaman 5200-5500 civarında. DSP’nin aday çıkarması da AK Parti’nin lehine bir durum. Biz Refah Partisi döneminde, hiç kimse bize şans vermezken, dördüncü partiyken, biz seçimi kazandık.”

Yorumlar
  • iskender
    3 Aralık 2018 Pazartesi 13:03

    nurı başkan rahat koskoca akp aday mulamadı akgun bunu boyle bil

  • Nuri Öztürk
    2 Aralık 2018 Pazar 17:12

    Artık halk biliclenmeye başladı ne Ereğli, Alaplı, Zonguldak AKP'nin işi zor çünkü Ereğli'de gördük rant belediyeciliğini müteahhitlere peskek çekildi

Kdz Ereğli Dernek Başkannı Güven yerini sağlamlaștırdı.

1 Aralık 2018 Cumartesi 21:31

Kdz Ereğli Dernek  Başkannı Güven yerini sağlamlaștırdı.
Yorumlar
  • NEJDET YILMAZ YAKUPOGLU
    2 Aralık 2018 Pazar 10:20

    EREGLININ KIMYASININ BOZULMASININ NEDENLERINDEN BIRISIDE BOLGESEL DERNEKLERE PIRIM VERMEKTIR. EREGLIDE EREGLILER DERNEGI HEMSERI DERNEK EVLERI. MARSA GIDIYOR INSANLAR.