TÜRKİYENİN EN KOMİK BELEDİYE BAŞKANI

7 Kasım 2018 Çarşamba 14:11

TÜRKİYENİN EN KOMİK BELEDİYE BAŞKANI

UYSALA DEĞİL ; ERDEMİR GENEL MÜDÜRÜ SALİH CEM ORAL BEY VE ERDEMİR ŞİRKETİNE TEŞEKKÜR EDERİZ..

BU BİR HABER DEĞİLDİR.

KANDIRILAN HALKIN AYDINLANMASI İÇİN YAPILMIŞ VİCDANİ BİR HAMLEDİR.

AKGÜN MEDYA KDZ EREĞLİ BELEDİYESİ'NİN GAZETESİ DEĞİL ,HALKIN GAZETESİDİR..

Bugün Meclis Toplantısı oldu ,Başarısız Hüseyin Uysal farklı yönde dikkat çekmek adına anlamda bir söylemler içine girerek  halkın gözünü boyama adına gereksiz bir konuşma yapmıştır .

Bu konuda halkımızıda aydınlatmak bize düşmüştür.. 

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal başkanlığında, belediye meclisinin Kasım ayı ilk oturumu gerçekleştirildi.

Uysal, Atatürk Kültür Merkezi Nikah Salonu'ndaki toplantıda, Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları'nın (ERDEMİR) Kızılcapınar Barajı'ndan gelen içme suyuna Ereğli Belediyesi'nin katkı payı ödemeyeceğini söyledi.

Erdemir ile iyi ilişkiler sürdürdüklerine değinen Uysal, şu ifadelere yer verdi: "Kızılcapınar Barajının gerek kamulaştırması gerekse inşasal faaliyetleri Erdemir tarafından yapılmıştır. Buradaki bizim içme suyu kullanma hakkımız da yüzde 29'dur. Erdemir, belediyemiz ve Devlet Su İşleri (DSİ) arasında imzalanan protokol ile bizden hiçbir katkı payı almayacaklar. Katkı payı da 10 milyon dolardır.

Katkı payını almadan içme suyunu yüzde 29'nu kullanma hakkını Ereğli Belediyesi'ne verdiler.

Önümüzdeki günlerde iyi ilişkiler çerçevesinde görüşmelerimiz devam edecek" 

 

AKGÜN MEDYA YORUMU ;

Çaresizlikten olsa gerek  Yalnız kalınca  istifa eden Hanımağayı yanına çağırıp meclise giden sonrasında  resim çektirip  algı yapan SEVİM'Lİ UYSAL!! 

Makamına emaneten oturan Feviz ekşinin  Cöbek'i görevinden aldığında "Fevzi Ekşi, Ereğli halkına ihanet etmiştir. Bu komplonun içinde bulunanlar cezasını çekecektir." deyip Ekşinin kızını belediyeye alan ne dediğini unutan UYSAL ,

PINARCIK VE EKŞİ benim için bitmiştir deyip sonrasında Pınarcık'ı Belediye Spora tesislerine kral yapan söylediğini unutan Uysal,

Milletvekillerine şikayet ettiği kişilerin ailesini belediyeye alan ara ara dengesini kaybeden  Uysal,

Farkındamısın ?

5 senede yaptığın en büyük icraat ne ?

Belediye parası yani halkın parası ile gereksiz SAKİNDERE PROJE harcaması ..

Sakindere gereksizmidir?

Kesinlike Hayır..

SAKİNDERE bir devrimdir !!!

Ama  '' DEVLETİM SEN PARA VERME BEN KASADAN ÖDERİM'' anlamında  HALKIN PARASI İLE YAPILAN BİR DEVRİMDİR sadece ..

KAHRAMANI DA ABONE OLDUĞUN GAZETECİLERİN YAZDIĞI  GİBİ SEN DEĞİL ,

BİLAKİS YAPILMASI ACİL OLAN  AMA KASADA  PARA YOKLUĞU YÜZÜNDEN YAPILAMAYAN HİZMETLERDEN EKSİK KALAN HALK TIR..

Farkındamısın ?

Baştan beri yaptığın 2. büyük icraat ne  ?

Hatta kimsenin kendine bu kadar zarar veremeyeceği ve başaramadığı iş  nedir ?

Yanında olan ve seni buralara taşıyan yol arkadaşlarını  kısa zamanda yok edip, düşman ilan ettiklerini sonradan  burnunun dibine kadar sokmak ..

Bu bir iddia değildir bilakis senin ağzından çıkan sözcüklerin bugüne sarkmasıdır SÖYLEDİKLERİNİ UNUTAN UYSAL !!

ERDEMİR KONUSUNDA GELELİM..

Erdemir yerinde sabit bir kurumdur.

Siz  ve sizin gibi makam sahipleri  gelir gider.

Bu göreve başladığınızdan beri sizleri yakından takip ediyoruz ve bizleri şaşırtacak kadar  inanılmaz bir grafik çiziyorsunuz borsa da kağıt olsanız size güvenen helak olur..

Erdemir'le ilişkilerinizde hiç bir sorun olmadı ki sizin!!

Yeğenlerinizi Erdemir'e aldırdınız mı sayın Uysal ?

Yusuf Kalay la ilişkinizde sular durulsun diye Yusuf kalayın kızını Erdemire aldırdınız mı ?

Nasıl olacak şimdi ?

Bir gün Erdemire racon kesiyorsunuz başka bir toplantıda  gökyüzüne çıkarma yoluna gidiyor Erdemirle dah iyi ilişkilerimiz olacak diyorsunuz .

Her ilişki iyi olacak lafınfan sonra nedense birilerinin akrabaları iş başı yapıyor hayırdır başkan sırada kim var?

Nasıl bir dengedir bu  ?

Siz kendinizi anladınız mı ?

Siz kendinizden ne istiyorsunuz ?

Size yazık değil mi ?

Bakınız ; Erdemire yeni gelen Salih Cem Oral Bey iyi bir dinleyicidir ama Sedat Orhan beyden vakti zamanında  istediğiniz şeyleri Salih beyden isterken dikkat etmenizi öneririm .

Erdemir'den istemesini bilirseniz Ereğliye en iyi desteği vermeye hazırdr ama Ereğli öyle garip bir yer ki ;

Bir genel Müdür makama oturduğunda hemen sivil toplum örgüt başları ,siyasiler  hoşgeldine makamına ziyaret eder, ardından da benim çocuğu,yeğenleri ,akrabayı ,dostumu işe alırmısın der !

İşte Erdemir genel müdürü  o anda  Sizlerle arasına mesafe ve set koyar sizlerde Onu medya aracılığı ile ERDEMİR EREĞLİYE SIRTINI DÖNDÜ tarzı haberleri servis ederek  halkı yanıltırsınız..

ERDEMİR HABİRE SURATINI SİZE DÖNSE VALLA BELEDİYEDE İŞE SOKTUĞUNUZ EŞİNİZİN TÜM AKRABALARINI ERDEMİRE SOKARSINIZ AMAN BIRAKIN ERDEMİR İŞİNİ YAPSIN SİZ EREĞLİ HALKINA İYİLİK YAPIN İSTİFA EDİN RİCA EDİYORUM...

SU İÇİN SİZE DEĞİL AMA BAŞTA ERDEMİR GENEL MÜDÜRÜ SALİH CEM ORAL BEY OLMAK ÜZERE TÜM ERDEMİR VE OYAK YÖNETİMİNE TEŞEKKÜR EDERİZ...

 

 

Yorumlar
  • Tevfik keskin
    7 Kasım 2018 Çarşamba 15:38

    DALINDAN KOPAN YAPRAĞIN AKIBETİNİ RÜZGAR TAYİN EDER;Diyeceğim amma diyemiyorum,zira hiç birzaman dalında olmaya n bir yaprak oldu sayın başkanımız.Olan Ak partinin oylarına olmuştur.Başkan ERDOĞAN buraların halini bir bilebilse, BUNLARIN ALAYINI SİLER.

Merdivenden düştü ağır yaralandı

7 Kasım 2018 Çarşamba 02:05

Merdivenden düştü ağır yaralandı
Yorumlar
  • Tevfik keskin
    7 Kasım 2018 Çarşamba 15:40

    Arkadaşımıza ve hastalarımıza acil şifalar dileriz, geçmiş olsun.

Çaresizliğin fotoğrafı!!!

7 Kasım 2018 Çarşamba 02:16

Çaresizliğin fotoğrafı!!!

Kimlere oy verdiniz kala kala kaç kişi kaldılar.

YOLA ÇIKARKEN BU KADARDILAR 

Gazeteler hep bir haber DOLANDIRIYOR sitelerinde dikkat etmişsinizdir. 

"SAKINDERE EFSANESİ  "

Ama ne yapsınlar ;

Uysalın iyiliğine yazılacak ne var bir düsünün bakalım !

Baştan Sakindere olayını bir gerçekliğe kavuşturalim iş DENİZ BEYİN MEMBA SUYU YALANINA dönmesin..

Sakin dere projesi Devlet Su İşleri tarafından yapılması planlanan ve devletin onayladığı bir proje iken ne hikmetse Uysal Belediye kasasından bu parayı ödedi. 

Sizce iyi mi yaptı ?

Belediye Devletten zengin ise yıktılar pislikleri temizlesinler o zaman..

BUDA ÇARESİZLİĞİN VE BECERİKSİZLİĞİN FOTOĞRAFI

Bu fotoğraf en son Belediye başkan yardımcılığı  görevinden istifa eden Hanim ağanin tekrar Belediye Meclis Üyesi görevine döndükten sonraki yani dün çekilen resmi..

Herkes bugün bu resme bakarken hayret içinde kaldı..

Özellikle  yola çıktıkları Belediye Meclis üyelerinin bazılarının;

"Allah bizleri affetsin bu adamı Ereğlinin başına bela ettik" söylemi tbu resmin ana fikri idi...

Uysalın bu göreve başladığında düşman gördüğü ve ona düşmanlık yapanların hepsi Uysalın son günlerinde  dostu  oldu amma  Onu bu makamlara  getirmek için her şeyini verenler ise verdikleri dostluğa pişman oldu.. 

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Belediyesi Uysal komedisi , Tüm düşmanları ile dost olayım derken dostlarını Yok eden adama Hüseyin Uysal denir..

Yorumlar

OYAK'TA SABAH GİZLİ TOPLANTI VAR AMAN KİMSE DUYMASIN!!

6 Kasım 2018 Salı 02:24

OYAK'TA SABAH GİZLİ TOPLANTI  VAR AMAN KİMSE DUYMASIN!!

OYAK BÖLGE MÜDÜR YARDIMCISI NAMI DEĞER YENDİ BEYİN FABRİKA SAHASINA GİRDİĞİ ARABA İCRADAN YAKALAMALI MI?

Bugün sabah  Acil ve Gizli  Yapılacak  Toplantıdan Genel Müdürün Haberi Var mı ?

Oyak pazarlama müdür ve müdür yardımcısı Erdemir’e ait hijyen depoda sabah 9 da bütün projelerin Formen ve sorumluları rını arayıp ;"gizli toplantı yapacaklarını ve kesinlikle yapılacak  toplantının dışarıya sizdırılmaması konusunda, herkesin dikkatini neden çekmiş olabilir ?

Mesela geçen aynı bu şartlarda yapılan toplantıda sendikanın referansı olmayan  OYPA'lıların ezildiği ,tehdit edildiği doğru mu ?

Sayın Yendi iş yerlerini askeriye ile karıştırmayın rica ediyorum bilirsiniz ki Soyadınız YENDİ olsada herkes herkesi YENemez...

Mesla size bir kaç soru sormak istiyorum müsadenizle..

Altınızdaki araba 34 AZ... şahsınızın mı Yoksa şirketin mi ?

Arabanın RUhsatında   rehin yada haciz var mı ?

Hatta Arabanın kiralık olup kiralayan şirketin battığı ve rüm arabaların teslim edllmesine rağmen sizin arabanızın yakalamalı hacizli olduğu doğru mu ?

Alkol alıyormusunuz ?

Anadolu oteline ve Musaya gidiyormusunuz ?

Şayet altınızdaki şirket arabası icralık ve yakalamalı ise fabrika sahasına nasıl bu araba ile girebiliyorsunuz?

Şayet altınızdaki Kiralık  olan araba yakalamalı hacizli araba ise nasıl Ereğlide bu kadar denetleme varken arabanızı yakalatmıyorsunuz ?

Bay YENDİ HER ZAMAN HERKES HER İSTEDİĞİNİ YENEMEZ..

Bir şey daha soracağım işçiye bot verme süreniz ne kadar ?

Şayet işçiye verdiğiniz bot delin di ,çürüdü vaktinden evvel onlara yeni bot mu veriyorsunuz yoksa cebinizden alın diye tersliyormusunuz?

Peki siz Erdemir lojmanlarında hangi şartlarda kalıyorsunuz?

Siz Erdemirde mi çalışıyorsunuz yoksa Oyakta sadece Oyak Bölge müdür yardımcısımısınız?

 sayın YENDİ VE DEVECİ BEYLER ;

Neden bugünkü toplatıı sır gibi tutuluyor ?

Oyak Pazarlama formenlerine bu kadar gizli ne denecek ?

Özellikle teledonla arayp bilgi dışarı sızmasın demek ne demek ?

Aranızda Müşterisi Erdemire kafa tutan Oyak Pazarlama yetkilileri var mı ?

Sonuçta Erdemir Oyak Pazarlamanın müşterisi değil mi ?

Siz Oypalılar ordan iş almıyormusunuz ?

Aman aman kimse kimseye kafa tutmasın anlaşmak iyiidir değil mi ?

Bu günden sonra sizinle çok iiyi anlaşacağımızı umuyorum ,hayırlı işleriniz olsun Sabah toplantıda görüşmek dileği ile..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar
  • Çalışan
    7 Kasım 2018 Çarşamba 20:49

    Haberi yeni okudum ve bununla bitmeyen bir sürü olayları mevcut sorumluluğunda olmayan insanları farklı görevlerde kullanmaya ve zorunlu olarak yaptırmayı çok sever sayın yendi burasını Sivas'ta yönettiği 50 kişilik projelerle karıştırır sanırım insan gider

  • Toptanci Yendi
    6 Kasım 2018 Salı 18:03

    Öyle ne domatesi kaldı ne kestanesi ne çileği Erdemir sera m.y ve o.d ye çalışıyor maşallah getir mali al personel i

  • HAKAN AKGÜN
    6 Kasım 2018 Salı 10:34

    Emekçi rumuzlu güzel dostum hiddetini anlıyorum o yazında keske o son kelimeyi yazmasaydın şayyet yayınlar isem ceza alırsın diye yayınlamadım. o son kelimei sil hemen yorumunu paylaşayım

  • TEBRİK EDERİM
    6 Kasım 2018 Salı 02:46

    HABERCİLİK BU. İŞÇİYİ KORUMAK BU SONUNA KADAR YANINIZDAYIZ

MUHSİN YAZICIOĞLUN DAVA ARKADAŞI AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLDU

5 Kasım 2018 Pazartesi 22:43

MUHSİN YAZICIOĞLUN DAVA ARKADAŞI AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLDU

SOKAKLARDA YÜRÜRKEN SELAM VERMEKTEN VE ALMAKTAN DOĞRU DÜRÜST YÜRÜYEMEYEN ADAM ADAY ADAYLIĞINA YÜRÜDÜ..

 AK Parti’de aday adaylığı başvuruları bu gün başladı.

İlk Adaylık Başvurusu Kim Yaptı peki biliyormusunuz ?

 Hani bundan aylar evvel ''KİMDİR BU AHMET FİKRİ KIZMAZ'' diye haber yaptığımız ve haber yapılır yapılmaz telefonumuzun şarjının çabuk bitmesine , yazdığımız  haberin   tıklanma rekoru kırmasına sebep olan adamın ta kendisi Sokağın gülen yüzü AHMET FİKRİ KIZMAZ yaptı tabiki..

Kdz. Ereğli Belediye Başkan Aday Adaylığı için ilk başvuruyu Kdz. Ereğli Eski İlçe Tarım Müdürü Ahmet Kızmaz yaptı.

ilk gün Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Aday Adaylığı için sadece Ahmet Fikri Kızmaz başvuruda bulundu. Kdz. Ereğli Eski İlçe Tarım Müdürü Kızmaz başvurusunu AK Parti Zonguldak İl Başkanlığına yaptı.

KİMDİR BU Ahmet Fikri Kızmaz ?

1960 Kdz. Ereğli doğumlu. Geniş bir aile yapısına sahip olup Ereğli ve Köylerinde yaşayan çok sayıda akrabam vardır. İlkokul, Ortaokul ve Lise öğrenimimi Kdz. Ereğli’de tamamladım.(Kdz.Ereğli Lisesi) Üniversite eğitimimi Ankara Ün. Veteriner Fakültesinde 1983 yılında tamamladım. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji okumaktayım.

Askerlik görevimi 1985 yılında Yedek Subay olarak Bandırma’da tamamladım. İş Deneyimi : 1984 Yılında Şanlıurfa Tarım İl Müdürlüğü’ne Veteriner Hekimi Mayıs 1986-Aralık 1989 yılları arası Şanlıurfa-Akçakale İlçesinde Tarım İlçe Müdürü, 1990-1993 arası Kdz.Ereğli Tarım İlçe Müdürlüğü-Hükümet Veteriner Hekimi, 1993-2007 Yılları arası Ereğli Tarım İlçe Müdürü olarak Kamu hizmetlerinde 14 yılı aşkın süre yöneticilik görevlerini ifa ettim.

Tarım Müdürlüğü’nde görev yaparken ayrıca;

Mayıs 1986-Aralık 1989 arası Akçakale Belediyesi Tabii Encümen Üyeliği 1990-1994 arası Ereğli Gülüç Belediyesi Encümen üyeliği 1994-2002 Ağustos ayına kadar Ereğli Belediye Encümen Üyeliği görevlerini yürüterek Belediye çalışmaları içinde bulundum. 2012 -2018 Yılları Arası Ereğli TSO Meclis Üyeliğinde bulundum.

2007 yılında emekli olmamdan itibaren halen Kdz.Ereğli Merkezli Elmaks Mühendislik ve Danışmanlık A.Ş. de Kurucu şirket ortağı ve Şirket Müdürü olarak öncelikle bölgede Proje hazırlama ve danışmanlığı,(Tarım Bakanlığı, Bakka, Kosgeb), biyosidal mücadele ve personel çalıştırma işleri yapmaktayım.

Şubat 2007-Haziran 2008 arası MÜSİAD Akademi Liderlik MBA eğitimi 2002 yılında Genel seçimler Ak Parti Millet Vekili Aday Adaylığı Diğer Bilgileri:

Evli ve (eşim ev ekonomisti) 3 çocuk babasıyım. (Çocuklarımın mesleği Elektrik Mühendisi, Öğretmen ve Mimar) İyi derece de İngilizce konuşma

Etiketler:

AK PARTİ ZONGULDAK KDZ EREĞLİ İLK BELEDİTE BAŞKAN ADAY ADAYI AHMET FİKRİ KIZMAZ

Yorumlar
  • Skvpe
    6 Kasım 2018 Salı 15:45

    Musa'nın çiftliği olmuş yaptıkları bununla da bitmiyir bi hiç bir yetki ve izin almaksızın erdemir yöneticilerinin bilgisi dışında ve başka projede görev tanımında bile yetkisi olmayan sorumluları izin evrakı hakedeş vs gibi işleri hicbir üst düzey yöneticisinin bilgisi olmadan kendi kararlarına göre uydurması başka projelerde sorumlu olanlara başka işlerde çalıştırması vs gibi daha birçok ıslerin yaptırılmasını sebebi sayın YENDÍ

  • Yakup Bayram
    6 Kasım 2018 Salı 05:37

    Allah muvaffak eylesin.