Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

19 Mayıs 2020 Salı 19:50

Türkiye'de Coronavirüs de son durum .

Sağlık Bakanlığı, Türkiye'nin son 24 saatlik korona virüs rakamlarını açıkladı…

Sağlık Bakanlığı, Türkiye'nin son 24 saatlik tablosunu açıkladı.

Açıklamaya göre, Türkiye'de son 24 saatte 28 kişi hayatını kaybederken, 1022 kişiye Kovid-19 tanısı konuldu.

Toplam vaka sayısı 151 bin 615,

can kaybı 4 bin 199 oldu.

Yorumlar

VİRÜSÜN ŞAKASI YOK BUNU HATIRLAMAN İÇİN HASTA OLMAN MI LAZIM

19 Mayıs 2020 Salı 18:26

VİRÜSÜN ŞAKASI YOK BUNU HATIRLAMAN İÇİN HASTA OLMAN MI LAZIM

Ereğli'de vaka sayısı yükseldi!

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde korona virüs salgınının başlamasından bu güne kadar tespit edilen pozitif vaka sayısı 115'yükseldi.

Tüm Türkiye'de olduğu gibi Zonguldak ve Ereğli'de de korona virüs salgını ile mücadele sürüyor.

Kdz. Ereğli'de korona virüsü salgınının başlamasından bu güne kadar tespit edilen pozitif vaka sayısı 115'e yükseldi.

Korona virüs testi pozitif çıkan 115 kişiden 68'i tedavi gördüğü hastanelerden iyileşerek taburcu edilirken, 20 kişi ise hiç hastaneye yatmadan evinde tedavi ile hastalığı yenmeyi başardı.

Yoğun bakımda yatan hasta sayısının ise 2 olduğu belirtildi.

Kdz. Ereğli ilçesinde korona virüs hastalığına yakalananlardan vefat sayısı 4 iken, numune alınan 7 kişinin ise test sonuçlarının beklendiği dile getirildi.

Yetkililer vaka sayısının artmaması için vatandaşların kalabalık yemek ve ev ziyaretinden uzak durmaları konusunda uyardı.

Yorumlar

KIZILAY DEMEK SADECE KAN DEMEK DEĞİL EL VERMEKTİR ..

19 Mayıs 2020 Salı 02:55

KIZILAY DEMEK SADECE  KAN DEMEK DEĞİL EL VERMEKTİR ..

Kdz. Ereğli Türk Kızılay’ı şubesi başkan ve yönetimi, ihtiyaç duyulan her noktada vatandaşın yanında yer alıyor. Yardım ve ihtiyaç dağıtımı sırasında aracı arıza yapan kadın sürücünün aracına müdahale etti.

Ereğli Kızılay Şube Başkanı Yaşar Ciğer ve Yönetim Kurulu Üyesi Kürşat Yağız, yolda kalan kadın sürücüye yardım etti.

Aküsü biten araca takviye kablosu temin ederek çalıştıran Ciğer ve Yağız’a kadın sürücü teşekkür etti.

Kızılay’ın sadece yardım dağıtmak ve Kan Bağışı kampanyası ile bilindiğini ifade eden Kızılay Ereğli Şube Başkanı Yaşar Ciğer “Bizler her zaman vatandaşımızın yanındayız.

Vatandaşlarımızın bize ulaşması halinde elimizden gelen tüm yardım ve çalışmayı yapıyoruz.

Bundan sonra da yapmaya devam edeceğz” dedi.

Yorumlar

ELEKTRİK GELİNCE Mİ EZAN OKUNACAK?

19 Mayıs 2020 Salı 01:43

ELEKTRİK GELİNCE Mİ EZAN OKUNACAK?

Bugün akşam iftar sofrasında herkes top atışı ve ezan sesini bekler iken vurdumduymaz eletrik işletmecileri yüzünden şehir karanlıkta kaldı ..

Bu minareler, şerefeler ne işe yarar?

Elektrik gidince imam veya müezzinin minareye çıkıp ezân okuması gerekmez mi?

Bir asır veya daha kısa zaman önce böyle elektrik mi vardı ilçede?

Minareler şimdi kullanılmayacaksa ne zaman kullanılacak?

Hiç minare yapıp israf etmeyelim o zaman!!!...

Sayın yetkiler lütfen öncelikle böyle durumlarda kendinizi değil görevli olduğunuz, sorumluluğunuzun farkına varın.

Sizler gibi oruç tutan kişilere saygı gösterin ve öncelikle o sofranın başında sizlerde vakti  bekleyeceginize çıkın minareye çıplak sesinizle insanları iftar sofrasına davet edin ...

Ereğli de iftar vaktinden bu  saatlere kadar  kesilen elektriği kim izah edecek ? 

Arızanın kaynağı nedir ?

Cami hocaları top patlamasını ezanı bekleyecekse bizler le  beraber  , Elektrik kurumu çalışanları da kesilen elektriği bekleyecekse sofra başında arkadaş bu elektriği kim onaracak bu ezanı kim okuyacak biz ne zaman iftar açacağız ???

Amacınız insanları  çileden çıkartmak mı ?

Az kaldı ..

Yorumlar
  • Suphi Konak
    20 Mayıs 2020 Çarşamba 03:28

    Arıza Nedeni roman vatandaşı şahısların kaçak elektrik kullanması ve bu kacaklarin bize fatura edilmesi

  • Ereğli li
    19 Mayıs 2020 Salı 03:58

    Öyle saça böyle tarak.

DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

19 Mayıs 2020 Salı 00:21

DEVLET SARIKORKMAZ MAHALLESİNDE DE VAR .

Dün akşam Akgün Medya ya ulaşan okurlarımızın gönderdiği bilgi ve fotoğraları kullanarak gündeme taşıdığımız Durcan ÖZCAN ın durumu ile ilgili olarak bu gün sabah erken saatlerde devletin bütün kurumlarının harekete geçtiğini mahalle halkından öğrendik.

 Durcan ÖZCAN ın durumundan Sosyal Hizmetler Müdürlüğünün haberi olduğunu Kaymakamlık tarafından fakirlik yardımı aldığını, Belediye tarafından günlük yemek ihtiyacını karşılandığını zaman zaman devlet hastanesinde tedavisinin yapıldığını da öğrendim.

 

Bu sabah itibari ile İlçe Emniyet Müdürü Hakan ÇELİK in şahsın ikametine ekip gönderdiğini ekiplerin yazılı olarak sordukları sorulara şahsın yazılı olarak cevap verdiğini sorularının bu şekilde tespit edilip ilgili kurumlara gerekli bilgilerin aktarıldığını,

Sarıkorkmaz Mahallesi Muhtarı Ali KOCATÜRK ün de Durcan ÖZCAN'ı  şahsi aracı ile Devlet Hastanesine götürüp tedavisi ile bizzat ilgilendiğini şahsın devlet hastanesinde tedavi sürecinin başladığını da mahalle halkından öğrendim.

Bu vesile ile bir kez daha gördüm ki devletimin ve onu idare edenlerin mağdur ve mazlum insanımız yurttaşımız nerede varsa devletin gücünün ve kudretinin orada hissedildiğini bu sebeple başta

ilçe kaymakamımız İsmail Çorumluoğlu , İlçe Emniyet Müdürümüz Hakan Çelik  daire ve kurum yetkililerimiz ile Muhtar Ali KOCATÜRK e okurlarımız adına teşekkür ediyorum.

TEŞEKKÜRLER DEVLET YİNE BÜYÜKLÜĞÜNÜ GÖSTERDİ.

Yorumlar
  • Abdullah Bostanci
    19 Mayıs 2020 Salı 02:31

    Basta sn kaymakamimiza Sn Emniyet mudurumuze Sn.muhtarimiz degerli insan Ali Kocaturke Ve Akgunmedya ailesine cok tesekkur ederim.Allah cc cumlenizden razi olsun Akgun medyaya inaniyor ve takipcisiyiz.Selam ve saygilarimla.

  • Savaş UYSAL
    19 Mayıs 2020 Salı 01:28

    Böyle bir habere vesile olandan allah razı olsun