UYSAL'IN EVİ YANDI!!

3 Aralık 2018 Pazartesi 19:39

UYSAL'IN EVİ YANDI!!

Çıkış Sebebi henüz bilinmeyen yangın Uysal'ın evini kullanılmaz hale getirdi..

Kaptaș Teperen Köyünde  Mustafa Uysal adlı kişiye ait ev bir anda alev aldı. 

Gecimini  Seyyar manavcılık yaparak sağlayan   Savaş Uysal adlı kişi "yoldan geçerken arabamın  camının açık olması sonucu  yanık kokusu duydum . Yolun kenarına arabamı çektim ve dikkatli bakınca evden duman tüttüğünü farkettim.

Yakınlarda kimselerin olmadığını görünce akaryakıt istasyonuna koştum ve orda bulunan 2 yangın tüpünü alarak yanan evin içine girdim. 

1 katta mutfak bölümünden duman geliyordu hemen oradan bulduğum bereyi kafama geçirdiğim gibi soğutma işlemine devam ettim. 

2 tüp yaklaşık 14 dk da bitti zaten o arada yardıma hem insanlar hem itfaiye geldi. 

Gerçi itfaiye tam 26 dakikada olay yerine geldi ve gerekli söndürmeyi titizlikle bitirdikten sonra konuyu araştırdı..

Benim korkum içerde birilerinin olma ihtimali idi çok şükür kimse yokmuş "diyen günün kahramanı Savaş Uysala herkes adına teşekkür ediyoruz .. 

İtfaiye olay yerine gelip söndürme işlemini tamamladıktan sonra Savaş Uysala konu hakkından gerekli soruları sorduktan sonra göstermiş olduğu insanı ilk yardım için teşekkür ettikten sonra zarar araştırması yaptı.

Evin 1. Katı kullanılmaz hale geldiği her hangi bir can kaybı olmadığı yapılan çalışma sonucu neticesinde anlaşılmıştır.. 

 

 

Yorumlar

Bu kadın meşhur Devrek bastonuyla dövülmeyi hak etmedi mi?

30 Kasım 2018 Cuma 09:48

Bu kadın meşhur Devrek bastonuyla dövülmeyi hak etmedi mi?

Boyle kadın Aman evlerden ırak

Kendisini savcı olarak tanıtan, savcı-hakim cübbesi ile fotoğraflarını paylaşan, 19 ayrı suçtan araması bulunan cezaevi firarisi kadın bilin bakalım nereli? 

Bastonu ile meşhur Devrekli ..

Yani bizim bölgemizin insanı. 

Seher Güner,uzun zamandır polis tarafından aranıyordu 

Ankarada yakalanan Güner in İlkokul mezunu olduğu görüldüğünde tüm Türkiye bu akıl karșısında șaștı. 

 

19 ayrı suçtan arama kaydı bulunan bir cezaevi firarisi olan Güner in suç dosyası bir hayli kalabalık.

En büyük özelliği ise ;savcı cübbesi ile açtığı hesaplarla Evlilik sitelerinde yakınlaștığı kişilerle arkadaşlık kurup ilerleyen zaman içinde kendisiyle evlenmek isteyenleri dolandırdığı öğrenildi. 

SÜREKLİ İZİNİ KAYBETTİRDİ

Sahte Savcının Türkiye trafiğinde kaçış ve saklanıșına trafiği incelendiğinde Ankara, Çanakkale, Afyonkarahisar ve Kocaeli’de çok sayıda kişiyi dokandırdığı ortaya çıkıyor . 

Kurbanların bazı kamu kurumlarından, olması dikkatlerden kaçmamakta ve bu dolandırıcılık olayının ortaya çıkması  ise bu kişilerin savcılığa Gidip kendisini savcı olarak tanıtan bir kadın tarafından dolandırıldıkları şikayeti üzerine Ankara Asayiş Şube Müdürlüğü Yankesicilik ve Dolandırıcılık Büro ekipleri çalışma başlatmakla ortaya çıkıyor.. 

Polis, 2 aylık teknik-fiziki takibin ardından dolandırıcı Seher Güner’in(50) Mamak’ta kaldığı yeri belirledi.

Takipten kaçmak için kendi adına telefon kullanmayan, sürekli adres değiştiren Güner, yapılan baskın ile yakalandı.

Güner’in gözaltı yapan polise de “Ben savcıyım, siz kim oluyorsunuz da beni yakalıyorsunuz” diye çıkıştığı öğrenildi. Emniyette sorgulanan Güner, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Șimdi bu kadın haber Bașlığımızdaki gibi Devrek bastonu nü haketmemiș mi? 

 

Yorumlar
  • Bülent
    3 Aralık 2018 Pazartesi 20:12

    Helal olsun abi Allah ta seni kazadan beladan korusun

Uysal Chpli Meclis üyesi ile kanunun tersine mi çalıșıyor

14 Aralık 2018 Cuma 19:37

Uysal Chpli Meclis üyesi ile kanunun tersine mi çalıșıyor

Uysal CHP li Meclis üyesinin evinin önündeki yolu kapatıp garaj yeri mi yaptı? videosu hazır

Akgün Medya olarak paket yayın yapmadığımızı, belediyeden gelen paket programa boyun eğmediğimizi tüm okurlarımız artık biliyor !

Biz aylar öncesinden Uysal Başkanın Ak partili olmayı başaramadığı için bu tutarsız ve başarısız tabloyu sergilediğini iddia etmiştik ve o zaman tüm belediye meclis üyeleri ilede Yanyana idiler..

Biz diyoruz ki o zamandan bu zamana Uysal 6 ok davasına sahip bir adamdır ve biten CHP yi ve Posbıyık'I gizli gizli Ereğlide tekrardan aranan parti Konumuna sokarak seçildiği Ak Partiye ihanet etmiştir .

Aşağıdaki yayınlayacağımız resimler utanç vericidir . 

Çünkü CHP li  belediye meclis üyesinin evinin önünde var olan Kanuni halkın Yolunun iniş kısmına istinat duvarı yapmak sureti ile önce çıkmaz sokağa çevirmiş ve sonrada o alanın Meclis üyelerine ve  diğer oturanlara otopark şeklinde kullanım haline dönüştürülmüștür..

Şimdi soruyorum bu Uysal basarılımıdır?

Halkın Yolunu gasp eden kişi Belediye başkanı olmalımıdır?

Ben Uysal düşmanı Değil halk sevdalısıyım derdim Uysal in bana verdiği abonelik ve benim yırttığım 590 TL değildir.. 

Benim derdim;

"ne istedin de alamadın diyen SOYSUZLARA" hayatta en değerli varlıkların insan olduğunu öğretmek ve para iinsan satmak için değil sadece yaşamının devamını sağlamak için bulunan bir değerdiri kanitlamaktır.

Buyrun destek verdiğiniz Sevimli Uysa beyin sevimsiz yüzü..

Kanunsuz otopark yapımı için halkın kanuni yoluna istinat duvarı yapanların belediyesi .. 

Resimler 10 dk içinde yüklenecek... 

 

 

 

Yorumlar
  • Hakan Akgün
    6 Aralık 2018 Perşembe 18:23

    Serhan bey kumar işinden anlamam hep bilek gücü ile çalıştım alın terimin karşılığını yedim yedirdim herkes işini yapacaksa siz gidin ev satın bende kanunsuz işleri yazayım daha fa fazla iddia etmeyin. İddia edeceğinize evrak alın ispat edin... Konuştuklarınız hep boş

  • Hakan Akgün
    6 Aralık 2018 Perşembe 18:21

    Serhan bey bende her türlü evrakları mevcut siz farklı yerden bahsediyorsunuz.. Oktay dediğiniz mutahitin evinin hemen ara boşluğunda park edilen yer imarda imar yolu Belediye yolu gözüküyor park değil. Bir daha iddia ediyorum sizde iddia ediyorsanız geldiğimde lütfen buluşalım sizde öğrenin

  • Serhan Tüfekçi
    6 Aralık 2018 Perşembe 10:22

    Bedava daireyi sana ancak kumar masaları verir benden alamazsın kumar oynamak mezhebimde yok imarda yol var eywallah ama oraya bir araba yolu açılmasının mümkün olmadığını bilmiyorsun oraya sadece merdiven yapılabiliyor o da yapılır belki ben emlakçı lık yapıyorum ve hergün imardayım herkes işini yapsın daha iyi olur

  • Hakan Akgün
    1 Aralık 2018 Cumartesi 17:52

    sERHAN tÜFEKÇİ 05050616767 dediklerrin doğru değil hadi çarşamba ereğliye geleceğim bana ispatla madem yer sahibisin seninle bir dairesine ispat etmesine varsan beni ara

  • Serhan Tüfekçi
    1 Aralık 2018 Cumartesi 11:29

    Tamamen boş bir bilgiye sahipsin keşke haberi yapmadan önce IMAR hakkında biraz bilgin olsaydı belki o zaman anlayabilirdin ha bu arada o istinat duvarının önünde bulunan yılmaz inş. yaptığı binaların arsa sahibiyim ben biz birşey bilmiyorduk cahildik sen mi biliyorsun

  • Vatandaş.
    30 Kasım 2018 Cuma 11:41

    O istinat duvarı bildiğim kadarıyla çok eskiden beri var.Bahsettiğiniz inşaatlar başlamadan önce yılmaz inş. yaptıkları evler var.Ozamandan beri o duvar orada var.İmar planında nasıl görünüyor.O yol varsa ve açılsaydı öndeki o evler yapılamazdı.

  • cafer
    28 Kasım 2018 Çarşamba 15:49

    chp savunma halkın derdiyle ilgilenin haber yapin

Gencecik kız Ay city nin 7.katından kendini attı

29 Kasım 2018 Perşembe 19:23

Gencecik kız Ay city nin 7.katından kendini attı
Yorumlar

Saldırıya uğrayan guvenlikçilerin arkadaşları ayağa kalktı

27 Kasım 2018 Salı 09:41

Saldırıya uğrayan guvenlikçilerin arkadaşları ayağa kalktı

Güvenlik görevlisini haşladılar Kaza Sonrası Hastane Karıştı, Şimdi de meslektaşları ayağa kalktı.

Güvenlik Görevlisi Yaralandı ve Arkadaşları tepki gösterdi..

Akçakoca Düzce yolunda 1 kişinin öldüğü 3 kişinin yaralandığı kaza sonrasında hayatını kaybeden motosiklet sürücüsünün yakınları hastanede kargaşa çıkarmıș ve Kargaşayı engellemek isteyen güvenlik görevlisini önce ellerindeki çayları üzerine atarak , ardından darp ederek yaralamıșlardı.

 Acı içinde kalan güvenliği darp etmeye başlayan grup, güvenlik görevlisini yaralayarak olay yerinden ayrılmıștı  

Vücudunun çeşitli yerleri yanan ve darp sonucu yaralanan güvenlik görevlisine ilk müdahale acil serviste yapıldı ve devlet Güvenlik görevlisini darp eden şahısların yakalanması için polis çalışma başlattı.

Olayın ardından Güvenlik İş Sendikası yaralanan güvenlik görevlisine sahip çıktı.

Dün  hastane önünde bir araya gelen özel güvenlik görevlileri ellerinde pankartlarla yapılan saldırıyı kınadılar.

Güvenlik İş Düzce il Başkanı Mehmet Değerli, çok üzün olduklarını vurgulayarak, Faruk Yavuz’u 8,10 tane şehir magandasının bu hale getirdiğini söylerken, olayı anlattı.

Şahısların telefonlarının şarjını takacakları cihaz için uyaran Faruk Yavuz’un kendi odasındaki prize takmalarını istediği anda şahısların arasındaki bir kadının “ sen bize karışamazsın bizim yoğun bakımda hasamız var” şeklinde konuşarak diğer yakınlarını galeyana getirdiğini iddia eden Güvenlik İş Başkanı Değerli, orada bulunan gençlerin güvenlik görevlisine saldırdığını, telefonunu kırdıklarını, su ısıtıcısındaki kaynar suyu üzerine dökerek haşladıklarını belirtti. Özel güvenlik görevlilerinin hastanelerde hastaların, hasta yakınlarının güvenliği için görev yaptığını söyleyen Değerli, işleyişin bozulmaması için güvenlik görevlilerinin bazı ikazları yapmak zorunda olduklarını vurguladı.

Değerli, “ Bundan gocunup da bu insanlara zarar vermek nedir?

Aynı anda bir trafik kazası olmuş, gelen polisler müdahale ediyor, o kişilerin önce yakıp sonra darp etmesiyle Allah korusun belki de arkadaşımız ölecekti.

Özel güvenlik görevlilerinin en zor görev yaptığı mahallerden birisi maalesef devlet hastanelerimiz.

Bu tip olaylar Türkiye’nin değişik yerlerinden mutlaka duyuluyor. Bu arkadaşlarımız zor şartlarda görev yapıyorlar ama şartlarının düzeltilmesi adına maalesef idarecilerimizde de eksiklikler var.

Mesela arkadaşlarımızın kılık kıyafetleri. Güvenlik görevlisi duruşuyla karşıya güven vermeli.

Maalesef Düzce’de bu konula alakalı gelişme olmadı. Yasamız var ama içi boş. Güvenlik İş olarak yasa taslağı hazırladık, İçişleri bakanımıza verdik.” Şeklinde konuştu. “Bir de böyle elim olaylarla karşı karşıya gelmek bizi üzüyor” diyen Değerli, yetkililere ve halka seslendi, “ ne olur kendinizi bizim yerimize koyun” ifadelerini kullandı, hunharca saldırıyı kınadıklarını söyleyerek, adli mercilere başvuracaklarını bildirdi.

Yorumlar
  • akcakocali
    27 Kasım 2018 Salı 22:48

    nagandalar polise bildirilir hic mersk etmeyin. akcakocayi terkedin. sahte kabadayilar