Ülkücülerden Tepki Mektubu...

2 Aralık 2018 Pazar 17:30

Ülkücülerden Tepki Mektubu...

Herkes tarafından sevilen Ali Uzun varken neden Hamdi Ayan? Birileri kaybettirmeye iddia mi oynadı?

Hamdi Ayan olayında MHP bile Karıştı.

Zonguldakta Ak Parti seçmenlerin Hamdi Ayan'la seçime  gidilecek dedikosuna verdiği tepkilerin ilk anda  duygusal  bir tepki olduğunu düşünsekte  dün gece den beri Hamdi Ayan karşı çıkan MHP li kişilerin de yüksek ses ile konuşmaları dikkat çekmeye başladı.. 

Ülkücü değerler tarafından Akgün Medyaya gönderilen olay yaratacak mektubu yayınlıyoruz.. 

 Hamdi Ayanı  partililer desteklediği halde millet vekilliğinde Zonguldak merkezde aldığı oy ortada !MHP'nin Belediye başkanlığında aldığı oy ortada!!!Cumhurbaşkanı açıklayıncaya kadar ittifakın adayı olarak kimse inanmaz belki ama herkes kendi kulesini kendi yapıyordu. 

Sonuç olarak ;AKP ve MHP li kurmaylar mutabık kalmadığı deklarasyon yayınlamadığı, hiçbir şey net değil iken nerden çıktı bu Zonguldak ittifak adayı olarak Hamdi Ayan! !!!!!

Bu sorunun cevabını Hamdi Ayan'ı tanıyan herkez bilir ki ;Hamdi Ayan kendi kendini iyi pazarlayabilen kurnaz politikacı dır! tİtifak adayı olarak Ayan'ın kaybettiriceğini herkez bilirken niye böyle birşey ortaya atıldı?

Bu işin aslını bir ay önce istifa eden eski MHP İl Başkanı Metin Soydaş, en iyi bilendir ..Dedikodu haberlerine göre ;Hamdi'nin bu tür ayak oyunlarını bilen metin Başkanın   hamdinin ülkücü fikriyata ters gelen bu tür ayak oyunlarına tepki koymak adına istifa ettiğini bilmeyen mi var ? 

Burda aslında işin en doğru tespiti şu.. Hamdi Ayan resmen  kendi kendini  pazarlıyor!Aksi durumda bu dedikodunun  aslı astarı olmadığı ortaya çıkınca kendisinin vereceği cevap çok basit ;

"ben öyle birşey demedim Ben MHP nin adayıyım  "diyecektir..

Burda şayet bi ittifak olacaksa bu ittifak da MHP ye kazandırılacak belediye olacaksa bunu niye Hamdi üzerinden yapsın AKP yönetimi!Sokakta herkez bilir ki Hamdi nin kazanma şansı yoktur.Birde iyi bir aday ile kazanma şansı %, 75 olan ,AKP  neden böyle bir riske girsin Hamdi ile  onuda anlamıș değiliz .Hamdi eline geçecek olan belediyeyi kaybettirecek bir enerjiye sahiptir.AKP illa da Zonguldak da ittifak yapacak ise bu aday kaybettiren ve hiç bir seçimde başarılı olmayan Hamdi ayan yerine ülkücü hareketin ve ak partinin sevdiği Ali Uzun olurdu buda belediyeyi direk alırdı!

 

 Bu kadar real  bu kadar bariz gerçekler ortada iken bu saçma konu hakkında neden konuşuruz bunu da anlamış değiliz ?Burda bi ülkücü olarak söylüyoruz Hamdi beyye! !!!!!

Metin SOYDAŞ ın istifa sürecinin ayak oyunları ile ilgili kulis çalışmalarınız la bu aday sürecinde ittifakın adayı olduğunuz algı sistemi aynıdır buda algı operasyonu olduğu aşikardır! !!!!Bizde size soruyoruz Hamdi Bey Ankara da hangi yetkili Zonguldak için ittifak olduğunu söyledi!?Bu ittifak yalanı velhasıl olduğunu düşünelim!Sizin kaybetmesi  muhtemel garanti olarak görülen belediye başkanlığı için hevesiniz ve nefsinize yenik düşerek oynadığınız bu algı oyununda ittifaka kaybettirmek ülkücü vicdanınıza sığar mı! ?

Yorumlar
  • Kemal arıcı
    2 Aralık 2018 Pazar 22:19

    Siz Hamdi başkanın yaptığı açıklamayı okuyun akkoyunlar

Hamdi Ayan ittifakın mı adayı oluyor

1 Aralık 2018 Cumartesi 23:33

Hamdi Ayan ittifakın mı adayı oluyor
Yorumlar

CELİL UZUN TOPA , NURİ BAŞKAN SIKINTIYA GİRDİ

1 Aralık 2018 Cumartesi 22:50

CELİL UZUN TOPA , NURİ BAŞKAN SIKINTIYA GİRDİ

AK Parti’de Alaplı Belediye Başkanlığı için Celil Uzun’un ismi ön plana çıktı.

TSO Başkanı Recep Ocak’ın adaylığı kabul etmemesi üzerine parti kurmayları Alaplı’da seçimleri kazanmak için Celil Uzun’la seçime girmeyi planlıyor.

AK Parti Eski İl Başkanı Celil Uzun daha önce hiç alınamaz denilen yerlerde seçim kazandıklarını belirterek Alaplı Belediyesi’ni de kazanabileceklerini söyledi.

Akgün Haber- AK Parti’den Alaplı Belediye Başkan Adayı gösterilmesine kesin gözüyle bakılan AK Parti eski İl Başkanı Celil Uzun, “Alaplı’da seçimi kazanacağıma inanıyorum.” Dedi.

Değişim Radyo’da Şenol Azman’ın sunduğu Kara Tren proğramına telefonla bağlanan Celil Uzun, “Ben seçimi kaybedeceğimi bilsem bile, bana partim sen bizim adayımız ol diyorsa yine çıkar aday oluruz.” dedi. "Biz başka arkadaşlarımızı tavsiye ettik" “Aklımdan böyle bir şey hiç geçmiyordu. Hatta bizim 4-5 senedir, “Alaplı’da bazı isimleri belediye başkanı yapabilir miyiz?” diye çalışmalarımız vardı. Ben yine o arkadaşları tavsiye ediyorum. O arkadaşlarla daha iyi olabileceğini düşünüyorum.

Biz de elimizde geldiğince onlara destek vereceğimize söz veriyoruz. “Biz görev istemeyiz, görev verilir" Bizde şöyle bir durum var: Biz teşkilatçı bir insan olduğumuzdan, teşkilattan geldiğimizden biz görev istemeyiz. Görev verilir. Bizim böyle bir talebimiz olmadı. Ama neden bu duruma gelindi, bunu da arkadaşlarla değerlendiririz.

Recep Ocak iyi bir aday. İlçe Başkanımız Mustafa Yavuz var, o da iyi bir aday. Hatta Faruk Çaturoğlu var, hatta Cevat Bey var, hatta Nevzat Bey var, hatta Muharrem Bey var. Bunların hepsi belediye başkanlığı yapabilecek, seçim kazanabilecek kapasitede. “Nuri Tekin'den çekinmiyorum" Alaplı’nın kendine özgü şartları var.

Biz Nuri Tekin’den falan çekinmiyoruz.

Nuri benim çok yakın bir dostum.

Biz en zor zamanımızda Zonguldak’ta seçim kazandık.

Biz Ereğli’de Posbıyık’a karşı seçim kazandık. Nuri Tekin’den de bir çekincemiz yok. Nuri Tekin başarılı mı değil mi, buna halk karar verecek. Alaplı’nın kendine özgü yapısı var. Tabii bunlar, bizden kaynaklanan şeyler değil. “Önce isimlerini verdiğim arkadaşlar" Ben ilçe başkanımıza, il başkanımıza beni arayanlara, “önce bu arkadaşlarla bir oturun konuşun” dedim. Ben seçimi kaybedeceğimi bilsem bile, bana partim sen bizim adayımız ol diyorsa yine çıkar aday oluruz.

Türkiye’nin konjektürü var, Alaplı’nın yapısı var, dünya konjektürü var, ekonomik şartlar var. Bunlar hepsi birbirine bağımlı şeyler. “Bizim oyumuz 5200-5500 civarında" MHP ile ittifak yapmamız bile artı bir değerdir bizim için.

En son seçimde merkezde, AK Parti’nin oyu 5200, Nuri’nin belediye başkanı olduğu CHP’nin oyu da 3700. Arada 1600 civarı oy farkı var. Bir de ikincisi Nuri Beyin de eksikleri var. Bunları da üst üste koyarsanız, ben Alaplı’da seçimi kazanacağıma inanıyorum.

Recep Ocak seçimi alabilir. Biz de kendimizi zaten ona göre hazırlamıştık, destek olacağız diye. Çünkü Recep’in Alaplı’da bir karşılığı var. TSO Başkanı, iyi bir arkadaş, iyi bir ticaret adamı. Onun hakkında söylenecek hiçbir şey yok. Hatta CHP’liler bile hiçbir şey söyleyemezler. Onun için de biz onu istedik. Bu seçimi de rahatlıkla kazanırız diye düşündük. İYİ Parti bizden oy alamaz. Bizim oyumuz her zaman 5200-5500 civarında. DSP’nin aday çıkarması da AK Parti’nin lehine bir durum. Biz Refah Partisi döneminde, hiç kimse bize şans vermezken, dördüncü partiyken, biz seçimi kazandık.”

Yorumlar
  • iskender
    3 Aralık 2018 Pazartesi 13:03

    nurı başkan rahat koskoca akp aday mulamadı akgun bunu boyle bil

  • Nuri Öztürk
    2 Aralık 2018 Pazar 17:12

    Artık halk biliclenmeye başladı ne Ereğli, Alaplı, Zonguldak AKP'nin işi zor çünkü Ereğli'de gördük rant belediyeciliğini müteahhitlere peskek çekildi

Kdz Ereğli Dernek Başkannı Güven yerini sağlamlaștırdı.

1 Aralık 2018 Cumartesi 21:31

Kdz Ereğli Dernek  Başkannı Güven yerini sağlamlaștırdı.
Yorumlar
  • NEJDET YILMAZ YAKUPOGLU
    2 Aralık 2018 Pazar 10:20

    EREGLININ KIMYASININ BOZULMASININ NEDENLERINDEN BIRISIDE BOLGESEL DERNEKLERE PIRIM VERMEKTIR. EREGLIDE EREGLILER DERNEGI HEMSERI DERNEK EVLERI. MARSA GIDIYOR INSANLAR.

İşte el ele vermek bu.. Kıskananlar çatlasın Gülüç uçtu!

29 Kasım 2018 Perşembe 19:22

İşte el ele vermek bu.. Kıskananlar çatlasın Gülüç uçtu!

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, partisinin Gülüç Belde ve teșkulat başkanları ile Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ı ziyaret etti.

MUTLUYUZ ÇÜNKÜ BU HABERİ 10 GÜN EVVEL SADECE BİZ YAPTIK! 

Başkan Demirtaş Gülüç ve bölgesinin AK Parti ile daha fazla hizmet alacağını söyledi.

AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır, Gülüç Belde Başkanı İsmail Yılmaz, AK Parti Kdz. Ereğli Kadın Kolları Başkanı Fadime Doğru, Gençlik Kolları Başkanı Tekin alabaş ve yönetim kurulu üyeleri ile birlikte Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’a makamında ziyaret gerçekleştirdi.Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş’ın Gülüç’e güzel hizmetler yaptığını ifade eden Başkan Çakır, AK Parti ile bu hizmetlerin daha da artacağını dile getirdi.

Çakır konuşmasında “AK Parti Kdz. Ereğli İlçe Başkanı Fatih Çakır “AK Parti’ye katılımlarınız hepimize hayırlı uğurlu olsun. İnşallah el birliği ile bölgemize, Ereğlimize ve Gülüçüçümüze hizmet edeceğiz.Ben başarılı çalışmalarınızdan dolayı sizi kutluyorum. Teşkilatımız, belde teşkilatımız, sizlerle hep birlikte bölgemize hizmet edeceğiz.Burada yaşayanlar bizim insanlarımız. Zaten tempoluydunuz, bizde destek verip bu tempoyu daha da artıracağız.El birliği ile Gülüçümüze inşallah çok daha güzel eserler kazandıracağız” dedi.AK Parti’ye geçiş ile ilk meyve alındı Gülüç Belediye Başkanı Gökhan Demirtaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, AK Parti’ye geçişi sonrasında bunun ilk meyvesini aldıklarını ve Gülüç Vesile Dikmen İlkokulu’nun bulunduğu alana yeni okullar yapılması kararının hayata geçirileceğini söyledi.Başkan Demirtaş 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde Gülüç ile birlikte bölgedeki tüm belediyeleri kazanacaklarını belirterek konuşmasını şunları söyledi;

“Ben öncelikle ilçe başkanımız, belde başkanımız, kadın ve gençlik kolları başkanlarımız ile yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımıza ziyaretlerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Biz aslında AK Parti’ye yeni katılanların değiliz.Daha öncede AK Parti’de görev yapmıştık. Bizim isteğimiz Gülüç’ün daha fazla hizmetler alması. İktidarın gücünden daha fazla faydalanmak için böyle bir işin içerisine girdik.Gayemiz AK Parti ailesi olarak Gülüç’e daha güzel hizmetler yapmak. Biz bu işin semeresini hemen aldık aslında. Gülüç Vesile Dikmen İlkokulu’nun olduğu yere Anaokulu ve yeni okul binaları yapılması kararı çıktı.Bu konuda Ereğli Kaymakamımıza, İlçe ve Belde başkanımıza çok teşekkür ediyorum. İleriki günlerde Gülüç’e daha çok projeler kazandıracağımıza inanıyorum.

 Ereğli, Alaplı, Gülüç hepsi de bizim. Birlik ve beraberlik içerisinde burada yaşayan vatandaşlarımıza ne kadar hizmet edersek, o kadar hoşnut etmiş oluruz.Biz bu görevlere hizmet etmek amacıyla geldik.Bu hizmetlerimizi kimseyi ötekileştirmeden, birlik ve beraberlik içerisinde yapacağız. 31 Mart 2019’da yerel seçimler var. Ben AK Parti’nin bu bölgede tüm belediyeleri alacağına yürekten inanıyorum.Ben inanıyorum ki bu saatten sonra Ereğli, Gülüç ve köylerinde daha güzel hizmetler olacak.” Yapılan açıklamaların ardından ziyaret basına kapalı olarak istişare halinde devam etti.

Yorumlar
  • Partili
    29 Kasım 2018 Perşembe 20:19

    Lafını yemiceksin aga