Uysal'a Çakanlar İse giriyor..

14 Şubat 2019 Perşembe 09:00

Kdz Ereğli Haberci

Uysal'a Çakanlar İse giriyor..

5 yıldır ve bugün kimlerin ULAKısınız ?

Bu haber daha evvel Uysal belediyeyi kazandığı zaman attığı işçileri gördüğünde  o zamanın Chp lisi, bu haberden sonra ise girdiginde  Ak Partili olan șímdide BBP li belediye başkanının yanında halkın odasından halkı kovmaya çalışan kişiye aittir...

İsten çıkartılan 11 müteahhit işçisi Ramazan ayına işsiz girecek..

Ereğli Belediyesinde bugün 11 işci işten çıkartıldı. Müteahhitte çalışan 11 işci, hafta sonu bölgeye ziyarette bulunan Metalürji Mühendisi Ercan Candan’ın eski danışmanı İbrahim Cöbek ve Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’a talimat vermesiyle işten çıkartıldı.

Edindiğimiz son dakika bilgisine göre, Kültür Müdürlüğünde Çalışan Özgen Elmesoy, Orkun Dinçel, Atakan Akbaba, Ulaştırma Müdürlüğünde çalışan Fatih dikenli, Turgut Şahin, Erhan Dağhan, Canan Yaldız, Özel Kalem Müdürlüğünde çalışan Burcu Akın, Liman’da çalışan Yalçın Erdemir, Temizlik İşlerinde Çalışan Ayşegül Erdoğan ve Mezarlıklar Müdürlüğünde çalışan Selda, bugün Belediye Başkanı Hüseyin Uysal ve Başkan Yardımcısı İbrahim Cöbek’in talimatıyla işlerinden çıkartıldılar.

Sabah işten çıkartılanların içerisinde ismi yer alan Ereğli Tapu Müdürü Mehmet Yıldız’ın oğlu Emrah Yıldız ise akşam saatlerinde geri çağrıldı.

Belediye Başkanı Hüseyin Uysal ve Metalürji Mühendisi Ercan Candan, seçimlerden önce kamuoyuna AK Parti adına ‘Kimsenin ekmeğiyle oynamayacağız’ diye söz vermişti.

Seçimlerden sonra Ereğli Belediyesinin kazanılmasının ardından AK Parti için seçimlerde canla başla çalışan onca genç iş beklerken, Metalürji Mühendisi Ercan Candan’ın birinci dereceden yakınları, ahbapları ve danışmanı Belediyede işe başlamıştı.

BU HABER BUGÜN UYSALA VE ONA INANANLARA DERS OLSUN!      

NE OLDU UYSAL BEY KOLTUK ALTTAN GİDİNCE BAŞLADI MI GEVŞEME? 

RAHAT OL!

HEMSERILERIN SANA SANDIKTA DESTEK VERECEK HEMDE NE DESTEK, ÖBÜR DÜNYADA DA ALLAH SENİN....       

 

 

Etiketler:

Kdz Ereğli Belediyesi , işten attı , Uysal Ereğli lileri işten attı

Yorumlar
  • Kemal
    6 Mart 2019 Çarşamba 11:55

    Uysal a kim bu gazı veriyor belli değil başaramadın verdiğin sözleri tutmadın çekil artık kenara ama anlamıyorsun hala piyonluk yapıyorsun yapabildiğinde sadece o Zaten.

  • Beyçayırı
    16 Şubat 2019 Cumartesi 20:47

    Başkanın yeni doğan torununa kefen biçen yaratığın karısını da işe aldı ya !

  • kerem
    25 Ocak 2019 Cuma 19:44

    kim neden niçin belediyede çalışan arkadaşlara ak parti seçim çalışmasına katılan işten atılır dedi belediye başkanına çok yakın olan bir arkadaş olabilirmi acaba

Erol Șahin Ve Maratoncu Gençlik Kolu Baskanı Açık Ara Önde..

24 Ocak 2019 Perşembe 11:32

Erol Șahin Ve Maratoncu Gençlik Kolu Baskanı Açık Ara Önde..
Yorumlar
  • Kemal
    6 Mart 2019 Çarşamba 11:58

    Erol Şahin ile hiç bir tanışıklığım olmadan iş sebebiyle ofisine gitmiştim hem çok açıklayıcı hem de destekleyici konuşmalar yapmıştı belediye başkan adayı olmasına çok sevindim bu yerel seçim parti değil aday önemli

MİS Merkez Şube yeni yönetimi göreve başladı.

24 Ocak 2019 Perşembe 10:38

MİS Merkez Şube yeni yönetimi göreve başladı.

Genel Maden İşçileri Sendikası(GMİS) Merkez Şubesinin 20 Ocak 2019 tarihinde yapılan 11.Olağan Genel Kurulunda oluşan yeni yönetim kurulu 23 Ocak 2019 tarihinde Zonguldak Adliyesinde İlçe Seçim Kurulu’ndan mazbatalarını alarak göreve başladı.

Şube Genel Kurulunda yeni Yönetim Kurulu şöyle oluşmuştu.

Şube Başkanı: Cengiz Saraç,

Şube Sekreteri: Aysel Yaman Kocabaş,

Şube Mali Sekreteri: Serkant Bayrak,

Şube Teşkilat Sekreteri: Serkan Keskin

Yorumlar

Meryem Altınkaya Yazgan EGD ye emanet verdiği gazeteyi aldı.

24 Ocak 2019 Perşembe 02:34

Meryem Altınkaya Yazgan EGD ye emanet verdiği gazeteyi aldı.

Bugün Meslektaşımız Meryem ALTINKAYA YAZGAN hanımefendinin sosyal paylaşım sitesinde takipçi ve sevenlerine yaptığı açıklama bir hayli ilgi gördü..

Meryem Yazgan Altınkaya Hanımefendinin sözleri aynen şöyle :.

Yaklaşık sekiz aydır minber 67 isimli gazete mi savcılık kanalıyla geçici olarak Necati Günay’ın hem yazılı basın hem internet haber sitemi çıkartmasına , kullanmasına izin vermiştim.

Bir süre önce minber67 internet sitemi dondurmuştum, şu andan itibaren bazı sebeplerden dolayı gazetemin yazılı yayın hakkını da dondurmuş bulunmaktayım gerek yazılı, gerek internet haber sitem minber67'yi ben resmi olarak yayına açana kadar yayınlanmayacaktır.

Bilginize.

Egd Başkanı Necati Günay için bugün ikinci kara haber olan bu haber herkesi Șok etti.

Acaba EGD nın üstündeki kara bulutlar nazardan dolayı mıdır bilinmez lakin bu saatten sonra darbe üstüne darbe alan bu derneğin iflah olma şansınında olmadığı biz Dışardan bakanlar tarafından açıkça görülmektedir .. 

Uysal gitti EGD bitti lafı artık cam kafede bir slogan olarak çay muptelaları arasında şaka konusu olarak bile yapılmaya başlandı . 

Yalnız başına ve namuslu şekilde yürüyen bir Medya olarak soruyoruz :

Sayın Necati Günay kendi gazeten varken neden minber 67 yi çıkarttın ?

Kullanım hakkını aldın ?

Ne gerek vardı?

 Erdemir’den belediye den nemalanmak için mi ?

Minber 67 de menbaa kalitesinde su ile doldu mu ?

Kdz Ereğli gazeteciler derneği nin Türkiye Gazeteciler Cemiyetinden ihracından sonra akşam saatlerinde Meryem Altınkaya Yazgan isimli sosyal medya kullanıcısı EGD Başkanı İbrahim Necati Günay a ait olduğu bilinen Minber67 isimli haber sitesinin sahibi olduğunu ve kullanım hakkını İbrahim Necati Günay a verdiğini ancak gerekli yasal prosedürleri yerine getirerek faaliyetlerine son verdiğini kendi hesabından paylaşmıştır.

Şimdi Necati Günay a sormazlarmı !

 Ey Necati Günay kendi gazeten varken neden başkasına ait gazete ve internet sitesinin kullanım hakkını sözlü anlaşma ile aldın ?

Sen dernek başkanısın bu işler sözlü olarak olurmu ilgili kurum ve kuruluşlar nezdinde devir satış gerekmezmi?

Minber 67 isimli haber Sitesi ve gazete için Erdemir ve Belediye ye fatura kestin mi ?

Erdemir ve belediye v.b kurum yada kişileri abone yaptınmı ?

Soruyoruz EGD Başkanı ve örgüt misali yanında gezdirdiklerine ;

Para peşinde misiniz yoksa haber Peşinde mi

Yorumlar

24.01.2018 Persembe Nöbetçi Eczane

24 Ocak 2019 Perşembe 02:00

24.01.2018  Persembe Nöbetçi Eczane