YENİ VALİ ''Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

7 Kasım 2018 Çarşamba 16:13

YENİ VALİ ''Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

Bana 2-3 ay müsaade edin öğreneyim, anlayayım.

Valilik önündeki karşılamanın ardından önce makama geçen Sayın Bektaş makamdan sonra basın mensuplarının karşısına geçti.

Vali Erdoğan Bektaş, ''canlı basının şehre ve herkese gerekli olduğunu ''söyleyerek sözlerine başladı ve ardından ;Şehri tanımak için bana 2-3 ay müsaade isteyin dedi.

Vali Bektaş sorulan bir soru üzerine ; önceki projelerin devam edeceğini, "Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir" sözleriyle de giden  valinin projelerini inceleyip gerekli tetkiklerden sonra devamında herhangi bir sorun yok ise devam edeceği imasında bulundu.

 Zonguldak Valisi Erdoğan Bektaş, karşılama töreninin ardından makama geçti.

İlk olarak görevlilerden kısa bilgi alan Vali Bektaş, daha sonra gazetecilerle Valilik Toplantı Salonu’nda bir araya geldi. İlk mesajında basın vurgusu yapan Bektaş, canlı bir basının şehre ve herkese gerekli olduğunu kaydetti. Telefonunun 24 saat açık olduğunu ve 15 yıldır aynı numarayı kullandığını açıklayan Vali Bektaş, “Basın bize göremediklerimizi anlatır" ifadesini kullandı.

İŞTE YENİ VALİNİN İLK AÇIKLAMALARI

Konuşmasında Vali Ahmet Çınar döneminde başlatılan projelerin devam edeceğini ve şehri tanımak için 2-3 ay zamana ihtiyacı olduğunu dile getiren Vali Bektaş, şunları söyledi:

"Zonguldak doğumluyum. Biraz sabredeceğiz. Rize’yi benden iyi bilen birisi yok diyordum. 2-3 ay sonra Zonguldak’ı benden daha iyi tanıyan kimse olmayacak diyeceğiz. Babam evlenmeden Zonguldak’a gelmiş. Annemle evlenip onu da getirmiş. Ben ve 2 ablam burada doğduk. Daha sonra annem gurbete dayanamamış ve Zonguldak’tan ayrılmışlar. Ben o zaman 4 yaşındaydım. Üniversite döneminde bir defa geldim, doğduğum yeri görmek istedim. Daha sonra Kastamonu’da görev yaparken buraya geldik."

PROJELER DEVAM EDECEK

Önce öğrenme zamanı. Dağ bayır, gece gündüz demeden öğreneceğiz.

Zonguldak içinden 2 vilayet çıkartmış eski ve yeni büyük bir merkez. Bana 2-3 ay müsaade edin öğreneyim, anlayayım. Ahmet Çınar benim tanıdığım sevdiğim kardeşim ve iyi bir arkadaşım. Kendisini seviyorum. Bizden önce Ahmet Çınar ve diğer valilerimizin projelerinin arkasında olacağız. Yıka yıka gidilmez, ekleye ekleye gidilir."

Etiketler:

ZONGULDAK VALİSİ BEKTAŞ GÖREVİ BAŞINDA , AKGÜN MEDYA , HAKAN AKGÜN ,

Yorumlar

Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

4 Kasım 2018 Pazar 17:30

Erdemir İnsan Kaynaklarının DİKKATİNE!

Erdemir 1 kişinin değil 320.000 kișinindir.

BUNDAN SONRA İSTİRAHAT ALANLAR DİKKAT EDİN  !

Ereğli Demir Çelik Fabrikasına yeni atanan Genel Müdürün  kuruma  Güven duygusu ve ciddiyet getirdiği herkes tarafından bilinmekte . 

Ve Salih Cem beyin özellikle hassas olduğu bir konu var ki ; istirahat bu konuda tüm işçi kardeşlerimi ciddiyete davet ediyorum .

Yalnız bu kuralın da  herkese eşit şartlarda uygulanmasının Erdemir ciddiyetine yakıșacağını düşünenlerdenim. 

Neden eşit dedik ? 

Çünkü en yüksek maaş alanlarında oypa'lıilarında en son muhattap olduğu olay istirahat alan kontrol edilir  , ziyaret edilir keyfi bir uygulamada istisnasız iş akdi fes edilir. 

İşte şimdi bizde diyoruz ki ;

Sendikacı iken bir gün devamsızlığı gözükmeyenlerin, görev süreleri bitince ertesi gün hemen Bol bol istirahat aldıkları tüm I. K ve sağlık kurumu tarafından iyi bilinmektedir . 

İşte bu konuda I. K daki arkadaşları özellikle uyarıyoruz ;

Erdemir disiplinli bir kurumdur ve patronu 1 değil 320.000 kişidir.

Dün oypalilara istirahat konusunda  verilen uyarı cezasınin aynısını  ,bugünden tez yok görevden ayrılan eski sendikacı arkadaşlarda dahil olmak üzre  tüm sendikaci arkadaslarada uygulamanız konusunda aynı hassasiyeti göstermenizi Erdemir disiplini adına rica ederim . 

 

 

 

Etiketler:

Erdemir , istirahat , sendika , eski sendikacılar , eşitlik

Yorumlar
  • Alt işveren çalışanı (taşeron işçi)
    4 Kasım 2018 Pazar 21:01

    Allah rızası için bir gün şu haberleri okurken Erdemir yönetimi taşeron işçileri kadroya alıyor diye haber okuyabilsem keşke. ..

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

4 Kasım 2018 Pazar 14:36

YUSUF GİTMEDEN ANCA BU KADAR !!!

SENDİKA BAŞKANI HARİÇ SENDİKA YÖNETİCİ LİSTESİNİ ANKARA BELİRLEDİ.

SONU DAHA BAŞLAMADAN BİLİNEN DEMOKRATİK OLMAYAN KONGRE ANADOLU OTELİNDE YAPILDI..

TÜRK METAL SENDİKASI NIN ANKARADAN VERİLEN LİSTESİNİN KABULÜNÜN OLDUĞU  KONGRESİ YAPILDI.

Yıllar evvel Ereğli Demir Çelik Fabrikası'nda  Demokratik Sendikalaşma mücadelesi için yola çıkan 2 sendika vardı.

Zaman içinde o ona gitti,o ona..

En son baktılar olmadı,İşverenden yardım isteyen kazandı..

Kim mi yardım istedi ?

Tabiki şu anda işverenin sesi ,gizli ortağı Türk Metal Sendikası...

Ereğli Demir Çelik Fabrikası kurulduktan sonra Türkiyedeki sendikaların iştahını kabartan bu demir çelik sektörü için Yıllar evvel kıyasıya sendikalaşma Mücadelesi  başladı.

Ve mücadele terazi kantar misali bir o sendika , bir bu sendika üyeliği adı altında sürer gider  iken '' en az zamı ister,en az sorunu ben yansıtırım '' diyen sendika işvereninde desteği ile yetki mücadelesini satın aldı..

Neden kazandı demedim de satın aldı dedim sizce  ?

Çünkü o günün şartlarında yetki mücadelesini belirleyen işçilerin dikliği değil işverenin talimatı ile Türk Metal Sendikasına Üye olan A personeli idi..

Yani bu sendika baştan İŞÇİ VE İŞVEREN ORTAKLIĞI ile yetki almış bir sendika idi ..

Ne kadar acı bir kelime değil mi ?

Zam alacağım ,mehvedeceğim,yakarım ,yıkarım diyorsun ama tüm sendika temsilcilerin maaşlarını işverenden alıyorsun..

Mitinglerde bu kadar atan ,tutan ,cevval konuşma yapan Adama normalde ne  derler ?

''HOOOOOOP SENİN ELBİSE PARANI ,ARABA PARANI BEN VERİYORUM AZ SUS YADA KAYBOL ''demeleri lazım değil mi ?

Demezler..

Diyemezler..

Nened mi ?

Herkes kendi kasasını doldurma derdin de kim sever yalova kaymakamını ?

Bu durumu garipsemelimiyiz peki ?

Asla !!

Olaya şurdan bakın daha iyi anlayacaksınız.. 

Zaten Ortada başından normal olmayan ilişki yumağı ile yola çıkan işveren ve sendika varken ve bu oyuna kanıp vakıfta soyulan işçinin yanında durmayan kişilere bile yuh yazıklar olsun,Allah belenızı versin,Haklarımız haram zıkkım olsun diyeceği yere ''En büyük  Başkan yusuf başkan ve adam gibi adam pevrul başkan diye alkış tutan  bilinçsiz işçi topluluğu var iken sizce ne var normal olan ? 

Şube Başkanlığına Metin Ercan,

Şube Sekreterliğine Yakup Yılmaz

Şube Mali Sekreterliğine Hakan Eskibina

Şube Teskilatlandırma Sekreteri Turgay Kavak

Şube Eğitim Sekreteri Birol Onay aday gösterildi.

Bu liste hakkında ve gidenler hakkında bir kaç lakırtım olacak bu gece köşe yazımda ,

Dün gece dedim ya;

Sendikacılık ta görev verilen kişiler kendilerini nasıl görürler bilmem ama onlar En baştaki insanın sakalı gibidir ler ..

Baştakiler yeter ki traş olmak istesin sizi keser yerine yeninizi getirtirler..

Kesilen korkmazsa mücadele eder .

Devamı var..

 

Etiketler:

Soner üslubaș , Mehmet Karakaya , Türk. Metal sendikası , Yusuf Ziya odabaș , Pevrul Kavlak , metin Ercan , mercan , turgay kavak , Hakan eskibina , Hakan Akgün , Akgün medya ,

Yorumlar
  • Tevfik keskin
    3 Kasım 2018 Cumartesi 23:50

    Vaktiyle Türk metal sendikasının Ereğliye gelmesi için mücadele eden altı yedi arkadaştan acizane biriyim.GELENE AĞAM GİDENE PAŞAM DEMEZSEN BURALARDA TUTUNAMAZSINIZ.EREĞLİDE ÇOK DAHA GÜZEL ŞEYLER OLABİLİRDİ.

Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

30 Ekim 2018 Salı 12:59

Ak Parti Gençlik Kolları Vefa örneği göstermeye devam ediyor

Ak Parti Kdz Ereğli Gençlik Kolları Yeni Seçmen Birimi ve Lise Teşkilatının düzenlemiş olduğu Kdz. Ereğli Şehit Mezarlıklarının ziyareti gerçekleştirdik.. Bu anlamlı günde Şehitlerimizi duasız bırakmadık. Rabbim mekanlarını cennet eylesin

Ak parti Kdz Ereğli Gençlik Kollarının Gençleri boş durmuyor !!

Etiketler:

Kdz Ereğli Kdz Ereğli Gençlik Kollari

Yorumlar
  • Hasan Hüseyin
    31 Ekim 2018 Çarşamba 05:35

    Güzel ancak bu tür ziyaretler gösteri için yapılmamalı. Yani ne işi var medyada bu tür ziyaretlerin. Akla gelen ilk şey, gösteri amaçlı olduğu. Olmaz. Olmamalı.

Bu adama dikkat edin!!

4 Ekim 2018 Perşembe 14:10

Bu adama dikkat edin!!

Bu adam bu şehre gelen Adam gibi Adam.. Herkes değerini bilsin..

Anadolu çocuğu

Vatan evladı

Cumhuriyet çocuğu

Eski monşer elit tabaka ile ilgisiz alakasız bi adam.. 

Kim mi bu adam ? 

Tabiki her gelenden çok farklı bir yaklaşımla Aramızda sessizce dolașan dev adam ERDEMİR GENEL MÜDÜRÜ SALİH CEM ORAL..  

Bu adamın derdi başka.. 

Bu adam işinin aşığı  .. 

İşine aşık olanın sahiplenicisi..

Bu adam kazasız belasız  Üretim derdinde . 

Önceliği işçi sağlığı sonrasında ise sağlıklı işçi ile sağlıklı üretme ve Amiral şirket denilen devlerle yarışma.. 

Ereğli sevdi bu adamı . 

Koca fabrikanın başındaki ilk adam ama Halkın içine karışıp protokole değil halka daha yakın duran adam gibi adam.. 

 

Protokol davetleri rakı balık masaların dan alışık olduğumuz tipler ile sağlanamayan huzurun ayak sesleri 29 Ekim yürüyüşünde hissedildi.

HOȘGELDİN Sayın Genel Müdürüm Salih Cem Oral HOȘGELDİN..

İşçi şehrinde işçiden aidat alanlara ve makam sevdalılarına bundan daha güzel resim verilemezdi.

Geldiği günden beri kendini değil işçi sağlığını düşünen adam olarak aramıza hoş geldin Sayın Genel müdürüm . 

Her gelenin kaprisli ve gösterişli hayatından farklı sessiz, sakin, Gosterișsiz bir hayatla aramızda dolașarak bizi mutlu eden adam aranıza HOȘGELDİN ..

Biz bir aileyiz gözüyle baktığınız her işçi sizi seviyor ve bizde saygıyla eğiliyoruz alçak gönlünüz karşısında....

Saygılar Salih Cem Oral .. 

Etiketler:

ERDEMİR , SENDİKA , YUSUF ZİYA ODABAŞ , METİN ERCAN , MERCAN , ERDEMİR , SALİH CEM ORAL , OYAK , SÜLEYMAN SAVAŞ ERDEM

Yorumlar
  • Bilen
    30 Ekim 2018 Salı 19:01

    Salih bey daha yeni geldi raporları verdiren kişiler suçlu on lar kim peki? Sendika ve Oypa dayanışmasına dikkat

  • Nazif
    30 Ekim 2018 Salı 16:43

    Tespitine tamamen katılıyorum Hakan Kardeşim , ne olursak olalım önce insan olmamız gerek ve bu olguyu yitirmememiz gerek , koltuğumuzun yüksekliği, cebimizim şişkinliğinin tesirinde kalmamamız gerekiyor ama nerdeeee? Cem bey o yönden örnek verilebilecek nadir insanlardandır, kendisine başarılar diliyorum.

  • Emekçi
    30 Ekim 2018 Salı 14:29

    Daha geçen ay 19 oypalıyı işten attıranda kendisiydi

  • alev